wel vreemd... jullie zijn weer de enige die van de date afweten.. zelfs mijn ouders weten (alweer) van niets...
ik kan het ff niet meer hebben ik ben ook vanaf mei 2009 bezig.. en zit nu in maand 10 ronde weetikveel heb wel een goede cyclus
Parijs is trouwens geweldig, ben een beetje moe (veeeeeel gelopen) dus languit reageren doe ik van de week wel
Lieve Kris, weinig toe te voegen aan alles wat al gezegd is. Laat het over je heen komen en geniet van het moment. Ga zo ff op Hyves neuzen. Situatie hier schiet niet echt op. Wel zwaardere pijnstillers, maar slaap nog slecht. Gister teveel gedaan, dus vandaag straf. Jojo lekker hé, als er weer iets opgeknapt is! Muts hoe was Parijs? Manon hoe voel jij je nu meissie?
bietje wat erg dat het slapen nu nog steeds niet lekker gaat... Vannacht hopelijk wel.. mijn duimen hebben voor je gedraaid vanaf half 4 ofzo. :S tot half 1 msn aangehad en gezellig gekletst met chris... daarna geslapen, maar werd wakker en ging piekeren over de hele toestand... maar ik ben eruit... Jullie hebben tot nu toe altijd gelijk gehad met je raad (ok, jojo jouw voorspellingen van mannetjes en meskes is niet gelijk waar altijd ) dusss ik ga gewoon met de flow mee.. En voel me gevoel. En mijn gevoel nu zegt dat ik hem vandaag weer wil zien Werkse voor diegene die vandaag mogen/moeten gaan werken. Voor diegene met vakantie (bietje, sab) geniet ervan...! al moet sab ook klussen deze vakantie toch? Voor diegene met verlof, wrijf het er niet te hard in enne dames, nog maar 5 nachtjes!
Krisje geniet er gewoon van dat je gewaardeerd wordt meid, leuk een date, kijk er maar lekker naar uit Jojo heerlijk je huisje weer spierwitttttt En ja werkpaarden en sierpaarden, leuk de bioscoop, hoe was de film? Bietje wat ontzettend vervelend dat je nog steeds niet goed slaapt zeg, ik hoop dat het snel beter gaat. Jij en je zus dus lekker vakantie, geniet ervan. Mutzzzz ik heb gereageerd op Hyves hoor net, Hier net aangekomen op kantoor...pfff en vannacht weer 4 keer wakker geweest bahhhhhh...vanavond maar lekker vroeg naar bed, ben hier weg om 15:00 uur want moet naar de tandarts vanmiddag, dus een vroegertje en ga lekker niet meer terug naar de zaak hoor na de tandarts, zal dan ongeveer voor 3 kwartier zijn, nou toedeloeeeee...! Vanavond lekker een makkie met eten dus lekker relaxen..
Hey meiden hier een blije jojo vanuit huize zonnebril!!! Het is zooo mooi geworden! Vanmorgen heb ik ook nog even geholpen met de laatste dingen schilderen en ben net pas klaar met dweilen en alles op zijn plek zetten. Ro moest werken en vond het zo erg om me in de zooi achter te laten, maar hij kent me en weet dat ik het toch wel in orde maak! (daarom baalde hij dat hij weg moest hahaha!) Helaas sinds gisteren wel hele dikke pijnlijke gezwollen enkels... Hoort erbij weet ik maar heb ook gelezen dat het gepaard kan gaan met hoge bloeddruk... Nu dus maar met de voetjes omhoog op de bank! Mutz ik heb gerageerd op hyves hoor!! Zo leuk!!!! Naat succes bij de tandarts lekker dat je daarna neit meer naar kantoor gaat! Kris vind het zo heerlijk voor je dat je echt weer kriebeltjes voelt voor iemand! Geniet er lekker van!!! En krijg vooral geen spijt want dat hoeft nl helemaal niet! Bi wat klote dat het bij jou nog steeds niet opschiet.... Doe nu maar rustig aan want anders moeten we je zaterdag in een stoeltje voortduwen! Oh god de rest ben ik weer vergeten! Zijn julllie ook zo zenuwachtig voor zaterdag?? Ik wel! Ga me dan druk maken of jullie me wel aardig vinden en hoe ik jullie gedag moet zeggen en of ik uberhoupt de link kan leggen tussen naam en gezicht hahaha! Onzekere doos ben ik!
