Nou Sab dat valt dus wel mee met jou he! Kan ik nu zeggen want ik heb je gezien!!!! Denk alleen wel dat het een paar weekjes gaat duren voor ik jullie allemaal kan ontvangen, want ik denk dat zo'n groep na 1 of 2 weken een beetje too much is voor me hahahaha!!!! Maaaar komt goed en dan staat de cake met slagroom en muisjes zeker klaar!!!!! Ben dr wel moe van hahah al dat geklets en gelach!!! Ik moet ook niet zo druk doen hahaha!
Ha ha hier ook bh tje los eerste wat ik doe!! Heerlijk!!! Ben helemaal enthousiast met mijn verhalen naar mark toe. Lekker jojo dat raam hahaha
Lekker Bi!!! Ja dom he! Ik hoop ook dat Ro zo thuis kom wil hem ook over jullie vertellen!!! Vond het zo gezellig!
Hoe heet het "maatje" van Kris dr ex ook alweer??? Wil ff kijken! Joh hoe rustig mijn kind vanmiddag was hoe druk ze nu is! hahaha het is echt feest in mijn buik! Ik word terug gepakt hahaha
Julesz is ook veilig thuis gekomen, heb even gsmst vind het toch wel ff fijn om te weten of ze er al was. Oh ja jojo ik heb van Sab jouw mob nummer gekregen, zal je morgen ff sms'en heb je die van mij ook. Zelfde geldt voor die van kris, mutz en super. Oeps typte ik toch bijna jullie echte namen... Pfff verwarrend!!!
Ik heb even onderzoek gepleegd, naar die dubbele namen, maar volgens mij zijn het twee verschillende mensen.. ga nog even verder op onderzoek uit...wordt vervolgd.. Ik ben gewoon Sivi kwijt.. weet nu niet of ie nou binnen of buiten is.. boven is ie in ieder geval niet...
Is goed Bi!!! En bedankt voor de naam ik wist het niet meer! OH fijn dat Julesz ook veilig thuis is! Is toch altijd wat met zo'n trein zo laat op de avond! Dubbele namen??? Ikke niet snappen! Wat gek dat Sivi weg is.... Ik heb m niet meegenomen hoor hahaha! Hoop dat ie zich snel meldt!
Ik heb haar bekeken maar Kris haha jij bent zoooo veeel leuker! Dus ze zoeken het maar lekker uit samen vind je ook niet??? Hoe was de film? Welke is het uiteindelijk geworden???? Ben benieuwd!
Nou we hadden het vanmiddag over iemand van het forum.. Maar ik kan haar berichten en haar profiel sowieso niet meer vinden en ik denk dat diegene die Smits zei toch een ander is..snap je het nu???
Ik snap het wel en dat ik naar huis liep kwam er wel een zwarte kat naar jullie voordeur of was dat ook sok?
Ik snap hem ook ondertussen! Ben ook even gaan kijken en die ene is niet meer te vinden. Die andere is volgens mij ook iemand anders! Sivi al thuis?
Ik ga m uitgooien. Ro komt zo thuis en dan ga ik hem even lekker over vandaag vertellen en dan lekker slapen!!! Slaap lekker!!!!!
Nee nog geen Sivi hier.. Jas is hem nu aan het lokken met snoepies, haha.. Raar beest hoor.. En inderdaad die ene die kwam, dat was Sok...
Hey meiden, het was super gezellig en wat vloog de tijd voorbij!! Sab is Sivi al terecht? Ga nu lekker naar bed. Tot morgen
Hey meiden ben thuis. vond het supergezellie!!! Jojo lekker beschuit met muisjes!! Had het pakket van Landall binnen en er is daar gewoon internet dus de laptop gaat mee hoor. Dan kan ik bij houden hoe het met jou en de rest gaat haha Smits ben je al thuis? Ik had net ook de belastingen op de deurmat!! Bah. wij zijn in 1 jaar 21.000 omhoog WOZ en afvalstoffenheffing 50 euries bah bah bah. Hier gaat het in 10 termijnen eraf straks
Oh ja die belasting.. die kregen wij vanochtend ook binnen.. Dacht dat we hem al hadden, maar dat was die van de hoogheemraadschap.Ook altijd zo'n flinke rekening en nu deze erbij...hopppa kee... Sivi is weer terecht hoor.. kleine monster was dus wel buiten.. Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen zo...
gelukkig!! ik ben ook altijd in de zenuwen als ik er 1 niet kan vinden... weltrusten dan enne leuk huis!!