Jullie gaan te snel voor mij!!!!! Ik kan niet eens goed lopen nu hahah Miss J is not amused.... hahaha
kris van chris is op dreef.. wacht op haar mannetje op msn komt of belt... volgens mij staat hij nu ongeveer onder de douche... o hij belt
Whoehoe Kris van Chris!!!! Geen vieze praatjes aan de telefoon he!!! Dan moet hij daarna weer douchen!
he meiden ff een stomme vraag hoor; je kunt hier natuurlijk ook vrienden worden met elkaar, maar wat is daar hier de meerwaarde van? Op hyves, snap ik dat nog wel...maar wat kun je doen als je op zp vrienden van elkaar bent? Ben ik nog nie echt achter.
dit is scaaaaaaaaary, jojo stelt een vraag over het plusje en ik stel een vraag over vrienden omdat ik ook weer naar de plusjes keek......brrrrrrr Jojo peukie is goed....moet je wel je balkonnetje op he.
SSJJJGoed SJab!!! Ik jou bechrijp! Maar ikke niet schnappen hoe jij weet die ding! Je weeet togggg??? Nee die meerwaarde snap ik ook niet echt maar ja ik accepteer je als vriend hoor als je me uitnodigt haahah
zoooo he sab, lang prive bericht in mijn inbox op hyves van je...tis goed dat het geen smsje buiten je bel bundel is....kost het je nog 25 cent ook
Jaa Bi ik ga naar buiten!!! Wel irritant is dat ik elke keer na een peuk (maar 4 vandaag ik ben zoo trots) moet kakken! Komt door de kou denk ik! Ja bizarrrr dat we dezelfde dingen typen en blijven typen, want jij hebt ook je beste allochtoons geschreven!! Zo terug
Die van jou werden anders ook steeds korter hoor... Enne Jojo.. ik loogiesh nagedenkt en het zo chewoon gebedenkt..
Wat zitten jullie elkaar te pb'en??? Grrrr ik wil alles weten! Nou one man ik ga ff naar buiten hahaha jij onder de kap zeker? Moet nu al kakken hahaha
hahaha....das waar, van die korte berichtjes ja...nog zo'n nadeel trouwens van lijnen=veel water drinken=veel plas hebben. en jojo suuuuuuuuuuper goed, maar 4!!!!!