Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje 1979..dat heeft toch ook lang geduurd zeg.. gelukkig dat er nu een eitje aan het groeien is.. Dan heb je het wel verdiend dat het nu snel raak is.. Hoe ben je al die tijd doorgekomen??

Hopelijk kom je ook weer wat vaker hier kletsen, was altijd gezellig toch?? En dan ben je er de volgende keer gewoon gezellie bij..

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    He meiden,
    Lig in een deuk over jullie geknetter enz. hahah

Wil jullie allemaal morgen veel plezier wensen, zal wel erg gezellig worden.

SORRY,
    Heb ff geen zin om op jullie te reageren, maar omdat jullie je afvragen hoe het met me gaat, ff verslag......
    Voel ik me gister en vandaag weer zo klote zeg. Probeer echt afstand te houden en niet aan zwanger worden te denken. MAAR HOE DOE JE DAT??????
    Lukt dus niet. Ga nu me vruchtbare periode weer in dus we gaan weer aan de klus. Maar eigenlijk denk ik waarom, het lukt toch niet bij ons!!!
    Word echt tijd dat we naar de huisarts gaan, trek het niet meer. Me leven bestaat alleen nog maar uit zwanger willen worden, en dat is niet goed!!!

(als ik het terug lees klinkt het wel heel depri, maar het valt wel mee hoor).

3. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Zeker gezellig hier! Ik ben al even aan 't meekletsen in een clomid topic. Allemaal lotgenoten!
    Frustrerend was 't wel... 50 mg > progesteron waarde 1. Toen 100 mg > progesteron waarde 2. Dus nog steeds veel te laag. Nu dus 150 mg. De eerste 2 keren had ik zo'n goed gevoel, wat op een teleurstelling uitliep, dus durfde nu bijna niet positief te zijn! Ik was me al een beetje aan 't voorbereiden op het vervolgtraject (hormonen spuiten)... Wanneer m'n ei blijft doorgroeien is dat gelukkig niet nodig!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    dat geeft niks hoor Gelukkig..kan je zo goed begrijpen..en natuurlijk kun je er niet niet aan denken.. Jullie hebben het besloten en willen dat het geluk compleet gaat worden..

Kom hier maar lekker om het van je af te typen, op ons reageren hoeft echt niet hoor, dat snappen wij best.. En probeer deze ronde positief te blijven..als het nu niet lukt dan ga je naar de ha toe toch??

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lief dat je zo reageerd.

Ja, probeer positief te blijven, maar is zo moeilijk na zoveel teleurstellingen!
    Als ik weer ongesteld wordt ga ik naar de huisarts.
    Dan heb ik 2 tempkaartjes en hoop ik dus dat ik wordt doorverwezen. Zoniet, ga ik echt huilen, en dan hoef ik het niet eens op te wekken ben ik bang!!!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ook dat is te begrijpen toch 1979..op een gegeven moment ga je toch zoeken naar meiden die in hetzelfde schuitje zitten om ervaringen uit te wisselen..

Hopen dat dit eitje lekker door blijft groeien en dat hij ook gaat springen?? Moet je dan eigenlijk voor altijd die medicijnen blijven slikken of is het om je cyclus op te starten..

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Die Ha..die gaat er maar mooi wat mee doen dan... hebben jullie tijdens jouw ontpilperiode veilig gevreeen of niet?? Anders komen die rondes er ook nog bij.. zou het in ieder geval wel mee nemen naar de HA.. Maar we gaan eerst duimen dat het niet nodig natuurlijk.

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    1979 Fijn dat er nu uiteindelijk wel een eitje groeit. Voor jou heeft het lang geduurd zeg. Voor jou ook erg moeilijk. Hoop voor je dat dit eitje goed doorgroeit en mooi zal springen....en dat je natuurlijk zwanger raakt.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Tijdens die ontpilperiode hebben we onveilig geklust, maar niet in de vruchtbare tijd. Maar ga natuurlijk tegen de huisarts zeggen dat we wel vanaf nov. 2008 bezig zijn.

10. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ja, ik moet voorlopig de clomid blijven slikken... Ik dacht altijd dat je met de clomid je lichaam een zetje zou geven en dat 't daarna weer vanzelf zou gaan... maar tijdens m'n eerste gyn.bezoek werd ik verteld dat dat niet zo werkt... Maar dat geeft niks! Met een beetje hulp is ook ok!

Hoe is het verder met jou, Sab? Al een aardig bol buikje zeker? Voel je je goed?

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik snap je helemaal gelukkig, dat is dezelfde reden dat ik ook even wat afstand heb genomen. een aantal van ons heeft nog een lange weg te gaan en dat is niet allemaal rozengeur en manenschijn. Je denkt in het begin, leuk aan kindjes beginnen, 2 of 3 maanden klussen en dan ben ik wel zwanger, extra frustrerend als dat niet zo blijkt te werken.....

