Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    enne niet te veel meer praten..., pagina 188 ben ik gebleven :p

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Heel veel plezier Kris... geen gekke dingen doen he....;)

En mocht je een breezer ananas nemen...denk dan even aan Jojo....

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tot morgen!!

ps.. sab je hebt gelijk.. van beide kanten moet het een juist besluit zijn.. anders blijft de ander daar mee zitten... en dat zal er dan altijd tussen de personen in blijven staan...

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik ga er ook weer vandoor...

Slaap lekker allemaal en veel stap plezier voor degene die dat nog aankunnen hahahha

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn zus heeft precies het zelfde met haar man! Zij heeft 4 miskramen gehad waarvan 1 buitenbaarmoederlijk, wat maar net goed is gegaan. Zij wil dolgraag nog een 2e. Mijn nichtje is 6, maar haar man wil niet meer. Hij is erg bang dat t weer mis gaat en heeft zich er gewoon bij neergelegd. Ik zie hoe het mijn (stief)zus opvreet en dat is niet grappig! Ook omdat het gewoon niet bespreekbaar is! Moeilijke situatie hoor voor Bi!

Ik ga roken is alweer bijna 4 uur geleden!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Morgen Girls,

Kris zit weer fris en fruitig achter de computer.. Heerlijke avond gister gehad, :) chris zijn vrienden zijn echt gezellig... En chris plakt zelfs aan je vast als hij zatter is.. En dan was leon juist minder handtastelijk.. Wel grappig dat verschil te hebben gezien...Ik kies voor stand Chris, dat is leuker :)

Nu even relaxen, hondjes wandelen zometeen met mijn ma en dan hopen dat chris ergens begin midden uit zijn bed komt vallen...

Fijne zondag nog meiden!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    heb trouwens 2 foto's van kris en chris op de hyves gezet... Voor degene die ons als stelletje willen bewonderen :)

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lekker stel Kris ( heb je foto's even bewonderd op hyves)

Jojo: Wat heb je toch een keurige buik, mooi hoor!! Leuk boxkleed trouwens. De rest trouwens ook. Het aftellen is echt begonnen voor je. Zo spannend. Iedere keer wanneer ik op forum kom, denk ik "zal het".

Wat hebben jullie trouwens flink gebabbeld gister. Weet alleen niet meer waarover.
    Wij duiken zo de stad weer in. Gister niet voor alles kunnen slagen. Hopelijk vandaag wel.

-X- voor iedereen.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    winkelse smits!!! altijd leuk.. heb ik eergister ook al weer gedaan.. de 3e x van de maand :D en dan toch ook alweer 3000 euro gespaard na ik thuis ben gekomen!! doe het goed al vind ik het zelf...

Wij mauwen ook gewoon over ondingen.. maar jojo, de ananas al gehaald ;)

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo wat is het rustig hier.. net als mijn dagje.. lekker bank gehangen hier... vent was te moe en wilde even tijd voor zichzelf... goed dat hij ook aangeeft wat wel en niet te willen ;)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hier ook een relaxed dagje hoor... zocht iets vanochtend, met het gevolg dat we alle laatjes en papieren maar even uitgezocht hebben.. Bi en Mark en de kids nog op visite gehad en de auto van mijn paps geleend.. Nu chill op de bank hangen.. lap op schoot en de tv aan, waar geen ruk op is, maar goed...

12. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Goed bezig Sab! Ik begrijp dat je nesteldrang begonnen is? ;)
    Ruimt goed op vind ik altijd. Het bijhouden is weer een ander punt....
    Smits; nog wat leuks gekocht?
    Naat: Wat fijn dat de echo leuk was. En dat hij nu al zoveel op de papski lijkt. Wel grappig om te zien!
    Hier, nog weer even aan het werk. Overdag bij familie langs geweest en s'ochtend ook nog even gewerkt.
    Mijn zus heeft twee kindjes, eentje van ongeveer 2 maanden. Wat een poepie! Dus die heb ik lekker vertroeteld uiteraard. Ook mooi om te zien hoe groot mijn nichtje van 6 dan ineens wordt.. Ze is nu toch grote zus..
    We gaan er over een kleine twee weken even oppassen voor een paar uurtjes. Heerlijk om te doen.. Mijn nichtjes verwennen...

Xxx

13. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    O ja, Kris, ik zal je lover eens even bestuderen op Hyves. Fijn gedetailleerd verhaal trouwens van die plaatsing:$
    ( I know, ik vroeg er zelf om, maarrreh, ....heftig....)
    En over het resultaat van het filmen; ik zal ze waneer alles af is en gepubliceerd, wel een keer laten zien !

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab.. zet ned 3 aan.. is zooo grappig... zij gelooft in mij.. ex gedetineerden die op zoek zijn na een nieuwe liefde.. 1 kreeg reactie van een beveiligens beambte.. haha

julesz.. heerlijk he, kleine kids... vertroetel ze maar eens ja, zullen ze best leuk vinden haha!

smits.. veel gekocht?

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

kris; leuk dat je het weer gezellig hebt gehad met je lover. Is toch altijd maar weer afwachten of het allemaal klikt.

Sab; zondagavond is er inderdaad nooit wat op tv. Ik vind alleen je zal het maar hebben wel leuk, nou interessant is een beter woord. half 10 op 3.

Julesz; heerlijk hoor dat kleine spul. Helemaal leuk als je mag oppassen.

Hier ook een heerlijk dagje gehad. Alleen vanmorgen flink aan het stifzuigen geweest in huis met als gevolg dat ik nu pijn heb in mn onderrug nou ja het straalt uit naar mijn rechterbil. Lekker dan! verder lekker gewandeld in het zonnetje met mn hond. Nu heerlijk op de bankhangen en dan morgen weer een nieuwe week. Morgenavond naar de vk en donderdag is d-day......zoooooo spannend...

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Julesz............. ik nesteldrang????????? Nee hoor, hahah... valt wel mee...anders gaat hier de vlag uit denk ik... Ben zeer benieuwd naar je filmpjes... En mijn neefje en nichtje worden ook zo groot..nog even en ik kan het stukje -je weglaten...

Kris... heb het aan gezet hoor.. ncis stond aan, maar dat kan ik niet volgens als ik ook achter de pc zit, haha...

Smits... heb je nu alles in huis?? Hier nog niet hoor, maar we hebben nog tijd...

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh..super..wel rustig aan doen he.. ik denk soms ook, ach dat doe ik wel even, met als gevolg dat is als een oud wijf, inclusief het lijf op de bank moet uitrusten, hahha.. Maar goed dat heb ik ook als ik niet zwanger ben, whahahha.. Toch gaan sporten..

Spannend donderdag... ben zooooooooooooooooo nieuwsgierig.. wat denk jezelf?? Een manneke toch?? Hoe laat mag je heen???

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    super... spannend... het is al zo donderdag... nog maar 4 nachtjes slapen... ik stemde voor een meid.. ben benieuwd hoor :) enne rustig aan doen he, je bent zwanger!!! :)

Dadelijk hier ook zal je maar even kijken...
    ben benieuwd sab wat jij ervan vind...

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Van... Je zal het maar hebben??? Heb ik vorige week ook gekeken, toen was er een meisje/vrouw, die had geen armen en moest alles met haar voeten doen... heel indrukwekkend...

Ik ga toch bij Super voor een jongetje... (sorry Jojo)

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja... ben benieuwd wat er vanavond bij komt... altijd wel indrukwekkende onderwerpen...

Deel Deze Pagina