Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja Jojo: oftewel; wil je hem ook naar mij sturen pb'tje? hahaha als mijn hoofd toch niet vast zat

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahaha goed gedacht!

Ennu manon blijf duimen voor je dat het allemaal goed zit!!!!!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hij is verstuurd!!! Wil jij mij jouw mail adres pb-en?? Dan kan ik die foto sturen!! :D

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Heb hem gelezen! Goed plan hoor. Hahaha ook wel grappig. Prettig lijkt me om alles zo op papier te hebben!
    Zal je mijn email even pb-en

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Geboorteplan Jojo copy paste Smits. ;)

Jojo thanx dat je het op het forum heb gezet. Weet ik waar ik aan moet denken. Veel dingen zullen overeenkomen.

Manon, af en toe kan je gek worden van je eigen lichaam. Ik zou een tampon in niet in durven doen, vraag me niet waarom, is gewoon een gevoel. Mijn duimen zijn weer fulltime voor jou.

Hey bikkel, ehhhhh Krisje, veel plezier vanavond en schijt aan al die stomme vrienden en vooral aan je ex, de ongelooflijke %$$%&^#$#%.

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    inderdaad Smits, nadat jij dat zei heb ik hem ook gekopieerd.

Een tampon in is geen ramp hoor, het is dat ik last heb van mijn eierstokken maar anders hadden we ook al kunnen vrijen en dat komt verder dan die tampon. Ik weet wel dat je hem niet te lang inmag als je niet echt ongi bent maar het was maar voor een uurtje.

Nou Super, jij komt dan wel als laatste de 27e maar je bent wel de eerste die weet wie iedereen is haha

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden ben blij dat jullie er wat aan hebben! Ik heb ook een voorbeeld van internet gebruikt en deze gepersonaliseerd! Ik vond het trouwens erg leuk om te maken! En Smits geloof me met een paar weken ga jij ook uitkijken naar je bevalling hoor! Ik snap nu pas waarom we 9 maanden zwanger zijn. Je leeft en groeit er echt naar toe! Als jouw plan af is wil ik hem ook graag lezen! Leuk om te zien hoe jij je bevalling graag wil hebben (snel en pijnloos waarschijnlijk maar ja he hahaha)

Ben zo benieuwd of ze al is ingedaald! Woensdag weten we het!

manon hoe is het nu met het bruinverlies??? En heb je nog krampen??? Ik duim me ook suf voor jou!

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga m uitgooien ben moe!! Tot morgen!

Doei en slaap lekker!!

duim duim duim duim duim duim duim duim voor Manon

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo het gaat heel raar hier ik kan het haast niet uitleggen. Het breekt zowiezo nog niet door. het is alleen nog met afvegen en nauwelijks op mijn inlegkruisje(die ik nu maar gebruik). Voor ik ging zwemmen ging ik nog even plassen en met afvegen (sorry er komen vieze details) vond ik 1 donkerbruinsliertje met een lichtrose stuk eraan.:(. Maar cerder geen bloed daarbij:(. Met mijn ongi heb ik dat dan altijd wel.
    Afijn ik gaan zwemmen met tampon in. Toen ik hem eruithaalde zat er wat bruinige afscheiding aan en aan de zijnkant!! 3 kleine puntje helderrood bloed. Ik snap er niks meer van.Denk nu een beetje aan innestelingsbloeding ofzo. Ik zie het morgenochtend wel...Wel nog krampen dus....

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon... duimen draaien hier ook nog.. zelfs midden in de nacht ;) al moet ik zeggen dat het beschrijven van jouw dingetjes ik wel bang ben dat er een ongi aan zit te komen... :( zo is dat ook altijd met mij... Maar duimen blijven draaien!! kan je die ongi niet naar bij brengen!?? ik zit alweer op cyclusdag 50... Mijn lichaam is dus nog steeds niet op orde, en dat na ruim 10 maanden! sjonge sjonge...

super.. wil je ook graag een foto van mij?? dan ga ik er ook een opzoeken voor je ;)

Hier dus wezen carnvallen.. kwamen aan de andere kant van de stad terecht... aan de ene kant fijn, omdat ik hem dan niet kan zien.. aan de andere kant baalde ik ook wel een beetje, had stiekem gehoopt hem even te kunnen bespieden... Vanavond was de klap denk ik... Sinds ik mijn vriendinnetje heb afgezet bij haar vriend is het besef dat ik alleen ben, alleen moet stappen, alleen moet doorgaan, alles alleen aangekomen.. Jank dus ook al weer bijna een uurtje.. zucht... Wat een oetlul is het ook eigenlijk... :( En daar jank ik de ogen uit mijn kop door!!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden
    sneu nieuws hier helaas....mijn ongi is doorgebroken. Vannacht echt zoveel pijn gehad...als weeen nog meer zeer doen weet ik niet of ik nog wel verder wil;). krampen, krampen en nog eens krampen die steeds overgingen in venijnige steken.
    Straks het ziekenhuis bellen om door te geven. Hoop dat ze info hebben over onze eskimo's!

