Ik ben daar zo'n muts in... In de zomer vind ik het dan nog niet zo erg, maar het is zulk rotweer, dat vind ik zielig.. Word nog wat straks met die kleine..maak er gewoon een watje van, hahah... En bedankt.. we zijn ook erg blij met ons huisje... Slaap lekker
hoi girls... nog gewoon 4 pagina's teruglezen van gister... sab.. gelukkig is sivi terug.... onderzoek geslaagd rechercheur?? misschien super vragen of ze helpt?? het is natuurlijk haar werk?? bietje... ik wil ook de nummers!!! stuur door kan ik stalken mutz... ben er ook voor om de volgende keer iets dichter bij af te spreken... gewoon in 1 weekend nu al 430 km gereden.. Ok, ook 1 avond naar antwerpen natuurlijk.. En dan moet ik vandaag nog naar Eindhoven... super... jammer dat je er niet bij kon zijn.. Wil je je adres pben.. kan ik je iets sturen jojo... hoop dat ik leuker ben... chris vind/vond van wel... gister was het dus errug gezellig... na de film, valentine's day (overigens niet echt een aanrader om er 8,50 voor te betalen, misschien thuis op de bank als je niets te doen hebt ofzo..) nog wat gaan drinken in het cafe waar ik eerder altijd met leon kwam.. Jaja, een echte naam haha word al minder voorzichtig Maar die is daar nooit op zaterdag, altijd vrijdag... Dusss daar lekker laten zien hoe leuk chris en kris het hebben Daarna naar chris zijn huis... mmm.. erg veel spanning, maar geen pil/spiraal dusss moesten met condoom... Meiden, wat zijn dat een k*t dingen zeg.... pfff... weet ook weer gelijk waarom leon en ik dat niet lang hebben gebruikt haha Maar het was wel erg lekker, en ondanks dat het een vluggertje was, niet optimaal was door het rubber, meneer gedronken had/moe was/ ziekjes was, was het wel lekker... Alleen daarna niets meer gehoord van hem.. Geen sms, geen belletje helemaal niets... En dan begint de onzekere kris te komen... Vond hij me niets, te weinig ervaring, mijn boobs niet mooi, wat dan ook... ggrrrr wou dat hij gewoon iets had laten horen..Mannen snappen niet dat dit gedoe voor vrouwen te zwaar is om te handelen... En dan zie ik hem pas dinsdag live! zucht... :S meiden, mutz en ik vonden het idee om 1 x per maand te daten wel erg ok.. vond het super gezellig, dubbel om weg te moeten maar ook wel weer leuk vanwege chris natuurlijk... we zijn eigenlijk wel zooo hetzelfde allemaal, grappig eigenlijk he!
Ha Kris... Ja onderzoek geslaagd hoor... Deden de voordeur open en daar kwam hij aangerend.. hoe makkelijk kan het zijn, hahah.. Als Super nou ook zulke makkelijke onderzoeken zou moeten doen, dan had ze wel bij kunnen zijn.. Oh oh..jij boefje.. zou je je niet gedragen gisteren?? Haha.. nee hoor lekker van genieten, zolang het maar veilig gaat.. En hi heeft natuurlijk niets van zich laten horen omdat hij aan het nagenieten is... Hij stuurt vast vandaag een heel lief smsje waarin hij je bedankt voor de avond.... Zo niet, dan kun je ons inschakelen he..zoeken wij hem wel eventjes op... En vaker afspreken lijk me ook zeer gezellig en een goed plan.. Manon wil vast wel onderzoeken welke plek precies voor ons allen in het midden ligt...
Kris, niet gelijk onzeker worden hoor. Het is vast helemaal goed. Wie weet wacht hij ook wel op een berichtje van jou en zijn jullie dus op elkaar aan het wachten. Ben ook nog even aan speuren geslagen en zag dat ik in de war was met een verkeerde naam, zie de hyves. Zo'n middag en avond heeft mijn slaaplust goed gedaan. Heb sinds tijden weer heerlijk vast geslapen en ben nu super chillllllllll. En dat allemaal dankzij jullie, thanxx Bi, jij een beetje kunnen slapen? Vond het echt super gister en eigenlijk heel bijzonder. Het voelde allemaal zo vertrouwd.
Goed onderzoek Smits...blijft toch vreemd, maar goed het is weer duidelijk...Misschien voor jou een baan bij Super of het mannetje van Mutz?? Hier ook heerlijk geslapen, maar natuurlijk weer veel te kort. Ben nu wel al de hele dag moe...is niet erg, want dat heb ik er graag voor over.
hoi meissies, vond het ook superbijzonder en vertrouwd; iemand die gelooft in zielsverwanten? (ikke wel namelijk) wel geslapen, maar zo slecht in slaap te komen. Zoveel indrukken en stuff to think about en toch ook wel weer emotie. Had ik het gisteren met Jojo en Julesz buiten over, komt bij mij meestal dus daarna en niet op het moment zelf. En nu dus ook vandaag moeeeeee...ga heerlijk niksen. Iets waar ik niet zo goed in ben ahahahha..maar ga het proberen. Zo nu ff over naar de hyves, want ook mijn speurwerk hier leverde niets op.
