Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nee wij proberen nog tv te kijken... Nou gaan jullie lekker roken en verder telepatisch typen.. gooi mijn lappie uit...

Toedeloe

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    we zitten over ons werk te pb'en what else...over fijne ouders/leerlingen hahaha
    Kris van Chris komt voorlopig ook nog niet terug, die hangt in katzwijm aan de telefoon, komt ook deze maand buiten haar beltegoed!!!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    We pb-en over ouders van school, hahah.. Aangezien we dat niet meer in het openbaar kunnen doen

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga hem ook zo uit doen, ff lezen maar met die hopeloze televisie!

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfffff synchroon forummen bestaat dat ook hahaha

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok dan is het goed!
    Nou ik ben weer binnen, toilet bezocht en mijn vriendin gebeld die in onderhandeling was over een huis en het nu hebben dus die was helemaal hyper!

Nou leuk hoooorrr gaan ze me allemaal verlaten! Ik verwacht Ro voorlopig nog niet thuis dus ik ga mijn kind maar pesten... Ze is alleen erg rustig vandaag...

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    haha bietje.. beltegoed?!?!? ik heb een abbonement.. met veel belbundel en smsbundel..

maar chris belde.. zijn kosten ;) haha en ja lekker vieze praten gehad, maar meneer moest toch nog douchen.. haha :p al moet hij eerst een kleerhanger gaan scoren bij de buren, hij was zijn sleutel vergeten..zielig ventje!

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ben er ook nog hoor jojo
    zusjes alvast trusten

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatste berichtje, ga pogen om csi te kijken...was weer gezellig...spreek jullie morgen. Als ik nog te genieten ben, na mijn weegschaal adventure....nu heeeerlijk aan de komkommers en kerstomaatjes...live is good..weltrusten schatjes!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    bietje.. laat van me horen!! weet je gelijk waar we aan gaan werken saampjes ;)

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zet hem op Bi!!! Slaap lekker voor straks!
    Duim morgen ff voor me, want ik moet naar de vk om 11uur! Hoop dat ik deze keer een leukere krijg die me rustig verteld hoe ze ligt en zo!

Gezellig Kris! Hebben de buren niet gewoon een sleutel van zijn huis? Zou wel makkelijk zijn hahah! Die vlinders zorgen voor vergeetachtigheid bij hem!

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    denk het... zo vergeetachtig dat de reserve sleutels ook al kwijt waren haha...

dus meneer gaat in zijn eigen huis inbreken... nog niets gehoord, dus het lukt niet echt volgens mij

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    enne jojo, duim zit hier al in mijn mond voor je hoor :p

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga ff een dvd van verborgen gebreken opzetten dus dan ga ik ook even van t forum af anders kan ik t niet volgen!!!!

Misschien nog tot zo en anders tot morgen!!!! houdoe!! (die was voor jou Kris ahahaha) Laterrrrr voor de niet brabanders!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    lekker zeg... ben ik alleen over .... :( hallo, ben gekwetst de afgelopen maand, niemand mag mij alleen laten :p

nee hoor jojo, geborgen gebreken is nu ook gewoon op net 5 hoor... zit ik te kijken

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja klopt maar daar ben ik nog niet en dan snap ik het niet meer! nynke beekhuizen zit er nog niet in bij seizoen 1!

Je bent nu zielig af want je bent Kris van Chris geworden hahahaha!!!!!! Misschien tot zo nog even Houdoeooeoeoe!!! Alaaaf!!!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    alaaf! houdoe en ot mon of zoiets ;)

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    en proberen je schuldig te laten voelen mag toch??

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #1739 manon31, Mar 2, 2010
    Last edited: Mar 2, 2010
    Kut kut kut grey's gemist vandaag!!! Had visite en vergeten op te nemen. Ik baaaaal, weet iemand wat er is gebeurd??:(

En wat is het gezellie geweest..ook al gemist:(

Heb er nog 1 Sab, als hier iemand bukt zeggen wij dat het volle maan is...snappie em? Ik wens jullie pap succes vandaag!!

Gelukkig, goede keuze van je om te gaan. Wanneer zou dat dan zijn volgens je cyclus? Enne als je jouw berichtje gezeik vind dan zijn wij allemaal megazeikerds hoor...

