ik heb meegelezen en zag idd dat jou week niet echt was zoals de planning. Gelukkig voor jou is dit je laatste dagje weer en dan weekend. En wat voor weekend, we gaan elkaar eindelijk zien, Leukkkkk! Jammer dat je niets weet te maken...misschien gewoon kleine pizza hapjes kopen hoeven alleen de oven in Oh ja ik zal nog eens kijken of ik een adres kan vinden van een carpool of zoiets lang de A4.
Hmm laat die maar zitten, is een eind van de snelweg af. Misschien kunnen we het beste er bij Leidschendam afrit 8 af. Daar is een bedrijventerrein. Daar is vast wel ergens een parkeerplek. Ik stel voor om daar op een afgesproken tijdstip te zijn voor: Het Motorhuis Den Haag= autodealer adres: Rhone 18. Als we daar samen zijn kunnen we op het bedrijventerrein samen naar een parkeerplekje zoeken. We kunnen elkaar op de hoogte houden van waar we zijn via de telefoon ik stuur je mijn nummer ff in een pbtje. Daarvandaan is het nog drie kwartier naar wormer dus met nog een plekje voor de auto vinden een uur rekenen?? 1 uur daar afspreken? Laat maar weten of je hiermee kunt leven
Haha Manon laat niets aan het toeval over hè? Jullie komen er wel!! Leuk hoor heb er zin an. Nog ff twee appeltaarten bakken morgenochtend en dan is het zo middag. Oh en jullie zijn dubbel gewaarschuwd want ook ik ga aan de erwten of bruine bonen soep hahaha. De nachten breng ik nog steeds met pijnstillers door, wel slapend maar wel onrustig, kan maar op een zij liggen dus daar word je ook wel behoorlijk gallisch van. Maar goed volgende week weer kraken, dus ik houd hoop op verbetering.
Hou hoop Bietje en jij dus ook lekker aan de soep jammie!!! Whaaaaa werd net gebeld door de autodealer, onze nieuwe corsa komt maandag binnen bij de garage, we gaan de auto 11 maart om 19:00 uur ophalen...drukke maar leuke week is dat. 8+9 maart vrij van 't werk, 9 maart levering babykamer+box, 8 maart geboortekaartje bestellen, 11 maart dus auto ophalen en 12 maart oma's jarig Nou ik gaaa naar huisssssss, morgen om 3 uur weg lekker een vroegertje dus
Hoi hoi, Nou Manon, het moet wel goed komen nu toch... Naat..bij ons komt de babykamer 11 maart, dus zelfde week...kan niet wachten. We hebben ook het geboortekaartje al uitgezocht, zo'n leuke gevonden..we zijn er vroeg mee, weet ik maar ben nogal een controlfreak, haha.. net even naar de dierenarts geweest. Katten moesten hun enting.. nou echt, ik had dierenarts moeten worden. 5 minuten binnen 72,50 euro lichter...ungelaublich..maar alles voor mijn katties, hahah... We weten nu ook officieel dat Sok een kilo zwaarder is dan Sivi...en dat zijn broers... ach hebben Bi en ik in verhouding ook en wij zijn zussen... Ik bedoel dat ik dan Sok ben he Bi, voordat je weer gaat mopperen, whahah...
Bla bla ha ha ha dat scheelt dan niet zoveel tussen ons en dat terwijl jij zwanger bent haha 1 kilo mmmmm wil maandag gaan sonja bakkeren
Manon, Bedankt voor het uitzoeken!! Even een vraagje, rij jij niet eerst op de A16 langs Capelle en dan de A13? Zo ja, dan is het misschien handiger om bij het Rivium of Brainpark af te spreken. Naat en Sab, krijg het op mijn heupen van jullie met de geboortekaartjes. Ik ben al weken van plan om het ontwerpbureau te bellen en tjaaa dat is nog steeds het plan. Straks gelijk even doen. En daarna duik ik de kast van de kookboeken in. Wie weet begin ik ineens te watertanden en weet ik wat ik moet maken voor morgen. Sab, ik schrik me ook altijd rot bij de dierenarts. Lijkt wel of ze iedere maand de tarieven verhogen.
