Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik heb nog maar even gereageerd op hyves, onze volgende date staat vast ;)
    Ik kijk wel uit naar zaterdag, ik ben ook zo benieuwd. Ik denk ook dat ik sommige bij hun topicnaam ga noemen, ipv jullie echte naam, haha! Ik zal mijn best doen! (Smits is nu al begonnen, haha, in je laatste berichtje hier noem je me bij mijn echte naam ;))

Oh trouwens meiden, mochten jullie nog een keer een leuk stedentripje willen maken, dan is Parijs een fantastische optie! Wat een mooie stad is dat! En nee, niet alleen vanwege het hoogtepunt :p)

@Bietje: wat vervelend dat je je nog niet beter voelt... Soms moet ook alles tegelijk komen... Hoop echt dat je je snel beter voelt. Lichamelijk en geestelijk... Ik denk aan je!

@Jojo: gaaf zeg dat alles weer netjes en wit is! Kan je huis zo van opknappen! En niet zo zenuwachtig doen hoor voor zaterdag, natuurlijk vinden we je leuk (zo niet, dan zouden we het niet zeggen :p grapje!)

@Kris: wat super fijn dat je je weer een beetje bij beetje blijer kan voelen! Goed gevoel toch? Niet schuldig voelen, maar genieten! Hij ziet er leuk uit!

@Naat: druk vrouwtje ben je ook! Rustig aan voor de kleine man he?;) Fijn dat alles goed was bij de tandarts!

@Smits: petje af voor jou hoor! Sporten als je zwanger bent en dan ook nog eens ontzettend gaan stappen!! Diepe buiging ;)

@Super: stuur je je adres nog even in een pb'tje?? Spannend hoor, 11 maart! Ik ga ook voor een meisje!!

@Sab: met jou alles weer wat beter? Helemaal fijn dat alles goed gaat met Gerrit en jou! Wel van genieten he?

Ok, ondertussen doe ik al ruim 1,5 uur over dit berichtje... Ik ga m maar eens opzetten. Hoop niet dat ik iemand ben vergeten...

Oh ja, Manon: ik hoop dat je een beetje rust kan vinden. Dat het helpt om wat minder online bij ons te zijn, als je zaterdag je verhaal maar doet! Denk aan je!!

@Julesz: hoe is het met jou? Eetpatroon al verandert?

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jemig, wat een domme actie! Sorry, mutz

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh nee joh geeft niks!
    Leg even kort uit wat je bedoelt, je voelt je tegen de muur gezet door je collega... Hoe dat zo?

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    zap naar hyves

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal zo ook ff naar Hyves zappen voor reactie op Smits'. Voor jullie allen bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vannacht voor het eerst best goed geslapen en vandaag ook veel minder pijn, gaat gelukkig de goede kant op dus!

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat dezelfde collega, waar je de afscheidsspeech voor hebt geschreven??

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Yep, dat maakt het nu net zo k..

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    dat vroeg ik me dus ook af... das helemaal k%$^%$t...

fijn bietje dat het wat beter met je gaat! Hopelijk elke dag een beetje beter!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Het lucht wel op om er met jullie over praten( uhh tikken), thanx.

En bietje, fijn dat de pijn minder is. Vanaf nu iedere dag weer een stukje beter, daar gaan we voor

10. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ja, ik moest ook even overschakelen. Dus dat was wel even compleet anders ineens. Maar is het nu gewoon einde discussie en dat jij de boel alleen moet doen de rest van de week? Of moet er nog gediscussieerd worden. Dat kon ik niet terugvinden op Hyves..

Bietje, wat fijn dat het beter gaat. Dus die pijnbestrijders doen hun werk. Kun je ook meer in je basisbehoefte gaan voorzien, namelijk, die van slaap! Alleen dat missen wordt je al minder blij van....

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies! Wat dat slapen betreft dan. Mijn vraag aan smits' is dezelfde: welke opties heb je nog om iets te veranderen aan deze situatie?
    Jules, had jij inmiddels al van uemand een pb tje gehad, of via htves het adres achterhaald?

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Meiden, ik ga lekker slapen. Ben best stiekem nog een beetje moe van een weekend alleen maar lopen en laat slapen... Pff, ik word, oh nee BEN oud, haha!
    Smits, laat je niet gek maken. Kom op voor jezelf! Jij hebt je aan je afspraak gehouden en dat moet hij nu ook doen!!
    Slaap lekker allemaal (jij ook Bietje!) en tot morgen vast weer!

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    laat het hier niet bij zitten. Zeker niet op de manier hoe het nu gaat.
    Zal mij benieuwen morgen, kan nog weleens een heftig gesprek worden.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz, slaap lekker en ga maar alvast dromen over de dag

15. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Goed zo, het moet wel werkbaar blijven. En zaakjes moeten altijd netjes afgerond worden...
    Bietje, ik heb het adres al achterhaald. Ik was even een nietoplettende burger. Dat bestand met die topic met de adressen stond er al honderd jaar. dussssss...moet je na gaan hoe oud ik al ben!
    Ik zag dat ik alleen de regio midden-noord-oost vertegenwoordig....

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo smits' altijd lastig heftige gesprekken, maar hij is in ieder geval voorbereid door je mail. Achteraf lucht het dan wel meestal op, gewoon zeggen dat je je in de steek gelaten voelt! Denkt hij misschien dat je het allemaal wel trekt?
    Weltrusten voor mutzie.
    Julesz als jij met de trein gaat, wil ik je wel even ophalen vanaf het station hoor. Geef ik je op Hyves even mijn mobiel en dan kun je me bellen als je er bent, als je dat wil naturlich hè

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hihi, jaah, dat durf ik wel hoor! En dan moet ik richting station....

Ik zal het even cryptisch omschrijven voor je. Begint met een w en eindigt op iets wat een eend ook op zich heeft....

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Tjaa sta er om bekend dat ik alles altijd wel even doe. Eigen schuld, dikke .........
    Maar goed, vind het niet leuk, vooral omdat van te voren door iedereen is aangegeven dat het niet op mijn schouders mag komen nu.
    Hopelijk ben ik morgen een stuk nuchterder dan nu. Voel me echt zo emo-muts.

Kan je je nog een beetje rustig houden nu de kids thuis zijn Bi?

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep dat heb je goed uitgezocht!! En THE party starts at 14.00 of was je daar ook al achter? Vast wel. Zet ff mijn mobiele nummer in een pb dus toch maar niet op Hyves en dan gooit ik em weer uit ff shark kijken.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor al was ik vandaag de hele dag op pad met sab, Kiss waren lekker naar een speelpardijs en daarna zwemmen, georganiseerd vanuit het zwembad. En verder zijn ze behoorlijk zelfstandig dus heb ik weinig last van ze hoor. Wij behoren tot de gelukkige ouders die in het weekend lang uit kunnen slapen omdat de kinderen ons laten liggen en geheel zelfredzaam zijn. Mmmm zo klinkt het net of ze aan hun lot worden overgelaten hahaha maar zo is het niet hoor. Ze zijn gewoon lief voor hun papa en mama

Deel Deze Pagina