Jojo jij bevalt 18 maart zie ik in mijn glazen bol;)...enne goed hoor 4 peukies, en morgen 3 en dan 2 en dan 1 en dan ...0...:p

Bietje, vrienden zijn op ZP ben er ook nog niet achter wat de meerwaarde is maar staat zo leuk in je profiel en al die plusjes hier onderin haha:D
    Het is al veel gezegd maar ook ik vond jou niet dik en je kleding was leuk! Kan me niet voorstellen dat dit het enige in je kast is wat leuk staat hoor...maar ik voel me ook wel eens zo hoor...bleh niets om aan te trekken alles staat stom!! Remedie? kast uitzoeken, hoop wegdoen en nieuwe spullen gaan kopen:D

pffff ik weet het gewoon niet meer...ik heb ook 14 pagina's ofzow bij zitten lezen, zijn jullie wel normaal??:p

ohja..bakvis kris:p...helemaal leuk, verkering, telefoonsex whaha...is hij zijn huis nog ingekomen?

where is Julesz?? Ik snap het wel hoor meis..jij bent teleurgesteld..je had natuurlijk liever die grote mannen gezien zaterdag waar Jojo's vader zo bang voor was:D

Smits...Heb je je nieuwe laptop al en ook kunnen inrichten naar je zin? Heb hardop moeten lachen om je blauwe tiet whahah...zie het zo voor me..voor mij nog een reden om niet naar verre landen te reizen..;) (ja meiden hadden we het in de auto over,,,ben een beetje bang om te vliegen, zit dan 2 dagen ervoor al aan de oxazepam...)

Super, was het leuk om je vriendin wer te zien na zo'n tijd? Hed ze het leuk gehad? En wat vond ze van je buik? Jij werkt een lange week hoor en ook nog zo'n pittige baan...wat zal jij blij zijn als je strakjes wat minder gaat werken...

Naat...onder werktijd ?? ga je schamen:)....:phaha...volgende week een weekje vrij las ik? Ga je nog iets leuks doen?(misschien had je het al gezegd maar dan ben ik het weer vergeten,sorry) Toevallig zijn wij dan ook vrij en gaan we een midweekje Hoog Vaals. Smits ook naar Limboland dan...als jij ook komt doen we onze 2e date toch gewoon daar..wie is er nog meer vrij :D:D haha nee hor geintje...

zo pff was ik er? niets vergeten? kan me haast niet voorstellen met 14 pagina's...maarja..niet expres gedaan dan in ieder geval...

Ik vandaag druk dagje gehad...opgeruimd..11 uur Arbo arts, hoef voorlopig niet meer terug te komen..volgende afspraak 29 maart pas weer...13.00 uur therapie, gaat goed, hoef voorlopig niet meer terug te komen, mag zelf bellen als ik behoefte eraan heb...daarna boodschappen...paasspulletjes voor in huis gehaald...'s avonds visite gehad...vroegen of wij nog wat spullen hadden voor de rommelmarkt waar ze heengaan dus ook nog de zolder half leeggehaald en meegegeven..ruimt lekker op:D. na het eten Wii-en(bowlen..zooo leuk) dus beweging ook weer gehad...daarna op bedje jullie 14 pagina's(zeg het nog maar eens!:p) doorgelezen...ga nu slapen..tot morgen...

20. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo waarschijnlijk stilte voor de storm dat je meisje zo rustig was, heb je haar lekker kunnen pesten?
    Bij mij is het vaak 's morgens druk en 's avonds druk met die kleine in mijn buik, overdag valt het wel mee als ik aan 't werk ben, af en toe vol ik dan schopjes/plopjes. 's morgens&'s avonds zie ik echt mijn buik bewegen echt zoooo mooi, heb er vanmorgen ook weer echt van genoten toen ik nog ff in bed lag.

Manon, Lekker dat je een midweekje weg gaat volgende week, ik ben volgende week alleen ma+di vrij. In week 13 (29-3 t/m 5-4) ben ik bijna 1,5 week vrij, heerlijk. Kijk er nu al zo naar uit:D
    Je bent al helemaal in de paassfeer, leuk he. Ik ben zo gek op die eitjes jammie:p

Krisje ik vind het een goede Kris van Chris!! Lag in een deuk toen ik het las:D geweldig toch. Nog lekker gebeld met je ventje?

Bietje ik ben benieuwd naar de foto's ook al hadden jullie er niet veel tijd voor vind ik het toch heel egr leuk om er even een blik op te werpen:D Hoop dat je ze vandaag op Hyves kan zetten, als je tijd hebt natuurlijk.

Julesz where are you girl???

Gister lekker op spelpunt zitten bingo'en, nou win echt niks bahhhhhh:D Maar toch blijf ik weer doorgaan. Volgende week moet mijn pappie naar de cardioloog, hoop zo dat alles goed is, hij krijgt dan allerlei onderzoeken geloof ik. Vanavond lekker hutspot eten bij mijn ouders, eerst even naar de oogarts vanmiddag om 15:30 jaaaa ook weer onder werktijd, maar goed deze afspraak staat al een halfjaar gepland, ben benieuwd hoe het gesteld is met mijn oogjes.

Share This Page