Je bent lief Manon! Wat klote dat je met zoveel buikpijn zit! Ik hoop maar dat het geen ontsteking is of dat je toch een curretage moet ondergaan... Ik ga voor je duimen dat het ongi pijn is... nou ja eigenlijk duim ik meer dat het gewoon over gaat! Rustig aan! Mutz afwachten is moeilijk!!! Bijna Parijs! Wanneer ga je weg? Morgen vroeg??? Sab ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je vel gaat voelen. Die hormonen ook!!! Hoe is het met de zenuwen voor morgen??? Ik ga duimen dat alles helemaal goed is!!!! Heb je je kleine mannetje ondertussen al gevoeld??? Ben benieuwd!
De zenuwen Jojo..die gieren de pan uit, haha.. Vind het zooooooo eng..bleh om naar van te worden.. En of ik hem al gevoeld heb, ja ik weet het niet, als het voelt alsof er steeds een soort van belletje knapt, dan heb ik een aardige kungfu fighter in mijn buik zitten..maar als je echt trappen moet voelen dan niet, snap je me nog, haha.. En Manon..af en toe eens even lekker een potje janken kan heel opluchtend werken hoor..zal in ieder geval zakdoekjes inslaan voor de 27ste.. En hoop voor jou dat je buikpijn een beetje snel wegtrekt.. is het wel lekker die kruik..
Jeetje Manon wat vervelend zeg van die buikpijn, ik hoop echt niet dat je een curretage moet ondergaan, hoop zo dat je er snel vanaf bent. Ik ben er niet bij de 27 maar ik geef je wel een virtuele knuffel hoor...doe rustig aan. Sab ik snap dat de zenuwen door je lijf gieren, dat had ik ook hoor, vooral die dag dat wij voor de 20 wk echo moesten want wij konden pas 's avonds terecht. Hoelaat moet je morgen ook alweer? Ik hoop dat alles er goed uitziet maar daar gaan we wel vanuit meid. Hoop ook dat jij je snel beter gaat voelen. Moet zeggen dat het me goed af gaat deze werkdag, het is niet zo heel druk op 't werk, mijn collega's nemen me een hoop uit handen als het kan, vind ik wel lief. Kijk het gewoon aan hoe het nu verder gaat, wie weet was het wel bandenpijn door een druk/vermoeid weekend. Natuurlijk vrijdag te lang gestaan en gelopen op de OpenDag en zaterdag weer de stad in en 's avonds die BabyShower, zondag thuis van alles gedaan. Neem gewoon teveel hooi op m'n vork, gelukkig doet mijn mama en Pascal veel Vanavond alleen ff boodschapjes doen...totaal geen zin maar daarna lekker douchen en in mijn pyjama op de bank, heeeeeerlijk!!!
Nou Sab dat is het hoor! Het geplop word steeds sterken en uiteindelijk ga je het als een schopje herkennen! Maar dit is zekerrrr jullie mannetje! Snap je zenuwen zoooo goed helemaal omdat je ook een medische echo krijgt. Geeft het toch altijd een extra beladen gevoel! Maar als je dan hoort dat het goed is dan ben je de gelukkigste vrouw op aarde geloof me!!! Komt goed meid! Hoe laat moet je? Naat goed dat het goed gaat! Dus nu verplicht rustiger aan doen he en meer doseren per dag hahaha zegt de gek! Ik ga zo even naar een vriendin van mijn zus. zij is 17 maart uitgerekend en we hebben elkaar altijd op de hoogte gehouden per sms maar elkaar nog niet gezien met dikke toeter dus die gaan we even bewonderen. Vanavond weer yoga. Komt vandaag niks uit mijn handen pfff ben zo moe! Morgen weer een dag! (ja goed he!!!)
Precies Jojo..morgen weer een dag.. Ik moet morgen om 14.00 uur, maar om 13.15 uur naar de VK, gaan we eerst nog even het hartje luisteren. Dat zal vast al wat rust geven. En nu ik weet dat die plofjes schopjes of bewegingen zijn, geeft dat ook wel wat rust.. Tijdens de pretecho vorige maand zei die vrouw ook dat alles wat ze zo kon zien er goed uitzag, dus het is stress om niets waarschijnlijk, maar ja voor mij is niets meer vanzelf sprekend.. Morgen gil ik het uit als het allemaal in orde is en dan gaan we echt genieten.. Nathalie..fijn dat het wat beter gaat.. Wie had gedacht dat het zwanger zijn toch lichamelijk wel behoorlijk zwaar zou zijn?? We weten waar we het voor doen, maar moeten af en toe door iemand anders tot rust en de orde geroepen worden, haha Veel plezier straks Jojo..
