Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meen je neit Bi het is de week van de gadgets! Dus jehebt een dyson ofzo gekocht??? Spannend hoor hahaha ik zou dan overal dingen op de grond gaan gooien en het opzuigen hahaha! Maar doe jij dat idd maar niet!!! Ik hoop maar dat ze dan niet bellen want dan is t ook niet ernstig, maar dan mag die pijn wel weg gaan!!!!

Nee ik kan echt niet relaxen erg he! Heb niet voor niks een burn out gehad op mijn 21e!
    Ik heb trek in patat maar dat heb ik woensdag ook al gegeten.... is bijna een week geleden en opzich is 1keer per week patat best ok toch???

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig dat je je nog niet bent gebeld dan Bietje. Al zou duidelijkheid wel fijn zijn.

Zo'n moeder is nooit verkeerd Naat!

Handig die apparaten van jullie. Ik ga maar oppassen met mijn spullen

Pff, druk dagje kantoor gehad, alleen. Ga nu onderweg nr Rotterdam; Acda en de Munnik :D

Oh en meiden, ben niet vruchtbaar in het weekend van Parijs (was wel mooi geweest) maar in ons topic-afspreek-weekend, vandaar: ik kom niet! :p

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooooke, mutzie in DAT weekend dus, hihi...ja lekker dan...nou je mannetje blijft maar lekker op je wachten en dan kom jij in zwangere, gezelligheidsroes terug van onze date en dan huppakee hahahaha...
    En jojo nee hoor geen dyson, gewoon niet zo'n mega dure, aangezien ik ongeveer maar 2 jaar met een stofzuiger doe...(is ook heel onverstandig om een stofzuiger te gebruiken tijdens een verbouwing, dus niet zo erg gek dat deze is overleden) dus dit keer maar eentje met een beetje normale prijs; 79,95 (is nog veel geld, want daar kan je best andere leuke dingen mee doen; lees; kleding kopen voor mijn kinderen of voor mezelf)
    Dokter heeft niet gebeld, dus ga er maar van uit dat het goed is.

En wat betreft die patat, ik vind dat zo herkenbaar. Zowel bij Sab als bij mezelf. Weet nog wel dat ik zwanger was van Mika en ook nog daarna, dat ik heul vaak bij de Mac zat. (was me ook aan te zien helaas hihi)

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Potverdorie Manon, baal baal baal. Heb je jezelf goed getroost. KOmt het door de ivf dat het zo'n pijn deed?

Bietje:Kan je helaas geen advies geven over pijnstillers. Hebben zo ook nog bloed geprikt om een evt ontsteking op te sporen?? Sterkte!

Kris: Weder om veel feestplezier. Enne dat huilen hoort erbij dus gooi het er maar uit en lucht je hart.

Mutzie: Eindelijk weer ongi. Fijn dat de medicatie toch helpt.Nu maar hopen op een goede cyclus en een goed eitje.

Jojo, Lekker bezig daar met de droger.

Ik ga vanavond weer eens een poging doen met sporten. Zal mij benieuwen hoe het gaat.

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lekker patatjes Jojo, 1 keer in de week moet kunnen toch...

Bietje hoop dat je snel de uitslag krijgt, als het iets erg was had je het vandaag gehoord, wie weet valt t allemaal mee, hoop t zoooo

Smits sportze voor vanavond.

Net lekket stampot andijvie op bij mijn ouders jammieee, nu thuis zit op de bingo op spelpunt whaaaahahaaha maar heb geen geluk

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Vanmiddag leuke dingen gekocht en lekker gelunched. Toen ik thuiskwam lag er toevallig een brief op de mat van het Erasmus waarin stond dat we wel 5 Eskimo's hebben.
    Dit is weer een hele opluchting en een schrale troost voor ons. Pas na mijn volgende ongi mogen we daar mee verder. Als hiervan 2 goede ontdooien dan laten we er 2 terugplaatsen.
    Ook het ziekenhuis gebeld, die hoef ik pas weer te bellen bij mijn volgende ongi...

