Grrr had gister een heel bericht geschreven, maar per ongeluk iets verkeerds gedaan en alles weg!! Had geen zin meer om het opnieuw te doen dus vandaag de herkansing alsi k alles nog weet hahah! Mutz je zit nu lekker in Parijs!!! Ik hoop dat jullie er lekker van genieten samen! Ik wil alles over deze romantische stad horen!!!! Sab jeeeeej!!! alles goed met Gerrit!! Ik wist t natuurlijk al over de sms maar ook hier even laten weten dat ik heeeeuuuul blij ben voor jullie! Kan je nu ook genieten???? Julesz fijn dat je je weer wat beter voelt en dat je bij de Homeopaat bent geweest! Wie niet waagt wie niet wint toch??? Smits en Super ik had gister gevraagd hoe de 9 maanden beurs was, maar ja hahah hij is niet gelukt het bericht dus ondertussen weet ik het al! Super goed dat je met een psycholoog praat over de situatie met je ouders. Het lijkt me zo moeilijk allemaal en ja daar zou je hoofdpijn best eens vandaan kunnen komen ja! Sterkte en vergeet nou ook niet aan jezelf te denken he! Bedankt nog voor je foto's! Ik had je zooooo anders voorgesteld! Je bent een stoer wijf volgens mij ! Smits jeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuutje hoe hou je het vol!!!! En dan ook tot zooooo laat! WOW hahah maar gezelligheid kent geen tijd he alleen vaak de volgende dag wel spijt! Hahah is de man met de hamer al langs geweest of ben je nog steeds fit? Naat fijn dat je baas eindelijk menselijkheid toont! Moet jou ook een goed gevoel geven en dat je nu ook je grenzen aan durft te geven is heel goed! Gelukkig 3 scheppen suiker??? hahahha jij moet een druk persoontje zijn hahahahaha! Zoetjes zijn ff wennen maar ik drink mijn koffie met 1 zoetje en ik vind het nog lekker ook! Je kunt het En wie weet heeft ze gelijk hahaha! Bi hoe voel jij je met je nieuwe medicijnen?? Werken ze een beetje??? Doe maar wel lekker rustig aan t weekend als dat kan!!! Manon en Kris wil gewoon ff laten weten dat ik aan jullie denk! Heb ik nou iedereen gehad??? oh ik hoop t zoo! haaha Gisteren kon ik de enveloppen ophalen voor het geboortekaartje! Hij had gelijk een proefje klaarliggen voor wat we ontworpen hebben. Het is iets heel anders geworden dan we eerst in ons hoofd hadden, maar oooh zoo leuk! Heb gelijk alle enveloppen geschreven dus dat is ook maar weer klaar! Vandaag met mijn zus naar de 9 maandenbeurs geweest. Jemig niet normaal hoe druk het daar was! Echt niet grappig al die hormonen op elkaar gepakt! En de rijen bij de wc's waren ook echt om te janken hahahaha! Ik vond het ook niet veel bijzonders. Heb zo'n 4 in 1 draagdoek gekocht waar ze hier op de site ook voor adverteren in het legergroen. Die kan je ook als hangmatje in de box hangen zo leuk! En nog een boekje met songteksten van kinderdansliedjes en daar zat weer een cd bij. Ook nog een shirtje met geschikt en ongeschikt daarop in het wit erg grappig. Nu lig ik voor pampus op de bank... Het is niet gezellig in huis omdat het hier leeg is gehaald voor het schilderen van morgen. Als ik nies weet ik zeker dat de onder buurman schrikt zo hol klinkt het hahaha!
