Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Naat wat leuk joh! Ik ben heel erg benieuw naar de foto's! Leuk he dat je al kunt zien op wie hij gaat lijken!

Kris wat voor romantisch staat er vandaag op de planning??? ;)

Gelukkig grappig he hoe anders je mensen in je hoofd kunt hebben! Ik had dat ook! Vooral bij Julesz!!!!
    Succes met klussen en ik ga een spandoek maken voor je ei zodat hij snel voorbij komt!!!!

Ik ga zo ff foto's uploaden op hyves van mijn nieuwe box en bad. Ook heb ik nieuwe foto's vna mijn buik gemaakt! Hij is anders ineens joh! Je ziet er echt aan dat ze is ingedaald vind ik! Ben benieuwd of jullie het verschil ook zien!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi lieffies,

Hier ben ik ook weer eens. Was niet zo lekker dus vandaar weinig reactie van mijn kant. Nu nog niet echt fit, maar ja, anders kan ik jullie helemaal niet bij houden..
    Ga een poging doen te reageren...

Gelukkig.. nog geen eisprong?? Merk je wel wat aan je temp of blijft die netjes gelijk..en meer dan klussen kan je even niet doen he.. Wel naar de HA gaan hierna he.. En waarom zie ik er anders uit?? Misschien wat zwaarder,hahaha...

Jojo.. heerlijk verwend weer vandaag.. Leuk he die spulletjes kopen, maar volgens mij ben je er nu wel met de spullekes??

Kris.. dat verhaal.. ielllllllll kreeg er helemaal de rillingen van, hahha.. Zo'n spiraal is dus echt helemaal niets voor mij, dat weet ik nu al... Fijn dat je zo goed opgenomen bent binnen de cv..even fijn om te weten dat je gewaardeerd wordt om wie je bent.. En heerlijk dat Chris je ook gewoon de aandacht geeft die je verdiend.

Mutz...druk druk druk... Heb je je droomjurk al gevonden?? Niet teveel stressen he.. tijd zat...

Manon...weet niet precies wanneer je gaat, maar alvast heel veel plezier in Limburg.. Hopen dat het zonnetje erbij blijft, want dat doet een humeur wel goed.. En ja die huilbuien zo nu en dan... is toch logisch het is niet niks wat er allemaal gebeurd en in wat voor tempo.. Komt allemaal goed schatje..

Naat... zo benieuwd naar je foto's van vandaag... wij gaan 6 april voor de 3d/ 4d..heb er zin in.. en tijdens mijn 20 weken echo kwamen de berekeningen ook iets verder uit.. ach.. het komt als het komt...

Smits... dat geloof je toch niet.. gaan ze verhuizen hebben ze geen sleutel hahhaha.. Zijn zij soms zwanger?? je baas nog wat gezegd van je leuke kapsel?? En waar blijven de foto's van de kleertjes?? ik ben dol op kleertjes...

Super.. ben je alweer bij je mams geweest?? en dat je af en toe een beetje lelijk doet, dat komt door de hormonen en het feit dat het gewoon oneerlijk is, dat sommige mensen dit moet overkomen, je voelt je machteloos en wilt er iets aan veranderen..dat kan niet en dat maakt je boos..wat je soms afreageerd op je dierbaren.. (dat heb ik tenminste).... Ze neemt het je echt niet kwalijk...

Julesz... je poes op pad..vreselijk..kan me voorstellen dat je daar even door afgeleid was hooor... zou ik ook hebben.. Ben ook heel nieuwsgierig naar die filmpjes van je.. Misschien een keer een trailor op hyves?? En je eisprong gevoeld.. suuuuuuuuuuuper... toch wel direct aan de klus gegaan he.. ook al was het midden op de dag..maakt niet uit.. www.tijdensdeeisprongishettijdomteklussen.nl

Bietje...zolder opruimen nog gelukt?? Zat er nog iets tussen voor je allerliefste zusje???

Volgens mij heb ik ieder gehad weer... met paps gaat het wel aardig hoor.. hij wordt alweer ongeduldig en wil sneller dan dat hij mag. Wordt nog leuk als hij 6 weken thuis moet zitten, dat gaat dus echt niet lukken...

