Zou haar wel even kunnen sms-en maar is een beetje laat he.. Kijk morgenochtend eerst wel even op het forum, als ze dan nog niets heeft laten horen dan waag ik er wel een sms aan...
Hmm ze zou toch niet zomaar naar bed zijn gegaan zonder ons iets te laten weten? ik zou de sms erop wagen....
Meiden geen zorgen! Hier nog steeds een jojo met baby die nog binnen zit! Het is nu net weer afgezakt, maar het heeft tot 20.30uur geduurd vanavond en kwam zo om de 20 minuten soms wat meer soms wat minder. Ik word dus lekker voor de gek gehouden door ons meisje. Ze is de hele dag ook al heel erg druk en ik heb veeeeeel harde buiken, maar ik ga er maar vanuit dat het niks is, aangzien het niet aanhoud allemaal... Het is wel een klote gevoel en ik baal dat het in mijn benen trekt... We gaan er maar vanuit dat ik de komende 30 dagen (ja zo kort is het nog maar!) gewoon uit zal zingen met een boel voorweeën hihi. Ik ben er zaterdag gewoon bij hoor wil het niet missen!!! En ik moet morgen naar de kapper en ook dat wil ik niet missen, dus ze houdt zich nog maar eventjes rustig! Lief dat jullie zo meeleven, maar neem het maar niet te serieus, want ik ben bang dat het dus echt niet door gaat zetten!!!! Wilde toch nog even reageren, omdat ik na vanmiddag niks meer heb laten horen! Ga nu wel lekker naar bed even bijkomen! Thanx girls!
Oh oh...je houdt ons inderdaad bezig..haha..maar geeft niet hoor, wij vinden het waarschijnlijk net zo spannend als jij.. Dan spreken we nu met jouw kleine meid af, dat ze vanaf zondag alle vrijheid heeft om te komen, hihi.. Ga maar lekker slapen en relaxxxxxxxxxxxxxx voor zover dat kan natuurlijk...
gelukkig goed nieuws..afgezien van je pijn dan af en toe. Ben blij dat je nog even wat hebt laten horen..weet zeker dat ik er slecht van had geslapen anders.... Laat het maar bij voorweeen blijven nog even dan gaan wij mekaar zaterdag gewoon zien hoor!! Welterusten...ik ga ook mijn mandje opzoeken...
Hihi ja dat is een goeie deal! Moet zeggen dat het nu weer een beetje aan t rommelen is hoor hahaha maar ja ik ga nergens meer vanuit en hoop toch ook wel dat ze nog even lekker binnen blijft tot minimaal 37weken... Voelt een beetje gek allemaal van binnen... Het is wel leuk dat jullie zo meeleven! Ik vind het zoooo spannend!
Zijn vast oefenweeen of zoiets.. ik dacht laat ik ook iets interessants typen, haha.. Ga dan slaaaaaaaaaapen ..huppakee je bed in.. Ik gooi hem ook uit..weer veel te laat natuurlijk... Slaap lekker allemaal...
Mijn ogen vielen om 22.30 uur dicht gister en werd vannacht wakker met een gedacht....... Hoe is met Jojo. Gelukkig lees ik dat alles goed met je is. Een hele opluchting. Joepie nog 1 nachtje
Jeetje Jojo ben blij dat eht weggezakt is hoor, hoe is je nacht verlopen geen last meer gehad of toch wel? Vandaag dus naar de kapper, wat ga je laten doen, knippen/verven? Pffff en ja hoor ben het nu alweer helemaal kwijt... Uhmmmm denk denk denk... Bietje hoe heb je geslapen, en gekraakt, lijkt me ook echt een beetje eng hoor! Smits afscheid genomen dus zie ik, begrijp dat het je wzwaar valt, meid denk aan jezelf alles komt goed. Pfff weet het dus echt niet meer verder hoor, vergeef me dames! Hier vannacht wakker geworden door de bewegingen van onze kleine, het leek wel of die ging omdraaien ofzo een hele bobbel kwam tevoorschijn, vond het echt zo bijzonder heb ervan genoten ook al was het midden in de nacht, dus voel ik weer gespartel in mijn buik Gister boodschappen gedaan en daarna lekker onder de warme douche had weer last aan één kant van mijn banden, daarna op de bank geploft en niets meer gedaan, nu is het weer weg gelukkig. Mijn schoonzusje heeft gister de sleutel gekregen van hun nieuwe huis, ben nog niet gaan kijken had er echt even geen behoefte aan, het liefst zou ik het uitstellen tot nooit of het laatste moment, ik denk zo dat ik er een terugval van ga krijgen betreft mijn tante, gister ook weer even een potje zitten janken mis haar zooo
Lieve Naat, natuurlijk is dat supermoeilijk zo en wordt je weer geconfronteerd met het verlies van je tante! Dat zal je schoonzus hopelijk ook wel begrijpen. (of wordt daar niet over gepraat) en een terugval is ook heel begrijpelijk! Rustig aan en gewoon lekker janken als je daar zin in hebt! knuffel voor jou!
