Jojo, gelukkig alles goed met jou en de kleine! en lekker geslapen ook nog! Nou en nu rustig aan naar de 42 weken...gelukkig snap je het eindelijk Is je euvel met de droger verhoplen of wordt het toch een nieuwe? krisje, Wat fijn ook voor jou dat je goed wordt opgevangen en dat je het zo naar je zin hebt, ook mooi dat al je spulletjes verkocht gaan worden(we gaan van het positieve uit). Ik ga straks naar je foto's kijken. het lijkt gelukkig de meeste weer voor de wind te gaan(of voor sommige onder ons in ieder geval weer op de juiste weg), van tegenslagen worden we groot en sterk zullen we maar zeggen. Naat, wat leuk een babyshower!! Wie had het georganiseerd voor je? Je ouders? Leuk hoor verwend worden met allemaal babyspulletjes!! Nu weer even een dagje lekker rustig aan vor jou. Hier zijn mijn ouders al twee dagen aan het helpen met onze badkamer. We hebben een nieuw meubel gekocht wat moet worden opgehangen, dat is nog een heel gedoe pfff. Ook nieuwe kranen, nieuwe wasbak, spiegel enz. ik ben gestopt met testen, het lijntje bleef hetzelfde. Ik las over deze sensitesten slechte dingen, zoals dit soort dunne lijntjes die vals positief zijn eigenlijk, dus ik geloof er niet meer in. Alleen maar kruitvat testen voor mij en ik test pas dinsdag als ik dan durf, misschien zelfs vrijdag pas...Ik moet ook zeggen dat ik al twee dagen geen rare dingen meer voel, geen krampjes, steekjes meer, ik ben zo bang dat het mis is...mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden deze maand...
Ook in maart dus sab! Leuk hoor, echt spannend allemaal. Jullie zijn dus ook langzaam aan het beginnen... Manon je hebt dus niet meer getest, ik zou gewoon ff w8te hoor meid, wie weet heb je straks een knallende streep!!! Mijn moeder en schoonmoeder samen met mijn tante hadden het geregeld, was echt een super verassing hoor. Ben nu helemaal op, ga zo lekker op de bank liggen en kom er niet meer vanaf...
Manon Oh wat een spanning zeg! Wat balen van die testen dat ze hetzelfde blijven, al zecht dat nog helemaal niks! Knap dat je nu nog even gaat wachten met testen. Maar dat je nu 2 dagen weinig hebt gevoeld zecht ook helemaal niks hoor, als ik het hier zo lees op het forum iig. Hoop dat het gewoon raak is! Natalie Zo, je muur dus lekker geverfd. Leuk hoor. En rust maar lekker uit nu. Kris Fijn dat je het zo leuk hebt met carnavallen. En jij moet je echt niet schuldig gaan voelen hoor. Misschien omdat je het aan zag komen dat je relatie ten einde liep voel je je zo! Hoe is het gisteravond geweest? Je ex nog gezien? Smits Jeetje, da's ff spannend zeg. Gelukkig voel je nu geen voorweeen meer. Ben benieuwd wat de vk woensdag zecht. Sab Jij dus ook al druk aan het kamertje bezig!!! Ben benieuwd naar jullie muur, hoe het eruit komt te zien. Julez Gelukkig gaat het weer goed met je hond. En ben benieuwd wat voor kruiden oid. je krijgt. Ik ben net terug uit Brabant (tullepentaanstad)!!! Hebben het super gezellig gehad met zijn allen, mooie carnavalsoptocht en sávonds lekker de kroegen in. Daarna dus met zijn 5e in de woonkamer geslapen, was wel gezellig hahah. En natuurlijk weer genoten van me neefje en nichtje. Verder geeft FF uiteindelijk aan dat ik 3 dagen terug me eisprong heb gehad. Ben benieuwd of dat klopt, maar dat zullen we dus pas later zien. Zit nu weer in die lange slopende wachtweken.
