whahahah Ik zie mezelf al liggen op je bank op een bouwzeil met sok op mijn hoofd die vol smart ligt te wachten tot hij zich te buiten kan gaan aan mijn placenta whahahahhaha!!!! Ik zal een gigantische inlegger indoen morgen dat mochten mijn vliezen breken het niet op je bank komt hahaha of ik maak een vuilniszak vast aan mijn broek hahahahaha
Crisis! Ik krijg allemaal beelden in mijn hoofd door deze verhalen. Hahahahaha. Hilarisch. En ik kan natuurlijk niet wachten om Sok in levende lijve te mogen ontmoeten... Hee maar ladies, ik ben een beetje van mijn appppppprepoooooooooooooooo. Wat is nou de bedoeling. Dat ik iets maak als avondeten? Ik denk dat ik iets in de super scoor. Want om nou dik twee uur met avondeten in mijn tas in de trein te gaan zitten... Wat hebben we al? Misschien kan ik daar op anticiperen..... Mijn eetpatroon is nog niet erg veranderd.. Moest het eerst opschrijven en daarna gaat ze het analyseren...Ik eet te weinig brood, teveel zoet. En moet vervangers gaan vinden voor mijn snackmomenten... Vind het wel nuttig voor de gezondheid en .... ah ja, de....krijg het met mijn mond niet uit...de lijn? De buikstreek he? Wil er alleen dikker worden als er wat in groeit... Maar daar moet ik nog geduld voor hebben.... Had ik al gezegd dat ik zin heb in morgen? Heb dingetjes voor in de trein gehaald voor onderweg. Net een schoolreisje whahahahaha
ja ik ben ook benieuwd wat er nou allemaal te bikken is morgen. hoeveel zoet en hartig enzo. Maken we weer een lijstje? Manon hartig / wraps Sab hartig/ gevulde champs Smits zoet / chocoladeverrassing Jojo Mutz Kris Super Julesz bietje eeeehhh niemand vergeten?
ja ik ben ook benieuwd wat er nou allemaal te bikken is morgen. hoeveel zoet en hartig enzo. Maken we weer een lijstje? Manon hartig / wraps Sab hartig/ gevulde champs Smits zoet / chocoladeverrassing Jojo Mutz Kris Super Julesz bietje appeltaart vers!! eeeehhh niemand vergeten?
Manon hartig / wraps Sab hartig/ gevulde champs Smits zoet / chocoladeverrassing Jojo hartig/ kipspiesjes, drogeworstjes en gevulde bladerdeeghapjes en Rennies (maagzuurtabletten ) Mutz Kris Super Julesz bietje appeltaart vers!! Klinkt lekker allemaalllllll!
Manon hartig / wraps Sab hartig/ gevulde champs Smits zoet / chocoladeverrassing Jojo hartig/ kipspiesjes, drogeworstjes en gevulde bladerdeeghapjes en Rennies (maagzuurtabletten ) Mutz Kris Super Julesz; pizza slices mede mogelijk gemaakt door dr oetker.... bietje appeltaart vers!! Klinkt lekker allemaalllllll!
LEkker Julesz!!! Neem je die zonder paprika??? Kan ik nl niet tegen hahahah! Als ik dat eet dan weet Sab zeker dat er geen glazuur meer zit op haar toilet pot Was de bruunebonensoep lekker???? Zitten jullie al lekker te knetteren???
My goddd so many clothes but nothing to wear!!! Wat moet ik nou weer aaaaan morgen.... Jeutje ik moet eens een oxazepammetje gaan nemen denk ik hahaha wor ik lekkah rustuuug van!!!! Moet ik het wel op mijn werk gaan halen....
Oh Jojo..ik lach me rot om je, ahha.. Die arme Sok, zich van geen kwaad bewust en laat zich morgen waarschijnlijk niet zien...En mijn wc pot is schoongemaakt hoor, dus je kan er boven hangen, haha. Hier nog een niet fan van paprika.. Julesz..Bi en ik hadden het er al over, of je ook wist dat we gingen bunkeren, haha.. DOe die lijn maar maandag hoor, vroeg genoeg... De soeppies waren overjammed zoals Mika en Lynn zouden zeggen... Morgen lekker knetteren...
Nou ik hang er niet boven hoor Sab! Het komt er van onder uitgespoten als ik dat eet whahahaha!!!! Fijn dat de soep zo lekker was!!! Vind ik ook altijd heeeerlijk! Ik verveel me bah! hahaha erg he! X factor kan mijn aandacht niet zo trekken vanavond!
Oh, eruit gespoten, dat is nog beter..kan namelijk niet tegen die andere geluiden, whahha... Hier staat x-factor en schaatsen om en om aan..
haha Jojo ik moet ook nog kiezen morgen...ik heb helemaal niets om aan te trekken...(zei ze met een kast vol kleding). Mijn mannetje snapt nog steeds niets van die vrouwenuitspraak haha. Jullie ook Olympische spelen aant kijken?? Oh ja paprika bleeeeeeh!!
Dat is ook een favoriete uitspraak van mij... Ik zie morgen wel wat ik aan doe... lekker me joggingbroek ofzo, hahaha....
Starfish heb ik van de week een pb-tje gestuurd, maar geen antwoord op gekregen (nog). Gelukkig heb ik volgens mij pas geleden nog even online gezien..waarschijnlijk zit ze ook even in een dippie...
Mutz ik wist niet meer waar jij vandaan moest komen dacht het oosten maar zie op hyves uit het zuiden. Wil je soms ook meerijden?ik heb nog 1 plekje over haha dus... ja weet niet of je dit nog leest natuurlijk, maar ik zal je mijn adres in pb tje sturen. Mocht je dit nog lezen en willen meerijden dan uiterlijk 12 uur bij mij aub.
Ja echt erg met die kleding hahah je wil toch een beetje leuk voor de dag komen! Volgens mij heeft Starfish niet meer zo'n zin in het forum. Dat heeft ze in haar laatste berichtje gezet. Misschien is ze al wel bevallen! Ja en Gelukkig zat idd een beetje in een dipje. Hoop dat het goed met haar gaat! En ik zie 1979 ook online staan vandaag!!!! Ben benieuwd hoe het met haar is en of haar cyclus op gang gekomen is!!!
En daar is gelukkig, haha. Toeval..neuh.. heur.. ze voelde het gewoon... Ik heb wel bij 1979 gekeken op haar profiel om te kijken hoe het met haar ging. Volgens mij heeft ze net als Kris primolut en clomid gekregen.. (als ik het zo goed schrijf)
Hoi meiden! Wat is het hier nog steeds gezellig! En ik zie dat jullie morgen een date hebben! Spannend hoor! Ik heb me lange tijd niet laten horen hier... zat erg lang op het wachtbankje... Deze ronde is de dosis Clomid wéér opgehoogd (nu 150mg). En... het lijkt resultaat te hebben! Vandaag een eerste FM gehad en er lijkt een eitje te groeien! Yes, eindelijk een echte kans! Genoeg over mij! Ik wilde jullie eigenlijk alleen maar even héél veel plezier wensen morgen! Liefs!