Gisteravond in bed heeft Jas inderdaad de kleine gevoeld.. zo bijzonder... en natuurlijk Jojo heb ik het opgeschreven, vanochtend meteeen gedaan....

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed zo Sab! Is zooo zonde als je het vergeet!!!! Gelukkig dat het weer goed gaat met je vader, maar wel lastig voor hem dat hij niet stil kan zitten!!!!
    Was je beetje grieperig??? Of gewoon down??? Dan hoop ik maar het eerste! Gaat ie nu weer lekker????

Oh de foto's staan op hyves! :D

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hahahhaah een spandoek voor het ei van gelukkig! Zou wat zijn zeg.

Nee Sab, heb nog steeds geen vruchtbaarslijm gehad, geen steekjes, krampjes. En me temp blijft steeds laag dus echt nog geen eisprong gehad. Wel vreemd, want normaal had ik me ei al gehad op dag 19. Vorige cyclus was erg kort (23 dagen) dus misschien wordt deze wel heel lang.
    En nee Sab, je bent absoluut niet dik zeg!

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Heb keelpijn en snot Jojo..dus nee niet down hoor.. die tijd hebben we gehad...

Mmm dat is wel raar Gelukkig.. je hebt gewoon een flexibele eisprong... hopen dat hij snel komt....

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Getverdemme dat is ook niet fijn nee!!! Nou rustig aan nog maar ff dan!
    Ook ik hou van holland aan t kijken???

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zit lekker aan de thee, drop en thijmsiroop...jammie...

Ik hou van holland staat hier ook aan... lekkere flauwe en droge humor...ik hou der wel van

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Verstandig!
    Ja dat dacht ik al! Ik vind het ook altijd zooo grappig!!!!
    Ben het 's avonds thuis zitten ook wel weer zat eigenlijk, maar heb ook geen puf om weg te gaan! Morgen avond gaan we even lekker uiteten! Er is hier vlakbij een nieuwe recreatieplas aangelegd en daar hebben ze ook een restaurantje gebouwd dus gaan we even uitproberen! Nog even genieten voor dat de kleine er zo is! :D

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    oh over 3 berichten ben ik VIP member! jeeuuhhh!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh uit eten gezellie.. heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan met mijn mannetje..moet ik maar weer eens doen..

En ja nu kan het nog.. na de 13e niet meer, hahah

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha! Jij dacht de 13e? moeten eigenlijk ff een lijstje maken, want ik vind het wel leuk om te zien of er iemand gelijk gaat krijgen! :D

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik nu VIP???? aah aahh???

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Enne..dat is dus al volgende week, haha

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

vanavond avondje stappen in Breda... En dan morgen even kijken.. Meneer zal wel drinken, dus een trage opstart hebben.. Maar mischien sleur ik hem morgenmiddag wel mee naat mutz.. Strandwandeling in Dishoek.. En misschien dat hij morgenavond mijn ouders komt ontmoeten.. Spannend!!

Jojo..wat is je buik mooi! kan nu even niet zeggen dat ik jaloers ben, maar later als ik weer groot ben, wil ik ook zo'n mooie 37 weken buikje hoor :p

Sab... keelpastilles helpen ook! Als ik je maar niet heb aangestoken vorige week :( toen was ik natuurlijk snotterig... SOrry als dat zo is.. Schaam me nu diep..

Bietje..zolder opgeruimd...? veel gevonden wat weg kon?? haha.. hier altijd wel hoor ;) zag ik 6 weken terug wel toen de zolder verbouwt moest worden :D

Gelukkig, balen dat je niet echt een pijl erop kunt trekken... Wanneer ga je naar de ha?

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    :$8):D:pWhoehoehoe!!!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt gezellig!!!! maar begrijp ik dat je bij Mutz en Naat op visite gaat of lees ik het nu helemaal verkeerd???

My god Sab dat is echt al volgende week! Moet gelijk poepen van de zenuwen ahahahhahaha

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Druk weekend dus weer Kris.. en keelpastilles mogen wel, maar geen strepsils oid,..

Jojo... gefeliciteerd met je vip member schap, hahah

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en Kris dank je wel voor het compliment! Ik vind hem nu ook weer een beetje mooi met de stiae weggewerkt haha Hij staat alleen zo strak! Pff de hele avond al hahaha

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    godver sab houd je mond eens

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31