Jojo leuk dat je vriendin is langs gekomen altijd leuk bijkletsen...Ro is dus bezig met de belastingaangifte, wij moeten het ook nog even gaan regelen hopelijk krijg je wat terug, is altijd lekker meegenomen. Leuke naam voor je kat Sab Erg bijzonder Leuk dat het zo opschiet met de babykamer, wanneer komen de meubeltjes? Net terug van de vk en alles is goed. Hartje weer luid en duidelijk kunnen horen en de baarmoeder ligt nu bovven de navel + 2 vingers of zoiets, nou dat was in ieder geval goed Wel even gezegd wat betreft de bandenpijn en die duizeligheid die ik nu een aantal keren heb gehad, die bandenpijn kan alleen rustig aandoen bij helpen, heb wel al een formulier meegekregen om bloed te prikken op mijn ijzergehalte door die duizelingen, normaal is dit met ongveer 30 weken maar ze wilde het nu al doen, dus dat ga ik denk 8 maart ff doen want dan ben ik vrij. moest binnen nu en 2 weken dus. bloeddruk goed 110/65 en weer 2,5 kilo erbij Pascal beweert dat ik eet als een dijker whahahahha
Arme Sok!!!! Hahahaha!!!! HEb je al foto's van je babykamer gemaakt??? Ben reuze benieuwd!!!! Lekker he dat het zo opschiet! Dan heb je tenminste alles lekker op tijd klaar! Wij moeten alleen nog het schilderijtje (nou ja tje 100 bij 80 cm) ophangen en dan is het echt klaar! Lekker hoor! Kan niet wachten tot ik het wiegje kan vullen met een klein roze meisje wat er uitziet als een verkreukelde krant!!!! Naat lekker dat alles weer in orde is! En eten als een dijker hahahaha van je vriend moet je het hebben he hahahaha!
Naat, ga jij gewoon op de weegschaal bij de Vk?? Nou daar begin ik dus echt niet aan, haha.. Fijn dat je de kleine weer even hebt gehoord..Onze meubeltjes komen in maart, moeten nog even bellen om het in te plannen, zouden we vanmiddag doen, maar helaas vergessen... Jojo..hij is echt niet zielig hoor... En die verkreukelde krant, whaha..dat zal je straks vast niet over je eigen meisje zeggen...
Ik moet ook altijd op de weegschaal bij de vk! Verschrikkelijk! Ik spreek altijd met haar af dat ze het niet hardop zegt hahaha en daar luisteren ze goed naar! Ik vind dat alle baby's er vlak na de geboorte uitzien als verkreukelde krantjes haha! Helemaal verfomfaaid met vouwen in hun gezichtjes hahaha vind ik trouwens wel heeeel poepelig hoor! En ik vind sok wél zielig hahaha ik zal hem zaterdag ff kroelen!
Ik ga er dus echt niet op he..hoeft ook niet.. ja daaaaaaaaag soms heb ik een man, doei doe het echt niet... Word er gewoon opstandig van, hihi... En ik vind sommige babies net aliens, maar vast die van jullie niet hoor en die van mezelf natuurlijk, want dat is de mooiste van de wereld....
Hahahaha ik moest vanaf 28 weken elke keer op die klote schaal en elke keer protesteer ik weer, maar helaas sta ik er elke keer toch weer op met mijn stalpoten hahahah! Gewoon niet over beginnen, misschien vergeten ze het dan! Als jouw zoon de mooiste wordt hmmm.... en mijn dochter wordt ook de mooiste dan denk ik dat ik bij deze de juiste schoonzoon voor mijn dochter gevonden heb! We huwelijken ze gewoon uit! Goed plan???
Ik vind het goed hoor, haha.. En als ze mij erip willen hebben dan zullen ze me erop moeten tillen en dat is weer niet arbo verantwoord, dus ik heb mazzel....
nou meiden, nog maar 3 nachtjes slapen.. lees alles mee hoor, maar heb het zo druk, werk/lesgeven en een nieuwe vlam aandacht geven dat ik zaterdag jullie heeeeel veeel aandacht zal geven...
