Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik ga me champies morgen pas maken hoor, anders zijn ze koud, hahah..heb zo'n lol om mezelf..

Ik ga er vandoor..even gordijnen bestellen voor baby Gerrit..gingen we gisteren al doen maar toen was er een man voor ons een discussie aan het voeren over plooien..nou daar konden mijn hormoontjes natuurlijk niet tegen en zijn we snel weggegaan...hahha...
    Nog even wat voor mamsie scoren en dan daar heen..

Tot vanavond misschien, maar zeker tot morrrrrrrrrrrrrrgen... goede reis alvast voor een ieder...

Kus

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja bedankt wat betreft de goede reis hahahah...
    ga ook pas morgen de appeltaart bakken trouwens. Ook apart zit nu in de bieb op het forum, kids zijn hier film aan het kijken en die is dus nog niet afgelopen. Moet toch wat met de tijd doen he..
    en wat betreft dat lange werk voor die wraps, ik vind dat met koken ook altijd. Sta je uuuuren in de keuken en met een half uurtje is het op...zucht...

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Haha de eigenaresse van de bakker heeft me net als een wezenloze aan staan staren " jij inspiratieloos??????". Daar stond ik dan. Ben even een ander boeg ingeslagen en wel die van de chocolade. Is overigens geen combi met wraps bedenk ik me nu..................
    Een klein voordeel; dit hoeft niet gelijk op en heb je dus zondag, maandag etc ook nog wat te snoepen Sab.

Bietje: is de film al afgelopen.

Manon: Zullen we bij het Hotel Novotel (dacht dat het zo heet)afspreken. Uurtje of 12.15?

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik schaam me een beetje voor mijn inbreng morgen... Jullie allemaal wat lekkers aan het maken, heb ik simpel wat lekker zoets bij AH gekocht.. Niet erg mijn best gedaan dus.. Heb ik wel een drukke dag gehad, niet geweten wanneer ik het klaar had moeten maken, maar dan nog.... Sorry... Het is wel lekker hoor, vind ik :D

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @jojo: ik miste mezelf niet eens in eerste instantie op het lijstje! Tel natuurlijk alleen jullie en die stonden er! haha. Maar ik ben ook van de partij!! geloof niet dat gelukkig kon.

@Kris: vind het erg leuk voor je; jij en Chris! Hoe vind je het dat je weer aan de anticonceptie gaat? Lijkt me erg dubbel..

@alle andere: ik ga even luieren op de bank. Ik heb de hele dag gewandeld; cadeautjes voor de getuigen, boeken met trouwkaarten, boodschappen, shoppen... Pfff, ben een beetje op...
    Oh ja, laatste bericht van de gyn: waardes zijn nu goed. Paar maanden aanzien of het goed gaat. Goed nieuws dus!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits, Novotel 12:15, staat genoteerd! = K.P. ven der Mandelelaan 150 voor de Tom Tom:D

Krisje hoop dat je dit nog leest voor morgenochtend anders stuur ik je nog ff een smsje, maar dan moet jij iets eerder komen anders halen we dit niet. We moeten dan 12:00 bij mij vertrekken.

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutz wat een top nieuws!!!! Dus dan is de kans op een zwangerschap ook weer een stuk groter he!!! FIJN!!!!
    Joh ik ben ook bij de AH geweest. Ik ben normaal een echte keukenprinses, maar ik kan het nu gewoon even niet opbrengen. Bij de volgende date zal ik beloven de keuken in te duiken!
    Heb je al iets leuks gezien mbt een trouwkaart??? Ben benieuwd!

Smits, Manon en Kris jullie zijn goed bezig met jullie ge-carpool!

Ben ik dan echt de enige die zoooo zenuwelappig is voor morgen??? Hahah, mijn vader vroeg of het wel veilig is hahah die dacht gelijk dat er een groep grote kerels klaarstonden om me uit elkaar te trekken en mijn baby uit me te snijden en te verkopen op de zwarte markt whahahahaha hij heeft veeeel fantasie!!!!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè mutz jojo heeft toch ook bij de appie gescoord en Smits' bij de bakker dus font worry het zal er niet minder om smaken!!!