Hey meiden lekker gekletst zo in de middag! Hier een redelijke goede nacht gehad. Wel weer veel krampen en omdraaien wil nu echt niet meer zonder een hoop ge-aaauuuuw en ge-oeoeoeoeh! Gelukkig zit het kleintje nog lekker warm binnen. Vandaag een rot dag waar niks gaat zoals ik het wil! Kan dus nergens dubbel zoute drop vinden voor Sab... Ben t hele dorp afgeweest, maar nee hoor! Gelukkig is mijn haar wel mooi ge-highlight! Verder wist ik niet meer wat ik zou maken dus heb ik allemaal kleine hapjes van de ah meegenomen. Kip spiesjes, droge worst bladerdeeghapjes met lekkere vulling dus moet lekker zijn. Verder zitten mijn lenzen zo belabberd dat ik half blind in de auto heb gezeten... Dus nu mijn bril weer op. Voel me gewoon onrustig en emo... Vind het allemaal zo spannend worden ineens! Vind het wel ontzettend leuk om iedereen te zien! Wie komen er nu allemaal??? Bi Sab Kris Manon Smits Julesz Super (hopelijk) Gelukkig???? Dat weet ik dus ff niet meer! Ik Naat helaas niet echt jammer hoor!!! Smits voel je je weer wat beter vandaag? Afscheid nemen is toch nooit makkelijk he, ondanks het kunstje van deze week! Naat lekker hoor dat je tijd voor jezelf neemt!!! Verstandig! En leuk dat jullie auto wordt geleverd!!! Sab en Bi als jullie morgen gaan lopen schijten dan doe ik gewoon mee hahahha!! Lekker hoorrrrrr! Manon hoe voel je je?? Kris je gaat ons morgen alles vertellen he over je vlam!!! Ben zo benieuwd!!! Ik ga nu even mijn oogjes dichtdoen en hopen dat de dag er straks wat vrolijker uitziet...BAH!
sab... Lekker hoor, gastvrouw... gewoon GASvrouw met je soepies... en de dierenartsen zijn altijd onwijs duur... Maar he, alles voor je kinders natuurlijk En al helemaal klaar voor ons morgen??? bietje... ojee.. jij ook al stinken... mmmm... zal wat worden morgen bij sab.. En niet stijf van het kraken... En balen dat je nog steeds pijnstillers nodig hebt om te slapen... :S een ding, kan je hand schudden, vandaag vrij weer om 7 uur wakker, terwijl ik er om 12 uur inlag... Ik ben eigenlijk ook doodop, maar slapen hoo maar naat... wat leuk dat de auto zo snel komt... en lijkt me fijn te merken dat je ventje beweeglijk is... voelt toch veiliger ofzo lijkt me... smits... gezellig samen carpoolen! maak ik wel extra hapjes hoor... al gaan ze bij mij morgenochtend pas gemaakt worden ben ik bang... heb zo weinig tijd... manon.. goed geregeld met smits... komt helemaal goed morgen met ons mutz... troost je trouwens met je afstand rijden.. ik rijd 3/4 uur naar manon.. en dan nog 1,5 uur naar wormer.. DUsss ongeveer evenlang in de auto... En nog steeds op je roze wolk??? heerlijk he? julesz hoe is het met je eetpatroon??? volgens mij nu de meeste gehad.. mijn up date... kort dan... vandaag bij de ha geweest voor mogelijk andere anticonceptie.. Hij adviseerde of de nuvaring dan, of het spiraaltje... denk dat het een spiraaltje gaat worden, maar wil het niet door de ha laten plaatsen.. dus maandag maar even de gyna bellen of dat dat daar ook gedaan kan worden... woensdag mijn ouders van chris verteld... Reageerden wel ok, ook wel een beetje terughoudend maar laten me wel vrij... Vanavond mijn officiele date met chris.. Al ben ik er van de week al vaker geweest haha... even een praktisch vraagje aan sab... Tot hoelaat zijn we welkom?? dan kan ik hier thuis en chris inlichten... Smits smits smits... nog maar 22 uur en 6 minuten ....