Naat wat leuuuk een babyshower!! ik hoor het om me heen veel, maar verwacht er zelf geen één helaas Nou ja vind het wel leuk om van jou te horen hoe het allemaal was!! Leuk joh! Sab wat een klus he zo'n kamer leeghalen!!!! Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk!!!! Maak jij ook nog before en after fotos??? Gelukkig spannende wachtweken voor jou! Ben benieuwd hoor! Je hebt er iig alles aan gedaan! En het was niet Smits met de voorweeën (gelukkig want dat zou echt te vroeg zijn) maar ik! hihi geeft niet hoor Fijn dat de carnaval zo leuk was! Kris wat goed dat je de spullen kwijt kunt! Heb je toch lekker je geld daarvoor!!!! Hoop niet dat je mr dinges tegen komt vanavond en je gewoon lekker kunt genieten! Manon spannend hoor ik kan me zo voorstellen dat je zo onzeker bent, maar de tijd zal het leren. De duimen gaan nog steeds voor jou!!! Helaas hebben we de droger niet meer kunnen redden dus net een nieuwe besteld en die komt dinsdag. Tot die tijd dus ouderwets op t wasrek! Vind het ook wel weer lekker een nieuw speeltje hahah ben gek op nieuw! (laat ro t niet horen want die baalt enorm!) Hier zit de vis in de oven en het ruikt heeeeerlijk!!!! Lekker olijfolie in een schaal, panga filet erop en dan viskruiden, wat extra peper en zout en stukjes knoflook en ui en dan hoppa in de oven! Zo de aardappeltjes bakken en de sperziebenen wokken met een uitje en knoflook Jullie nog wat bijzonders aan t koken voor valentijn???
Hahahah jojo klinkt goed, hier net patat en frikandel gehad van de snackbar, heerlijk..... Manon: ik had ook tot de dag voor mn nod eigenlijk nergens meer last vast. Dacht ook dat ik niet zwanger zou zijn. Kan dus echt nog alle kanten op. Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is. Gelukkig: spannend weer wachten en kijken of het klopt allemaal. Hier druk gehad vandaag op het werk. Morgen lekker vrij! Jeuh....even bijkomen. Donderdag naar de 9maandenbeurs, SHOPPEN....
Oh Jojo, heb ik het verkeerd opgeschreven hahah. Je bent lekker aan t kokkerellen zeg. Mijn mannetje is mac donalds halen. Hhahah, niet echt romantisch maar wel erg lekker. Wel balen dat je droger het heeft begeven. Natalie Super leuk zo'n babyshouwer zeg. Je hebt veel gekregen zo te zien op de foto's van hyves. Hhahahah Die Krisje.........Wat een gaaf giraffenpak zeg. Staat je goed. Hoop dat je nog een leuke carnaval hebt. Ga je echt elke avond of is vanavond de laatste? Sneeuwt het bij jullie ook weer? Hier valt echt hele kleine mieser sneeuw. Bij mijn zus in Brabant licht trouwens echt een heel dik pak sneeuw. En de straten zijn een grote glibberige ijsbaan. Hier bij mij valt het gelukkig nog mee.
Jojo, fijn dat alles weer rustig is in je buik. Balen van de droger. Dat jij dol op nieuw bent had ik echt nog niet door. Hier heeft vandaag heel de dag het fornuis aangestaan. Heerlijk stoofpeertjes in de port gemaakt, verse roden kool en sudderlapjes. Naat: Wat lief dat ze een babyshower hebben georganiseerd. Heerlijk om verwend te worden. Super: Wij gaan donderdagavond naar de beurs. Was helemaal niet van plan om te gaan, maar kregen vrijkaartjes en ze hebben daar wel een paar interessante aanbiedingen, dus gaan toch maar. Oja ik ben nog geen foto tegen gekomen (wel van afgelopen zomer, maar toen was ik nog blond en had langer haar). Manon: Je hoeft echt niet steeds wat te voelen hoor om zwanger te zijn, dusse het komt helemaal goed met jou.
