Manon: goed idee je club! waar kan ik die nu vinden? heb me wel aangemeld maar zie hem nu nergens staan..... Ja hier een Grey's fan................ Ze zijn nu samen met een ander ziekenhuis (de oranje pakjes) die zijn gemeen en willen alle spannende operaties afpakken, The chief moet van zijn adviseur opeens heel streng worden. Meredith ligt nog te herstellen van de nierdonatie. Christina gaat heel hard huilen omdat ze al lang niet heeft geopereerd. Izzie maakt een ernstige fout en daardoor gaat een jonge vrouw bijna dood. Als klap op de vuurpijl wordt ze ontslagen......alex vind een briefje aan zijn kast dat Izzie weg is bij hem en nu weten ze niet waar ze is! Zo nu douchen, shoppen en dan vanmiddag even teruglezen want heb een hoop gemist gister!
aaaah je doet je naam eer aan Super! Nu ben ik weer helemaal bij. Dan snap ik er tenminste wat van als ik volgende week ga kijken stuur je ff een pbtje
even ego...wat een klotezooi in dat ziekenhuis grrrrr.... Bel ik op naar het ziekenhuis of ze al enig idee hebben wanneer ons mannnetje wordt gecremeerd en verstrooid. Want dat was dus nog steeds niet gebeurd. Mevrouw die erover gaat even niet aanwezig, zou later terugbellen. Kijk ik in de brievenbus, ligt er een brief. Hij is dus al op 26 januari gecremeerd, maar de brieven waren verkeerd bezorgd. 5 weken te laat!!! Jezus, denk ik dan, verstuur die fucking brieven dan aangetekend....!!! ZO.........zuchhhhhttttt.....chilllllll grrrrr Maar goed, verder; operatie paps geslaagd, straks even op ziekenhuis bezoek. to be continued
bietje... wat erg zeg!! ben gewoon kwaad voor jou!!! zo maar je hebt al een extra steuntje op je tel denk aan je.. sorry heb heeel weinig tijd.. Moet tampons kopen die had ik niet meer haha... Ik ben vanmorgen heel licht ongi geworden.. Meer bruinverlies dan wat anders hoor, maar heb de gyna gebeld voor overleg en mag nu vrijdag a.s. al komen... En neeeee, ik heb niet gelogen hoor... moet ik een foto ervan maken haha Nu lesgeven, tussendoor nakijken en het reageren op de rest en dan zumba.. En dan kris en chris tijd.. LIVE!
bietje wat Kl*te zeg!!! Wel heel 'toevallig'(??) dat er een brief ligt op de dag dat jij hebt gebeld...... Had je er anders bij mogen zijn of hoe werkt dat als je van tevoren weet dat het gaat gebeuren? Nou ja mocht je er niet bij zijn had je een kaarsje aan kunnen steken en even stilte kunnen houden ofzo...snap dat je nu zoooo boos bent en verdrietig... denk aan je meis!! waarom steek je vanaaf niet een kaarsje aan voor hem, misschien heeft hij wel gezorgd voor die brief vandaag? En is dit niet zonder reden zo..weet je nog wat je de 26e gedaan hebt en hoe je je voelde...misschien was je er toen nog niet klaar voor...Hij waakt immers over je dat weet je toch...
Manon, de 26ste had ik mijn geslachtsbepalende echo...Maar echt.. je snapt toch niet dat ze die brieven na de crematie versturen?? Vind dat echt raar hoor.. pfffffff
Bi dit meen je niet! Hoe kunnen ze nu zo dom zijn om die brief zo laat te versturen! Ze snappen toch ook wel dat het voor de ouders fijn is om te weten wanneer het gaat gebeuren?? Jezus kan me hier echt kwaad om maken. Ik snap zo goed dat je boos en verdrietig bent! Als je de kracht hebt zou ik hier wel een klacht over schrijven naar het ziekenhuis, want dit vind ik stijlloos en gevoelloos. Hele dikke knuf meid en vanavond brand ik een kaarsje voor Jona... Kris goed dat je al zo snel terecht kunt! Wordt het al wat heviger of nog steeds bruin verlies?? Wel helemaal top! Ik weet niet of ik het ook tegen jou heb gezegd of dat ik het heb gezegd toen je weg was zaterdag, maar ik zei dus dat het me helemaal geen gek ding leek als je zelf ongi zou worden nu. Nu de druk van lullekop van je schouders is (die er toch moet hebben gezeten, ook toen je dacht dat je gelukkig was, maar hij bepaalde té veel voor jullie vind ik) en je je weer kunt ontspannen komt het vanzelf op gang! En het klopt ook nog! Zo blij voor je! Lekker Manon kun je weer up to date greys kijken! Ik volg het niet! Kan me nooit zo boeien hahaha! Kijk je ook Mercy en Trauma? Dat vind ik zo leuk!