Weet nog niet echt hoe ik me moet voelen, tot nu toe is er nog niets uit me gekomen, de klap zal tijdens het wachten op de volgende ongi wel komen....

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh enne ik heb visite dus ik reageer vanaaf op jullie hoor....:)

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Manon Ontzettend klote zeg. Iedereen had natuurlijk gehoopt dat het in de 1e poging zou lukken. Gelukkig heb je dus nog 5 eskimo's en dus kansen zat. Maar nu moet je dus eerst weer een poos wachten voordat je met de volgende behandeling mag beginnen. Sterkte met alles.

Kris Dat je flink gehuild hebt is alleen maar goed, gooi het er maar uit! Het is iid. niet gemakkelijk dat je alles alleen moet doen en je je dus alleen voelt. Sterkte en feestse nog!!! Hoop echt voor je dat als je er weer aan toe bent je een hele leuke, lieve jongen ontmoet.

Mutzie JOEHOE, je bent ongesteld! Het heeft ff geduurd maar toch is het weer gekomen. Nu hopen dat je cyclus eens normaal gaat worden.

Bietje Hoop dat je snel opknapt en/of dat ze de oorzaak van de pijn vinden zodat je de goede medicijnen krijgt en dus snel opkapt. Klote dat je sofzuiger het begeven heeft.

Natalie Lukt het al met bingoen? Ik zit veel op spelpunt, maar speel dan patience online tegen andere mensen, ben echt verslaafd!!!

Smits Lekker sporten....sportief hoor hahah. Wat voor sport doe je? Ik zwem altijd di.avond met me moeder, maar vanavond kon me moeder niet, dus lekker avondje thuis.

Jojo Je droger maakt nu al overuren hahah. En uh...patat moet kunnen hoor 1 keer in de week. Hebben ze gesmaakt?

Dan over mezelf...........ben ongesteld geworden vanmorgen!!!
    Tenminste, heb alleen beetje bruinverlies. Met een klein drupje roodbloed erdoor. Het is echt super weinig wat er aan me tampon zat. En normaal met plassen (zonder tampon in) verlies ik veel bloed. Nu niks en zelfs met afvegen niks aan het wcpapier. Ook geen gevoel ongi te zijn. Voel helemaal niks, dus ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo! Is erg vaag dit, zit pas op dag 24. Kijken of de ongi gaat doorbreken want dit heb ik nog nooit eerder gehad. Houd jullie op de hoogte. Heb nu expres een maandverbandje ingedaan zodat ik het goed kan zien hahaha.

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig het kan ook een innesteling zijn, hou je maandverbandje maar goed in de gaten...mijn duimen draaien voor je hoor.

Manon lekker geluncht lees ik, ik hoop dat het er snel uit komt de klap, vind het zo rot voor jullie.

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig wil je geen valse hoop geven, maar dit kan ook een innestelingsbloeding betekenen he! Helemaal omdat je je helemaal niet ongi voelt! Nou ja ik zeg maar niks meer want ik heb t tot nu toe toch steeds verkeerd gehad!

Manon goed dat je lekker eruit bent geweest en dat je 5 eskimo's hebt is natuurlijk top nieuws! Wel balen dat je nu weer een maand moet wachten, maar dat is natuurlijk ook zo als je via de "gewone" weg zwanger moet worden toch. Hoe dan ook is het niet leuk en hadden we het met z'n allen heeeeeel graag anders gezien jij voorop!

Smits sporten?? Ik benijd je hahaha!!! Ben benieuwd of het je bevalt met je bolle buik!

Sab hoe is het met jou meid. Vertel eens wat over jezelf, want dat doe je weinig de laatste tijd en je moet toch iets te vertellen hebben??? Ik heb t ook maar over mijn droger hahaha dus jij kan t beter!

Naat lekker joh dat je zo bijkomt van je dagen thuis! Nu moet het je motiveren met je baas in gesprek te gaan denk ik!!!
    Lief van je moeder dat ze je komt helpen! Doet mijn moeder echt niet hahah die kan haar eigen huis niet eens netjes houden dus ik kom haar af en toe helpen! Ze vindt het hier altijd net een museum zo netjes hahah nou dat valt mee maar tis nooit een zooi!