Haha...Jojo..maak je toch niet druk joh om zaterdag... als het je niet bevalt kan je nog naar huis..ik kan niet weg, hihi.. Nee hoor komt allemaal goed, vergeef me alleen als ik sommige bij hun topic naam noem en niet bij hun echte, waaronder jij dus, hahah.. Wordt zeker weten heel gezellig...
haha, daar ben ik ook wel bang voor sab! Doen we nu natuurlijk al als we over de forummeiden kletsen. (ja, ja meiden dat doen wij, das weer een voordeel van 2 zussen op een forum hahaha) Maar sluit me aan bij sab het wordt vast super gezellig! Als ik zie hoe er hier gekletst wordt, denk ik dat het wel helemaal goed zit. Kristel, fijn dat je onze raad aanneemt, wat zijn we goed he....;O) Naat, jou kom ik binnenkort vastplakken met duktape op je bank hoor. En als je naar de tandarts moet, dan is het niet meer dan logisch dat je daarna niet meer teruggaat...toch....
Nou had niets bij de tandarts Joepiiii heb het nooit zo op de tandarts maar goed het is wel heel belangrijk. Vanavond lekker nasi op, had gister zoveel gemaakt dat we er vandaag nog van konden eten jammie...net even wat babykleertjes weggestreken en nu op de bank met de laptop en niets meer doen, ik zit nu vastgeplakt met het duktape van Bietje whahahaahha Ik heb die zenuwen niet omdat ik er jammer genoeg niet bij kan zijn zaterdag, vind het echt zo jammer maar goed k hoor wel hoe t is geweest, maken jullie ook nog foto's kan ik toch nog een beetje meegenieten, ik ook altijd met al die verjaardagen in onze familiaaa Jojo wat moet het een heerlijk gevoel zijn dat alles er weer picobello uit ziet bij jullie En nu verplicht met de voetjes omhoog hoor anders plakken we die ook ff vast met duktape, Bi heeft vast nog wat over voor jou
Kris: Ik vind het heerlijk om je ' vlinder in je buik' berichten te lezen. En heb je hem nog gezien vandaag? Bietje: Wanneer krijg je ook al weer de uitslag ( sorry, het is wel heel slecht van me dat ik het vergeten ben). Maak me wel een beetje zorgen om je, zoveel pijn en zo weinig slaap is niet goed. Ingrid: Vind het zoooooo leuk voor je. Hoe reageerde de ouders en de rest van de familie. Sab: Ik ga me van de week verdiepen in het hetgeen ik zaterdag mee zal nemen of heb je toevallig nog wensen? Ik ben wel erg benieuwd hoe het zaterdag zal zijn, heb er zin in. En Jojo, vind het wel schattig dat je zenuwachtig bent, but don't worries. Naat: Joepie geen gaatjes!! Ik was van plan om vanavond de zolder te poetsen en de strijk weg te werken, maar heb zo'n baal dag gehad dat ik lekker op de bank blijf zitten. Is mijn buik ook wel blij mee, deze staat behoorlijk strak.
Nee joh Smits..maak maar wat jij lekker vindt..je zal het ook zelf op moeten eten, hahah... En inderdaad chill jij... gespannen buiken hebben rust nodig..
Nou dat chill, gaat niet lukken. Zit hier al heel de avond een potje te janken. Thank god i'm home alone.
Hey ladies, ik ga later nog even uitgerbeid reageren. Maar kan iemand van de organisatie ( hihiiihi) mij via een pb vertellen waar ik naartoe moet met het treintje as zaterdag? En hoe laat begint het feest? Gezien de anderhalf uur reistijd en overstap, moet ik uiteraard niet het laatste treintje terugpakken want dan zul je zien dat ik strand... Heb er zin in!!!!!!!!! Xx
Heb gewoon een onzettende baal dag. In mijn uppie twee kranten in elkaar kunnen zetten en het ziet er naar uit dat ik de rest van de week ook alles alleen kan doen en daar heb ik woorden over. Voel me behoorlijk met mijn rug tegen de muur gezet door degene die weggaat ( zie bericht hyves) en dat voelt ronduit klote.