Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    #1921 Julesz, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
    Gniffel, zit tussen het werken door even te loeren.
    Super, ben zo blij voor je dat het goed gaat en dat je donderdag alweer die echo plus geslachtsbepaling hebt. Wat gaat het toch snel meis! Ben benieuwd wat het wordt... Spannend!!!!!!!! Hoop dat je morgen wat minder last hebt trouwens....
    Smits; goed geslaagd dus! Leuk hoor die voorpret.. Goed dat je wel aanvoelt wanneer je je grens wat bereikt mbt je buik... Logisch allemaal. Maar het moet toch een vreemde ervaring zijn om sneller last van dingen te hebben....
    Over mijn werk post ik ff op hyves...
    Xx

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Beetje druk op de ketel kan geen kwaad. Hoe langer hij wacht, hoe moeilijker het wordt voor hem. Hoe oud is chris eigenlijk?

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lees morgen de hyves Julesz. Weet mijn inlog niet meer en ben te lui om naar boven te lopen (oei wat slecht van mij).

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    chris is ook 24... maar ja, zijn langste relatie is 6 maanden geweest en dat is ruim een jaar geleden over gegaan, toen hij nog thuis woonde.. duss heel serieus heeft hij nog geen verkering gehad.. Voor mij is dat wel een angst hoor.. Dat het straks voor mij weer goed voelt en hij op me uitgekeken raakt, als het nieuwe ervan is... :(

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    julesz... reactie op hyves... wel gaaf hoor! nu is smits zo nieuwsgierig dat ze als pinguin naar boven waggeld voor haar wachtwoord haha

6. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Whahaha, ik zie het al voor me ....
    Kris hoe reageerde je familie tot nu toe op hem?

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ze zien dat ik gelukkig ben, en dat vinden ze belangrijk..
    van de andere kant wel terughoudend... want het is pas 6 weken over... en ze zijn bang dat ik te zelf wil hoppen van de ene naar de ander...

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    owjee.,. juf toch.. waggelt hoort dus met een T ipv d.. schaam zich diep in haar bedje... :(

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    haha... smits is dus echt naar boven gegaan.. :D

10. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    ok, is ook wel te snappen. Maar wel fijn dat ze open staan voor het feit dat je een nieuwe relatie hebt. En het niet gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt....
    Ik heb gewoon even de andere kant op gekeken hoor, spelfout? Waar??? :)

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hoe verrassend.... (not ) hihi, ik had al zo'n vermoeden dat Smits het niet kon laten hahahaha

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    weekend he julesz, dan staat de denk knop uit bij kris.. haha :D

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    trusten julesz...

ga mijn bedje opzoeken

14. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Haha.. nou, ik denk dat ik ook regelmatig iets verkeerd spel. Dusseh...En idd het is weekend. Als je tijdens het grote dictee je aan-knop maar weer vindt....
    Trusten ladies!

x

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    pfff,nou ik had heel wat bij te lezen weer dus als ik iets niet meer weet sorry hoor alvast...

Krisje...Bart van mij heeft voor mij nog nooit een relatie gehad en wij zijn nu 'getrouwd' en alweer 6,5 jaar bij elkaar. Het zegt dus niets wat hij voor jou heeft gehad hoor...wees daar maar niet onzeker over meis...lekker genieten jij..en dat doe je wel lees ik haha...

Super..oei ik ken die pijn..das een rotplek...ik heb hem vaak nadat ik iets onder de bank vandaan heb moeten halen ofzo, zo'n beweging...hoop dat het morgen beter is

Smits..lekker geshopt en goed geslaagd zeg!! Ik zie je ook rondwaggelen hahah...ben erg visueel ingesteld dusse..
    laat je mannetje gewoon wat meer lopen voor je joh :D

Julesz..zie mijn reactie op hyves.

aaah weet het verder gewoon niet meer..ff teruglezen..

Oh ja..leuk setje zijn jullie Kris en Chris! En goed dat je je spriaaltje hebt en met nog weinig pijn ook! Slim van je om van tevoren pijnstilling te nemen, had ik nooit aan gedacht...

Sab..hier ook een opruimweekend geweest...hahah lekker is dat he een hoop weggooien..

Jojo..spannend hoor.. ik neem mijn laptop mee hoor zodat ik jullie kan bijhouden anders moet ik straks 63 pagina's bijlezen als ik terugkom...Ik hoop dat ik hem aangesloten krijg daar...dan kan ik ook opletten of er nog spannende dingen bij jou gaan gebeuren deze week!!

Bietje, hoe heb je het gehad in 020 met de kids?

Mutz..lukt het allemaal een beetje met de eerste voorbereidingen?

Gelukkig...Wat vreemd wat je eisprong...maar wel leuk om te zien he zo met die temp!

Naat..lekker genieten van je echo he!! ben benieuwd naar je foto's hoor!! Fijn dat hij zich zo goed liet zien hoor...

