Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    1979 wat fijn om te lezen dat er bij jou nu ook iets aan het gebeuren is! Je hebt lang genoeg lopen tobben!!! Leuk dat je even komt vertellen hoe het met je gaat en ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak zal zijn!!! Hou ons op de hoogte!!! :D

Gelukkig heel goed dat je naar de huisarts gaat bij de volgende ongi. Dit is ook niks en het maakt je helemaal gek! Geeft niks dat je niet reageerd hoor als je ons af en toe maar even laat weten hoe het met je gaat! En laat je niet afpoeieren bij de ha he!!!

Meidennnnn nog een paar uurtjes en dan zien we elkaar gewoon!!! Vind het zoooo spannend! Ben al niet zo'n held op de snelweg dus ik zal wel helemaal met natte oksels bij Sab aankomen hahahah!
    En je dropjes gaan goedkomen hoor Sab! Ro gaat voor je op jacht! Lieve man heb ik he!

Kris jeetje wat was je vroeg op!!!! Hoe was het gister????

Nou tot zooooo hahahah zooo gek! Ik weet zeker dat ik straks niet weet wat ik moet zeggen!

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden,

Ik baaaaaaaaaal er zo van maar ik ga het niet redden vandaag.
    Er zitten een aantal boefjes voor mij vast en voor een onderzoek die ik gister opgelopen heb krijg ik vanmiddag laat nog 2 boefjes. Grrrrr.....................

Ik wens jullie in ieder geval alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier.

:( nouuu vind het jammer.

Zal sabje nog even smsen dat ik niet kom.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat balen Super!!! Kunnen die boefjes zich niet voor 1 keer gedeisd houden grrrrrr!

Nou ja we gaan foto's maken dus dan heb je toch nog een idee hoe het is geweest! Balen joh! Maar werkse!

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Super, wat balen dat je niet kan komen :( Volgende keer maken we er een pyjama feestje van, kan iedereen iig komen, haha!!

Nou, ik ben er klaar voor, ik ga zo maar eens vertrekken. Even auto ophalen bij mijn ouders, want mijne is niet snelwegproof :D

Tot strakkies!!

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè super dat is idd balen hoor!!! Nou maar snel weer een nieuwe afspraak maken, waar iedereen bij aanwezig kan zijn! En gelukkig hebben we de foto ' 's nog, maar het had het allerleukste geweest als iedereen er bij was snik snik!! Mutz goede reis en tot zooooo appeltaartje staat in de oven mmmmm

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Dat is balen Super, zal je altijd weer zien. Pak die boeven maar extra streng aan vandaag

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kreeg trouwens net de O.G belasting binnen. Daar word je niet vrolijk van. Huizen worden niet verkocht, maar de waardebepaling stijgt gewoon, grrrrr

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Smits wij kregen hem gisteren!!! Wij zijn in 3 jaar met 50000omhoog gegaan wat betreft de WOZ! Niet normaal toch! Ach ik laat het lekker in 9-en afschrijven hoor!

Goede reis allemaal meiden! Ik ga pas om 13.15uur weg en dan ben ik volgens de tom tom nog iets te vroeg, maar zelfs met tom tom kan ik verdwalen dus ga er maar vanuit dat ik er iets later ben hahahah!
    Tot zoooo

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo hee... lekker hoor dat je boobies groeien tijdens de zwangerschap..maar nu na het poetsen van je keuken staat het zweet niet in mijn bilnaad maar onder mijn boobies, hahahha...

Jas is aan het stofzuigen..zo maar even douchen en dan ben ik er klaar voor..

Mutzie..goeie reis..rij voorzichtig..

Super..echt balen balen balen en die pyama party is niet eens zo'n slecht idee, haha.. Boeken wel een hotel in september ergens in het zuid/westen...

Smits..die belasting is echt erg ja..daar schrik je je het apezuur van..Vorig jaar vergeten door te geven om in termijnen te betalen..toen mocht het dus mooi in tweeen...