Wow Smits wat een super speurneus ben jij!!! Ik was gister ook nog aan t speuren gegaan, maar ach ben dr niet zo goed in geloof ik hahaha! Hier nog één die heerlijk geslapen heeft! Ik was kapot maar ben met een zeer voldaan gevoel in slaap gevallen! Vond het ook echt heel erg bijzonder, alsof we elkaar al jaren kennen! Net in de zeik regen geoefend met de maxicosi in de auto. We hebben ons rot gelachen, maar uiteindelijk is het gelukt! Is nog even een gepruts, maar als je t doorhebt is het super makkelijk! Bi ik hoop dat je je vandaag door alles niet heel rot voelt... Idd hebben we het er gisteren over gehad, maar ik hoop dat je met een lach kunt terug denken aan gisteren. Hoe is het met je rug??? Sab vandaag geen groep kakelende kippen in je huis dus doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen door Jas! Vond hij het niet erg dat hij de hele dag uit huis was verjaagd??? hahaha
Hahah..Jojo..zulke dingen kun je beter oefenen als het mooi weer is..maar ja dat is het hier de laatste tijd niet zoveel... Nee hoor Jas vond het niet erg.. Hij was bij zijn ouders..met zijn moeder naar de stad geweest..heeft gewoon nieuwe schoenen en twee shirts gekregen... Ze hadden ook nog voor mij wat gezocht maar ja ze zagen niet echt iets leuks.. dus ik heb centies gekregen en mag lekker zelf iets uitzoeken, whiehoe...
OH wel gek trouwens. Toen ik gisteravond naar buiten keek zag ik dat het volle maan was. Met volle maan worden er veel kindjes geboren zeggen ze en ik had zoiets van, goed laat maar komen!! Heb jullie nu gezien en verder geen spannende dingen meer op de agenda, dus ik ben er klaar voor! Wat denk je... Vannacht eindelijk een nacht zonder harde buiken en krampen gehad hahaahhaa! Nu mag het en doet ze niks! Vond het wel grappig!
Zoooo dat is lief!!!! Altijd leuk om zelf wat uit te zoeken!!!! Leuk thuiskomen dan he!!! hahaha Ik vergeet verdorie helemaal op Kris te reageren! Heb je al iets van hem gehoord??? Misschien durft hij niet zo goed. Na zo'n 1e keer is het vaak spannend omdat je naar "the next level" over bent gegaan! Je merkt het ook gelijk aan je eigen onzekerheid! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen en hij je straks gewoon een sms stuurt! En anders ga jij hem toch gewoon heel geëmancipeerd een sms sturen??? Dan heb jij de controle!!! Wel weer heerlijk om je verhaal te lezen! Fijn om je weer een stuk gelukkiger te zien/lezen! Je verdient het!!!!!
Nou Sab als ze dat elke keer doen als jij eens wegbent of zo. Wil ik me wel vrijwillig aanmelden als extra schoondochter, offe zal ik mark dan inruilen voor zla whahaha jojo rug gaat goed, zonder pijnstillers geslapen, dus de goede kant op!
Leuk om te lezen dat jullie het gister erg gezellig hebben gehad. Had ook niet anders verwacht natuurlijk. Snap alleen niet wat jullie bedoelen met al dat speurwerk? Kan iemand uitleg geven, op hyves ofzo?
Meiden wat leuk dat het zo geslaagd was gister, leuk om te horen hoor Krisje al iets gehoord van je nieuwe vlam of nog niet? Hier net thuis veel gedaan nu dan ook op....pffff weer teveel op één dag natuurlijk, weet nog niet wat we gaan eten straks, wel iets makkelijks heb echt geen zin om iets te maken. hebben jullie van gister nog foto's gemaakt meiden om een beetje mee te proeven van de gezellige sfeer gister???