Maar zoals jullie lezen (sommige vroegen zich dat af zag ik) zijn wij nog niet weg hoor. We gaan een midweek. morgen weg en vrijdag weer terug. We gaan niet al te vroeg want we mogen pas 15:00 het huisje in. Hier ook nog wat dingen in orde maken, vuil wordt woensdag opgehaald en plastic vrijdag, de buurman doet de katten dus ff alles kaarzetten en morgen ook nog alles inpakken en boodschapjes doen..hahah altijd op het laatste moment en dan de helft vergeten:D ach wat ik vergeet koop ik daar wel..hihi

16. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super succes vanavond bij de vk. En bijna de grote dag dat je weet wat het gaat worden, spannenddddd

Smits goed geslaagd dus, fijn hoor, leuk he al die dingetjes kopen. Vervelend dat je moeilijker gaat lopen.

Sab lekker veel gedaan thuis , altijd fijn als je laatjes weer opgeruimd zijn toch. Hoe is het jullie paps bi en sab? Ligt die nog in het ziekenhuis?

Krisje wat fijn dat Chris zo'n leuke vriendengroep heeft en jij je er al helemaal bij thuis voelt mooi toch, genieten meid!!!

Julesz hoe is het met je beestje?

Pfff verder weet ik het niet meer sorry voor de dames die ik vergeten ben. Vandaag ga ik even naar de drukkerij voor het geboortekaartje, spannend. Net ook even de geboortesuikertjes betaald, had ze via Internet besteld. Die komen 31 maart.
    Wat denk je het is hier weer wit, bah die rot sneeuw. Hoop maar dat het donderdag weg is als we de nieuwe auto kunnen ophalen, ben het echt zat hoor.

17. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ohhhh manon veel plezier deze week, geniet ervan meid, ohhh erg zou het bijna vergeten sorry!!!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hey meiden wat een hoop gekletst hier!
    Ik kan even niet onthouden wat er allemaal geschreven is omdat ik nogal in mijn eigen wereldje aan het bivakeren ben...
    Sinds gistermiddag rommelt het hier behoorlijk. Sinds gisteravond zijn we de tijden gaan opschrijven tussen de weeën (harde buik met menstruatiekramp die ontzetten doortrekt in mijn rug, maar nog niet zo pijnlijk dat je niet kunt praten, maar vooral een zeurend gevoel wat in golven komt.)
    Tussen 10uur en 01uur kwamen ze tussen de 7 en 14 minuten en soms ook om de 2,40min. Maar helaas wordt het niet erger en ik wil zoooo graag meer pijn, omdat ik dan weet dat het echt begonnen is! Vannacht ook gewoon goedgeslapen, want het doet wel pijn, maar niet zo erg dat het weggezucht moet worden... Vanmorgen gaat het ook gewoon weer door, maar ik ga geen tijden meer opnemen dat doe ik als het meer pijn gaat doen.... Dit zouden net zo goed voorbereidende weeën kunnen zijn.
    Deze onzekerheid is echt killing. Ik sta er van te kijken hoe rustig we allebei zijn. Ro houdt de tijd bij en is super lief voor me. Ik laat het gebeuren en moet vooral veel lachen van de zenuwen.

Zaterdag avond ben ik waarschijnlijk mijn slijmprop verloren. Ik voelde wat glibberen onder de douche en toen ik voelde kwam er echt zo'n (ok heel goor) taaie doorzichtige snottebel uit. De afscheiding die ik heb is wit, dus het viel echt op. Het was alleen niet heel erg groot en dat had ik wel verwacht.

Kleine meisje is sinds gister ochtend continu wakker heb ik het idee. Het stelt me wel gerust. Maar ik ben nu zoooo bang dat we weer voor de gek gehouden worden en dat we gewoon nog tussen de 3 en 5 weken moeten wachten!!!! Als het vandaag nog aanhoudt ga ik de vk bellen voor advies. Eerder heeft toch nog geen zin. Morgen moet ik erheen dus dan zal ik het zeker vertellen.

Tot zover mijn ego bericht. Ik probeer later op iedereen te reageren... Duimen jullie voor me dat het door gaat zetten? Ik heb nog nooit zo graag pijn gewild! (Bi wat denk jij hiervan???)

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jojo,
    mmmm, ik heb dit zelf nooit gehad. Bij Mika lag ik natuurlijk aan de weeenremmers en bij Lynn begon het om kwart over drie snachts en om een uur of 5 is zij geboren, dus dat ging razendsnel.
    Ik weet wel dat ons nichtje (die van de overleden oom) ook al een aantal weken heeft lopen rommelen. Zelfs toen mijn oom nog leefde. Dat heeft uiteindelijk wel nog 3 weken geduurd.
    Echt iets zinnigs kan ik er dus niet over zeggen. Denk dat het goed is dat je de tijd opneemt en je merkt zelf wel of er meer tijd tussen zit denk ik. Denk eerlijk gezegd niet dat het nog 5 weken gaat duren.
    Maar ik zou als ik jou was gewoon de vk bellen, goed alert blijven of je je meissie nog voelt en als je vliezen breken zeker bellen. Maar bellen mag natuurlijk altijd, dus zou het gewoon doen. Neemt iig een stuk onzekerheid weg.

(en als je straks persweeen heb, heb je spijt dat je om pijn hebt gevraagd hahahahhhaaa) Nee hoor, je bent er gewoon klaar voor.

Hoop dat je er iets aan hebt?!?

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bedoel natuurlijk of er minder tijd tussen zit, dan meer....pfffff

Deel Deze Pagina