Jojo: ik had het inderdaad tegen smits over India, hahaha beetje in de war denk! Echt heel spannend dat het zo dichtbij komt voor je. Brrr als ik er alleen al aan denk word ik al nerveus en ik ben nog lang niet aan de beurt. Ja we scheelde echt heel weinig, daar denk ik nu ook vaak aan. Bi: gadver wat een vervelend onderzoek. Waar is dat voor? en ik blijf als het goed is dit tot het einde doen. Eigenlijk mag ik officieel volgens mij niet met verdachten in aanraking komen. Maar eigenlijk doe ik dat wel gewoon.Moet maar even kijken hoe dat gaat. Mijn werk op straat was zwaarder dan nu. Ik heb veel ranzige enge en legubere dingen gezien, maar toch ook altijd weer met mn neus er bovenop! Maar er zitten ook hele leuke kanten aan. Goed dat je even op je werk was. Naat: knap dat je al in het huis bent geweest! Kan me voorstellen dat je even van slag was. Moeilijke situatie. Mutz: even snel in de pauze op zw pag. haha ik doe dat ook steeds op mn werk. Heb je goed geklust het afgelopen weekend? Merk je al wat van de medicijnen?
Super ik zie dat je 11 maart de geslachtbepaling hebt, spannend en super leuk, nog ff een paar daagjes w8ten. Leuke dag voor een aantal van ons...ik onze auto ophalen, sab babykamer en jij je echo LEUKKK!!!
Ik zit er ook veel op op mijn werk, komt ook doordat het niet heel erg druk is deze periode, maar eigenlijk kan het niet whahahaha
Oh my god..??????? Ben ik dan de enige die niet onder werktijd reageert?? Of komt het nou omdat ik er geen tijd voor had, haha.. Vervelend Nathalie dat je zo moe bent tijdens je werk.. Ik kan me daar altijd wel overheen zetten en stort dan altijd thuis in.. Bloedprikken of dokter of tandarts kunnen wij echt niet onder werktijd doen.. is een beetje lastig he.. zit er een klas alleen of een collega met twee klassen..da ga niet lukken niet.. Bietje.. Jouw werkhok???????????? Heb geen naam gezien hoor, whahahah.. Ah je moet het maar zo zien..ik ben je bureaustoel een beetje zacht aan het maken, zit ie niet zo hard als je terugbent... dat ding zit toch al voor geen meter, dus misschien wel een goed idee om een andere te bestellen gezien jouw lichamelijke toestand... Jojo...zijn jouw muren wit?? Zei je dat nou??? aWhahhah zo'n lol weer om mezelf.. En heerlijk onrustig dus.. ik gok op 13 maart... Smits.. heb je je nieuwe laptop al en heb ja alle geschiedenis nog kunnen verwijderen??? Vandaag een betere werkdag gehad nu alle collega's weer terug zijn? Julesz...inderdaad who bist du???????????? VOlgens mij ben je echt geschrokken...zo eng waren we toch niet??? Mutz...Ik weet het niet meer, hahah.. Volgens mij heb je vandaag alleen gereageerd toch?? Kris.. tjeeeeeeeezzzzzzzzzzzzz wat een stelletje kinderachtige zielige figuren zijn die pisvlekken zeg.. Ga je inderdaad maar niet verlagen tot hun niveau.. Houd jij je maar lekker bezig met het positieve op dit moment.. je verkering... Super. klinkt toch wel heftig hoor jouw beroep..wilde ook altijd bij de politie, maar ik denk toch dat ik daar niet geschikt voor zou zijn, als ik jou zo hoor over luguber...dan zie ik de engste dingen voor me.. Misschien kijk ik wel teveel crimal minds, haha.. Enne...logisch dat het allemaal zwaarder wordt op het werk..er groeit tenslotte wel nieuw leven in je... Euhm... ik weet het niet meer... Vandaag had ik op het werk de prijsuitreiking van het Cleanteam.. a 2500 euries... Leuk hoor.. Tussen de middag nog een interview gegeven voor de krant, dus als het goed is staat het er morgen in...word nog een bn-er straks, hahah..