Smits: toevallig jij ook donderdag heen, nou ja 's avonds dan. Ik ga overdag. Leuk hoor heb er wel zin in. MMmmmmm stoofpeertjes, moet ik ook maar weer eens maken.... Gelukkig: heerlijk mac!!!! Hier sneeuwt het gelukkig niet meer. Ben die sneeuw echt wel zat nu, verlang nu wel weer naar een lente zonnetje..
Pfff voel me zo'n zeur...:x En jullie blijven zooo lief!!! Smits zooo hee lekker hoor ik kom bij jou eten. ik maak het ook wel eens hoor maar zonder de stoofpeertjes, die lust mijn vent niet helaas. Wij hebben ook patat gegeten Super, maar zelf gebakken. Zondag is patatdag hier. valentijn helemaal niets aan gedaan dit jaar. te druk met de badkamer en andere dingen. jij mag ook je geld uit gaan geven donderdag, heb je al speciale dingen op het oog? Maar wat jij maakt klinkt ook goed Jojo, ik denk dat ik dat goed onthoud en morgen ga maken! jammer van je droger maar een nieuwe is wel weer leuk ja. Daar snappen mannen niets van van die logica bij vrouwen. Krisje nog steeds aan het carnavallen? Je elfjes costuum ziet er heel sexy uit hoor. Hopelijk ziet je ex je hierin!! Kan hij zich verbijten haha lekker voor hem... hoe is het gegaan vandaag, ben je hem nog tegengekomen? oh ja Super, ik heb een duidelijke foto van mezelf staan hier bij mijn profiel.
Manon: ga ik meteen even foto gluren, ben ook bezig mijn profiel aan te passen. moet alleen nog wat recentere foto's vinden.... Enne..................... JE BENT GEEN ZEUR!!! wij kennen toch allemaal de twijfels, hoop, verlangen en het ongeduld! Huppa van je af "zeuren"die gevoelens alleen maar goed!
heb je ze gevonden Super? Bij mijn fotoalbums, vergat ik erbij te zeggen. Die met jeeeh sneeuw, ik ben niet die witte he. En ook in het album prikken voor IVF sta ik erop.
hoi meiden, Toch een poging doen om nu jullie de aandacht geven die jullie verdienen super/smits.. 9maandenbeurs wat leuk. Vaak zijn op zulke beurzen leuke aanbiedingen.. ben benieuwd waar jullie mee aan komen.. Ik ga woensdag naar de huishoudbeurs 1e keer, lijkt me wel leuk. Super, wil je mij ook op de foto zien??? anders moet ik even gaan zoeken... jojo... balen van je droger... maar je ziet alweer het positieve ervan iets nieuws om uit te vogelen! wat een lekker maaltje heb je voor je romantische vent gemaakt... vond hij het lekker, of is hij als kok erg kritisch Ben ook wel benieuwd naar je armband (hint: foto! foto! foto!) Hier stonden er gebakken aardappeltjes, gegrild kipfilet en sla op het menu.. ook lekker.. Gelukkig.. Mac, haha zal ik eens vertellen... het is ruim 3,5 geleden dat ik voor het laatst mac heb gegeten!! haha... sinds ik ben afgevallen heb ik de verleidingen weerstaan (net als de chips en chocola ) Nu wel weer de rottigste tijd van de maand.. het wachten.. Gewoon veel te doen hebben dan gaan ze sneller om.. Manon, hoe durf je te spreken over zeuren?!?! de enige die hier echt zeurt ben ik Koningin van het zeuren... haha... (sorry meiden ) KOmt goed, en is het niet bij dit eitje dan komt het met een ander eitje wel goed.. Blijf positief he, dat is voor jezelf ook het fijnst, niet de depri bui kruipen.. daar heb je alleen jezelf, je vent en je omgeving mee.. En wat schiet je ermee op... helemaal niets!!! dus, moet ik een ritje naar ridderkerk komen maken voor die schop onder je kont Sab... Jaja, en ook het klussen gaan beginnen