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Joj wat vervelend dat je een baaldag hebt vandaag, hoop dat je je na je dutje beter voelt?! Mooi dat je haar weer goed zit:p Ik vind het ook echt jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn, baal baal baal...ik denk wel aan jullie hoor!!!

Manon jij regelt het wel hoor, goedzooo.

Krisje veel plezier met je 'officiele' date!!! Fijn dat je ouders opzich wel goed reageerden. Geniet ervan meid.

Hier net lekker gedoucht en even wat gestreken, nu zit er een wasje in. Morgenochtend eerst op kraamvisite bij de neef van Pascal die is afgelopen maandag voor de 4e keer papa geworden van een zoontje dan even gauw naar de winkel cadeautje halen voor de verjaardag van mijn vriendin, daar blijven we dan ook gelijk eten dusss heel de dag onder de pannen.

meiden veel plezier morgen met elkaar ! denk wel aan jullie

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Naat jij hebt dus wel een leuk weekend in t vooruitzicht! Toch vind ik het super jammer dat je er niet bij bent!
    Tukje is niet gelukt, maar voel me wel iets beter. Net even heerlijk tegen Ro aangezeurd die op zijn werk zit en er eigenlijk geen tijd voor had hihi.
    Zit nu lekker een dvdtje te kijken van verborgen gebreken, die makelaars serie erg leuk!

Ik neem morgen mijn foto toestel mee! Kunnen degene die er niet bij kunnen zijn toch een beetje meegenieten! En ik vind het leuk om aan Ro te laten zien!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Whahaha Jojo, misschien zit je vader er niet ver naast...er zitten er een paar bij die nog niet zwanger zijn en heel graag een babytje zouden willen...je weet nooit wat voor pact wij hebben gesloten. We beginnen met Smits in de auto onderweg mwoehahaha(sceletorlach):D

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahha nou lekker Manon hahah ga hier vannacht zekerrr over dromen hahaha!!!!

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    uhhhhhhhhhhhhh, wordt ineens ook zenuwachtig

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Het is wel lief van je pa, Jojo. Mijn ouders weten van niets.Wilde het nog wel vertellen, maar is er niet van gekomen en mams is nu ziek. Laat der dus maar even uitzieken.

Mutz: Ook ik ben idd erg makkelijk geweest. De hapjes die ik meestal maak en waar ik vooral nu van ga watertanden is oa. met gerookte zalm, carpaccio etc. Daar ben ik dus maar niet aan begonnen.

Naat: jij ook veel plezier morgen en de volgende keer ben je gewoon van de partij!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah we komen allemaal gestresst aan bij horror casa Sab! hahahaha Nou ik ga er vanuit dat het maar goed komt hahaha!!!
    Dus Smits, we zullen met een dikke buik komen eeen ook weer naar huis gaan... tenzij ik op Sab haar bank ga bevallen whahahah!

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hihi met Sok op je hoofd

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En dat mag dus net niet van Jas, Jojo, hahaha....Maar wel toevallig want Jas zei vanmiddag nog...weet je wel zeker dat het vrouwen zijn??? Haha..ik naaaaaaaaatuurlijk... en toen werd ik ook bang...... nee grapje hoor...

Ik ben ook niet heel culinair hoor.. even wat champies snijden en bakken en spek bakken en monchou mengen..de champies vullen en in de oven... jammie jammie (behalve voor Jojo dan)

Soepie was heerlijk hoor...

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Sok likt wel hoor, whahahaha.. aahhhhh zeg ik dat nou

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoor net van jas dat er niet bevallen gaat worden op zijn bank, mits er een bouwzeil onder ligt. Hahaha

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat zeg ik, hahah

Deel Deze Pagina