Jojo: een half uur de hik??? Arm meisje, wat is dat lang. Zal bij benieuwen of het bij jou als een tennisbal klinkt. En je hebt goed gegokt, met 36 weken ga ik met verlof. Bi/Sab: snik ben nog steeds laptoploos. Pik vanavond gewoon die van Ed in. Maar eerst naar de Yoga. Vanochtend nog snel de geschiedenis etc gewist. Nu maar hopen dat ik niets ben vergeten. Het was vandaag weer helemaal gezellig op kantoor. Heerlijk om collega's te hebben. Succes morgen met jullie paps. Waarvoor moet hij geopereerd worden? Bi: Is denk ik maar goed ook dat je niet wist van dat onderzoek. Dan had je daarvan niet kunnen slapen. Super: Je gaat toch zeker niet bij agressieve verdachten zitten??!? Ik ben idd in India geweest. Was eens maar nooit meer. Was een mooie reis hoor, maar werd helemaal gek van de Indiers. Ze willen te graag aan je zitten (heb er een blauwe tiet aan overgehouden, dat was de druppel). Blank he dan ben je bijzonder.
HAhahahahah smits!!!! een blauwe tiet nou zal mijn vriendinnetje evev vragen of ze blauwe plekken heeft. hihihih ow en de laatste cijfers zijn 88, van je pb´tje' Sabje ik heb best wel wat ranzige dingen gezien gevoeld en geroken maar als je werkt zet je die knop om en soms moet ik er thuis ´s avonds pas van kokhalzen. Hahaha lekker hoor..... ja niet gek dat alles zwaarder wordt. Netjes dat jij niet op de werk op zw pag zit. Nou ik wel hoor. Hahahaha...kan af en toe ook gewoon tussendoor.
Naat goed dat je toch bent gaan kijken bij het huis. Lijkt me niet makkelijk, maar dat wordt het nooit denk ik dus knap hoor!!! Whahah Smits een blauwe tiet! Ja ze willen overal aanzitten he! Mijn collega was naar vietnam geweest en zij werd ook gewoon bij haar borsten gepakt hahaha Bij haar kont ook trouwens! Ze vonden ze net reuzen! Zij is niet zo lang maar haar man is over de 2 meter! Ja ik had het goed!!! 36 weken jij buffelt wel door dat had ik wel verwacht! Nou ik hoop dat je het lekker volhoudt, want dan heb je lekker 2 weekjes langer met je mannetje! Sab prijsuitreiking van het cleanteam??? Jaja en maar zeggen dat je niet van schoonmaken houdt!!!! hahahah! Welke krant kom je??? Ben benieuwd! En jaaa man ik heb echt witte muren whahahaha erg he! Net weer vol trots kunnen showen aan mijn zus, die had t nog niet gezien en vond het ook ge-wel-dig!!! hahaha Super ik dacht dat jij de geslachtsbepaling op 6 maart had! Heb ik me vergist! Spannend he! Doe jij dan maar een meisje Voel je je verder wel goed??? Ik ga lekker pizza eten!!! Volgens mijn zus heb ik een dikke reet gekregen (alsof ik die nog niet had) en zie je nu ook van achter dat ik zwanger ben, dus ik ga geen eens meer moeite doen om op wortels te knagen enzo whahaha! Big mama! Leuk dat jullie gokken voor de datum! Ik denk 30 maart! Dan is het nl volle maan en worden er veel kindjes geboren! Is bewezen
oke mijn gokje voor jojo is dan 17 maart en het wordt een haahaha dat is TE makkelijk he! Naat, super stoer van je in het huis van je tante kijken! Heel dapper! Onze paps heeft "last" van zijn been, komt vanuit zijn rug, heeft al een hernia en nu wordt er dus iets (vraag me niet wat exact) bij zijn ruggewervel gedaan. Gaat morgen het zh in en woensdag eruit en daarna 2 weken stil zitten....arme moeder van ons! De onderzoeken van mijn bloed zijn om te kijken of mijn bloed misschien te snel stolt, waardoor er infarcten in de placenta zijn gekomen. Ga er eigenlijk vanuit dat ze niets vinden, maar ja ik dacht baadt het niet dan schaadt het niet he. Hier toch stiekem een beetje sonja bakkeren. Heb er zo de balen van dat ik niks leuk vind staan, vanmiddag even voor kleren gekeken en ik vind alles STOM, STOMMER, STOMST dus er moet iets af. Dus idd Sab wat heb ik gegeten vandaag; bloemkool hahahaha... ben wel gemotiveerd, dus gaat lukken ooooooooooo ik weet het verder even niet meer. Kan niet meepraten over tietenknijpende indiers of kontenknijpende vietnamezen. Bij mij stopt het bij de vietnamese loempia...sambal bij?????
oh ja nog ff over de foto's, die zijn niet spectaculair, want eigenlijk hadden we natuurlijk helemaal geen tijd haha...maar zal ze morgen even op hyves zetten, of heel misschien straks als ik zin heb.