in Noord Holland... Moet ik gelijk denken aan het klusprogramma In holland staat een huis (en dat vooral door jullie provincie naam ) ben benieuwd hoe jullie de muren gaan verven (blauw???) en je zus moet je geen stille (nou echt stil waren ze niet te noemen ) hint geven... Bietje, leuk weekend gehad?? en van de week nog dingen doen met het gezin?? En hoe is het verder een beetje? Zie je er nog steeds tegen op om straks te moeten gaan werken (vast wel denk ik), en wat zegt de arbo over hoe en wanneer??? naat... volgens mij ben jij de laatste.. Leuk zeg een baby shower.. En dat je van niets weet is volgens mij ook een prestatie omdat je veel bij en met je ouders bent.. Wie waren er allemaal en leuke foto's waren het trouwens!!!! Nou hier weer een nieuw hoofdstuk.. (manon dit is trouwens pas gezeur ) Kom vanmiddag in het café waar de vriendengroep van ons en dus ook mijn goede vriendin was... Meneer was er (nog) niet... Vertelt mijn vriendin dat meneer vrijdag zijn nieuwe vlam, Kelly, bij zich had met het carnavallen.. PARDON!?!?!?! ze vertelde dat de vrienden niet goed wisten wat ze met de situatie aan moesten en dat zij zelfs kwaad bij andere bekenden was gaan staan. Mijn ex zag dat en kwam nog even verhaal halen waarom ze zo kwaad was volgens haar.. Ze zei dat meneer zei dat het nog niet voor het uitgaan aan de gang was.. Maar komt hard aan 3 weken nadat het uit was, staat er al een ander op mijn plaats... Gelijk even op hyves gezocht wie het was.. Jaja, ben echt erg En volgens mij is ze gewoon minimaal 1 jaar jonger dan mij (in ieder geval haar vriendinnen wel, bij haar staat geen leeftijd).. Het was ook erg vreemd om in hetzelfde café te staan maar niet bij de vriendengroep... Overigens zei verder niemand iets tegen mij van hen (op mijn vriendinnetje na dan), duss echte vrienden zijn het niet dan... Oja, en meneer ging gewoon een hele dag niet mee (sms van de vriendin van vanmiddag gehad dat hij dus ook vanavond niet kwam) rede was voetbal.. Al heb ik daar zo mijn twijfels over misschien dat kelly een rede is?? Bij mij ging hij echt élke dag weg, middag en avond.. En nu een hele dag niet!?!?! zucht...
Kris dit meen je niet wat een lul is het ook je bent zooo veel beter af zonder hem! Ik hoop zo dat je dat op ten duur ook gaat inzien!! En wat een "vrienden"zeg! Die kan je dan ook maar beter kwijt dan rijk zijn zeg! En jij zeurt niet ben je mal!!! Het is juist goed dat je het van je af schrijft en wij luisteren graag!!! Manon zelfde geldt voor jou jij zeurt niet! Het is wat super zegt, wij kennen ook allemaal die onzekerheid en de angst en twijfel. Nog maar een paar daagjes en dan weet je meer!!!! Ik ga misschien toch ook naar de 9maandenbeurs met mijn zus! Zij is donderdag 16 weken zwanger en kwam er mee. We gaan ws vrijdagavond!!!! Net mijn nichtje van 2 aan de telefoon gehad en ze wil bij me slapen hahaha zo schattig met dat piepstemmetje aan de telefoon! Gister is er veel patat gegeten hahahaha lekker hoor! Maar stoofperen en suddervlees is toch wel veeeeeeel lekkerder hoor! hahaha! De vis was heerlijk! Ro vond het echt lekker, maar dat vindt hij van alles wat ik maak dus ik weet nooit of hij het nu meent of niet, maar de pannen waren helemaal leeg dus denk t wel! Ik ben alles weer vergeten sorry! ik ben slecht! Hier nog steeds rustig gelukkig!