oja smits... afscheid nemen is altijd vervelend.. en dan vooral met je close collega waar je het goed mee kan vinden.. en oja naat... lijkt me inderdaad erg moeilijk om bij je nicht gaan kijken in wat voor jou nog je tante haar huis is... zo zo 4 van ons online... hoezo vrije dagen/vakantie/verlof mensen
Wasknijpers + Tampons voor de neusgaten in mijn tas stoppen voor morgen. Kijk maar uit, sta thuis bekend als de Queen of Shit. Jojo: Niet zenuwachtig worden voor morgen hoor, is nergens voor nodig. Oke ik ga eens even bij de bakker neuzen voor lekkere dingen.
Ik vergeet Mutz helemaal bij het lijstje te zetten van wie er morgen komen!!!! Muts i'm soooo sorry!!!! Kris spannend vanavond!! Morgen uitgebreid verslag hoor! En goed dat je het je ouders hebt verteld! Is toch fijn als je er op en over kunt zijn lijkt me! Ja Smits that's me ben een zenuwachtige onzekere doos als het op onbekende dingen aankomt! Zal een uurtje duren max en daarna ben ik weer mijn luide ik hahah! En ik vind het altijd lastig dat ik nog rook... Als ik morgen de tuin in duik dan ben ik denk ik de enige en voel ik me zoooo dom dat ik niet kan stoppen!!! Dus ja dat ook hahah
Dus morgen gewoon niet roken Jojo, hahha... Het is toch goor weer, word je alleen maar nat van... Kris..spannenddddddddddddd heel veel plezier alvast..en tot hoe laat...maakt niet uit hoor, tot jullie geen zin meer hebben en het eten op is, haha.. Bietje aan de Sonja??? Bleeeeeeeeeeeeehhhh... ik doe het niet meer..weer die ranzige bloemkool op dag 1 in week 1, dat heb ik al zooooooooooooo vaak gedaan, hihi.. Gewoon meer bewegen en minder koolhydraten...
Enne Bietje..ga ik meteen even boos worden.. je gaat dus mooi niet lijnen he.. zit ik me net te bedenken.. Je voelt je nog helemaal niet fit en jij bent altijd een ster in uithongeren..dus neeeeeeeeeeeeeeeeeee je gaat niet aan de Sonja..Je gaat eerst zorgen dat je lichamelijk weer in orde bent... en dan pas aan de lijn...pvd
Smits, wat goed van jou! niet aan gedacht, ja ik kom over de brienenoord. Dan ga ik er bij het Rivuim/brainpark af. Waar wil je daar afspreken? Oh ja wij eten hutspot(peen en uien ) vanavond...oei, oei, oei
Zeg doe niet zo streng sab! Kan geen kleren meer aan ben uitgekeken op deze maat!!! Probeer iig dan maar niet meer te snoepen. Enne jojo ik rook ook hoor dus ga wel mee de schuur in met je!
Ik doe wel streng en ga je straks ook nog toespreken, ha..meen het echt hoor.. en oke niet snoepen dat kan dan nog.. En die schuur is wel krap hoor, want er staat een deel van een box in, dus zal de zonnedans doen... Ik heb er ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnn innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Vanmiddag naar de supermarkt geweest en een paar uurtjes in de keuken gestaan. De wraps liggen in de koelkast. Ik heb er twee met vis, twee met vlees en twee met groente. Dus voor elk wat wils. Meer verklap ik niet haha Morgen nog even snijden(hoop dat dat goed gaat) en klaar! Moet zeggen dat als ik ze zo zie liggen dat ik denk is dat alles?? 6 wrapjes...heb ik daar twee uur op staan zwoegen?? whahaha Vanaaf nog lekker in badje en ik ben er klaar vooooooor!!!!!!!