Kris: heel erg bedankt voor je lieve kaart!!! Werd er helemaal blij van toen ik hem las. Echt heel erg lief van je. En natuurlijk voor vandaag heel veel succes met je spiraal!!! Hopelijk valt de pijn mee. Meisjes vanavond meer, fijne dag allemaal
super.. post is dus redelijk snel.. Alsjeblieft hoor! De anderen bedankt voor jullie succesjes, bietje vooral met je smsje.. Weet dat je wel aan andere dingen denkt deze week.. Ik leef nog.. Het viel wel mee, fijn is anders, maar het is te doen.. Had voor de zekerheid wel pijnstillers op, dus misschien dat daarom de pijn mee viel.. Nu over 6 weken terug voor een echo...
Fijn krisje dat het al met al meeviel. En wie weet wel door de pijnstillers maar ach je hebt het goed kunnen verdragen daar gaat het uiteindelijk om toch.
jaja.. waarschijnlijk is het daar wel om naat.. Vandaag niet jezelf overslapen haha... Maar zijn er meiden die het in geuren en kleuren willen horen, dan vertel ik het graag hoor haha!
Nee vandaag keurig het wekkertje gezet om 6:30 hahahaha dus had ruimschoots de tijd vanmorgen heerlijk hoor om zo op te staan, beter als moeten haasten. Zo net even geluncht en nu dus nog een paar uurtjes en dan heeeeeeeerlijk lang weekend. Kijk er zo naar uit
Kris goed dat jullie je gaan laten testen! En fijn dat de pijn meeviel van het spiraaltje. Ik wil met de tijd wel horen hoe dat allemaal gaat hahaha maar nu hoeft het nog niet per se hahaha krijg de bibbers al bij het idee! Nog leuke plannen met mr. Chris dit weekend???? Naat spannend hoor morgen, maar wel heel erg leuk! Ben benieuwd naar de foto's! Net gesprek gehad op de woning van mijn zusje met mijn moeder en begeleidster van mijn zusje. Alles kunnen zeggen wat ons dwars zat en het werd goed opgepakt dus dat is fijn! Nu lekker op de bank met een boekje en de laptop en tv haha. Vanavond lekker gtst kijken ben benieuwd wat voor spannends ze ervan hebben weten te maken met de 4000e aflevering haha
Wat fijn Jojo dat het gesprek goed en serieus verliep, altijd fijn zo'n goed gevoel ergens over te hebben, hopelijk doen ze er snel iets aan. Lekekr met de voetjes omhoog op de bank, heerlijk idee Ik ben ook benieuwd naar de aflevering van gtst...helaas kan ik niet kijken, er is Playbackshow bij de voetbalclub dus ga daar gezellig heen, moet mijn vriendinnen aanmoedigen, ze doen think van Aretha Franklin. Dus ik kijk de aflevering maandagochtend pas, want ben dan toch lekker vrij. Ik ben ook zo zenuwachtig Jojo, echt zo spannend vind ik het.
