Nee hoor ben niet jaloers .... ben blij dat ze bij Bi zitten en niet hier, hahahha,.. Apart stel.. Mark is stom, omdat hij niet meer wil en dan gebeurd het dus niet.. waarom is dat dan wel en bi wil wel maar het gebeurd niet.. vind ik dus oneerlijk, haha.. snap je me nog... En Jojo... seks en ananas
hahahah... nee niet seks met ananas, whahahhahah... Seks EN ananas.... Ik hoef niet perse een neefje of nichtje hoor, maar weet dat Bi nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een kindje wilt
sab.. dan ben ik niet eens een zus van bietje.. en weet dat bietje dat inderdaad zou willen... Mannen zijn op dat moment alleen koppiger dan vrouwen volgens mij...
Nee hoor.. nog niet, maar ananas schijnt de bevalling op te wekken, als je die bakerpraatjes tenminste mag geloven
Dit berichtje staat best raar als je het net over seks en ananas hebt, hahaha... Stop ik nu even met typen, kan je me inhalen
hahahah seks met een ananas Kris je bent leuk! Net wat Sab zegt sex, ananas (het hart ervan) en pittig eten kunnen de weeën opwekken! Ik ga alleen pas weer seks hebben als ik met eigen ogen kan zien dat ik een vrouw ben en dat ik tenen en voeten heb eerder niet! Ananas kan ik proberen ja! Ga ik morgen gelijk halen! Whoehoe Gerrit wordt steeds drukker! Mijn dametje kan niet meer rondzwemmen die schuift alleen nog wat met haar dikke kont langs mijn ribben!
nou jojo staat morgen dus bij de zondag winkel voor chili saus en ananas.. begint gelijk met een dieet
Nee, ik ga Mark geen pikverbod geven hoor....dat mag Bi zelf opknappen, hahha.. Dat zijn haar zaken.. Maar serieus... ik snap dat gewoon echt niet.. niet alleen omdat het Bi is, maar omdat de man niet wilt gebeurd het ook niet??? Slaat toch nergens op.. oke als je kinderen wilt moet je er allebei achter staan, maar als je ze niet meer wilt toch ook??? Oh zou niets meer zeggen, haha