Jojo veel plezier bij je zwangere vriendin!!! Leuk hoor samen zwangeren en elkaar buik bewonden Maak je ook weer leuke foto's! Sab let op alles komt goed morgen meid, fijn dat je eerst nog even naar de vk kan om naar het hartje te luisteren. Zal aan jullie denken morgen. En ja verplicht wat minder doen, Pascal is ook altijd boos op me als ik weer zeg wat ik allemaal gedaan heb...ik denk toch dat dit de oorzaak is geweest van afgelopen week hoor, gewoon teveel in één weekend en dat komt er daarna dan weer uit...ach ik kijk het aan en geef het aan als het niet gaat dat ik evt. dan wat eerder kan stoppen. Zo is het ook afgesproken met mijn baas.
In ieder geval fijn om te weten dat je baas er ook rekening mee houdt. En inderdaad morgen even overleggen met die andere ziekteman. En het is altijd achteraf dat je je beseft dat je teveel gedaan hebt, haha..
Ja altijd achteraf jammer he! Maar nu ga ik er proberen op te letten whahahahaha hoor je wie 't zegt!!! Lijk Jojo wel maar goed die heeft een goede daad verricht vandaag want morgen is er weeeeeer een dag, helemaal goed hoor meis
he meissies, Julesz, ik heb dat ook altijd met mijn ongi hoor, toen ik aan de pil was stelde het helemaal niks voor en nu ik de pil niet meer slik; zondag ongi geworden, niet veel, maandag en dinsdag normaal en vanaf gisteren alweer niks meer. Maaaar ik klaag niet hoor, maar goed dat komt natuurlijk ook omdat ik weet dat ik (en/of mark ook) behoorlijk vruchtbaar ben, te kijken naar hoe makkelijk ik bij alledrie zwanger raakte. Wou dat iedereen op ons forum dat kon zeggen! Nou net bij de huisarts geweest, eindelijk 1 die iets verder kijk dan zijn stethoscoop, want dat weten we nou ondertussen wel. Mijn longfoto's waren prima, helemaal schoon. Dus hij even voelen, drukken, knijpen etc...hij is er van overtuigd dat het een probleem is mijn mijn ribben. Voelde ook niet lekker dat hij er op drukte. Hij vindt het niet zorgelijk, maar wel het feit dat ik niet slaap, zeker gezien de afgelopen periode. Dus zware pijnstillers gekregen, idd die sabs schoonmama al had genoemd. Moet alleen de bijwerkingen niet lezen, maar ja dat is altijd zo. Zijn morfine achtige pillen. YESSS na mijn bevalling van Jona ben ik gek op morfine, hahaha. gekkigheid natuurlijk. Vannacht gestart in bed, ging niet dus toch weer op de bank van twee uur tot kwart over zes. (is de tijd die mark eruit gaat, gezellig hoor) en toen tot 11.45 vanochtend in mijn bedje, schaaaaam. Maar ja ik had het nodig denk ik. Nu zittend op de bank, wel weer wat last, maar nog te dragen. Naat; je lichaam geeft idd zelf aan wat het aan kan. En ik had altijd ook zoiets van; kom op ik ben alleen maar zwanger hoor, niet ziek of hulpbehoevend. Maar ja aan de andere kant heeft die kleine wel jouw lichaam nodig om te groeien en zijn de artsen en verloskundige niet voor niets zo "voorzichtig" dus gewoon ook aangeven bij de vk, moet je misschien zelfs wel minder gaan werken. Jojo; lief hoor van die vriend van jullie!! Maarre niet zelf met die meubels gaan slepen dan he! pAS OP HOOR. enne sab, chill, met jouw 20 weken echo is alles prima hoor, jullie ventje gaat het gewoon goed doen! En hoeveel dozen zakdoeken ga je halen hahahaha?! doe maar een dozijn of wat. Weet je waar ik wel eens over nadenk, ja over heel veel natuurlijk. Maar dit komt meer over wat Julesz zei. dat mensen dan gaan zeggen dat je er teveel meebezig bent. Hoe deden ze dat in godsnaam vroeger dan; wipten ze er dan een end op los, dagelijks of zo en dan oeps ik ben zwanger??? Dan waren mensen er toch ook mee bezig. Zeker gezien de grootte van de gezinnen, werd er anders heel wat af gewipt vroeger. Maar ach je had natuurlijk ook nog geen tv of internet...dus tijd genoeg.... zo maar weer ff een brainwave....
