Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Koen (24) is slechthorend en heeft 24/7 een piep in zijn oren. Samen met Valerio maakt Koen dit geluid na om het te laten horen in een muziekwinkel en de reacties van de bezoekers te checken. Valerio gaat nog een stapje verder en ervaart hoe irritant het is om dit geluid altijd en overal te horen.

Eline (17) heeft het Ehlers-Danlos Syndroom, type 3. Dat betekent dat haar gewrichten heel los zitten en er dus regelmatig van alles uit de kom schiet. Vroeger danste Eline veel, maar door haar ziekte is dat niet meer mogelijk. Gelukkig heeft ze tegenwoordig een nieuwe passie: rolstoeldansen. Valerio zwiert met Eline de dansvloer over en test met een paar oefeningen ook nog even of hij zelf Ehlers Danlos heeft.

kris neemt even de taak van manon waar die in limboland is :p

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha...dat was ik dus ook net aan het doen, hahah. Stoppen hoor... anders wordt het eng

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
  4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ik heb echt geen idee, voorgevoel wat het zou kunnen worden. Heb een lichte voorkeur voor een jongen maar een meid is uiteraard net zo welkom. Veel mensen denken een jongen maar dat komt volgens mij omdat ik niet echt een meisje meisje ben! Ook geen manwijf hoor hahahaha kan heel meisjesachtig zijn.... ja wel spannend, normaal heb ik altijd een voorgevoel nu helemaal niks

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    super, je wilt dus gewoon zeggen dat je geen rokjes vrouw bent, maar gewoon lekker een spijkerbroek en stoere dingen ;) maar dat is wel duidelijk door je beroep he :D

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    he kris misschien wat voorbarig hoor, maar heb je al enig idee of chris (in de toekomst) kinderen wil??

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ja zoiets kris, al moet ik zeggen dat ik een hele leuke positierok heb hahahahaha

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    haha.. je bent inderdaad erg vroeg, maar chris heeft inderdaad wel gezegd dat hij later graag papa wilt worden.. Maar dat is nu inderdaad niet echt een optie haha!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :) nee maar in ieder geval wel fijn om te weten voor een mogelijke toekomst...

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,
    Hier staat The Born Ultimatum op, maar zit meer marktplaats af te speuren naar van alles en nog wat.
    Vandaag leuke dingen geshopt. Nachthemd voor de bevalling, pyama voor de daarna ( als het nacht is), leuk jurkje voor nu, shirt en zwembroek voor ed, maar de winnaar van de dag is wederom de kleine uk. Badje, wippertje, knuffel, speeltjes en een hoop kleine dingetjes die je gewoon nodig hebt.

Super: Take it easy girl. Spannend hoor donderdag. Ik ga voor mooi meisje.

Sab: Wat leuk dat Jas de kleine heeft gevoeld. Bijzonder moment voor jullie.

Lopen gaat bij mij overigens steeds lastiger. Merk dat mijn buik snel onder spanning komt. Voel me net een ouwe tante

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaja... zeker wel... zo vervelend zijn als zoiets later tussen jou en je partner in komt te staan (sorry bietje :( weet dat het nu bij jullie wel het geval is volgens mij)

Maar ken chris nu pas 2 weken, dusss erg pril.. al gaat het wel super snel allemaal hoor... binnen een week seks... en van de week komt hij waarschijnlijk mijn ouders ontmoeten zodat ik daar van het weekend kan gaan logeren.. Pa wil eerst hem ontmoeten.. hoezo ouderwets ;)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    smits... zeker je rug ondersteunend, buik naar voren lopend nu haha :)

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hihi em waggelen asl een pinguin. Heb gelukkig geen last van mijn rug ( oo wacht even afkloppen)

Spannend om je nieuwe lover voor te stellen, kris. Ben je er zenuwachtig voor?

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    gossie hij gaat lekker met typen

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    smits; goed geslaagd!!! lekker hoor. jammer dat het lopen lastiger wordt.

Kris"heel goed zo'n ouderwetse papa! daar hou ik wel van, hahaha alsof het mij wat aangaat

Zo lekker op tijd naar bed. Hopelijk dat mijn rug/bil morgen beter is. Tot morgen meiden!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    haha... denk dat chris zenuwachtiger is.. hij wilde vandaag eerst komen zei hij gister, maar dat was vandaag al weer anders :)

hij voelt toch wel druk.. het is hun dochter die hij nu meeneemt en gelukkig hoort te maken en hij is toch zenuwachtig voor mijn ouders hun reacties...

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    trusten super! morgen weer een dag :)

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Julesz, wanneer worden je filmpjes gepubliceerd? En hoeveel moet je er maken?

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ach Kris dat is eigenlijk wel schatttig.

Truste Super

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaja... alleen het is voor komend weekend even handy dat meneer over de drempel heen gaat, letterlijk en figuurlijk, want anders zit logeren er niet in.. En aangezien we een feestje hebben (half vasten :)) in zijn dorp/stad is het veel handiger om daar te blijven logeren...

Deel Deze Pagina