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh en er zit weer een was in mijn droger hoor :D De 4e van vandaag. Voor het eerst bovenkleding in de droger gedaan dus wie weet is het straks babykleding hahah!
    Nu weer lekker rustig zitten want heb ook weer kramp...

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja lekker he zo'n moeder...vind t ook echt lief...:D
    morgen idd weer werken en kijk t even aan gaat t niet ga ik met mijn baas praten...had vanmiddag ook last van duizelingen..zou t even zeggen tegen de verloskundige volgende week wie weet is mijn bloeddruk wel te laag
    Ook petje af hoor Smits sporten, dat t nog gaat met je buik;)

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Doe rustig aan Jojo, alweer kramp:S niet teveel doen meis

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo, gelukkig bevalt he nieuwe droger je zo te lezen:D. Heerlijke he nieuwe dingen!! Enne hier is het andersom, het is hier altijd een zooi hahah. Nou ja...rommelig dan. Als er visite komt moet ik echt ff opruimen van tevoren...oh oh wanneer ga je nou eens uit jezelf rustig aan doen en niet pas als je krampen hebt...:p

Naat, mag ik je ma ff lenen, ik heb ook nog wat was liggen:D. Lief hoor van haar. Vervelend die duizelingen, ben benieuwd of het je bloeddruk is...Weet je dat dan volgende week pas? Je kan ook naar je huistarts daarvoor als je je zorgen maakt en het eerder wilt weten...

Mutz/gelukkig wat goed nieuws voor jullie. (want daar gaan we wel vanuit he Gelukkig) De duimen draaien hier voor je hoor Gelukkig. En Mutz jou kansen komen ook dichterbij nu spannend!!! jammer dat je vruchtbare dagen niet in Parijs plaatsvinden zeg had zooo perfect geweest...ik zou het gewoon verzetten;)

Smits..ben benieuwd hoe het sporten je bevalt met je buik.

Bietje...ik heb hier helaas ook geen ervaring mee dus kan je niet adviseren...Wel blij dat je niet gebeld bent vandaag, waar heb je eigenlijk precies last van? van je borst of meer je maag ofzo? En met wat doen? Ook met ademhalen ofzo?

Sab, nog steeds geen nieuws goed nieuws bij jou?

Julesz, hoe gaat het met de homeopathie e.d.

Oh en Jojo over het wachten, op de natuurlijke manier had ik natuurlijk over twee weken alweer aan de slag gegaan. Nu moet ik op de volgende ongi wachten en dan weer twee weken wachten op mijn eisprong. Dus dat is anderhalve maand verder bah...:(

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: &#%^#%#&#^ podver zeg! Wat ontzettend balen dat je ongi is doorgezet. En helemaal dat je nu dus weer anderhalve maand moet gaan wachten.... Even een digitale *knuffel* voor jou!

Oh en ik wil van iedereen graag een foto zie en de echte naam weten! Anders snap ik er natuurlijk niks meer van als ik kan komen de 27ste

16. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey skatties,

Ik ga mijn best doen om op iedereen te reageren. Helaas is mijn geheugen zoals eerder al wel eens vermeld te vergelijken met een oude gietijzeren zeef ( waren de gaatjes nog veeeeuuuul groter). Dat wordt nog wat als er nog meer hormonale veranderingen aan te pas komen...
    Manon; wat shit zeg, gewoon een enorme teleurstelling en weer wachten... Ik had het zo voor je gehoopt!! En zo gegund ook! Ik ga weer verder voor je duimen dat je snel over kunt gaan op een volgende poging...

Krisje, ja, wat moet ik zeggen meis, hij is gewoon stom. Kort maar krachtig. En jij moet een lieverd krijgen die met je mee feest, voor je staat, knap, op paard ( zonder mag ook?).... Maar eerst voor jezelf zorgen en jezelf in de watten leggen en zien wat die knuppel heeft laten staan. EN DAT IS NOGAL WAT!!!

