Ja zeker gezellig! Tijd geleden dat we met zo veel online waren ! Heb je mijn nr gestuurd hoor! Joh als het goed voelt voelt het goed hoor! Al was je na de eerste date met hem naar bed geweest, dan zou je van mij geen negatief woord horen hoor! Op dat moment had je het idee dat dat het beste was (en lekkerste hahaha)! Ook wel eens lekker om niet naar je verstand te luisteren maar naar je gevoel toch! Maar ben t met Sab eens wat betreft de safe sex!!! Anders een testje doen samen en dan kan je ongeremd los gaan samen!!!
Nee joh...rtl 4 crime scene met alle drie de delen van Amerika in een... best grappig... en als je naar Take me out kijkt dan liggen jouw grenzen net zo laag als die van mij met mijn gtst wat televisie betreft...
jaja.. hier grey's anatomy.. dat vind ik ook leuk... al is de crime avond ook wel wat... o meiden.. ik heet vanaf nu anders volgens jojo.. het is kris van chris
Sluit me aan bij de meiden wat betreft safe sex hoor Kris...en wat jojo zegt is misschien wel verstandig...Hoe komt ze toch aan die wijsheid?
zal ik een geheimpje verklappen.. zaterdag was het niet te zien jojo, maar bietje is al een eind 30er hoor daar komt de wijsheid dus vandaan..
GTST heerlijk hahahah! Zal ze springen of niet!!! Nou van mij mag het want ik vind het de laatste tijd zooo suf hahahah! Ik zit Amerika's next topmodel te kijken. Nou ja te luisteren!
heb ik gemist, volg gtst nicht mehr. enne die wijsheid bedoelde ik van Jojo hoor, haha niet die van mezelf. Enne potverdikke eind dertig....37 is toch geen eind dertig...snik snik....(stiekem toch wel. auuuuuuuuuuwwwww)
Kris van Chris is ze al halverwege de 30????? Meeeen je niet hahaha! Dan moet ze wel heeel oud uuuh slim zijn!!! Nee hoor Bi je bent lief! Ik ga zo ff mijn catwalk move oefenen haahha dat moet ik altijd ff doen als ik dit zit te kijken! Jammer dat ik alleen thuis ben... Misschien dat ik de overbuurvrouw kan verblijden met een show. Lipjes getuit en borstjes vooruit hahaha
jaja een echte klifhanger.... Zette de tv aan op gtst en zei ow die gaat zelfmoord plegen (terwijl ik al weken geen gtst heb gezien) en ik had gewoon gelijk haha
Kris Vind het echt super voor je dat het zo klikt tussen jullie. En ook ik raad aan om niet te liegen over de ongesteldheid. Als jullie (ooit) een kindje willen heb je waarscheinlijk de hulp van de gynacoloog hard nodig. En dan is het natuurlijk vreemd dat je uit jezelf ongi werd en dan ineens niet meer. Dan snapt de gynacoloog er niks meer van hahahah. Wat een gedoe met die pisfamilie zeg. Lekker laten gaan!!! Bietje Heb je je komkommer al op? Natalie Goed van je dat je in het oude huis van je tante bent geweest. Zal iid. niet makkelijk zijn. Sorry, de rest ben ik kwijt. Kom ik weer met me gezeik...wil ff weten wat jullie zouden doen als je in mijn situatie zat. Zal ik na deze cyclus naar de huisarts gaan of na die volgende cyclus? Als ik na deze cyclus ga heb ik maar 1 goed temperatuurkaartje. Heb vorige cyclus wel getempd maar dat kaartje klopt voor geen kant. Was toen ziek rond me eisprong en heb toen 4 dagen niet getempd. Dit kaartje is tot nu toe heel duidelijk, geeft nu al 7 dagen achter elkaar 36,6 aan. Dus als me eisprong is geweest gaat me temp stijgen en is het dus duidelijk te zien. Ben bang dat de huisarts me naar huis stuurt en ik nog 2 maanden moet doortempen. Dus mijn idee is dat ik de volgende cyclus ook nog temp en als ik dan nog niet zwanger ben naar de huisarts ga met dus 2 goede tempkaartjes.
maak een filmpje jojo, zet het op hyves zijn wij wel jury haha... bietje, je bent een super mooie jonge 30er!! dat de 40 eraan zit te komen weet helemaal niemand
Jaa Sab ik zat ook te blehren op de bank! Roep dan lul roep!!! hahahaha erg he! Maar ik was alleen! Misschien dat de buurvrouw het gezien heeft... Ja ik ben in het zwart paars bie dus ja ik steek heeeel mooi af bij mijn praaachtige muren!