heeee zit ik hier nu alleen? Op zondagavond nog wel. Dat is een echte thuiszitavond hoor. Met je laptop op de bank naast je vent die al vanaf 7 uur voetbal zit te kijken. Vatse prik haha. hij gaat er echt voor naar huis!! Nou Sab geef mij ook zo'n schoonmoeder haha, ik wil ook nog wel wat leuke spullen voor mezelf kopen Ben ook wel benieuwd naar de foto's Bietje, ik ben echt totaal niet fotogeniek...dus hoop niet dat ik er teveel opsta haha heb echt een hekel aan foto's van mezelf...vind altijd dat ik er stom opsta..maar geloof dat de meeste mensen dat hebben.. Nou Jojo de volgende volle maan ga je niet halen...zag mijn schoonzusje vandaag en heb het gelijk gevraagd..zij is 29 maart uitgerekend!!grappig he zo dicht bij elkaar... Smits zie hyves. ik weet inmiddels wel hoe ik dat kan opzoeken trouwens... krisje..heb je al een berichtje? Wachten duurt ook in dit geval lang he meis... Mannen hebben daar gewoon geen erg in hoor. Als jullie wel gewoon weer een volgende date al hebben staan is er vast niets aan de hand. een vriendin van mij kreeg een keer pas na een dikke week antwoord op een sms in de prille liefdestijd pff wat heeft die in de zenuwen gezeten toen haha...en ze wonen nu samen... hier vandaag ook weer een hoop gereden. moesten naar Nijmegen voor een verjaardag. was leuk want dat was in een pannenkoekenrestaurant. jammie!! Ik had er 1 met ham, spek, kaas, ui,tomaat en champions hmmmmmmmm Misschien ook leuk voor een keer een date...uit eten met elkaar...mannen op de kids passen haha
hi girls... alvast sorry, maar ik zit er helemaal vol van... Zo pissig dat ik ben!!! pfff... Fijn dat jullie een heerlijk relaxde dag hebben gehad. Ik vandaag naar de kunstbende (wedstrijd) geweest met mijn street... kreeg ik om kwart voor 6 een sms van Leon! of ik wist dat mijn moeder een mail had gestuurd.. Ik ma gebeld en die vertelde dat ze een mail had gestuurd om het voor haar gevoel af te sluiten. En baalde gelijk dat hij mij contacten erover. Ik terug gestuurd. Ja, maar ik ben klaar me je. Wil alleen nog geld, en verder geen contact. Kom ik thuis, verhaal over de dag gedaan, daarna laptop aan, mail kijken zegt mama als leon heeft gemaild niet kijken en verwijderen.. Hoezo?? Mama gelijk huilen.. Kris voel me zo lullig.. Heb een brief gemaild en heb daar een reactie op gehad. Dus ik zeg, ik wil graag de brief lezen.. Nou mijn moeder was niet heel vriendelijk dat moet ik toe geven maar heeft heel eerlijk haar gevoel neer gezet. Wat een reactie Leon terug heeft gestuurd.. Mensen, dat is niet te geloven.. Van dat wij in de familie toch allemaal slechte relatie hebben (2 gescheiden broers/zussen) tot aan als de seks goed was had ik geen sekslijnen gebeld (jaja, daar was het geld voor de rekeningen dus voor.. zucht) Zo kwaad was ik... smst een vriendinnetje me.. ex schoonfamilie op oorlogspad?? zie hyves... Ik speuren (jaja doe ik dus ook alleen nu even andere dingen) de www van mijn ex schoonmoeder: Hoe zielig kan je zijn ik dacht dat het voorbij zou zijn maar niks is minder waar een ander beschuldigen is makkelijk maar zoek ook eens bij jezelf doe eens navraag bij anderen die bij mij komen vragen waar is zij mee bezig.voor mij is het boek echt gesloten en hoef geen medelijden van andere te hebben. en die van mijn ex schoonzusje sommige mensen denken alles te mogen zeggen, sommige mensen denken alles te kunnnen doen, maar die mensen moeten eens naar hun eigen leven gaan kijken, misschien gaan ze het dan anders zien! @ overal Mensen... Pissig dat ze me nu hebben... Zo kwaad.. Maar he, ik sta erboven, ze zoeken het maar uit.. Hoop dat er een bom op het huis terecht komt Maar mij hebben ze er niet mee, ik sta erboven, ik gooi geen modder, ik houd mezelf stil.. Maar wat een k*t familie.. Wat ik al had beseft dat het goed is dat het over was, is nu zooooooooo bevestigd.. ps... Ja, chris heeft gereageerd vanmiddag.. Hij had het super gevonden hoezo onzeker hij was pas om 1 uur wakker... vandaar een late reactie
Ach Kris...je moet maar zo zien...hij heeft nu een lelijk wijf en een huis wat 2000 euries in de maand kost en wat hij niet kan verkopen omdat de huizenmarkt slecht is. En wat betreft zijn ouders en zijn zus die hebben een pisvlek van een zoon en broer... alleen daarom al zou je eigenlijk meedelijden met hen moeten hebben Wat een stelletje zielige mensen..ik vind het knap dat je erboven staat want kan me zoooo voorstellen dat je ff lekker hierop wilt reageren, maar niet doen hoor!!! Jij hebt het leuk nu!! wat goed dat hij heeft gesmst!! Dit wordt wel wat hoor en anders heb je in ieder geval een hele leuke tijd nu en ben je zooooo veeeeel beter af nu!! Of het nou wat wordt of niet familie pisvlek ben je lekker kwijt!!
Ach Kris laat je niet gek maken meissie. Kijk vooruit lekker je eigen leven leiden. Sommige mensen blijven graag hangen in het verleden! Lekker genieten van Chris!!! Kus voor jou!