Mutzie!!!!!!!Wat een goed nieuws voor jou! Nou, dat wordt natuurlijk klussen. OEfen je in Paris gewoon even. Ook niet verkeerd... Ik moet wel zeggen dat een nachtje weg in een hotel wel altijd extra....uhhh, motiverend werkt. hihi. Wordt vervolgd!
    En ik zal me vandaag even op een foto richten hoor. Echt waar, zonder kikker...
    Gelukkig; wat spannnnnnnnnnnnnnend! Het kan idd van innesteling zijn dat bloedverliesachtige... Pffff, waarchijnlijk ben je flink aan het broekloeren...
    Bietje, even een virtuele knuffel en veel zonnestraaltjes jouw kant op. Het is zoals het is, het is gewoon weer even shit, auw auw.. En dan ook nog pijn en weinig slaap.. Hoop dat het snel beter wordt.. Goed dat je naar de huisartsenpost bent gegaan.
    Naat en Jojo, wat zijn jullie lekker aan het voorbereiden! Je kunt er op deze manier echt naartoe leven he?
    Smits, ik vind je zeker dapper. Ik sport al niet zonder een zwangerschap hahahaha.... hoe is het verder?
    En sab, staat de kinderkamer al? Kan zijn dat je dat al geschreven hebt maar ik had nog 2 bladzijden te gaan van het bijlezen....
    @ hier, ja wel, dag 58 was het zover, ongesteld! Dus toch kribbig en emo door wat er aan kwam. Maar dan zat ik er al een hele poos tegen aan te hikken. Man, ik was er wel blij mee hoor, toch een opluchting dat het weer een keer gebeurde... as Vrijdag mooi gelijk naar de homeopaat. Even kijken of dat zijn uitwerking heeft... Wordt vervolgd....

XXxxx

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden even snel een ego bericht!

Vannacht elk uur gezien door die klote voorweeën! Gelukkig is het nu rustig in de cocon!

Net bij de vk geweest en ze ligt helemaal ingedaald!!!!! Ik ben zooooo blij!!!! Nu zijn alle krampen niet voor niets geweest :D En ze hebben haar gewicht geschat bij de geboorte : 6,5 á 7 pond! Keurig gemiddeld!!!

Ik ga nu snel naar t bos met Ro want we gaan even genieten vande zon!!! Later reageer ik op iedereen!

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ooooh Jojo wat een goed nieuws zeg!! Ja balen dat je er een hele nacht van wakker hebt gelegen maar toch...
    Gemiddeld is super! Niet te groot(auw) en niet te klein.

Gaan jullie maar lekker van de zon genieten dat heb je wel verdient na zo'n nacht;)

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Goed nieuws JOJO!!!!!!
    Fijn om te horen.

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat een goed nieuws Jojo dat jullie meisje is ingedaald. Zijn de krampen toch niet voor niets geweest wel klote dat je er heel de nacht van wakker hebt gelegen, hier nog één alleen dan van de bandenpijn bah!!!! ben ook nog thuis gebleven vandaag.

Julesz ongi dus...na 58 days...eindelijk ja, maar ook weer klote...vrijdag naar de homeopaat, succes!

Verder niet zoveel geklets hier, tis rustig.

Vandaag niet veel gedaan mede door die rot banden zeg, wat is dat een gemene pijn, d8 dat het minder werd maar na vannacht, echt bij iedere beweging (omdraaien, opstaan om naar wc te gaan) had ik er last van, daardoor dus ook een rot nacht gehad...moet woensdagavond naar de vk dan zal ik het even aankaarten, weten jullie of er misschien oefeningen voor zijn of iets? Vanmorgen mijn baas gesproken, die gaf aan dat ik het rustig aan moet doen en evt. later beginnen of eerder stoppen, morgen ga ik het wel proberen even kijken hoe het gaat. Dat thuis zitten is ook niets voor mij en vooral omdat ik niks kan doen door die banden...tis nu wel wat minder maar als ik weer van alles ga doen is het zo weer terug.

Deel Deze Pagina