Sab vergeten dat kan natuurlijk niet he...ga je vandaag bellen want het tenslotte al bijna maart he, maandag al de 1e, gaat echt zoooo snel ...Maart de maand dat Jojo gaat bevallen Ik ga er gewoon op hoor op die weegschaal, heb daar nooit zo'n angst voor 2,5 kilo erbij, nu in totaal ongeveer 6 kilo. Verloskundige vertelde dat het netjes was dus dat zal dan wel Jojo jij dus ook elke keer op de weegschaal, goed idee dat je hebt afgesproken dat ze het niet hardop zegt Zou ik je vertellen ik ga erop en dan zegt ze hoeveel??? Whaaaa dan moet ik het dus zelf zeggen is dat dan wat!?! Krisje nog 3 nachtjes..jaja je hebt het er maar druk mee he, nou ik vind het fijn voor je hoor meid. Geniet er maar lekker van. Jou vakantie is dus al voorbij, jij had vorige week dus vrij? 't is weer rustig geweest hier gisteravond, hoefde niet veel terug te lezen ook weleens lekker hoor Nu weer op kantoor aan de arbeiddddddd. Heb mijn werkdagen geteld, moet er nog 42 wat ben ik toch erg heeeee
hoi meiden, even een update mijnerzijds. Vandaag naar een osteopaat geweest, was er zo klaar mee. Alles blijkt dus vast te zitten aan de rechterkant onstaan door stress en spanning....mmmm waar zou dat vandaan komen. Zit er wel al een tijdje wist de beste man me te vertellen, maar alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd, was de druppel. De beste man deed van alles met me, niet altijd even lekker, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Voelde heel mijn nek kraken en hij wist precies de plekken aan te wijzen waar ik last van had. Mag volgende week weer...he hoop zo dat het helpt. Wie weet word ik nog eens soepeltjes whahahaha....kan ik toch op mijn oude dag nog eens een radslag maken, zou wonderlijk zijn, want dat heb ik nog nooit gekund hihihi. Nou Kris nog maar 2 nachtjes he...gaat hard nu! Heb er zin in hoor! Lekker Naat nog maar 42, het lijkt veel maar is natuurlijk zo voorbij. En goed luisteren naar de VK he, bandenpijn gaat over met rust dus neem je rust ook! En 6 kilo is idd erg netjes. Ik was bij Mika al bijna, schrik niet, 30 kilo aangekomen. Kwam niet alleen door de zwangerschap, ook door het goede leven. Gelukkig heb ik het er na de bevalling mbh dieetiste allemaal weer afgekregen. (32 kg) dus afvallen kan ik wel, alleen dun blijven daar heb ik wat moeite mee....maar goed dat komt allemaal wel weer, eerst wat beter in mijn velletje zitten.
Zo daar ben ik ook weer even. Ben s avonds steeds zo moe geweest dat ik niet verder kwam dan douchen en op de bank ploffen. Gelukkig niet heeeeeeeeeeeel veel bij te lezen. Bietje: Wat eng dat gekraak!!!!!!! Brrrr ik ben niet bang aangelegd maar dat kraken lijkt mij toch wel zo verschrikkelijk...... Wel fijn dat je het gevoel hebt dat het gaat helpen. En ja al die spanning is niet zo gek en gaat toch ergens zitten. En wat schrok ik van je 30 kilo!!! Jeutje.....dan ben je meteen een heel ander persoon volgens mij, uiterlijk. Maar knap dat er ook weer 32 af ging!! Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen. Netjes vind ik wel. Maar ik heb er gelukkig ook niet echt aanleg voor. Naat: wahahahahaa zo ben ik ook dagen tellen. Hihi (nu nog niet hoor) voor vakanties enzo doe ik dat ook altijd. Ik eet ook als een dijker tegenwoordig, haha goed toch.. Vind het netjes die 6 kilo Sab: mmmmm een weegschaalfoob, weegschaalmania, hahaha zat te googelen (ja heb niet zo veel te doen vandaag op mn werk) naar een duur woord voor angsten vond ik het volgende woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie hahahhahahaha dat is een fobie voor lange woorden????? Nou ja anyway.......wil je jouw adres even pb-en naar mij? Dan sms ik je zaterdag in de loop van de dag of ik wel of niet kan komen. Maar dan kan je adres vast in de tomtom. Jojo: kwaaltjes? Nou eigenlijk niet zo veel meer. Ben wel wat vermoeider s avonds. Maar verder de laatste twee weken niks meer. Voelde gister en vandaag echt een raar kriebeltje in mn buik. Alsof hij/zij me zat te kietelen. Was heel raar....zal wel te maken hebben met het groeien van de baarmoeder ofzo. Ben je al een beetje gewend aan het verlof hebben? Ik moet nog 18 weken, hahahaha
Nou Super..zou kunnen dat het de kleine is geweest.. bij voelt het echt alsof er wat spieren samentrekken..ik had dat ook wel eens in mijn been, staat nu vast heel stom, maar zo omschrijf ik het ook altijd naar Jas, haha... Zal je mijn adres even pb-en.. Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt..hier nog eentje die daarmee gezegend is... alleen heb ik het nu steeds wat benauwd, dus denk dat mijn longen wat verpletterd worden, hahah.. Ik ben volgens mij nu 5.5 kilo aangekomen..valt ook best mee, alleen mijn start gewicht was echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te zwaar... nu boeit het me niet zo..van de zomer lekker aan de fisse salades en zomerfruit, beetje wandelen, dan kan ik vast wel wat afvallen...
