Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje ik kan je natuurlijk niet dwingen maar: als je het gaat vertellen?
    Ik denk dat je het moet vertellen. Iedereen weet het straks, misschien wel via je vriend. Hoe erg zal het zijn als ze het via via horen? Hoe moeilijk het ook zal worden en hoeveel verdriet en pijn het gaat doen, je moet er gewoon heen

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    truste julesz.
    Ik ga zo ook mn lichtje uit doen, begin alweer misselijk te worden.
    Ik heb avondmisselijkheid ipv ochtend

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Dat snap ik, ik zou dan ook niet meer samen in 1 huis willen wonen. Dan maak je jezelf steeds meer verdrietig.
    Oh dat hij geen spaargeld heeft is klote, misschien kan hij je per maand gaan betalen? Als hij dat tenminste kan missen nu hij alles in zijn eentje moet gaan betalen. Hij zal het heus wel netjes met je regelen.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden ik ga jullie verlaten... kunnen jullie gaan slapen zonder je bezwaard te voelen... ;) morgen eerst 'gewoon' lesgeven... en dan zie ik het wel allemaal

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris probeer idd een beetje te slapen, makkelijker gezegd dan gedaan. Uit ervaring helaas. we denken aan je morgen!

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik hoop dat je wat kunt slapen meid! Sterkte morgen en hou ons op de hoogte!!!! Denk aan je

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Wat Super zecht is waar Krisje....Je moet het echt gaan vertellen, als ze het via een ander moeten horen zullen ze minder blij zijn gok ik.

Hoe moeilijk het ook is, doe het. Mischien is het een optie dat je ze morgenochtend eerst opbeld om te vragen of ze thuis zijn en dat je er zo aankomt met kutnieuws. Dan weten ze iig. alvast dat je niet zomaar even gezellig langskomt.

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hoop dat je beetje slaapt vannacht, en heel veel succes morgen! Verget niet......wedenken aan je!
    Hou je goed. Dikke knuf

Ik ga ook naar bed.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Trusten meiden en dan speciaal wat nachtrust gewenst voor krisje en bietje..

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt super, ga mijn best doen...truste allemaal

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Krisje wat hakt dit nieuw erin zeg! Ik vind het zo verschrikkelijk klote voor je. Het liefst willen we nu allemaal bij je zijn om je te steunen, dat zeker! Ik vind wel dat je fijne schoonouders hebt zo te lezen. Ook ik ben het met de andere dames eens dat je het zeker aan je ouders moet vertellen vandaag, vooral omdat de kans er is dat ze het via-via van iemand anders kunnen horen. Ik snap je angst, maar geloof me je ouders zullen er 100% voor je zijn. Ik kan me ook heel goed inbeelden in je vader, de mijne zou hetzelfde reageren ben ik bang. Meis ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen. Denk aan je! Sterkte!

Jojo, veel succes met je dagdienst vandaag! Kijk het aan en bel anders toch even je verloskundige, ook al wil je dit niet horen, toch zeg ik het. Je kleine meisje gaat voor alles.

Sab fijn dat je een goed gevoel hebt bij je nieuwe verloskundige! Dat is toch het belangrijkste. Leuk dat Jas ook mocht voelen, heel bijzonder is dat. Pascal mocht dat afgelopen keer ook, die vond het zooooo mooi.

Bietje hoop dat jij ook een beetje hebt kunnen slapen vannacht.

Super even op jou vraag terug te komen betreft die rugpijn, ik had dat niet, maar ik had wel last van mijn schaamstreek en dan vooral als ik te snel opstond en bij onverwachte bewegingen, nu heb ik het af en toe nog steeds. Mijn verloskundige vertelde dat dit bandenpijn is.

Verder wee tik het eventjes niet meer hoor, dat nieuws van Krisje hakt er zo in dat ik gewoon even niet meer helder kan denken. Ik ga nu eventjes lekker douche en een wasje draaien en eventjes wat boodschapjes doen op 't plein, vanmiddag en vanavond ben ik bij mijn moedertje, die is vandaag 58 jaar geworden. Tot snel meiden!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kris sterkte vandaag met het vertellen aan je ouders...Denk aan je.. Kus

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    krisje: hoop dat je wat hebt kunnen slapen vannacht. Ik heb helemaal over je gedroomd! Heel veel succes en sterkte vandaag meid. Ik duim voor je en ik denk aan je.