Burp, crisis ik ben me een partij beroerd..niet grappig..zodra ik ga staan, op mijn zij ga liggen ipv rug, krijg ik kotsneigingen..vrees dat de chinees niet goed gevallen is.. Dus ik hang mee.. Sabje, hoe stom van mij. Heel niet gezien dat je die afspraak had staan. Uiteraard kon ik redenen bedenken waarom je je minder zou voelen. Maar dit is helemaal spannend..fijn als je dit weer achter de rug hebt..krijg je hiervan een foto of filmpje mee van deze echo? Bietje en mutzie, thanks voor jullie reactie. Altijd fijn om te horen als mensen hetzelfde hebben.. Bietje, hoe lang waren jullie bezig met het zwanger raken toen je zwanger raakte van jona? Of wil je dat voor jezelf houden. jojo wat een gezellige plannen en..je wordt wel verstandig en nathalie fijn dat ze lief voor je waren. Klinkt ook wel logisch dat je wat overbelast bent geraakt van de afgelopen dagen. manon, hoop dat het nu wat beter met je buik gaat? Pff typen op een nokia n73 wordt zo wel vermoeiend.. Xxx
Julesz..geeft niet hoor..je kan natuurlijk niet alles onthouden, opslaan, koppelen aan de juiste personen en dan nog reageren.. www.hethoudtnatuurlijkeenkeerop.nl Wat verrot dat je je zo beroerd voelt, misselijk is echt het ergste wat er is...blehh.. enne ik kan wel antwoord geven op de vraag aan Bietje hoor.. Jona was een kadootje..Mark mocht eindelijk die ene keer in het jaar weer en hoppa.. Nee even zonder grappen..volgens mij is Jona heel spontaan ontstaan..dus super vruchtbaar die zus van mij, hihi Enne Bietje..volgende keer meteen naar je kleine zusje luisteren he.. Ik als schoondochter van twee artsen weet het heus wel..(nadat zij het me verteld hebben, hahha).. Zo vet saai hier..mannetje lief heeft bingo op zijn school..en ik moet gewoon vet saai alleen eten.. En ik heb een raar nichtje..die is met een vriendinnetje aan het spelen die hier in de buurt woont.. Staat Lynn opeens hier bij mij door de brievenbus te schreeuwen..doe ik open.. zegt ze Sab..ik kom even poepen hoor, whahahhahaha
Nou Jules eigenlijk waren we helemaal niet bezig voor jona. Was in de vakantie wat slordig geweest met de pil en toen besloten om dat ding helemaal niet meer te slikken. Daarna denkende ach van die twee onveilig ben je heus niet meteen zwanger. Mmmm dus wel, dus zeg twee weken of 1 ei sprong dus. Was nog niet eens aan een normale cyclus. Manon, weet niet of je nog leest, maar hoop dat je je iets beter voelt en een stukje duidelijkheid hebt.
Boerenkool??? Biellllllllllllllll en dan ook nog zonder wurst... wat heb je er dan bij?? Ik eet lasagne..ja ja..ik kan wel iets klaar maken, hahha.. Is die poeperd al thuis??
Hahahaha, das grappig! Super vruchtbaar dus. Een keer per lustrum, dat is nog eens goed mikken wel über efficiënt.. nog over ..Tja, vroegah.. Toen was er nog geen stress en emancipatie? En slikte niet iedereen de pil, prikte de prikpil, etc? mmm, lasagna, boerenkeul..hier voor het eerst broodje chocopasta. Vriendje zei dat dat goed was voor de maag, zoetigheid? Jaaa, wat zeggen je schoonouders daar van sab? Ik vrees ervoor ..
Die zeggen, bij misselijkheid altijd iets lichts en droog eten. Volgens mij helpt kleine slokjes echte cola ook, dus geen light.
offe koppie slappe thee, met een biscuitje...jammie (not) schnitzel erbij (bij de boerenkool) ik ging voor andijvie stamppot, maar Mika koos anders.
Thanks ladies. Ik ga weer horizontaal. Staan was bad idea.. Helaas is er op de vloer in keuken, waar de bisquit en cola gesignaleerd is, opnieuw beton gegoten. Jammer.. Ik ga maar verder met thee. Fijne avond nog! Xxx **Over en uit. **pgggttt**