Ik ga weer even verder..ben weer uitgepuft, hahha...tot strakssssssssssss

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik rijd NU weg!@

nog minder dan 2 uur :D

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab jij gek! Je gaat toch niet je huis poetsen voor ons! Hahaha we maken er weer een puinzooi van!!! haha nee hoor! En ja lullig he die zwaartekracht! Heb dr ook last van met mijn mega ballen!!!
    Ik moet mijn kind wel even in slaap krijgen want ze is zo druk dat ik ws tegen een boom rij met al die trappen waar ik me steeds rot van schrik! hahahah!

Ik ga nu douchen en dan over een uurtje stap ik in de auto! Tot zo!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik ben zenuwachtig!!!!!!!!

Ga nu nog ff piesen en dan jas aan en gaan met die banaan! Ben ik de enige die dit hartstikke spannend vind??? Jullie zijn zo coooool en ralaxxxeeed!!!

Naat Super en Gelukkig echt jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn vandaag!!! Fijn weekend!!!

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    He meiden,

Jullie zitten nu gezellig bij elkaar! Hoe was/is het? Wil natuurlijk alles weten.
    En zal de foto's binnenkort wel zien, ben benieuwd!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nou daar zit ik dan. Helemaal alleen op de bank :( moe en dik en pukkelig en alleen.....hahahah ben echt heeeeeel zielig vandaag.

Ik hoop dat jullie het gezellig hebben vandaag! Maar daar twijfel ik niet over.

Ik denk trouwens dat jullie gelijk hebben dat dat gekriebel onze kleine druif is. Heb het de afgelopen dagen best vaak gehad. Wel leuk eindelijk weer iets nieuws, hihi ben heeeeeeeel ongeduldig.

Nou ik ga maar op tijd naar bed. Morgen nog 1 vervelende drapzak horen en dan hoop ik dat het rustig blijft. Maandag en dinsdag ben ik lekker vrij dus dan kan ik bijtanken.

Nou meiden veel plezier nog!

xx

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meissies jullie zijn nu allemaal weg en Sab en ik zitten nog na te genieten. Wat was het gezellig en wat zijn jullie allemaal leuk in het echie!! Zeker voor herhaling vatbaar en dan met super, gelukkig en naat!!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het was zeker gezellig meiden! Ik ben net thuis, was toch wel een eindje rijden, volgende keer iets dichterbij? ;) Erg leuk om nu bijna iedereen in het echie gezien te hebben. Volgende keer is de eerste baby erbij! :D
    Ga lekker slapen, morgen weer werken... Truste!!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ben ook alweer een kwartiertje thuis! Vond het reuze gezellig en jullie zijn stuk voor stuk ontzettend leuke meiden!!!!!
    Idd volgende keer is iedereen er gewoon bij + 1 of 2 als Smits eerder bevalt!!! :D:D:D
    Ik heb heerlijk gelachen om en met jullie!!! :D:D:D

En Sab super bedankt voor de gastvrijheid!!! Nu hebben we alleen Bi haar huis niet gezien!!!! Heeft ze voor niks opgeruimd!! ;)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo... languit op de bank, en bh-tje los, heerlijk, hahah..

@ Super.. pak die drapzakken maar flink aan hoor.. hebben gewoon roet in het eten gegooid..rotzakken..

@ Mutzie..heb je alle slagroomsoezen nog opgekregen???

Het was zeker heel gezellig meiden.. een heel bijzonder stel zijn we hoor..en wat denken we hetzelfde over veel dingen...

De volgende keer bij Jojo.. op kraamvisite..heb er nu al zin in..

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Mutz heb je ze nog opgekregen? Ben ik ook benieuwd naar hahaha!

Hier ook t bh'tje uit hoor Sab en lekker in jogging broek! Was van de zenuwen vergeten het raam in de woonkamer dicht te doen dus het was hier een ijskast hahahaha dom he!!!!

Ja volgende keer bij mij!!!! Is wel een heel stuk kleiner dan bij Sab hoor dus wordt proppen!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat maakt toch helemaal niet uit?? We passen ons er wel in met zijn allen hoor.. met al die dunne dennen (op mij na) moet dat zeker lukken, hahha

Deel Deze Pagina