Meiden hulp!!! Ik heb net met predictor getest, de vroege test(4 dagen voor NOD) Ik zit nu in feite 1 dag voor NOD, maar weet niet of ik dat zo mag zien omdat bij mij de eitjes zijn weggehaald en het niet natuurlijk was. Dus kan net zo goed dus 2 of 3 dagen voor NOD zitten misschien?? Afijn er kwam positief uit, een lichte lijn maar je hebt er niet je vergrootglas bij nodig Maar wat nu....ik ga naar de wc en zie in mijn broekje(sorry voor details) en bij afvegen al wat bruinig zoals ik vaak voor mijn ongi heb.... kan dit ook bij zwangerschap?? Wat hebben jullie zwangeren gehad?? hellupie ik vind dit heel eng!! zeker omdat ik ook weer lage rugpijn en opkomende ongi voel. De foto's kun je vinden bij mijn profiel ik zet ze ook ff op Hyves!
manon... wat spannend weer... moeilijk hoor, zie wel een streepje, maar ik heb ook de verhalen van de predicor testen gelezen dus weet niet goed of het streepje positief nieuws is, of dat het een valse test is... Volgens mij heb ik wel in een ver verleden een keer gelezen dat er vrouwen zijn met wat bruinverlies tijdens een beginnende zwangerschap
Manon ik zie ook een lichte streep, net zo een als ik had 4dagen voor NOD met die test! Dat bruinverlies kan normaal zijn, zeker met IVF. Dat weet ik van mijn schoonzusje. Bij haar is het dan wel elke keer misgegaan, maar in het begin ging het goed en heeft ze naar het zh gebeld en die zeiden dat het heel goed kan dat je bruinverlies hebt... Het is en blijft afwachten... Wat moet dit killing zijn voor je zeg bah! Dat de test positief aangeeft zegt natuurlijk wel dat je voor nu gewoon zwanger bent!!!!!!! Dus laten we proberen heel positief te blijven denken, want stress kan je nu niet gebruiken (ooh zoo makkelijk gezegd van mij sorry!!!) Ik zal vanavond mijn schoonzus bellen en even vragen hoe dat bij haar zat toen ok? Misschien heb je er wat aan??? Ik blijf duimen hoor!!!! Is het van sensitest??? Die had ik nl. Kijk maar bij de foto's op hyves van juli daar staan ze nog bij! SPANNEND!
OH en mijn zus had in het begin bij deze zwangerschap ook bruinverlies en ze is nu bijna 16 weken zwanger!!!
pffff, manon idd killing. Ook ik had bruinverlies bij Jona, maar op dat nieuws zit je echt niet te wachten. Maar goed, misschien een schrale troost ik had het ook bij Lynn en dat is natuurlijk wel goed gegaan. Het blijft gewoon afwachten dus, je schiet er geen bal mee op! Probeer idd niet te stressen, wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Kris, het is en blijft een bal gehakt en een man...kan er niet meer van maken. Helaas heb ik ook aan de andere kant gestaan, dus lastig. Voor de rest weet het ff niet meer. Hier al een paar dagen een terugval. Veel huilen, enorm tegenop zien om weer aan het werk te gaan. (na de krokusvakantie starten met 2 keer 2 uurtjes in de week) en daarbij ook nog eens vreselijk last van mijn schouders, nek en rug. Heb ik 2 jaar terug ook gehad en was toen een onsteking van mijn borstvlies. Zelfs pijnstillers helpen niet, dus slaap ontzettend slecht. Vanochtend ook van Sab gehoord dat een moeder van school van het weekend ook met 21 weken haar zoontje is verloren....pffff word er een beetje gek van eerlijk gezegd. Maar ja moet het natuurlijk niet op mezelf betrekken, maar dat is ook weer lastig. Ben zondag ook weer ongi geworden, dus daar baal ik ook van. Ook al heeft Mark helemaal niet gezegd dat hij toch wel wil en gingen we voor het zingen de kerk uit, er blijft altijd een stukje hoop bij mij... nou mijn ei weer even kwijt. Dus Manon, ik ga voor het positieve nieuws van jou deze week hoor....hebben we allemaal verdient!! Duim voor je, maar alleen met links want rechts doet pijn, hoop dat het helpt!!