Jeetje Bi wat klote zeg, is toch ook echt niet normaal zeg, stelletje mafkezen in dat ziekenhuis...zoals Jojo al zegt als je er de kracht voor hebt zou ik ook echt een klacht indienen, snap je boosheid en verdriet zo goed..pffff ben boossssssssssssss!!! Sterkte meis... Krisje bruinverlies woooowwwww, wie weet komt het idd door de ontspanning en dat je minder druk hebt van je vorige relatie, fijn dat je vrijdag a.s. al terecht kunt bij de gyn. Jojo las op hyves dat alles goed was met jullie kleintje...mooi zooo! Ook nog lekker op het terras gezeten, lekker hoor Vollop genieten Sab+Bii fijn dat de operatie goed is gegaan bij jullie paps. Nou net terug van het eten bij mijn ouders, hoor ik dus dat mijn moeder gister doorgestuurd is naar het ziekenhuis voor longfoto's, ze heeft al weken last van haar rug ter hoogte van de longen, al een paar keer naar de HA voor geweest en nu is ze dan eindelijk doorgestuurd, morgen krijgt ze de uitslag al van de longfoto's, ben zo benieuwd, hoop maar dat alles goed is. Nu lekker op de bank hangen...
Ook ik weet niet waar de nieuwe club is???????????? Heb me net aangemeld maar kan het nergens vinden. Wie helpt me????????????
Bi: jeetje zeg! hoe kunnen ze dat nou op deze manier doen! Niet te geloven zeggen.....kan me voorstellen dat je even lamgeslagen bent. Bij mij thuis brand er ook een kaarsje voor Jona vanavond. Meis sterkte, dit komt weer koud op je dak vallen. *knuffel* xx
meisjes wat zijn jullie stil vanavond!!! Dan zal ik nog even vertellen over de vk van vanmiddag... of over mijn witte muren kan ook hoor! Tis maar net wat jullie willen Nou gelukkig hadden we dit keer een goede vk. Zij is de baas daar en super streng maar wel erg kundig. Bloeddruk was goed 70/120 en het hartje klopte echt heel hard alsof je het zo zou kunnen horen als je je oor erop legt! Kleine meid ligt dus wel een stuk ingedaald maar nog niet helemaal. Dit is normaal zegt ze dus dat geloof ik dan maar. Ze heeft me laten voelen waar haar kontje ligt en deze kon ik ook helemaal vastpakken! Vond ze niet leuk denk ik, want ze ging toch gelijk hard schoppen! Was wel grappig, want nu weet ik ook wanneer ze aan het schuiven is en wanneer je die voetjes voelt. Verder ook haar ruggetje kunnen voelen. Wel heel bijzonder hoor, want zelf lukt het me nooit om de lichaamsdelen te onderscheiden. Dus weer helemaal gerustgesteld en volgende week dinsdag weer terug voor controle! Vanmiddag met mijn hoogzwangere vriendin (van de foto's, zij is 11 maart uitgerekend) even wezen shoppen. Even mega onderbroeken gekocht waar de inleggers in kunnen blijven liggen. Ze zitten lekker joh! Heb ze gelijk gewassen hahaha niet charmant maar zooo heerlijk! En een voedings bh, een hoes voor in de maxicosi in het knal roze, een regenkap voor de maxicosi en een mandje voor aan de wagen, maar heb geen idee hoe en waar ik dat ding moet bevestigen! Daarna zijn we lekker bij de v&d op het terras gaan lunchen. In de zon!!! Was zoooo heeeerlijk!! Ben echt weer even opgeladen en mijn wangen zijn gewoon verbrand . Morgen weer zo'n dagje en dan ga ik zeker op mijn balkoniatje zitten Zo nu jullie!