Onze tijd komt ook nog wel Gelukkig, Mutz, Kris, Julesz, Bietje, 1979....en alle anderen die door deze frustraties heen moeten..

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Gelukkig...dat zou ik zeker meenemen dan naar de HA ja.. en dan moet ie er wel wat aan doen..en daar gaan we dan gewoon vanuit..

1979... ja dat is ook zo..als die medicijnen je kunnen helpen om je cyclus op de rails te krijgen dan is het maar even nodig..hopelijk natuurlijk niet te lang, want als je mag stoppen betekent het dat je zwanger bent..

Ik voel me prima en het buikje groeit lekker.. door omstandigheden (vroeggeboorte bij mijn zus met 20 weken) niet echt kunnen genieten, maar na de 20 weken echo van vorige week ben ik dat heerlijk aan het inhalen...

13. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    En Gelukkig, je moet je niet laten wegsturen bij de huisarts hoor! Je bent eind 2008 al gestopt met de pil, dus da's zeker lang genoeg geleden om een doorverwijzing te krijgen naar de gyn! Mijn HA deed in eerste instantie ook moeilijk en ik heb gewoon stug volgehouden. Ik wilde naar de gyn, en eerder ging ik z'n spreekkamer niet uit ;)
    Wat ik me wel afvraag.... hoe maak je het verschil tussen ontpillen en de echte rondes? die scheiding is toch niet zo duidelijk?

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ja, dat heb ik nog net meegekregen dat Bietje's Jona met 20 weken is geboren.... kan me voorstellen dat je dan zelf niet echt durft te genieten! Fijn dat de echo goed was!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Maar dat gaan we vanaf nu wel doen hoor genieten....

Ik ga de laptop uitgooien, word de hele tijd van internet afgegooid...

Gelukkig en 1979..komen jullie zo nu en dan even laten horen hoe het met jullie gaat?? Reageren hoeft helemaal niet, als we maar even weten hoe het met jullie is...Succes deze ronde..we weten weer waar we voor gaan duimen...

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    wat dat betreft heb ik gelukkig een wijze huisarts die me bij minder dan een jaar al doorstuurde...en gelukkig maar achteraf!! Dus vind ook dat je je niet moet laten wegsturen hoor, tranen zullen het vast goed doen ja;)

1979...het verschil zit hem voornamelijk in wat je zelf doet denk ik. De pil is al heel snel uit je lichaam. Kijk maar naar Bietje..die vergeet hem 1 dag en was al zwanger... Toch vond ik het idee dat al die hormonen uit je lichaam zijn wel fijn en ik ben in mei gestopt met de pil maar ook met alcohol drinken(wat ik alleen op feestjes deed trouwens hoor) en in augustus zijn we gericht gaan klussen. voor die tijd in de cruciale weken voor het zingen de kerk uit hihi

17. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ja, zal ik doen!

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Precies hoe Manon het verteld.
    Ik stopte met de pil om te kijken hoe me cyclussen waren, en omdat de situatie financiel gezien toen nog niet zo goed was besloten we in mei ongeveer om echt voor en beeb te klussen. Maar de term ontpillen slaat iid. nergens op in me onderschrift...maar ja, hoe moet ik het ander noemen hahah

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Als eerste wat leuk om weer eens van jou te lezen 1979! Goed om te horen dat Clomid zijn werk eindelijk doet! Nu hopen dat je eitje goed doorgroeit en dan het gaat springen. Lek dat je ons een beetje op de hoogte houdt.
    Hier ook nog geen ei gehad dus, nu hopen dat mijn ei gaat groeien en springen nu mijn prolactine naar beneden is. Nog geen postieve ovutest gehad, morgen cyclusdag 13...

Oh, ik word nu wel een beetje zenuwachtig.. Mannen?? Daar had ik nog niet eens aan gedacht!!! Kreeg even de kriebels, maar die zijn weer weg hoor!
    Manon, lief je aanbod, maar ik rij nu toch maar zelf. Als het eerder had geweten had ik waarschijnlijk wel gekomen, maar goed. Nu ik alleen rij hoef ik pas om 11.30 weg en gezien de tijd nu heb ik nog wel wat slaap nodig :) Ging alleen theetje doen bij een vriendin....

Tot straks kan ik nu zeggen, haha!

Naat, fijn weekend en de volgende keer ben je er ook bij!!
    Gelukkig, snap je frustratie en ik zou de dok ook maar eens bezoeken als je weer ongi wordt. Zou leuk zijn als je er een volgende keer ook bij bent.
    Oh en Starfish hoeft nog maar 12 dagen tot de datum, spannend hoor!!

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    7 uur wakker,

hapjes gemaakt... en die zijn nu al klaar!!

nog maar een paar uurtjes :D

nu teruglezen...! hallo zeg trouwens, zoveel mauwen, we zien elkaar vanmiddag!

Deel Deze Pagina