jojo.. wat fijn dat ze jullie serieus namen en dat er geluisterd werd. Nu hopen dat ze het ook echt oppakken natuurlijk... Maar zoals ik merk heb je daar wel vertrouwen in..! Naat... ben ook wel weer benieuwd naar de foto's hoor.. Alvast veel plezier... Ik zie chris vanavond.. Hebben de een 5 jarig bestaan van hun carnavalsvereniging dus word meteen weer in het diepe gegooid.. Zit me ook al heel de dag druk te maken over wat aan te doen haha.. ben eruit.. En let op hoor, ben ik weer to much ofzo vanavond... Nou ze zeiden vanmorgen dat ik meer kon gaan bloeden na het zetten.. Heb nu als het ware een echte ongi... Normale hoeveelheid dan... Van de week was het niets.. ZOnder pijnstillers gaat het ook goed.. Beetje buikpijn, maar dat kan ook door eten of honger ofzo komen.. Niet zo erg gelukkig allemaal dus jojo, niet te vrezen hoor
Hey ladies, Ik probeer zoveel op zoveel mogelijk dingetjes te reageren. Vat het niet persoonlijk op als ik wat vergeet. Jojo: Allereerst gecondoleerd. Wat heftig weer meis. Je moet voor jezelf aanvoelen wat je trekt en wat niet.. Ik kan me voorstellen dat het winkelen wel een afleiding was. Wat vor kleur box heb je gehaald?? Ben benieuwd... Manon: Ik heb erg veel respect voor de bewuste manier waarop je met jezelf en het verdriet, ook van het mislukken van de eerste ivf poging, om gaat. Je gaat overduidelijk een confrontatie met jezelf niet uit de weg. En hoe je het omschrijft, ook de tips voor Bietje ( d,w,z, je eigen ervaringen delen), heel mooi omschreven. Het raakte me.. Mutzie, wat leuk al die voorbereidingen. Ook wel druk,zeker nu je ook wat langs elkaar heen werkt denk ik.. Heb je al een keuze kunnen maken uit de kaartenboeken? En heb je al een beetje een idee van wat voor soort jurk je aan zou willen. Leuk leuk leuk. Je vroeg overigens of ik al naar de HA ben geweest...nog niet. Dit had een reden. Ik voelde namelijk dat mijn ei-sprong eraan zat te komen/plaats vond. Wat ik wel hoopgevend vond. Dus daarom heb ik nog geen afspraak gemaakt. Aangezien ik niet precies weet of de eisprong al plaats heeft gevonden of nietl, want de gevoeligheid en wat steekjes houdt al twee dagen aan... wordt er zoveel mogelijk geklust.. Bietje meis, wat fijn dat je zoveel hebt aan je osteopaat. Heb je ook al iemand gevonden om mee te praten? Iemand die je in de kern kan helpen en met je meedenkt maar ook de echte gevoelige plekken aan kan snijden zodat je die dingen ook een plaats kunt geven. Ik denk aan je meis. Super; hoe is u nou? Compleet logisch zulke gevoelens. Je bent een mens en kunt niet altijd....hoe zeg je dat; handelen volgens het boekje.. Je gevoel is er ook nog en dat zegt nu even dat het eigenlijk wel verdomd shit is om je moeder soms niet te herkennen vanwege die shit-ziekte.. Krisje; ben wel benieuwd naar je verhaal. Handig voor later... Wel fijn dat je weer een keer ongesteld bent geworden! Hoeveel dagen zat er nu tussen? Hoop dat het vanavond gezellig is bij dat 5 jarig jubileumfeest.. Wat heb heb je uiteindelijk aangedaan? Smits: heb je al reactie op je geboortemail? Over het kaartje? Ben benieuwd wat voor stijl je gaat kiezen.... Gelukkig, Nathalie, Sab, alles wel aan boord?? @ hier: super druk. Ik probeer nu een filmpje per week af te hebben voor het project wat ik naast mijn werk doe. En dat gaat nog een tijdje zo door. Maar het is wel super uitdagend en het wordt errug mooi. Verder was de kat dus van huis. Ik hartstikke ongerust natuurlijk. Helemaal van slag en dat om een kat... Wordt nog wat als ik moeder mag worden hah ah a.... Verder ben ik met een vriend in huis bezig geweest. Een leiding omgelegd. Hoe cool is dat! Moet gezegd dat ik meer de randzaken heb geregeld maar toch! Gut, volgens mij ben ik homie alonie op het forum en kijken jullie allemaal dat vreselijke GTST. ( ik werd altijd wat depri van al die mensen die stom tegen elkaar doen... maar ooit, lang..lang geleden, vond ik GTST ook leuk. In ieder geval staat als een paal boven water. Die Jeanine heeft prach-tig haar) XXX