Jojo alle enveloppen liggen dus al klaar, fijn! Mooi dat het ontwerp super is van jullie geboortekaartje, leuke dingen zijn dat, vind ik. Wij gaan over een paar weekjes het kaartje bestellen Je bent vandaag dus naar de Rai geweest, klinkt leuk wat je gekocht hebt. Morgen wordt er dus geverfd, lekker hoor alles weer fris in de verf Smits wat knap dat je het zoooooo lang hebt volgehouden, leuk hoor dat je het zo naar je zin hebt gehad in de disco Mutzie zit lekker in Parijs! Lekker hoor. Vandaag lekker soep gegeten, heerlijk. Net alles opgeruimd en het aanrecht is dus weer netjes Vanmiddag ook even de stad in geweest nog wat nieuwe shirtjes voor mezelf gekocht, Pascal nieuwe schoenen en alvast Zwitsal billendoekjes, hele doos in de aanbieding bij het Kruitvat. En ik heb een hele mooi ochtendjas gekregen van mijn mannetje voor straks na de bevalling of ervoor natuurlijk Mijn schoonzusje is vandaag jarig dus we gaan zo daarheen lekker gebak eten jammieee
Zo net even 2 uurtjes geslapen en ben weer helemaal fit. Ben zo verbaasd, dit was me vroeger niet gelukt. Jojo: Bij ons was gelukkig rustig op de beurs. Hebben een babyfoon, luiertas, kleertjes, slaapzak en buikbanden voor de versteviging gekocht. En hoppa toen weer terug. Bofte trouwens nog met parkeren. Vonden een gratis plekje tegenover de RAi. Verdomde het echt om voor 2 uurtjes 20 euro te betalen, stelletje afzetters. Morgen heb je weer prachtige muren, heerlijk zo'n vriend. Gaaf dat het geboortekaartjes helemaal mooie is geworden. Ik moet van de week eens contact opnemen met een ontwerpbureau. Kan het ook op de zaak laten doen, maar dan weten ze daar gelijk van hoe en wat, dusse mooi niet. Naat: altijd lekker verse soep. Eten wij vaak hier op een dinsdag. Lekker licht voor het sporten. Oja dat vroegen jullie nog. Ik doe tegenwoordig aan BBB + wat conditietraining. Ben gestopt met spinnen, vond dat te veel van goeie worden. Gelukkig: Lekker he zo'n zoet bakkie koffie. Bij mij gaan er twee scheppen in. Kris: how are you doing???? Mutz: Ca va?? Vandaag nog even bij de Prenatal geweest. Tweede piekstok terug gebracht. Bouten zitten niet goed vastgelast. Schijnt een productiefout te zijn. Gaan nu maar gewoon een haak in het plafond slaan. Hebben gelijk nog een boxkleed meegenomen.
Sabje: nog bedankt voor je tip over meer drinken. Heb gister en vandaag een liter extra water gedronken naast mijn normale drinkgewoonte en ik moet zeggen ik voelde mij gisteravond al een stuk beter en vandaag ook. Denk dat de combi vochttekort en spanning niet goed is voor je hoofd Jojo; grappig he, om opeens foto's te zien van mensen waar je al zolang mee aan het forummen bent. We hebben tochw el bijna elke dag contact met elkaar. Best bijzonder eigenlijk als je er zo over nadenkt. Ik vond de beurs dus ook een beetje tegenvallen maar dat heb je zelf inmiddels ook ondervonden. Wel leuk die doek die je hebt gekocht. Heb ik ook nog naar staan kijken. Hoe gaat het met de oefenweeen/ pijnen? Naat: whahahahaha als ik je verhaal lees lijkt het net of pascal zwitsal billendoekjes heeft gekregen van je....veel plezier bij je schoonzusje. Smits: ik ben ook van het spinnen, nou ja momenteel iets minder maar probeer het weer een beetje op te pakken....Prenatal kun je volgens mij nooit verlaten zonder er iets te kopen. Hier vanmorgen op kraamvisite geweest bij mn nieuwe buurjongentje, 9 februari geboren. Wat een prachtig mannetje en wat heerlijk om zo'n kleintje in je armen te hebben.......mmmmmmmm daar gaan de hormonen Oh 11 maart is het voor ons zover....de geslachtsbepalingsecho jeuhhhhhhh
Smits wij hebben de piekstok bij babydump gekocht! Je kunt het daar ook online bestellen. Misschien een idee? Scheelt weer een gat in je plafond! Via marktplaats worden ze trouwens ook veel aangeboden! Super dat je weer helemaal fit bent! Ik denk dat ik erin zou blijven als ik nu nog zou gaan stappen! Naat lekker soepie! Is het t schoonzusje van de maxi cosi??? Hihi dan weet ik niet of ik je veel plezier kan wensen Geniet maar wel lekker van je taart!!!! Lief van je mannetje dat je een badjas hebt gekregen! Heerlijk! Super leuk he die kleintjes! Maakt je zo nieuwsgierig naar je eigen wondertje! 11 maart schiet al op! Dan ga ik maar hopen op een meisje bij jullie hahah anders is mijn dochter zoooo alleen!!!! Er is echt geen moer op de tv... Wat kijken jullie???
