Jaaa goed he..pisvlek is echt zo'n heerlijk rotterdams scheldwoord... net als zaadstengel en bloedhoer....ooooooh wat zeg ik nou whahaha
Dat zei mark al die zei: oh dat is zeker degene die uit Ridderkerk komt hahaha ja dus! Ga er ook van tussen truste
Krisje wat een idioten zeg! Vind het knap dat je je zo rustig kan houden tergenover je ex-schoonfamilie, misschien is dat ook wel beter hoor, je hebt ze daar veel harder mee. Fijn dat Chris heeft gereageerd, hij heeft gewoon lekker uit geslapen en vast over jou gedroomd. Hier weer een wake-up night achter de rug....pffff wel 4 keer eruit om te plassen en eer dat ik weer eens in slaap viel...blehhhhhh vanavond lekker vroeg me bedje in dus. Morgenochtend eventjes bloedprikken voor mijn ijzergehalte, wilde eigenlijk 8 maart a.s. gaan dan ben ik vrij maar d8 doeiiiii dan kan ik uitslapen dus ga lekker morgen onder werktijd
naat... goed dat je gewoon onder werktijd gaat... zou ik ook doen haha Chris gister nog ruim een half uur aan de telefoon gehad over Evers-gate hij was zo lief, en vooral kwaad op Leon..... Hij was vooral kwaad over het feit dat Leon mij zo onzeker heeft gekregen dat ik bang was dat zaterdag niet goed is geweest en dat hij dan ook nog zo iets flikt... Wat issie lief mijn ventje he Jaja, hebben ook maar even officieel besloten dat we sinds een weekje 'verkering' (owww wat puberaal!!) hebben... Vanmorgen gelijk de gyna gebeld. Afspraak gemaakt voor een koperspiraaltje... Ben benieuwd, ze zeggen dat de pijn mee valt als je ongi bent. Normaal wordt het tijdens je ongi of net erna geplaatst, maar aangezien ik dat nu niet ben en wordt zal ik meer pijn kunnen hebben... :S Man, dat kan er ook nog wel bij hoor...!!! Helaas kan ik pás volgende week vrijdag, wat betekent dat ik nog een weekend moeilijk zal moeten doen...
Krisje van harte met jullie officiele verkering ben zo blij voor je, je verdient het meid, wees gelukkig en geniet van alle mooie en leuke momenten met Chris!!! Wat vervelend dat je pas volgende week vrijdag terecht kunt voor dat spiraaltje, maar ach het is zo volgende week...dan hebben wij onze nieuwe auto al joepiii... Goed van mij he onder werktijd te gaan...d8 lijk wel gek ook...kan ik heerlijk uitslapen Jojo hoe gaat 't meid? Gaat echt opschieten nu he, vind het zo spannend allemaal? Nog geen echte voorweeen? Bietje al een beetje beter geslapen? Wanneer moet je weer naar de kraker?
Kris wat leuk!!! Lekker genieten van de verkering Maar wat een stelletje sukkels die ex schoonfamilie van jou zeg! Hoe haalt hij het in zijn hoofd om dingen over jullie sex leven naar je moeder te schrijven. Laat maar weer een keer zien wat voor koekwaus (hahah new kids) het is!!!! Ik hoop dat je je er ook echt niks van aan trekt, want dat is hij en zijn debiele familie niet waard! Geniet jij maar lekker van Chris!!! Bi nog steeds goed geslapen zonder pillen?? Ik hoop het!!! Beetje bijgekomen van t weekend weer?? Naat vervelend he dat plassen 's nachts! Bereid je maar voor, het wordt nog veel erger als die kleine straks is ingedaald! Super heb je de boefjes goed aangepakt??? Sab ook weer bijgekomen van het kippenhok???? Smits heeft je kleine mannetje nog veel de hik gehad??? Was zo grappig om te zien hoe je buik op en neer hopste!!! Ik ben trouwens benieuwd naar de foto's Bi!!! Ga je ze op hyves zetten Ik weet het verder even niet meer sorry!!! Ik ben alweer 2 dagen niet te genieten en ik heb geen idee waardoor het komt! Ro moet het echt ontgelden met me... Voel ik me dan weer schuldig over, maar hij vindt het niet erg en weet dat ik het niet zo kwaad bedoel. Ben gewoon een beetje onrustig hahah komt omdat het nu gewoon maart is!!! Dé maand waarin ik uitgerekend ben aaaah!!!!! Ik ga nu maar even strijken, want ik had de lakentjes van de wieg weer gewassen, omdat er allemaal stof op lag. Doe gelijjk de rest ook maar anders stapelt het zo op! K heb dr alleen geen zin in!!!
