Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat vervelend voor jullie mams Sab en Bietje, wie weet kunnen jullie haar bijstaan en een beetje helpen want mannen verzorgen is niet altijd even makkelijk;) Biii denk je nog steeds aan je lekkere stukje komkommer...goedzoooo

Lekkeurrrr Pizza Jojo, wat voor smaak? Krijg spontaan trek in pizza. Wij hebben aardappels op met sperzieboontjes dus best goed bezig toch, alleen net alweer een mars naar binnen zitten werken jammieeee...chocofreak, heb alweer een pukkel ontdekt op mijn gezicht...net gekweekt denk:)

Smits veel plezier bij de Yoga. Knap dat je tot 4 weken voor de bevalling blijft werken. Ik stop 5 weken vooraf...

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik moet 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen, omdat ik voor een gedeelte in de ziektewet zit..dan moet je stoppen zodra het kan... Dus 6 voor en 10 na... nou ja 13 want het valt precies in de zomervakantie... Ergens in oktober ga ik dan weer beginnen.. eerder schreef ik nog 2011 maar dat was iets te enthousiast...hahaah

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    doorslaan, doorslaan, dat valt best mee hoor! Ik wil je wel een echte ipv virtuele schop voor je maantje verkopen hoor, met allllle liefde. ZIt er trouwens over na te denken om op "gewone" pilatus te gaan, wie weet wordt het nog wat met die straffe lijf.

en naat...oh dont start about chocolat he!! Jij slanke den, met alleen een dikke buik grrrrr...
    onze mams bij staan mmmmm nee hoor dat komt helemaal goed, onze paps is ook gek op lezen, dus zal heel wat boeken verslinden de komende periode, laat ie onze mams tenminste met rust!

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Whaaa 2011 zal wel heeeeel lekker zijn ofniet Sab!!!!!!!
    Ja dat is zo he als je gedeeltelijk in de ziektewet zit dan verplichten ze je dus om 6 weken vooraf te stoppen. Ach je heb toch lekker lang nog daarna door die vakantie.

Ohhhh ons mannetje is weer aardig druk hoor schop na schop krijg ik;)

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Oke mooi dan heeft jullie paps wat te doen:D

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik ga ff de pfaffs kijken en gtst...misschien tot straks en anders tot morgen of zo, fijne avond allemaal

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Fijne avond Naat...

Nee ik wil alleen virtuele schoppen.. En na de bevalling wil ik ook doorgaan met gewone pilates.. ja ik heb nu al goede voornemens..gelukkig duurt het nog tot juli dus tijd zat om er weer vanaf te zien..ohoh,.wat heb ik toch soms ook geeeeeeen doorzettingsvermogen...

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit ff take me out te kijken, is nu met alleen mannen die een man zoeken..hilarisch!! En waarom zijn homo's potverdikke altijd van die leuke, knappe mannen!!

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    sab heb je ff ge pb't over iets...read!!!!!!!!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo zo veel meiden online.. Ik vanaf vandaag ook... al is het officieel tijdelijk... Heb bij 1 van mijn majorette vereningen gezegd het even niet meer te trekken en pauze in te willen lassen..Alle begrip dus nu voortaan maandagavond thuis...

heb alleen niet alles op een rijtje over jullie...

jojo.. was het maskertje lekker...

smits.. balen van je laptop... en reizen zoo geweldig.. dat wil ik ook weer gaan doen hoor... Nu toch al weer redelijk wat op mijn spaarrekening staan! :) voordeel bij het nadeel...

sab... je hebt luxe paarden en werkpaarden

bietje... je arm al hersteld van de zware ingreep :p zou ook schrikken trouwens..

super... jaja.. nu nog wachten.. adres gevonden nu nog even op de post doen in dezer dagen...

naat...mmm jij had ook wat.. maar wat ook alweer...? tuurlijk hoe kan ik het vergeten.. Wat stoer dat je bij het huis bent gaan kijken.. logisch dat het pijn doet en dat je dan emo wordt.. Lekker laten gaan dan he!

mutz...vast lekker gewerkt... de week is weer begonnen...