Whahahah ja Jojo het was die heb heerlijk genoten van mijn taart maar helaas stonden er geen chppies op de tafel, erg jammer hoor Ach we waren na 2 uurtjes alweer thuis, Pascal wilde weg dus lag niet aan mij whahahhaa Super 11 maart is het dus zover...spannens hoor, ga je het hie rook vertellen of dat niet? Smits is dat 20 euriesss om daar te parkeren, is echt schandalig duur he bah afzetters zeg dat wel. Leuk wat je allemaal hebt gekocht. Hier net ff de badkamer gedweild en er zit nu weer wasje in, zo nog ff wat weg strijken en dalijk lekker nasi maken jammieee
hoi girls... sorry voor het weinig reageren. Even rustig aan gedaan. 5 dagen gecarnavald. Mijn ex overigens maar 3 dagen omdat meneer te veel vragen kreeg waar hij geen zin in had hij had dus vrijdag zijn maatje bij zich dus had helemaal gehad en heb me heerlijk vermaakt... @ smits.. waar in breda ben je precies geweest? daar ga ik ook wel eens stappen dus ben wel nieuwsgierig. Fijn dat het toch goed bevallen is ondanks je zwangerschap.. Vandaag al helemaal fit of nog steeds een nasleep? @ super... Bijna je echo.. Spannend...Gaat snel nu, weet nog goed dat het mis ging.. Heerlijk dat we al zo snel ook fijn nieuws bij je hebben gekregen zal zo eens een foto pben... als me dat lukt... Goed dat je in gesprek gaat voor de situatie met je moeder... WIj kunnen je wel steunen, net als vrienden en familie, maar met een vreemde kan je ook veel delen en die kan fris adviezen geven... @ super/smits.. ben ook op de 9maandenbeurs geweest... voor de elmo tas.. Ben woensdag geweest met een vriendin naar de huishoudbeurs, maar we vonden de elmo tassen zo leuk dat we die ook gewoon gehaald hebben @ jojo... ben benieuwd naar de verfbeurt.. Hoe het gaat, of het al ver is, misschien alweer ingericht terug?? ro al aan het balen dat er niet meer binnen gerookt wordt??? En wij ook op je adressenlijstje voor je baby kaartjes??? @ sab.. super dat het goed gaat met baby gerrit... Weer heerlijk verder genieten en tante Bietje een pracht van een neefje geven.. @ bietje.. kusje voor jou... Gaat het ietsje beter? deze week je kids thuis.. weer helemaal uit je normale doen. En dan de 1e week van maart gaan werken toch??? @ julesz.. Mmm.. anders eten. Altijd positief als je dat doet. Kan alleen maar gezonder zijn, of het nu werkt of niet. Natuurlijk worden mijn duimen nu warm gedraaid om te duimen dat het met het aanpassen van eten je zo zwanger bent.. @ mutz.. Tu as a Paris.. of zo iets... Heel veel plezier, en kom maar op met je verslag over Parijs.. ben nieuwsgierig @ naat... En gaat het dit weekend goed...?? niet te moe of zo?? en hoe is het met jullie verf op de baby kamer?? al foto's??!?! Morgen gewoon werken, je normale uren of andere tijden? hoop niemand te hebben gemist en anders sorry. Excuse me... Verder ben ik helemaal in de war. Maandag met carnaval een jongen tegen gekomen, kende ik van 'vroegah' 10 jaar terug met carnaval. Hij vroeg naar mijn aanhang, die is er niet meer... Vrijdag werd ik dus aangemeld op hyves en msn en sinds vrijdag dusss daar veel mee aan het praten... Gisteravond wezen stappen, om niet aan vandaag te denken... Daar was die jongen dus ook. Weer gekletst... Hij geeft me een heel fijn gevoel, waardering en hij laat merken dat hij me leuk vindt. En dat voelde fijn... ook gesmst met elkaar tot half 4 ofzo... Vanmorgen dus, na 4 uur slaap, bij mijn ex alles opgehaald. Moeilijk maar ook een soort van afsluitingsgevoel ofzo... met 18 man sterk was het huis in 1,5 uur leeg... Alles eruit... Zo snel, en zo vreemd. Ook wel moeilijk, gehuild in de auto bij mijn tante, maar ben er wel klaar mee denk ik. Al heb ik mijn ex sinds zaterdag dat we het mijn ouders vertelde niet meer gezien... Na hier thuis iedereen te hebben bedankt met een broodje en koffie een date gemaakt met de jongen van gister (goede tip Manon ) en thuis verteld dat ik naar een vriendinnetje ging. (anders komen ze alweer met adviezen, commentaren en blablabla) Met die jongen in het bos gewandeld. Zo min mogelijk kans op bekenden te zien met zo'n date. Heerlijk mijn verhaal gedaan, luisterend oor gehad, knuffel en warmte... jaja, en nu komt het.. we hebben ook gezoend. Voel me net zo'n puber nu het voelde best goed. Maar is dat om het gevoel van aandacht en waardering? En het is zo kort over dat ik mijn vorige relatie nog niet heb afgesloten. En mijn gevoel voor mijn ex is nog niet over, want voel me nu zo ontzettend schuldig! Tips en raad van de zwangere, en meer ervaren vrouwen gevraagd... wat te doen!?!?