Ik ga vandaag met een vriendin winkelen en lunchen, filmpje doen enz. Ga wat leuks voor mezelf kopen als troost:)

Thanx voor de steun de afgelopen dagen...

Krisje...het zal nog even wennen zijn voor je ja...na zulke dingen kan je je ineens heel alleen voelen...je komt er wel bovenop meid! Die @#^&$@# is het niet waard om over te janken!! Jij verdient veeeeeeeeel beter!!:)

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    He manon wat ontzettend balen zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal de balen in hebt! Ben benieuwd hoe het met jullie eskimo's is... ;) Ga maar lekker wat afleiding zoeken dat heb je wel verdient met al die spanning van de afgelopen dagen... Dikke knuffel meid....

Krisje lieve schat wat moet jij je vannacht klote gevoeld hebben. De klap lag natuurlijk op de loer en het is goed dat hij is gekomen al is het natuurlijk niet fijn voor jou en verdient hij het niet. Op deze manier kan jij uiteindelijk wel verder gaan... Hoe gaat het vandaag met je? Lukt het je om wat afleiding te zoeken??? Ik hoop het! Dikke knuffel ook voor jou! En praat het alsjeblieft lekker van je af bij ons!

Hier krijg ik zo "hoog"bezoek van mijn teamleider en mijn leerling. Ben benieuwd! Oh en de nieuwe droger is binnen mooi dingetje ik ga m zo ontmaagden! :D

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls..

manon.. wat ontzettend klote zeg..Koop maar heel je pinpas leeg voor mijn part! hoop dat het je troost... En laat je weten hoe het met de eskimo's is.. ;)

Jojo.. spannend! weet je waarom ze komen??? zag op hyves al de baby stand... Laat je je meisje gewoon lekker uithangend drogen.. ;) :p

Ga vandaag gewoon carnavallen.. Lekker afleiding... :) en mijn broer maar eens aan een meid helpen... ;) En hier sneeuwt het weer een beetje, bij jullie ook???

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel goed kris!!!!! Ben trots op je!!!!

Ja ze komen omdat hij mijn leerling gaat begeleiden tijdens mijn verlof dus dan wordt ze overgedragen.

Hier sneeuwt het al de hele dag heel hard! Vind er niks aan, maar ach ik hoef er toch niet uit hahaha!

Meis veel plezier vanavond en maak lol voor 10!!!!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    He potver Manon, had zulke goede hoop voor deze ronde meteen raak. Helemaal verrot dat je er zo'n last van heb.. Dikke knuffel voor jou

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah Manon, dit is echt niet leuk! Sab en ik hadden het er vanochtend nog over...pfff goed dat je ff de zinnen gaat verzetten...en hoe nu verder? Tot hoelang moet je dan wachten zeg maar?

Kris, al die terugvallen horen er natuurlijk ook "gewoon" bij en elke keer zal het aankomen, maar goed dat je toch lekker carnavallen gaat en positief blijft! En af en toe lekker janken is still allowed. Tot dat je dat lekkere ding tegenkomt, die jou voor de rest van zijn leven als een prinses gaat behandelen. En dat je dan denkt; mijn ex? who the fuck is mijn ex!! screw him

Jojo, lekker spelen met je nieuwe droger, jij lelijke gadget freak hahaha jij bent echt nog erger dan ik....! Gewoon al de kleertjes van je prinses weer opnieuw wassen, al was het alleen maar voor de droger!

Julesz, who bist du?? Hoe gaat het met je en Mutz, klopt het dat we jou ook al een tijd gemist hebben of zit je met je gatje in Parijs nu?

Hier gaat het nog niet helemaal lekker. Gisteravond toch maar weer naar de huisartsenpost geweest. (was vorige week maandag al naar de huisarts geweest, niets gekregen alleen doorgestuurd voor een foto, maar omdat ik niet met 100% zekerheid kon zeggen of ik zwanger was of niet, geen foto laten maken) ZOndag ongesteld geworden, dus besloten om dinsdag (vandaag) foto te laten maken. Maar gisteravond werd de pijn zo erg, dat ik een beetje in paniek raakte. Dus sab en jas gebeld, die kwamen op de kids letten en in bed stoppen en wij naar de post. Geluisterd, zwaardere pijnstillers gekregen en terug naar huis. Gevolg: pijnstillers hielpen voor geen flikker, dus vannacht heerlijk (not) olympische spelen zitten kijken van half 3 tot half 5. Waardoor ik me vanochtend weer verslapen heb. Gelukkig zijn mijn kinderen schatjes en gingen ze voor het eerst in hun leven op eigen initiatief alleen naar school. Toen met Sab naar het ziekenhuis, foto's laten maken en nu maar afwachten. Ondertussen loop ik de hele dag met pijn in mijn lijf. Overdag is het enigszins te dragen, maar snachts is het echt niet te doen.