hoi girls... Meiden, wat heb ik gister een leuke avond gehad in hele lange tijd heb ik mezelf heerlijk vermaakt. En dat terwijl ik toen ik er heen ging (voor julesz: in mijn zwarte shirtje en spijkerrok, zwarte panty en zwarte laarzen) ik eigenlijk maar 3 mensen kenden. Chris dan, en christel en patrick (2 oude vrienden van mij)... Maar ik heb me goed vermaakt..Binnen een uur had ik zelf heel de carnavalsgroep leren kennen én werd ik zelfs even illegaal een cv shirt van een ander aangetrokken.. dusss volgens mij viel ik wel in de smaak.. Chris gaf best veel aandacht, soms een kusje of een kijk, en dat was ik met leon nooit gewend! was wel een goed gevoel... Een aantal van de cv (carnavalsvereniging) vroeg gelijk of ik volgende week mee ging naar het half vasten... En ik was in de smaak gevallen omdat ik mezelf was, maar wel mengde in de groep.. En dat beviel ze wel Oja julesz: wat ze doen... Eerst de wel bekende eendenbek in je... Na het spreiden wat op zicht wel gaat, fijn is anders... Moet je van de doc hoesten.. Op dat moment wordt er met pincet/klemmen (of wat dan ook) je baarmoedermond vast gepakt.. Het beste te omschrijven als een gevoelige prik die ze in je plaatsen ofzo... Dan trekt wel even je hele buik en heb je, ik ieder geval, een handje nodig tegen de druk vanuit je onderbuik.... Recht liggen is dan ook niet fijn. Het spiraal zelf doet weinig pijn, je voelt alleen dat er even iets hecht... Daarna bloedde ik wel even meer, maar dat was gisteravond dus ook al weer ver over... over 6 weken terug om te kijken of het spiraal goed zit.. En dan is hij in principe voor 5 jaar. Het koper zorgt ervoor dat je eitjes niet in je baarmoeder kunnen hechten en dat de zaadcellen ook van slag raken... Dat is de werking zonder hormonen. Het koper heeft dus eigenlijk dezelfde werking als met hormonen.. Genoeg details?? Julesz, spannend je ei!! hopelijk is het echt zo...
Hey meiden, het is weer weekend, joepie!!!!!! Julesz, je bent niet enige niet gtst kijker. Ooit keek er ook naar, maar nu krijg ik er de kriebels van. Het is toch normaal dat je van slag bent als je beestje weg is. Vind ik alleen maar goed. Is een teken dat je poes een goed huis heeft bij je! Oke even tussendoor. Wordt ik net gebeld door een collega. Vandaag wordt ons kantoor leeggehaald. En wat denk je.... hebben ze geen sleutel van het pand. Het toppunt van slecht voorbereiding. Staat zo de directeur hier voor mijn neus voor de sleutel. Heel fijn, heb een coupe troep en zit in mijn camping-outfit. Ga lachen als ik zo ook nog wordt gebeld door de alarmcentrale "mevrouw het alarm gaat af, zal ik een politiewagen sturen"? jaaaaaaaaaaa, hihih. Nu verder met jullie. Bietje: Hoe gaat het? Voel je je weer wat losser? Zusjes: hoe is het met jullie paps? Kris: Fijn dat het meeviel gisteren. Wil je verhaal wel horen hoor. Manon: Jij alvast een hele fijne week gewenst. Ga er dubel van genieten, je hebt het verdient en je mannetje natuurlijk ook. Nathalie: weer een dag dichterbij Ingrid: Ben je al jurken aan het passen?? en wil je ons laten weten wat je ga kiezen?? Gisteren de offerte binnen gekregen van het geboortekaartje. Moet zeggen dat ik het netjes vind, alhoewel ik geen vergelijk heb. We willen het strak kaartje zonder poespas en het idee is een beetje ingepikt van Bietje (waarvoor mijn dank). Vandaag is de bedoeling om laaste babyspullen te kopen, heb er zin in. Van de week nog even los gegaan in een babykledingzaakje. 2 onwijs leuke setjes gekocht. Had er wel 6 kunnen kopen, maar heb me keurig netjes ingehouden. Gister dus ook alle spullen van kantoor in dozen gedaan. Heel fijn hoor, tussendoor natuurlijk de gewone werkzaamheden en dus liepen de overuren weer op en hadden de dames een rode kop van alles sjouwen en slepen. Zal maandag een vreemde dag worden. Nieuwe werkplek, die overigens nog niet geregeld is (wordt op de grond zitten, ben ik bang) en eindelijk weer een laptop. Ding schijnt behoorlijk beveiligd te zijn (hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten). Gelukkig heb ik hier een computermannetje en is hacken altijd een leuke uitdaging voor hem.