Jeetje Kris, wederom met open mond je verhaal gelezen. Wat een ongelooflijke achterlijke familie zeg! Hoe oud zijn ze zeg!!! Die ex van jou kan wat mij betreft aan de hoogste boom!!!!!! Wat heerlijk om te horen dat jij en chris nu officieel een setje zijn! Nog reactie van jouw ouders daarop gehad? Ga er lekker van genieten meid, je heb t het zo verdiend. Zal je mijn adres nog ff pb-en. Je maakt mij nieuwsgierig. Meiden zo te horen hebben jullie veel lol gehad. Wat leuk zeg dat een groepje meiden die elkaar via internet kennen zo klikken in het echie.....Baal er steeds meer van dat ik er niet was! Iemand vroeg mij enige tijd geleden hoeveel ik werk. Ik werk 5 dagen van 8 uur en om het weekend. Straks als de kleine er is ga ik lekker 3 dagen van 9 uur werken. Heerlijk! Naat: wat balen zeg dat je weer een beroerde nacht had. Nou meisjes fijne dag! Ik heb vandaag en morgen lekker vrij. Vanavind komt er een vriendinnetje op visite zij was een maand naar india. Kijken hoe dik ze mij al vindt!
Joj dat zal het vast zijn het is MAART! Jullie kleintje wordt deze maand geboren, geweldig toch! Lakentjes weer wassen, zou er ook geen zin in hebben maar als het er dalijk weer lekker in lig schoon dan ben je blij dat je het weer even hebt gedaan. Super ik vroeg dat geloof ik, maar was al een tijdje geleden Ook fulltime dus, vind je het niet pittig worden nu je zwanger bent of hou je het nog goed vol? Ik ben volgende week ma + di vrij, heerlijk, kijk er nu al naar uit Leuk dat je vriendinnetje langs komt, altijd gezellig bijkletsen enzo.
Zo jullie zijn lekker aan de klets. Ik ben even thuis voor de lunch. Heb net mijn laptop ingeleverd en heb mijn nieuwe nog niet ontvangen. Zit nu dus maar boven achter de pc mijn boterhammetjes op te eten. Kris, wat een ongelooflijk kinderachtig gedoe van familie Pisvlek ( die benaming hou ik er maar in). Goed dat je jezelf niet verlaag naar dit niveau. Ach daar heb je gelukkig toch geen tijd voor met een nieuw vriendje. Vind het echt helemaal leuk voor je. Jojo: Zo'n humeur hoor ik wel vaker bij vrouwen die bijna gaan bevallen. Heb zo'n vermoeden, dat de kleine meid niet lang meer opzich laat wachten (en hoop voor jou dat ik er niet naast zit). Gister heeft de kleine 2 keer de hik gehad. Ed heeft zich rot gelachen. Volgens hem klinkt het als een tennisbal die tegen de muur slaat. Als straf krijg hij gelijk een schop tegen ze oor, hihi Naat: ik zou me veelste schuldig voelen als ik onder werktijd dingen doe, die ik ook in mijn eigen tijd kan doen. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Super: Geniet van je vrije dagen en het geklets met je vriendinnetje. Ik vind het altijd heerlijk om reisverhalen te horen. Ben benieuwd wat ze van India vond ( you love it or you hate it)
Niet heel veel tijd om te reageren, net even pauze, dus ga zo weer aan de slag. Nogmaals ik vond het erg geslaagd zaterdag. Erg leuk om bij bijna iedereen nu een gezicht te hebben. Maar Kris wat fijn dat je officieel kan zeggen dat je 'verkering' hebt! Ik ben helemaal blij voor je en laat je ex-schoonfamilie even lekker in de stront zakken! Heb er geen woorden voor! Super; jammer dat je er niet bij was. Alles goed afgehandeld met de boefjes? Naat: foei, tijdens werktijd bloed laten prikken terwijl je volgende week vrij bent! Jammer dat we je zaterdag ook niet in het echie hebben kunnen zien. Volgende keer plannen we het zo dat iedereen kan! Ik ga weer aan het werk, de pauze zit er nu wel op. Ondertussen weer vanalles tussendoor gekomen... Lees vanavond weer mee!