Goedemorgen allen, Wat zijn er een aantal alweer vroeg uit de veren zeg, haha..Ik ook hoor, ga zo boodschappen doen en moet nog een rolkruk uitzoeken van de bedrijfsarts en vanmiddag naar paps en mams lekker snert en brunebonen soeppie eten..mmmm bedenk me net of dat wel handig is voor morgen, whahah..alvast mijn excuses.. jojo..hoe is je nacht gegaan, heb je een beetje kunnen slapen?? Alles nog rustig daarbinnen?? En Naat..logisch heel logisch dat het zo moeilijk is, het is niet niks om zo jong afdscheid te moeten nemen van iemand, zeker waar je zo'n goede band mee hebt.. Ga er pas heen als jij daar klaar voor bent en niet omdat anderen dat van je verwachten. Daar moeten ze maar begrip voor hebben en anders zoeken ze het maar uit.... Bietje..hoe heb jij geslapen? Nog stijf van het kraken?? En oh ja..hetgeen we morgen samen zouden doen heb ik net al gedaan...snap je me nog??? Krisje..hoe is het met je vlammetje?? Morgen willen we alles horen hoor... Smits.. heb jij de dag een beetje overleefd gisteren na het afscheid?? Neem aan dat jullie wel contact houden...vandaag laatste werkdagje voor je..dan is het weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeend.... Nu ga ik me echt aankleden en boodschappies doen... tot later... Kus
Bietje & Sab daar wordt idd niet over gesproken, maar goed ik ga erheen als ik er klaar voor ben en eerder gewoon niet. Wat zijn jullie toch lief En janken dat doe ik gewoon als ik daar zin in heb, hoort er allemaal bij toch?! Ja Sab spannend he morgen komen ze allemaal naar jou toe, baal er zo van dat ik niet kan ivm verjaardagen maarrrr wil wel alles horen en maak leuke foto's voor op Hyves kan ik toch nog meegeniete' Krisje hoe gaat 't met jou en je date? Ben benieuwd hoe Jojo de nacht heeft doorstaan hoor???? Wat lekker snert en bruinebonensoeppieeee jammie! Ik hou daar ook zo van wij eten opgebakken krieltjes met een schnitzel vanavond lekker makkelijk
Smits, heb je al gekeken naar waar we kunnen afspreken. ik zag dat er pas bij richting leiden een carpoolplaats is geloof ik. Ik weet niet of jij nog iets gevonden hebt?
Manon, Mijn week is iets anders gelopen dan van te voren gedacht. Ben hlaverwege de middag en vrij en ga me er dan in verdiepen. Moet ook nog steeds bedenken wat ik meeneem, maar ben zooooo inspiratie loos.Heb daar normaal helemaal geen moeite mee en sta zelfs graag in de keuken, maar sinds ik zwanger ben is dat helemaal weg. Naat:Het is wel een raar toeval dat je schoonzus nu het huis heeft van je tante. Inderdaad pas gaan wanneer jij eraan toe bent en trek je niets aan van evt vervelende reacties. Jojo: How are you o ff tel pakken
Ben er weer.... Bietje: Hopelijk heel de nacht de binnenkant van je ogen gezien en niet naar het plafond liggen staren. Sab: Ik zal een paar wasknijpers meenemen. Eetsmakelijk bij paps en mams. Uiteraard heb ik het overleefd en volgens mij heb ik de emo-bom achter me gelaten. Gelukkig, werd gek van mezelf. Contact houden doen we zeker. Kris: Ben zo benieuwd naar de verhalen over je nieuwe vlam. Nog 26,5 uur.