haha. vandaag al 2 mensen gehoord die chris goed hebben gekeurd... Die hadden ons gezien bij de film.. en ons goedgekeurd als setje.. heerlijk...
    ouders reageerden ook erg ok. Zijn alleen heel nieuwsgierig naar chris... Fam pisvlek niet meer gehoord vandaag :) leuke naam voor ze hoor!! haha

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    bietje... tip van een sonja vrouw... 21 kilo verloren door haar... als je honger hebt, of fruit/groente... en drink 2 glazen water... Helpt tegen het honger gevoel...
    Maar ook ik ga je de hemel inprijzen hoor... 1 je had super leuke kleren aan.. Vooral je vestje vond ik super mooi!!! 2 vind je helemaal niet dik!!!

sab.. pest je zus niet zo... Man, heb ik de muffins gemist zaterdag :S zucht..

Balen trouwens van jullie pa... hopen dat het helpt...

ga morgen lekker stiekem de gyna voorliegen.. :p dat ik ongi ben geworden en of ik niet eerder kan ofzo... want ik wil het liefst dit weekend al beschermd vrijen...!! :)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja.. wilde ik vanmorgen al vragen... ik heb nu bietje en sab, manon en mutz al kunnen stalken met smsjes.. Soms is het fijn om elkaar te steunen hiermee...

zijn er meer mensen die ik mag steunen.. stuur dan even een pbtje of zet je nummer op hyves...

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he kris, ben zelf ook al eerder afgevallen met Sonja hoor, 15 kilo en daarvoor, na de bevalling van Mika, met hulp van dietiste 32 kilo, dus lijnen kan ik zoals sab al zei erg goed. Alleen het eraf houden, dat is het probleem zucht.....heb gewoon echt aanleg en houd te veel van lekker eten...
    Maar ik weet ook dat als ik gemotiveerd ben, dat het me lukt en die motivatie voel ik nu ook wel. Morgen de confrontatie met mijn weegschaal aan. Ben ik echt al een heule tijd niet meer op geweest, dussss ben benieuwd.

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoelaat ben je van plan er op te gaan staan..?? zal ik het ook doen ;) maar ik moet om kwart over 7 weg... dus sms ik hoeveel ik kwijt wil... dan gaan we dat samen doen.. :)

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Je hebt er eentje terug Bi..

Kris..onder welke paarden val ik dan?

Fijn dat je het zo leuk hebt met Chris.. maar zou niet liegen tegen de gyn, want die moet je straks ook weer helpen bij je eisprong toch, als je nu zegt dat je ongi bent en dan de volgende keer niet...
    Enne,..misschien ben ik een muts hoor wat dat betreft, maar veilig is toch niet alleen tegen zwangerschap, maar toch ook tegen soa's??

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    i know sab... :( wil het alleen liever gister hebben geregeld.. vind het niets dat ik er nu niet voor kan zorgen... maar zal naar je luisteren hoor...

wat voor paard... een lui luxe paard ;)

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    lui werk paard zal ik er van maken... of een werkend luxe paard... ;)

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    enne bietje... goed hoor dat je zoveel bent afgevallen hoor (Y) komt ook deze keer helemaal goed hoor...!

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Komkommer komkommer komkommer!!! Go Bi Go Bi!!!! Ik zit ook gezond aan de druiven! Kan niet beloven dat het de hele avond goed blijft gaan maar voor nu steun ik je!

Smits have fun bij de yoga!!! En vannacht dan weer heeeeerlijk slapen!!!!

OH Sab jij hebt natuurlijk nog lekker alle left overs van zaterdag in huis!!! Jummie!! Ik lust ook wel een muffin! Die truffels waren ook walgelijk lekker!

Ja hiiilaaaariiisssch take me out!!! Heb je dat Byoncé dansje gezien!!! Ik pieste letterlijk bijna in mijn broek! whahaha geweldig! En dan met die kuif op zijn kop hahah net een hitsige haan!!!!

Kris goed dat je het je ouders hebt verteld en dat ze ok reageerden!!! Weet nu even niet meer of hij ze al heeft ontmoet... Zo niet wanneer gaat het gebeuren??? Ik zal je een pb sturen met mijn nr!

Echt veel dames online!

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gezellig he jojo.. nee mijn ouders ontmoeten hem deze of volgende week pas... rustig aan doen.. (zegt de muts die na een week seks had ;) mmm geloofwaardig he??)

Deel Deze Pagina