Ohhh dames we hebben zo de pretecho ben zo benieuwddddd Ik laat het nog weten en reageer dan ook verder
Manon heeeel veel plezier in Limboland! Volgens mij wordt t weer wel aardig dus genieten!!!!! Smits ben heeel benieuwd naar jullie kaartje! Wat een gedoe op je werk zeg! Jij loopt toch niet te sjouwen he met dozen?? Hmmm vast wel hahaha niet doen hoor!!!!!! Jij mag bevelen en orders geven that's it! (en de sleutel geven als ze die weer vergeten zijn ) Wat voor pakjes heb je gekocht??? Ben benieuwd! En knap dat je het maar bij 2 setjes hebt gehouden! Ben ik nie zo goed in nie hahaha! Kris top dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Is ook wel heel fijn om geaccepteerd te worden door zijn vrienden!!! Voor jou is gelukkig de zon weer lekker gaan schijnen na al die kloterige ellende! Ik heb nu al de bibbers over dat spiraaltje hahaha! Bij de zin wijdbeens en eendenbek haakte ik al af whahahahaha! Nou ja we zien wel wat we gaan doen hierna! Julesz wat ben je toch weer druk meid! Zijn je films ook ergens te zien? Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk!!!! ZOu het leuk vinden om wat van je werk te kunnen bewonderen Waar heb je je kat nu gevonden? Of kwam hij gewoon doodleuk weer thuis aangekakt??? Ik snap het wel hoor dat je je heel veel zorgen maakt. Katten zijn een onderdeel van je gezin en horen er bij dus helemaal logisch! Ben ook benieuwd hoe het met jullie paps is meiden! Hoop dat hij zich al wat beter voelt! (wel zo fijn voor jullie mams hahaha) Bi hoe is het met je lijf??? Heeft het wat gedaan de behandeling??? Sab las op hyves dat Jas de kleine heeft gevoelt!!!!!!!!!!! Wat gaaf joh en best snel al!!!!! Heb je de datum opgeschreven??? Is leuk voor later, want je vergeet het zo weer! Bijzonder he! Nu gaat de zwangerschap waarschijnlijk voor hem ook echt leven, nu hij zelf contact kan maken met kleine Gerrit/Vlad. Was bij Ro iig wel zo! Naat hoe was het vandaag??? Heb je hem goed kunnen bewonderen??? Foto's!!! Mutz lekker met je hoofd in de wolken aan het lopen? Ben benieuwd hoe je de dag voor je ziet! Super als t goed is heb je een vrij weekend toch? Hoop dat je er lekker van kunt genieten! Het weer helpt daar wel bij natuurlijk! Nog maar een paar nachtjes slapen en dan weet je wat je krijgt!!! Spannend! Hier vanmorgen met mijn ouders naar baby-dump geweest (oh Julesz de box is wit ) om een kinderstoel en badset uit te zoeken. We zijn goed geslaagd!!!! Badset is van bébéjou die witte/zilveren kunststof waar je ook de tummy tub in kan zetten (die had ik al) en het badje is zilver. Als kinderstoel hebben we zo'n ouderwetse uitgezocht waar je een apart tafeltje en stoelte van kunt maken. Ik vind die zo leuk en praktisch met ons ruimte tekort! Ook gelijk een leuke roze stoelverkleiner met een kroon uitgezocht en nog 2 shirtjes. Erg lief van mijn ouders, want bij het afrekenen was het wel ietsjes duurder dan afgesproken, maar dat vonden ze niet erg! Ik ben dus helemaal blij! Mijn vader heeft gelijk de tekst op canvas opgehangen dus nu is de kamer echt helemaal klaar En vandaag de magische grens van 37 weken gehaald!!! De kleine is als ze nu geboren wordt gewoon op tijd en niet meer te vroeg!!!!! Laat maar komen dan!!!! Maar helaas gokte iemand hier op 2 april hahahah neeeeejjjj please dat wil ik niet! hahaha
Wat is het rustig hier zeg!!!! Allemaal leuke dingen aan het doen zeker! Ik ben zenuwachtig!!! Mijn vriendin is vanaf vanmorgen 6uur al bezig!! Weeën om de 10min, maar zet nog niet echt door! Zoooo spannend!!!!