Lieve Krisje je hebt dus een date achter de rug en ik ervaar uit je verhaal dat je het wel naar je zin hebt gehad, dat die je waardeerd, dat gevoel is heel belangrijk meid! Tuurlijk het is misschien iet wat snel...maar ach als jij je bij hem goed voelt, waarom niet? Je kunt hem toch eventueel aangeven dat je nog even rustig aan wil doen, geen verplichtingen. Zal wel moeilijk geweest zijn vandaag, al je spulletjes alles leeg. Ik vind het knap van je hoe je er allemaal mee omgaat, ik zeg alleen volg je gevoel meid, andere hebben toch altijd wel een oordeel klaar of dat nu is of over 3 maanden, dat blijft. Knuffel voor jou! Ik draai gewoon mijn normale uren (40 dus), ga het proberen, lukt 't niet geef ik het aan, zo hebben we het afgesproken. Vandaag echter wel wat last van de banden, maar kan ook komen door het lange staan (strijken/koken). Nu dus lekker niksen op de bank met een leuke film ofzo, in ieder geval relaxen! Jojo en alles weer spik en span in de verf? Bietje hoe gaat het met je? Heb je alweer wat beter geslapen? Je kids dus deze week vakantie, lekker hoor. Julesz hoe bevalt je andere eten? Gaat het goed? Vanmiddag even wat gewassen en alles weg gestreken, kan natuurlijk niet altijd alle strijk voor moeders laten liggen Ook even gestoft boven en beneden. Net lekker nasi gemaakt, en heerlijk ervan zitten smullen, heb nog zoveel over dus ook nog wat voor morgen, hoeven we niet te koken, makkie dus Het is weer lekker druk in mijn buikje, had net de Toppers opstaan (word altijd zo vrolijk van die muziek) en ging ff op de bank liggen en aan alle kanten voelde ik ons schoppertje echt een super gevoel.
Krisje, Natuurlijk voel je je goed omdat je aandacht krijgt, maar wie weet is het meer. Dat zal alleen de tijd uitwijzen. Is dit je rebound guy of is het een blijvertje....tijd,tijd,tijd is het enige sleutelwoord. ik heb al verschillende dingen in mijn omgeving gezien. Het kan alle kanten uitgaan. De enige tip die ik voor je heb is; doe niets tegen je zin in. Ja en ik kan ook wel tegen je zeggen dat je je niet schuldig moet voelen maar als jouw gevoel anders is...Bedenk je alleen dat er niets is om je schuldig over te voelen meis. Hij is bij jou weggegaan, jij hebt er nog voor willen vechten en hij had al veel eerder een nieuw maatje dan jij. ga voor jezelf de positieve en negateive dingen na van je schuldgevoel en kijk waar het vandaan komt en wat je ermee bereikt. Dit zou ik met therapie krijgen...Probeer het te relativeren... En trouwens, wat is vroeg? je trekt toch niet meteen bij hem in...het is maar daten hoor... Ik wens je nog veeeeel kusplezier toe!!