Hahaha Bi vietnamese loempia's zijn lekker!!! Heerlijk Chili saus erop jummie! OH arme moeder van jullie! Mannen zijn zoooo zielig als ze wat hebben! Maar ook vervelend voor jullie vader hoor! Hopen dat de klachten wel verdwijnen hierdoor! En Sonja Bakkeren kan nooit kwaad als je maar niet extreem gaat hongeren! En Bi ik vind jou echt niet dik!!!! Maar volgens mij kan ik dat 100000x zeggen, maar als je het zelf anders ziet dan geloof je me toch niet!!! Tiet voor een pafke dus ik ga naar buiten hahaha omdaaaahaaat ik niet wil dat mijn muren geel worden! Whahah ok ok ik hou nu op over die muren, maar vind mezelf zooo grappig!
GRRRRRRR @##$$&^ Typ ik net een heel verhaal, loopt mijn laptop vast... Ze gaan bij onze vader wat meer ruimte maken tussen de wervels waar de hernia zit. Dit doen ze dmv het een en ander weg te krabben.. Hij is wel heul zenuwachtig hoor, had hem net aan de tel, maar hoorde het gewoon. Morgenavond maar op visite bij ons paps... Jeehhhhhhhhhhh bloemkool..overjammend... dus niet.. Moet wel bekennen dat wij de pasta van Sonja hebben gegeten uit deel 2.. Niet om af te vallen, maar omdat we die wel lekker vinden.. zit nu namelijk aan de muffins van Mutz... en ze zijn heeeeeeerrrrrrrrrrrlijijijijijijijijijijik....
ik zit hier heel eerlijk gezegd ook met schreeeeuwend honger, als het goed is kan jij het bijna horen bij jou thuis! Ik verheug me op een heerlijk stukje komkommer vanavond...my god die avonden zijn zoooo erg. En Jojo je hebt gelijk, het zit in mijn kop (en in die van vele met mij) dus is het gewoon zo....ik vind gewoon dat als ik een paar kilo lichter weeg, ik veel leukere kleren aan kan. (heb in mijn kast op voorraad; kleding van maatje 38 tot maatje 46...hoezo Jojo???? )
Dan zou je ook nog wat door kunnen groeien hoor Bietje, want ik heb nog wel 48 op voorraad...hahahha... Eten maakt mij altijd zo blij....... vooral chips, koek en snoep en niet te vergeten..patatjes...
drop, chocola, chips, chips, chips, patatjes, chips.... Komkommmmmmer...denk komkommer, denk komkommer...
Hey Bi: je hebt in ieder geval 1 leuk kleding setje en wel die van afgelopen zaterdag. Succes met de honger, maarre jezelf niet uithongeren. Sab hou je een oogje in het zeil. Sab: jij kan tenminste nog zeggen dat je laptop vast loopt. Ik voel me gewoon naakt zonder dat ding. Jojo: moet zo lachen om je muren. Kan nu wel lachen om die tietenknijpende indier, maar op het moment zelf was ik woest, de klojo. Had nog zo'n vieze gore handafdruk op mijn shirt staan ook. Ach die arme vent van me voelde zich zo machteloos. Ben trouwens nog nooit zo blij geweest met vullingen in mijn bh. Meiden, fijne avond, ik ga naar de yoga.
Hahahha.... u bent crazy.... Als je het nou remmokmok noemt dan lijkt het nog wat.. of een heerlijk stukje kaas bij de remmokmok...jammie..
pak er ooit nog wel eens terug....als mijn kilo's eraf zijn en zij haar zwangerschapskilo's eraf wil hebben...gna gna gna
Nou Smits..kan haar wel in de gaten houden, maar ze luistert toch niet naar mij en Bi is heel goed in lijnen en daarin doorslaan, dus binnen no time kan ze die 38 weer aan hoor..logisch als je van 40 afkomt..zo gepiept... kijk ik moet straks iets van 30 kilo lozen wil ik weer in mijn mooie kleine esprit broekies passen, hahah.. Veel plezier bij de Yoga.. Ik zou naar pilates gaan, maar ben een beetje heel heel erg lui dus ga ik woensdag. als jullie me dan even een schop onder mijn maan willen geven