Naat; ja ik merk wel dat het zwaarder is hoor nu. Mijn energie is gewoon veel sneller op. En als ik dan druk druk en snel snel nog even een dossier moet inleveren is dat veel zwaarder dan normaal. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar volgende week ma/di. Ik heb de eerste week van april een weekje vakantie daar kijk ik ook al naar uit. Smits: lekker even thuis je bammetje eten. Ik zie dat jij de 30 weken inmiddels ook bereikt hebt. Nu is het aftellen! Jojo: kan me je spanning voorstellen. En ach mannen mogen er ook wel wat van voelen hoor, van het zwanger zijn. Voor mijn eerste zwangerschap zou ik 30 maart uitgerekend zijn, raar hoe dingen kunnen lopen. Jij bent ook in India geweest? zal je het laten weten wat ze ervan vond.
Smits ja ieder zijn ding zouden we maar zeggen idd. Lekker thuis ff wat eten je hebt gelijk, eet smakelijk maar je ben vast wel al klaar Super ik snap dat het zwaarder is, ik heb dat ook hoor. Ga ook echt iedere dag op tijd naar mijn bedje toe. Ik heb week 13 een weekje vrij (vanaf ma 29 maart) en daarna moet ik nog 4,5 week tot mijn verlof begint, maar in die weken hebben we ook veel vastgestelde vrije dagen dus dat is wel lekker. Mutz vond het ook echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter hopelijk Hadden jullie trouwens nog wel foto's gemaakt afgelopen zaterdag?
Super ik denk dat je mij verward met Smits! Dat is onze wereldreizigster! Ik kom niet verder dan de USA en de Dominicaanse Republiek Wel super leuk om haar verhalen te horen! Het lijkt me geweldig India! Ik kan me voorstellen dat je werk wat zwaarder wordt nu. Is het niet lichamelijk dan wel geestelijk! Het is een pittig beroep wat je hebt!! Smits is dat echt zo dat je tegen de bevaldatum wat onrustiger wordt?? Oh my goood hahaha nu ben ik helemaal zenuwachtig haahaha! Nee hoor heb er ook zin in! Wat gaaf dat Ed het heeft kunnen horen die hik!!! Daar heb ik nooit over na gedacht!! Ik ga Ro ook gelijk laten luisteren vanavond! (ze heeft elke avond een half uur de hik hihi) Echt leuuukkkk!!! Wanneer ga jij nu met verlof??? Ik weet dat eigenlijk niet! 34 of 36 weken??? Jou nu kennende gok ik op 36 weken! Ben benieuwd! Werkse Mutz!!!! Ik ben weer een beetje vrolijker (god jantje huilt, jantje lacht is nu echt wel op mij van toepassing!!!!) Heb net lekker gestreken en ben dan wel weer blij dat het weg is. Heb mezelf nu getrakteerd op een peel-off maskertje! Dus zit nu even lekker te relaxen! Straks komen mijn zus en mijn nichtje even langs. Die kleine meid belde (jaja 2 jaar) en zei zoooo poepelig "peta, ammer (amber) en mama komen thee dinken bij jou ok?" Heerlijk! OH meiden ik geniet zo van mijn witte muren hahahahaa!!!!