Kris..vind het zo moeilijk om je hierin advies te geven.... Wil alleen zeggen, doe waar jij je goed bij voelt en als dat lekker zoenen met je date is, moet je dt vooral doen en blijven doen.. Ben ook trots op je, omdat je de spullen uit het huis gehaald hebt..dikke knuffel
Kris: ja je had dus al op het forum gereageerd! Fijn om te horen hoe je het allemaal doet hoor. Allereerst dus ook veel respect voor jou!!!! Ik vind het erg knap hoe je het allemaal toch maar doet. En het stukje over jou en je date heb ik met een grote glimlach gelezen Fijn een luisterend oor iemand waar je je goed bij voelt. Ben het met derest eens....volg je gevoel. Het is nooit te vroeg! Het is jouw leven en ja misschien is dit wel jouw love story en zo niet dan heb je het op zijn minst geprobeerd. Geniet er lekker van. Je kunt wel wat vlinders gebruiken denk ik.
meiden kunnen jullie niet gewoon zeggen dat ik dat niet moet doen nu... dan luister ik, en ben ik braaf. Maar nu wordt het best verleidelijk om mijn gevoel te volgen... mmmm...
Oke Kris..een ding wat ik dan wel ooit geleerd heb is : Volg je gevoel, hahah.. Dus nee geen advies om het niet te doen, maar lekker je gevoel volgens en kijken waar het schip strandt.. Jij bent degene die belangrijk is en daar moet je aan denken..dus bel hem op en maak een date voor van de week, hihi... Is toch heerlijk je eindelijk eens gewaardeerd voelen en je hart kunnen luchten en dan ook nog begrepen worden...ik vond dat tenminste heerlijk toen het mij overkwam... Schakel je verstand uit en zet je gevoel aan....
Maar mocht je je ex zien dan knopje weer omzetten naar gevoel uit verstand aan...je moet ff weten wanneer je dat knopje moet omzetten af en toe
goede tip manon.. fijn dat je door mijn zooi weer wat actiever bent!! meiden nog maar 6 nachtjes slapen
Hey Kris, sorry meid ben het met de andere meiden eens. Volg je gevoel en geniet ervan.Niet teveel over piekeren, je ziet vanzelf waar het schip strand. Zo te lezen had je genoeg hulptroepen met het huis leeghalen. Fijn dat er zoveel waren om je te helpen en bij te staan. In Breda zijn we na het eten cafe de Bruine Pij ingedoken en daarna door naar de Liquid. Manon: Fijn om een reactie van je te lezen.
Kris wat goed om te lezen dat je een date hebt gehad!!! Ik ben het met de andere meiden eens! Wat is snel? Wie bepaald dat! Ga er lekker van genieten en zie waar het schip strand. Als je er geen verwachtingen van hebt kun je ook niet teleurgesteld worden en kun je er lekker van genieten! Het is je zo gegund!!! Hoe heet ie dan kunnen we m ff keuren op hyves Het leeghalen van je huis moet verschrikkelijk zijn geweest, maar nu kun je wel verder gaan en dat is goed!!!!! Nogmaals ik ben hartstikke trots op je! Met een lach maar ook met een traan!!!! Zo ik ben net thuis en heb geen idee of het mooi is geworden omdat ik in het donker zit! hahaha lampen zijn nog niet terug gehangen, omdat het morgen ws nog een keertje gedaan moet worden, omdat de muren zo zuigen. Ik zie wel dat de muren nu wit zijn ipv geel.... Het was echt verschrikkelijk en ik schaam me dood! Maar ja er is hier ook 4 jaar geen kwast in huis geweest dus ook wel logisch!!! Voel me zo gelukkig dat het gedaan is! Ik zat er al zo lang tegen aan te gruwelen en nu is het net alsof ik een nieuw huisje heb! Ro is helemaal kapot en onze vriend kan zijn armen niet meer bewegen (echt waar!) maar ze hebben grote lol gehad samen en het is echt de moeite waard geweest! Ik ben lekker naar mijn vriendin gegaan met haar 2 kids (de vriendin van onze vriend) en we zijn lekker naar de bioscoop geweest! Alvin & the chipmunks! Hilarisch en haar 2 jongens vonden het geweldig. Nu lekker voor de tv in mijn echo putje maar mensen wat ben ik gelukkig! (best triest dat een opgefrist huis een mens zooooo blij kan maken he!) Als ik over mijn schaamte heen ben van de nicotine aanslag zal ik een before en after foto posten!
jojo... zijn naam past bij de mijne... christiaan... checken dus maar he Fijn dat het zo goed is gegaan met de muren... hopen dat de tweede laag niet zo zwaar zal zijn morgen enne, wie is de koning van wezel??? ezel...
Krisje wat een schatje!! ik zou het wel weten hoor...en ook nog eens liefde- en begripvol!! Nu zeg ik helemaal zeker, gaaaan met die banaaaan!!