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ben wel benieuwd wat je hebt gedroomd super.... komt het nog goed met mij...

nou meiden, over precies een week ben ik jarig... En mijn ex dus ook... de eerste verjaardag in 9 jaar als vrijgezel... godver...

Vanavond zijn mijn ouders aan de beurt... mijn schoonouders gaan mee, wil graag hun steun en van mijn (ex) vriend (sorry klinkt nog te erg) krijg ik dat niet....

Lag om half 1 te slapen ongeveer, m aar was rond 8 uur al weer wakker... dadelijk een hele dag lesgeven dus dan denk ik er niet meer zo aan...

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Lieve Krisje,
    Alles is al gezegd en ik kan er niet meer aan toevoegen....denk aan jezelf. Alleen jij bent belangrijk nu. Jij bent jou toekomst..denk daaraan. Dat je de spullen niet wilt snap ik...kijk idd of je iets anders overeen kunt komen want opslaan kost veel geld. En hebben jullie een auto? Van wie is die? Hebben jullie een samenlevingscontract? Op wie zijn naam staat het huis? Jij hebt jarenlang meebetaald aan het huis. Als het straks met winst verkocht wordt heb jij ook recht op een deel daarvan of hij moet jou uitkopen als hij het wil houden. Staat het niet op naam van samen dan heb je er officieel misschien geen recht op maar zou ik hem er wel fijntjes aan herinneren dat jij de afgelopen (hoeveel jaar?) hebt meebetaald aan de afbetaliing van het huis en dus 'recht' hebt op een deel van de overwaarde.

heel veel succes vanavond meisje bj je ouders...heel lief dat je s-ouders meegaan. En dat je ex is gaan stappen ziet er heel hard uit in jou ogen maar ik denk niet dat hij het zo bedoeld heeft...mannen verwerken verdriet gewoon heel anders...
    Ikzelf ben toen ook veel later weer gaan stappen dan hij. hij ging ook direct al..ik moest er nog niet aan denken en kon alleen maar huilen...alsof de grond onder je voeten vandaan zakt...zo heb ik het toen verwoord.
    Houd vol meid..jou tijd komt..het kan alleen maar weer beter worden vanaf nu....dikke knuffel.

ps. ben het overigens wel met jojo eens; laat hem maar misgrijpen bij het wc papier..hahah

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lieve Kris,

Heb aan je gedacht gister en vandaag. Heb nu weinig tijd om te reageren op iedereen, maar ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk! Ik heb toen ik liefdesverdriet had een boekje gekocht wat me heel erg heeft geholpen. Lees fijn weg en zo herkenbaar! Het heet "Eerste Hulp bij Liefdesverdriet"
    bol.com | Zoekresultaten | Nederlandse boeken

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Echt een aanrader! Vond het fijn om te lezen.
    Ik wens je wederom heel erg veel sterkte!! Ik denk aan je. Wat een lieve s-ouders heb je! Sterkte vanavond. Weet dat we er voor je zijn, dus als je je hard wilt luchten, gewoon spuien! Dikke kus.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #178 manon31, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    Krisje ik krijg net je verjaardagskaartje...dank jewel...en wat lief dat je aan anderen denkt terwijl je zelf in zo'n rotsituatie zit...hij weet niet wat ie weggooit!! dikke kus. Laat het maar weten wanneer wij je kunnen gaan bestoken met kaartjes en waar we die heen kunnen sturen. En dan hopen dat ze daar niet met poppenwagentjes worden bezorgd en gewoon aankomen...;)

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Met het poppenwagentje gaat niet lukken Manon... die postbode is inmiddels ontslagen...

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou muts... heb ik in ieder geval een verjaardagscadeau wat ik kan vragen.. had zo veel ideeen... maar die zijn nu allemaal zo onbelangrijk.... zucht... :(

S-moeder vanmorgen al hartkloppingen gehad, dus ben nu helemaal rete zenuwachtig, misselijk gewoon, om het mijn ouders te vertellen... Mijn pa is zware hartpatient namelijk...

Manon, tuurlijk vergeet ik de rest niet... ;)

sab... jij bedankt voor je kaartje... janken voelde goed hoor :p en hier zijn geen poppenwagentjes te bekennen, en bij jullie ook niet meer haha... klachten helpen dus wel manon..

Deel Deze Pagina