Hier net terug uit het ziekenhuis..Papsie was wel zielig hoor.. onze paps met pijn dat kan toch niet??? Maar na even wat kletsen werd hij wel wat actiever.. Fijn Jojo dat alles goed is met de kleine meid.. Lichaamsdelen kan ik nog niet onderscheiden hoor, af en toe voel ik wat hards. Ons mannetje is erg rustig vandaag, maar zal vannacht wel weer gaan schoppen... Zo nu iemand anders
Lieve Bi, Dit meen je niet. Wat een onzettende klojo's daar. Denken ze in het ziekenhuis dat ze met beton werken i.pv met mensen. Ik heb hier echt geen woorden voor. Fijn dat de oparatie goed is gegaan met jullie paps. Oei de pijn na een ingreep is altijd zo heftig. Morgen zal het vast alweer beter gaan met hem. Jojo: toch weer een opluchting als alles goed is bij de vk. Wat leuk dat ze alles zo lieten voelen. Ohhhh en wat heerlijk om op het terras te zitten. Ik wil ook!!! Krisje:hihi zo zie je maar waar dat een leugentje niet nodig is, fijn hoor. Stuur mijn mob zo nog even naar je. Hier nog steeds laptoploos, snik. Vanavond is mams wezen eten, pap is een weekje weg met de zaak. Ze heeft gelijk de gordijnen vermaakt, zo lief. Vandaag nog naar de paranormale geneesarts geweest en ik hoef niet meer terug. Had ik zelf ookal bedacht, want ben al 6 weken vrij van een verstoord evenwichtsorgaan en ben daar zooooo blij mee. Nu zo houden!!
Sab/ bi: fijn dat de operatie goed is gegaan. Blijft toch altijd weer spannend. Nu maar hopen dat de pijn steeds minder gaat worden. Jojo: mooi dat alles weer goed was bij de vk. Ik gok trouwens ook op 30 maart hoor! Dat is een mooie datum Hier een rustig avondje. Morgen weer werken. Heb er niet zoveel zin meer in. Zal dat ook aan de hormonen liggen???? heb ik namelijk normaal nooit. Nou ja drie dagen en dan is het weekend......huppa gewoon weer aftellen. Verder weinig nieuws. Ben aan het aftellen naar volgende week donderdag ben echt nieuwsgierig.
Sab gelukkig dat de operatie goed is gegaan, maar altijd rot om je vader met pijn te zien... Vooral vaders, want die moeten sterk zijn! Hopen dat het morgen beter gaat idd!!! Smits wat lief van je moeder! Dus de gordijnen zijn nu helemaal klaar en hangen naar je zin??? Wel balen dat je nog geen laptop hebt! Wanneer verwacht je hem? Gisteren zeker Nou hoop voor je dat hij snel komt want je zal je wel naakt voelen zonder! En misschien kun je morgen in je pauze even lekker in het zonnetje zitten??? Het is echt lekker met een jas aan!!! Oh en fijn dat je niet meer naar die man toe hoeft!!! Goed teken!
Oh en smits; fijn dat je niet meer terug hoeft naar die arts. Was je daarom ook nog zo aan het spugen???
Ja Super 30maart zou wel een heel mooi gebaar zijn van mijn kleintje naar jouw kleine sterretje!!! Ik ga ervoor!!!! Lastig dat je zin een beetje weg is, maar wel heel logisch hoor! Komt door de hormonen, want het liefste wil je nu alleen maar bezig zijn met zwanger zijn en de toekomst met je kindje! Ik had dat ook heel erg, maar het komt met ups en downs dus het is er niet de hele tijd!!! Jaa spannend de 11e ik ben zoooo benieuwd! Ik geloof dat de meeste van ons een meisje zeggen, ik ook maar dat is meer wat ik hoop ik denk nl echt een jongen hahahah (nu zegt dat niks blijkt maar bij Sab haha)
hahahah jojo; je zei in het begin al steeds een jongen dus ik ben toch echt wel benieuwd. Ik heb zelf echt geeeeeeeen idee. Hoop dat de ikhebgeenzinomtewerkenhormonen snel weer weg gaan. Nou ja gelukkig heb ik de eerste week van april vakantie. Nog rare pijnen gehad in je buik?