Ik vertelde trouwens eerder dat ik toen een ontsteking aan mijn borstvlies had, maar het was mijn longvlies foutje....
    Heeft iemand nog tips wat betreft medicatie o.i.d?? Moest nu diclofenac slikken, werkt dus niet, en krijg het in mijn maag daarvan. Het enige dat een beetje helpt is aleve550

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Daar was ik ook weer eens. Het blijkt wel dat ik in het weekend weinig tijd heb om te reageren.. Lees dan wel altijd mee, maar geen tijd voor een reactie.. Dat betekent dan wel dat ik alles moet ont-/bijhouden.. Ik ga mijn best doen.
    Als eerste wil ik even Manon een dikke knuffel geven! Wat verschrikkelijk dat je ongesteld bent geworden!Ik hoop dat er een hoop eskimootjes op je zitten te wachten!

Bietje: ook voor jou een knuffel van mij! Niet gek dat je af en toe nog een terugval hebt en zeker niet na zulk nieuws! Sterkte!
    Lees nu net je laatste bericht je: wat verschrikkelijk dat je zo veel pijn hebt! Hoop dat de foto’s uitslag geven. Schatjes van een kids heb je toch!
    Geen ervaring met longvliezen… Lijkt me wel erg pijnlijk! :(

Ik blijf knuffelen (best lekker hoor! ;) ) maar ook nog eentje voor Kris! Wat verschrikkelijk k*%#^te om zulk niet te moeten horen. Ik vind je een bikkel dat je gewoon doorfeest! Aan jezelf blijven denken en genieten van alles wat je nog wel hebt! Ik vond je foto’s trouwens geweldig grappig!

Naat: wat leuk die babyshower! Vooral al die spulletje die je hebt gekregen! Ook de babykamer is erg mooi aan het worden. Ben erg fan van je behangetje (vriendlief ook trouwens).

Jojo: ik ben ook altijd zo blij met nieuwe apparaten :D Helaas vaak een dure aanschaf, maar dat ben ik graga snel weer vergeten.
    Gezellig bezoek vanmiddag. Dan is het echt allemaal even klaar, overgedragen. Fijn hoor!
    Heb trouwens erg gelachen om je geboorteplannen! Wel leuk hoor! Sommige dingen zijn voor jezelf van zelfsprekend, maar als je ze niet uitspreekt, dan weet niemand het. Had er nooit aangedacht om het op papier te zetten. Die voor Ro is ook erg lief!

Super: ik zal gaan zoeken naar een foto van me. Wil je dan je mailadres even pb-en? Erg leuk om jou een keer op een foto te zien.
    Ben ook wel benieuwd naar Julesz, want de foto op hyves is niet echt duidelijk ;)

Smits: gezellig shoppen op de negenmaandenbeurs! Ben benieuwd waar je mee thuis gaat komen.
    Ook veel plezier voor super.

Gelukkig: wachten, wachten… Er is maar een zaadje nodig, dus blijven hopen! Mac-en, pff das lang geleden zeg! Ik meestal alleen voor een ijsje, haha.

Sab: leuk dat je al weet wanneer het kamertje komt. Dan kunnen jullie ook aan de slag!

Iedereen wel weer een beetje gehad denk ik! Nu me, myself and I nog en zowaar heb ik nieuws: ik ben ongesteld geworden!Eindelijk na 57 dagen. De gyn belde vrijdag nog om te laten weten wat de uitslag van mijn bloedonderzoek was (prolactine gehalte meten). Dat was goed! Blijkt dat toch de andere pillen ook hielpen. Nu gewoon doorgaan met de pillen die ik nu heb. Gaat trouwens prima, nergens last van. Goed nieuws toch? Haha. Zou leuk zijn als ik nu een normale cyclus heb, dat betekent dat ik in ons weekend vruchtbaar ben. Ik kom dus niet! (grapje natuurlijk). Verder geen nieuws, kijk uit naar het weekend: Paris here we come! :D

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bi wat klote van die pijn zeg! En dat nu je je slaap zo hard nodig hebt! Wat heb je toch geweldige kids!! Je mag trots op ze zijn!
    Wat betreft pijnstilling kan ik je niet helpen... Ik krijg overal pijn van in mijn maag... Heb zelfs een keer een maagzweer gehad van de ibuprofen... Heb je om maagbeschermers gevraagd aan de dokter?
    Hoor je nu vandaag nog de uitslag of gaat daar weer een paar dagen overheen?? Ik hoop dat ze je snel kunnen vertellen wat het is en dat je snel de juiste medicatie krijgt! Hou je taai!!!
    Hoe is het verder vandaag???

