Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat emo mag hè als je zwanger bent weet je toch!!!

2. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Nee nee Smits, niet eigen schuld dikke bult. Want het is super van je dat je je (want dat is het eigelijk), je voor 200% inzet op je werk. Maar elk sociaal denkend en voelend mens zal vast kunnen stellen dat een zwangere vrouw doorgaans niet ook invalide is. Maar dat het werken met de tijd wel vermoeiender wordt. Omdat je nu eenmaal zwanger bent. En nu ook nog alleen bent op het werk! Dus als het goed is zien mensen dat zelf in en roep je dat echt niet op je af hoor.... En als je even er verdrietig van bent mag dat hoor. Je bikkelt al zo vaak door als ik je verhalen zo lees?

Knuffel

Oja Bietje, helemaal goed plan. Dat van die tijd staat ook genoteerd!!!!

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Dank je, jullie zijn kanjers!!!!. Vriendlief komt net thuis, ga dus afsluiten. Tot snel!!!!!

4. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Goedzo! Nou knuffel ze:D
    En trusten voor straks, ik ga richting mijn bedje. Morgen weer een dag met de lieve kindjes.

Xxxxx

O ja, en Kris. Hartstikkene leuk dat je iemand bent tegen gekomen die je wel errug leuk vindt. Genieten, zelfs van het feit dat je je net een grote puber voelt.. :D Enjoy. Staat hij tussen de pics op je h? Je verdient iemand die lief is en waar je het meer dan gezellig kunt hebben.

Xxxx

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Smits wat een vervelende rot actie zeg van je colleg. Heb net ook al geregeerd op Hyves. Snap je tranen hoor, is echt niet leuk, totaal niet. Vandaag heb je opnieuw een gesprek of niet?

Bietje fijn dat je kinder zichzelf zo goed kunnen redden en jullie lekker laten uitslapen ;) Heerlijk toch:D

Mutzzz echt ben zo blij voor je, snap dat je nog moe bent, hopelijk ben je snel over je moeheid heen meis. Hoe reageerde family & friends op het heugelijke nieuws?

Ohhhjaaa Bietje fijn dat je beter hebt kunnen slapen en dat de pijn minder is, hopelijk blijft het zo doorgaan en ben je er snel vanaf.

Julesz bevalt het andere etenspatroon je of nog erg wennen?

Hier weer op kantoor. Wel wat moe maar goed het gaat nog. Morgenavond weer naar de verloskundige:D en dan moet ik over 3 weken alweer, des te eerder des te beter vind ik altijd;)
    Vanavond lekker stoofperen eten bij mijn ouders, jammie vind ik altijd zooooo lekkerrrr

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits hoe voel je je vandaag?? Heb ook op hyves gereageerd maar wat een rot situatie! Dit had je niet van hem verwacht! bah! Hoop dat je vandaag een betere dag hebt!!!

Mutz ben ook benieuwd hoe iedereen gereageerd heeft!! Vind het zooo leuk voor je! Gaan jullie wel gewoon door met proberen zwanger te worden of gaat dat nu op een lager pitje? (hoop t niet ;))

Naat lekkerrrr stoofperen!!! Gaat het goed op het werk???

Bi wat geweldig dat je zulke super kids hebt!!!! Voel jij je ook nog steeds wat beter???

Julesz jeetje jij moet echt een eind reizen zaterdag!!! Ik geloof dat ik bijna het dichtst bij woon! Ik hoef maar max een half uutje met de tuut!

Ik weet niet meer wat ik zou maken/kopen! Komt wel goed ik ga er achter proberen te komen, maar eerst hier een berg was weg werken! Geen zin in bah! hahha

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Heb even op hyves gereageerd.

haha Naath kom vanavond ook bij jouw ouders eten:D, heerlijk stoofpeertjes.

Jojo: Ben je nog volop aan het genieten van je witte muren. Heb je inmiddels al een box aangeschaft en een badje??

Bi: En vannacht weer iets beter geslapen?

Kris: Heb je je vlam nog gezien?

Manon: Wij kunnen nog wel even kijken of we met elkaar mee kunnen rijden. Gaat het een beetje met je ( niet reageren als geen zin heb hoor)

Julesz: Zijn de koekjes verbannen uit huis?

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Smits ik zit echt te genieten hier! Nu de zon naar binnen schijnt is het echt helder wit hier zo fris! Heb nog steeds geen box en badje hahaha Maar 6maart gaan we het badje + toebehoren kopen met mijn ouders en eerdaags ook de box met mijn schoonmoeder. Begin nu ook wel nerveus te worden! Zo begint het en heb ik dat nog niet hahah is wel zo handig!

Ik zapp ff naar hyves!

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Whaaa dat mag hoor Smits, mams heeft toch altijd teveel gekookt:p Heerlijk he stoofpeertjes, ik hou der zo van!!!

Jojo 't gaat goed hoor op 't werk. Het is niet zo erg druk, heb 't eigenlijk vandaag best rustig.

Gister zagen we heel mijn buik bewegen doordat het kleintje druk was, echt super hoor, heb ervan genoten:D:D

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH leuk is dat he Naat!!! Vond je het niet bizar???? Ik geniet daar ook nog elke dag van! Nu beweegt mijn buik bij elke beweging die ze maakt, maar het blijft zo bijzonder!!! Nog even en je kunt gaan raden wat die bobbel is die zo uitsteekt hahahaha!!!!
    Ennuuh als je moeder toch genoeg heeft... kom ik ook ff hahahah!