oh heerlijk jojo dat je zooo blij kan zijn met je muurtjes hahaha... Ah naat, als je al mag gaan aftellen tot je verlof ben je er zo!! En het wordt weer mooier weer, heerlijk!! Lijkt me ook best zwaar super in jouw beroep, krijg je op een gegeven moment dan eigenlijk alleen nog maar bureau werk, of houd je dezelfde werkzaamheden als nu? AAAAh Smits, gewoon laptoploos!! Heb medelij met u, wannneer komt de nieuwe lap? Mutz, nog lekker gewerkt van het weekend? Kris, jou heb ik al via de sms ff gesproken vandaag, heul lief dat je aan me dacht! Super. En voor jou nog 1 nachtje en dan zie je je verkering weer! En idd hoe reageerden je ouders? About me; vandaag naar mijn werk geweest, even informeel op de koffie. Bij sab in mijn eigen werkhok hahaha. Nog geen kinderen gesproken, wel twee ouders en natuurlijk collega's. Was wel wennen maar niet extreem moeilijk. (om nou te zeggen, ik heb echt zin om weer te beginnen, dat nou weer net niet, maar goed) Daarna richting ziekenhuis voor het bloedprikken. Bleek ik ook een bloedstollingstest te moeten doen...brrr wist ik dus niet. Maken ze een sneetje in je arm en dan kijken hoe lang het duurt voordat je bloed gestold is. Duurde bij mij een minuut of acht en dat schijnt niet extreem snel of langzaam te zijn. (mijn arm begon wel enigszins afgekneld te raken, maar goed.) Dat ik naar binnen ging was de wachtkamer leeg en dat ik eruit kwam zat ie helegaar vol hahahah al die mensen moesten op mij wachten, zooo leuk. Morgen moet ons paps het ziekenhuis in voor een operatie aan zijn rug. Hij is vandaag thuis en retenerveus al zegt hij van niet...hahaha lekker stoer doen he. Nou meissies was het weer ff... Julesz moppie, waar zit gij? Ciao
Oh ja en jojo, we wachten in spanning af.....zou niet heel erg zijn toch als ze nu geboren wordt..(zien we elkaar ook weer eerder hahahahah)
OH wat slecht van mij Bi ik ben het helemaal vergeten!!! Sorryyyy! Wanneer krijg je nu de uitslag van het bloed??? Wel heel goed denk ik dat je weer een stap binnen de schoolmuren hebt gezet. Die drempel lijkt me anders zoooo hoog te worden!!! Reageerden je collega's en de 2 ouders wel op een prettige manier op je??? Ik hoop het en vind het knap dat je bent gegaan! het lijk me niet makkelijk!!!! OH en Super ik moet er nog vaak aan denken dat wij eigenlijk gelijk uitgerekend zouden zijn... Scheelde maar 3 dagen! Zal voor jou ook wel even moeilijk zijn als het 30 maart wordt... Ja Julesz girl where are you!!!! Hebben we je zo laten schrikken zaterdag dat je denkt... ja daaaaaaag maar daar wil ik niet meer mee omgaan hihi!! Hoop t toch niet!!!! Ik ga lekker douchen en mijn masker van mijn gezicht af trekken haha dat is zo grappig!!! Net of je eenvelletje los haalt!!!! En dan heb ik hopelijk weer een straaaaalende huid
Ja dat is waar Bi! Ro en ik hadden allebei zoiets dat we niet wilde dat ze in februari geboren zou worden, omdat we dat echt nog zo winters vinden klinken, maar nu is het maart en mag het wat mij betreft ook wel hoor Alleen niet op 3 maart, dan is mijn zwager jarig, 22 maart mijn vriendin en 23maart mijn zus dus daarna mag het! Oh en geen 1 april, want dat vind ik niet leuk en is mijn neefje jarig Ja ik ben nog veeleisend ook! haha
Jojo wat een eisen zeg Ik hou het op 15 maart dat zegt mijn gevoel... Lekker je gezichtje weer als nieuw alleen die verrekte rot spiders he blehhhhhhh ik heb er eentje op mijn kin ontdekt een kleintje maar goed baal er wel van Bietje dus ook nog een andere test waar je niet op gerekend had, valt dan altijd tegen maar goed je kan het maar gehad hebben, weet je al wanneer je nu de uitslag krijgt? Ik ben moeeeeee...nog 1,5 uur en dan eten maken en lekker douche en dan niksen Trouwens ik was toch gister even bij mijn schoonzusje wezen kijken in het huis, vond het echt raar om er weer binnen te zijn zag alles van mijn tante weer zo voor me...maar heb het er lekker uitgegooid en even flink zitten huilen, luchte wel op.. Alles is zo kaal en kil, vooral de tuin, Ria was altijd vol van haar tuintje en gezellig dat het was en nu is het allemaal zo triest..maar vond het wel knap van mzelf dat ik toch de stap heb genomen om er naartoe te gaan, heb er geen spijt van.