Jojo wat spannend van je vriendinnnnnn!!! Leuk dat jullie zo verwent zijn met al die leuke spulletjes...en de grens van 37 wk behaald nu mag ze dus echt komen Nou hier helemaal happy, we hebben zo genoten van de 3d echo vanmorgen, wat is dat mooi zeg. Hij heeft zich goed laten zien en was erg druk met zijn bewegingen (de uitslover) Op 't laats ging hij eventjes verstoppetje spelen maar wat hebben we genoten...hij lijkt nu al zoveel op zijn vader echt ongelooflijk...Alles zag er ook prima uit, maagje goed gevuld, hartje prima, alles goed, zo fijn om ook nog even te horen. Ik ben eigenlijk maandag 26 weken maar ze kwam met de berekening vandaag uit op 26 wk en 4 dg, dus iets verder maar dat is natuurlijk een moment opname. Hij had ook nog even de hik, dat zag je goed op de 2d echo, mijn gevoel van van de week betreft de hik was dus goed gedacht. Ik scan morgen even de foto's in bij mijn ouders, dan zet ik ze op Hyves. En de dvd heb ik vandaag al 2x gekeken, kan er geen genoeg van krijgen.
oja, en jojo.. je bent inderdaad heerlijk verwend door je ouders... wordt het trouwens hun eerste kleinkind???
Natalie Geniet maar en die dvd zal je nog vaak kijken! Altijd weer fijn om te weten dat alles goed gaat met de beeb. Kris Ben zo blij voor je dat je weer happy bent met je nieuwe vlam. Leuk dat je het gister zo naar je zin hebt gehad! Ook goed dat je weer uit jezelf ongesteld bent geworden zeg. En gelukkig viel het spiraal plaatsen mee. Manon Snap heel goed dat je er soms even doorheen zit en een traantje moet laten. Het is ook niet zomaar wat, heel die IVF procedure, en dat lange wachten. Wanneer ongeveer denk je weer voor poging 2 te mogen? Limboland? Heb denk wat gemist,maar begrijp dat je op vakantie gaat? Iig veel plezier! Sab hahah moet even lachen. Weet je dat ik me jou heel anders had voorgesteld. Had je profielfoto van hyves gezien, maar de foto's van vorige week zondag daar zie je er heel anders uit!!! Trouwens, ik had Manon ook heel anders voorgesteld. Zo stom is dat dan! Bietje Hoe gaat het met jullie vader? En ben je weer lekker gekraakt en ervan opgeknapt? Heb je al meer duidelijkheid over je wens voor nog een kindje? Of is je man er echt klaar mee? Jojo Jeeh, de 37 weken bereikt. Nu mag ze echt komen. Spannend van je vriendin. Smits Ben ook erg benieuwd naar het geboortekaartje. En iid. rustig aan he op je werk. Julez Ook ik ben wel benieuwd naar je zelfgemaakte films. En had jij of mutsie nou een eisprong? Iig. succes met klussen. Volgensmij iedereen gehad, zoniet sorry!! Hier op dag 19 van me cyclus, nog geen eisprong gehad. Ben flink aan het klussen en temperatuur nog steeds netjes elke ochtend. Verwacht me eisprong wel snel dus we klussen vrolijk verder.