Sab netjes toch die 5,5 kilo en ach het hoort er nou eenmaail bij hoor toch. Komt heus goed met ons allen straks alleen op de gezonde tour qua eten Super zou best kunnen dat het jullie kleintje is dat je voelt hoor, is het een beetje borrelig gevoel? Vervelend dat je zo moe bent, hoop dat het snel minder wordt. Goes dat je er wel aan toegeeft hoor anders hou je het niet vol. Hoeveel uren in de week werk jij? Ik ben altijd zo'n aftellertje geweest Wahahahaha Het idee dat het er morgen nog maar 41 zijn maakt me zooooo blij en in weken zijn het er nog 9 die ik moet werken, eigenlijk 10 maar heb lekker week 13 een vrije week ingepland staan joepiiiiiii en dan natuurlijk nog de verplichte vrije (feest)dagen deze aankomende maanden Zo ga zometeen iets eerder weg moet nog ff langs het postkantoor voor de zaak, dus mooi in baas zijn tijd hoor en dan thuis eten maken en dan door boodschapjes doen en dan plof ik ook lekker op de bank met ja ja een bakje druifjes (hoe bedoel je gezondddd)
Zo lekker gekletst voor een middag! Ik weet alleen nog dat Bi is gekraakt door de osteopaat. Hopen dat het je gaat helpen, want dit is ook niks! 30 kg bij Mika jeetje, maar super knap dat het er weer af is gegaan! En bij Lynn?? Ik ben nu jaja word maar jaloers, nog steeds 1kg onder het gewicht van voor de zwangerschap! Het waren er 8 dus je kan stellen dat ik dan 7kg ben aangekomen! Maar i khad al een behoorlijk startgewicht hahah dus denk dat het er daardoor niet zo snel bij is gekomen! Lekker he druiven Naat! GIster ook weer een lekkere bak leeg gesmuld! Vind ze soms nog wat te duur (pitloze) maar ze zijn in de bonus bij de AH hahahah!! Ik kan me niet zo goed concentreren op wat ik net gelezen heb en dat komt door het volgende... graaag advies wat het kan zijn! Ik heb natuurlijk regelmatig last van die indalingsweeën, maar ik heb sinds 2 uur echt hele erge menstruatiepijn in mijn rug en de zijkanten van mijn buik.... Het komt en het gaat maar het is echt vervelend... Word er een beetje nerveus van! Het zal wel niks zijn hoor maar je weet het nooooit!!!
Jojo: Ik kan uiteraard niet zeggen wat het is, maar weet wel dat mijn schoonzusje hier ook last van had. Bij haar waren het voorweeen. Bel gewoon even de vk en klok de tijd. Bietje: auwwwwwwwwww, kraken lijkt me vreselijk. Had jouw huisarts helemaal niet door dat je vast zit???!!!? Meiden ik ben blij wanneer deze werkweek erop zit. Ben 1 grote emotionele bom. Vandaag definitief afscheid genomen. Het moment zelf ging zonder tranen, maar 5 minuten later in de auto was het een grote waterval en nu nog steeds wanneer ik erover begin. Heb overigens de ondersteuning nog gekregen. Ben de rest van jullie vergeten. Lees vanavond wel terug en reageer dan op de berichten.
Jojo dat klinkt inderdaad als weeën. Ik had ze zelf niet in mijn rug of benen, alleen in mijn buik. En net wat Smits' zegt even klokken en anders de vk bellen. Smits' gek is dat hè, dat je het moment zelf enigszins nuchter kan ondergaan en daarna barst het los! Herkenbaar en lekker laten gaan! Super vond het kraken ook wel eng maar heb er alles voor over om mee beter te voelen. Vannacht nl weer wakker geworden van de pijn. Very frustrating!!!!
het zal toch niet gaan gebeuren he Jojo..dat je verstek moet laten gaan zaterdag omdat je kleine meid geboren wordt?? Dan komen we wel naar jou toe hoor..gezellig met zijn alle op kraamvisite... maar even zonder gekheid.. waar ben je en hoe gaat het nu??? Smits..geeft niet hoor die tranen..lekker laten lopen, is altijd beter dan het opsparen...nog een dagje werken, dan is deze week voorbij...
Hey Jojo...ik schrik er een beetje van omdat je niet meer reageert ook nu. Hoe is het? Mij klonk het ook als weeen. Ik heb diezelfde pijn gehad tijdens mijn laatste ongi waarbij het eitje dus uit mijn baarmoeder werd geperst. Ik denk dat ik weet hoe je je voelt nu...het voelt raar en pijnlijk en je weet haast niet meer hoe je moet zitten doordat het zo in je rug zit ook. Het komt en het gaat idd met soort golven en ook een aanhoudend zeurend gevoel in je onderrug. Soort ongi pijn maar heviger. Ik hoop niet dat je dat allemaal voelt want dat was zeer onprettig kan ik je vertellen. Het ziekenhuis zei mij dat weeen ook zo aanvoelen zeker in het begin. Ben daarom heel benieuwd hoe het gaat met je!! En of het al weer wat weggetrokken is of juist verergerd?