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik vond het helemaaaaal geweldig Jojo! Echt een super moment ook omdat Pas er ook bij was:D
    Kom maar heurrrrr gtezellige boel ;)

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja hoor, jullie zijn lekker.. gooi ik de lap een avondje uit, omdat er niemand is, moet ik vervolgens 3/4 pagina's bijlezen...hahahha..

Smits...wat een verhaal..dat geloof je toch niet..heb je er nu wel een goed gevoel aan overgehouden??

Jojo..heerlijk he als alles weer netjes en fris is?? Wij wonen hier nog maar net een jaartje, dus alles is nog naar wens..

Naat,...stuur het adres van je moeder even in een pb-tje..kom ik ook stoofpeertjes eten, jammie jammie...

Vanmorgen zijn Jas, Bi en ik op de foto gegaan voor JEM (juffen en meesters) magazine.. nou ik had dus weer vreselijk de slappe lach en ik ben al zo fotogeniek, hahah... Het blad verschijnt vier keer per jaar, dus denk dat we in het juni nummer komen...ben benieuwd..volgende week woensdag is het interview....

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Vreselijk zo'n fotoshoot. Het is vreemd om jezelf straks in een magazine te zien staan. Stond laatst in ons relatiemagazine. Schrok me rot, stond de foto paginagroot erin, whaaaaaaaa.
    Wat was de aanleiding voor jullie interview?

Ik heb er wel een goed gevoel over. Ben blij dat lucht geklaard is. Ik kan altijd erg slecht tegen zulke dingen en van sommige mensen komt het harder aan dan van andere.

Mooie he Naat als je buik zo heen en weer gaat. Puur genieten!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    We komen in de rubriek klasse(n)stel...hierin worden mensen geinterviewd die ook nog een andere band hebben buiten het onderwijs..en wij hebben die.. De foto die we gezien hebben was wel heel leuk geworden hoor, hopen dat hij deze ook neemt, want stond er ook op een met mijn mond wagenwijd open, whahah...

Fijn dat je er een beter gevoel over hebt.. ik kan daar ook altijd slecht tegen hoor..en heb het het liefst zo snel mogelijke opgelost en uitgesproken

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Vraag me wel eens af ik ooit een gladde rug zal krijgen.

Als je het interview heb gegeven, vraag dan even of je het nog in mag zien voor publicatie, you never know.

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat leuk zeg dat magazine Sab, en jullie staan er heus super leuk op hoor;) ook nog een interview spannend allemaal.
    Whaaaa ook al iemand die van stoofperen houd:p:p nou alles is op gegaan is dat wat, ik heb 2 x opgeschept, heerlijk:D

Smits fijn dat je een wat beter gevoel hebt hoor meid, rot situaties ook altijd.

Zo zit lekker op de bank gedoucht en wel en ga zo eventjes een spelletje bingo doen op spelpunt...relaxen dus...nouja als ik is een keer wat win hihi

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab wat leuk dat jullie op de foto zijn geweest en een interview gaan geven!!!! Ben heel benieuwd!! Het is natuurlijk ook een bijzondere situatie met Bi en Jas!

Naat potverdikkeme zit je me ff lekker te maken met je peren!!! Nou ik heb lekker een bak druiven op vanmiddag hahaha vind jij ook zo lekker toch??? Vanavond lekker pizza gegeten (sleeecchht) en als toetje een lekkere mineola dus ik heb toch nog pietemientjes binnen!

Smits ben echt blij voor je dat de lucht geklaard is. Vanavond lekker rustig aan doen! Bevalt de yoga nog eigenlijk???

Ik zal nog ff een foto van mijn zus en mij op hyves zetten van de 9 maandenbeurs haha kunnen jullie ff lachen. Mijn zus viel vlak daarvoor nl bijna flauw hahaha (16weken zwanger en je ziet niks!) en mijn buik lijkt zo klein dat je het zou geloven als ik zou zeggen dat ik 4 maanden zwanger ben hahahah!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja hoor Naat, alle peertjes op... jammer, haha

Jojo..ik zag de foto al ja.. hoezo ging ze van der stokkie, te druk en warm zeker...

hier ook weer sleeecht gegeten..patatjes, jammie....

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hier morgen weer de wekelijkse patatdag jammieeeeeeee
    En dan weer naar de vk morgenavond om half 7 :D:D:D

Jojo leuke foto van jullie, ze ziet idd wat bleekjes...

Win maar niks met die bingooooooo pffffff

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach mijn zus is er 1 apart hahaha! Door de drukte en misselijkheid en lage bloeddruk werd het haar even te veel! Ze ziet er echt uit als een spook op die foto! Zo grappig trouwens want we lijken totaaaaaal niet op elkaar! Zij is 1jaar en 5 maanden ouder dus wel leuk dicht op elkaar.

Lekker hoor patat!!! Dat ga ik uuuhm deze week ergens vast ook doen!

Naat altijd weer lekker naar de vk te gaan he!!! Wat kan je winnen dan bij die bingo??? Money???

Deel Deze Pagina