Mutz wat een goed nieuws zeg!!!! Dus ook de lichte dosering deed gewoon zijn werk!! Nou flink klussen dan maar in de stad van de liefde!!! :D:D:D Spannend hoor! Ook top dat je nu ongi bent eindelijk!

De droger doet het prima!!! Hij stinkt alleen naar nieuw... Dus ik ben maar van alles aan t zoeken om te wassen en dan te drogen, zodat die lucht snel weg is. Nu zit mijn jas in de was hahahaha Ja Bi ik ben echt heel erg!!! Ro wordt er wel eens helemaal gek van hahahaha!

Teamleider is net weg met mijn leerling. Was gezellig. De overdracht was eigenlijk helemaal niet nodig, maar hij vond het gewoon gezellig om even langs te komen. Geweldige vent!

Ik ga nu even lekker met een boekje op de bank, want ik betrap mezelf er op dat ik weer teveel doe! (bed verschoond, gewassen, gestoft, gezogen, gedweild, kleine beurt in de badkamer...) Dus het is jojo time!!! :D

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lieve Bi!!! Ik denk aan je meid, vind het zo ontzettend rot voor je dat je je zo rot voelt en pijn hebt, hoop dat de foto's wat meer duidelijkheid kunnen geven en dat je niet al te lang op de uitslag hoeft te wachten.

Krisje knufffff voor jou meid! Vandaag dus weer aan de carnaval! Leuk hoor, veel plezier nog...dit is toch de laatste dag of???

Manon wat klote dat je ongi is doorgebroken zeg, wat baal ik hier van, heb nog zo voor je geduimd klote bah!!! Heb je 't ziekenhuis al gebeld?

Jojo wat vind ik het knap zeg dat je dat geboorteplan hebt geschreven, lijkt me echt moeilijk. Moest ook erg lachen om die reactie op Ro...over dat flauw vallen. Ja en die rot spinnetjes ook he, bah! hoop ook zo dat 't straks weggaat en niet op mijn handen blijft zitten, baal er ook een beetje van, maar ik je gezicht lijkt me ook niet echt prettig, zijn ze groot of valt 't mee? Bij mij zijn 't wel echt rode plekjes...pffffff ach het hoort weer bij ons zeggen we dan meer he...

Mutzie eindelijk ongi na 57 dagen...joepiiiii!!! Op naar je vruchtbare weekend.

Ben 't verder even kwijt hoor sorry voor de dames die ik ben vergeten...

Vanmorgen heerlijk geslapen tot een uur of half 10...en toen lekker gedoucht en toen stond mijn moeder voor de deur, ze heeft alles weg gestreken betreft de rompertjes, spuugdoekjes, hydrofiele luiers+washandjes, echt super lief. Vandaag weer een wasje gedraaid met kleertjes en er liggen nog wat stapeltjes gesorteerd op kleur, van de week doe ik weer wat, heb natuurlijk ook nog mijn eigen was, vandaar dat niet alles tegelijk kan;)

Morgen ga ik weer werken, merk dat ik door de rust die ik nu heb wel wat meer relaxed ben.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Jojo, jouw droger, mijn stofzuiger overlijdt net. Dus ook maar meteen een nieuwe besteld. 1 waar geen zak in hoeft, das dan mijn nieuwe gadget...morgen komt ie...maar gezien mijn huidige lichamelijke staat, wordt het waarschijnlijk niet de hele dag stofzuigen.
    Enne cool jouw manier van relaxen hoor...je kan het echt niet he!! hahahaha

Naat, heerlijk he van die moeders die dan ff zomaar je wassie wegkomen werken...heb er ook zo een, als ze hier dan oppaste, vouwde ze ook vaak meteen de was weg.

Wat betreft mijn uitslag, als het iets ernstigs was, zou ik het vandaag horen, zoniet dan kan ik vrijdag bellen. Dus tot die tijd onder pijnstillers maar.

Mutz; fijn dat alles goed is (medicatie) en dat je ongi er is!! Flink aan de klus dus in Parijs????!!!!!!

Deel Deze Pagina