spannnend jojo..zo ook super onzeker zijn zo.. vooral ook omdat je dit niet kent... Houdt ons op de hoogte.. Hoef geen gtst te kijken om een soap klifhanger te hebben Naat, hier sneeuwt het ook licht.. bah... wil lente!! bietje.. hoe is het vandaag met je??? moet je van de week weer wat werken?? denk aan je meisie!
Spannend jojo! Denk aan je! Ja, het verschilt zo erg per persoon hoe dat loopt. Het zit 'em in de tijd die ertussen zit toch? Goed dat jullie rustig blijven maar lijkt me ook lastig.. Nou, dikke knuffel. Ps: had ik al gezegd dat je echt een dijk van een lieve mama wordt? Jullie meisje boft maar. kus
hoi meiden, vandaag naar mijn werk geweest. Ging goed hoor, samen met sab in mijn kamertje, dus gezellie...maar ook even goed aan het werk hoor, Alsof je niet weg bent geweest. Ga nu morgen weer, dan bespreken met mijn directrice hoe verder. Heb wel besloten dat ik geen drie dagen meer ga werken dit schooljaar, wil niet meer voor de groep. Dus ga waarschijnlijk 1 dag ouderschapsverlof opnemen. Verder doet het zonnetje me goed, dus het weekend was heerlijk. Lekker naar Amsterdam geweest, Anne Frank huis en geshopt in de Jordaan. Anne Frank huis erg indrukwekkend voor zowel Mark als mij, spelen dan toch nog wat andere emoties mee, hadden hetallebei even moeilijk. Verder vandaag een start gemaakt met mijn verhaal op papier te zetten, kijken of er misschien een uitgever is, die zit te wachten op mijn verhaal. Er zijn namelijk vele boeken over bijvoorbeeld mensen met kanker, die hun verhaal opschrijven, maar weing met het verhaal van een verloren kindje. Misschien hebben mensen met dezelfde ervaring zo iets aan mijn verhaal en het zou mezelf ook wel goed doen denk ik. Julesz, blij weer wat van je te horen! OOOOOh voor de rest weet ik het niet, weet dat Kris enorm aan het genieten is van haar Chris, ga zo door. Manon lekker even er tussen uit naar limboland...(wij nog een paar weekjes en dan Italie here we come!!) leef er naar toe. Sab spreek ik naturlich dagelijks Naat ook alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht!!! Super Super, ik ga nog steeds voor een jongen, nog maar een paar nachtjes! Jojo heb ik natuurlijk proberen gerust te stellen, hahaha, alsof ik dat kan, middels eerder bericht en sms....rustig aan moppie! Mutz druk met de bruiloft!! Gelukkig, de huisarts al gecontact??? En naat ons pap mocht de volgende dag al naar huis, ga stukje bij beetje beter... Smits, waggeleendje hahahaha... dat wordt nog veel erger wacht maar af!!! Niemand vergeten????? Nee toch??? anders wederom forgive me!! Liefs
Even snel alleen een berichtje voor Jojo Jojo: hoe gaat het? Krijg helemaal de gezonde kriebels van je berichtje. KOm vanavond nog even terug. NU snel omkleden en naar de yoga. Ps: zit eindelijk weer op mijn eigen latop
Dank jullie wel lieve meiden! Vanmiddag even wat afleiding gezocht. Ben wat gaan drinken met de meiden van de yoga en was erg gezellig. Zijn allemaal gelijk uitgerekend dus ook wel leuk om de ervaringen te delen. Vanmiddag ook de vk gebeld voor advies. Ze bevestigde dat ik mijn slijmprop verloren ben. Op internet staat dat het dan nog 2 weken kan duren, maar soms hoor ik ook dat het nog weken of maanden (niet in mijn geval dan) kan duren. De vk vertelde me dat ik in de lutale fase zit (volgens mij zei ze dat het zo heet haha) Houd in , de voorbereidende fase. Ze zei ook dat het haar bijzonder lekker als ze nu al geboren wordt, aangezien ik "pas" 37 weken ben. Deze fase kan een dag duren maar ook een week. Hier haalde ik nl weer hoop uit, maar later zei ze dat ik ook tot de 42 weken door kan lopen. Totale verwarring dus. Merk wel dat ik natte plekken in mijn bh heb en dat heb ik ook nog niet eerder gehad en ik moet zo gigantisch veel poepen hahaha! Ook meer afscheiding maar ja je zoekt houvast en die is er gewoon niet dus bah! Nu is heb ik ook nog die weeën, maar ik ga er maar niet meer vanuit anders maakt het me gek! Morgen naar de vk en dan hoor ik ook misschien weer meer. Mijn vriendinnetje die al vanaf zaterdagochtend 6uur bezig was (die van de foto's) is vannacht om 00,10uur bevallen van Jim! Hij is heel erg mini 2600gr en 47cm. Ik mocht vanmiddag al komen kijken, maar ze smste toch af dat het te druk was in huis dus nu ga ik morgen. Erg leuk maar toch voel ik ook een soort van jaloezie erg he, omdat het hier ook zo rommelt maar niet doorzet. Ach zij was donderdag uitgerekend dus ze heeft er ook harder voor gewerkt! Ben erg blij voor haar!
Nu jullie ik hoop dat ik alles onthoud maar ik word nogal eens afgeleid door die krampen. Bi bedankt voor je advies. Ik vind het fijn om van jou te horen hoe of wat omdat je de ervaring hebt! Thanx! Fijn dat het goed is gegaan vandaag op het werk! Goed ook dat je ouderschapsverlof op kunt nemen! Rustig aan maar! Sab sorry dat ik niet terug smste maar je smste precies toen hier de telefoon rinkelde en toen ben ik het vergeten sorry maar wel bedankt!!! Lief! Kris leuke foto van jou en Chris erg leuk stel zijn jullie! Manon heel veel plezier in Limburg! Het weer wordt goed dus heerlijk genieten! Smits wat heb je veel gekocht! Heerlijk joh! Je zal wel bijna rond zijn nu met je spullen? Veel plezier op de yoga! Julesz dan wachten we af als het af is je film! Ik ben echt benieuwd! Naat ik weet niet meer wat je geschreven hebt sorry!!!! Super nog maar een paar dagen en dan weet je het! ZOOOOO leuk! Mutz en Gelukkig alles goed??? Ik hoop dat ik nu iedereen gehad heb en anders sorry!
Jojo; jeetje wat ga jij een spannende dagen tegemoet! Hoe is het nu met de pijn? oh hoop voor je dat je niet zolang meer hoeft te wachten hoor! Bi: hoe voelde je je na je dag werken? zeker behoorlijk moe? goed idee vind ik van je boek. hoe gaat het met je pijn? Kris: altijd wel spannend ouders en schoonouders enzo!!! weet je al wanneer het gaat gebeuren? Manon: lekker genieten van je midweek weg. Veel plezier. Smits: hoest met waggelen.......hihi sorry naat: hoe gaat het eigenlijk met de bandenpijn? Julesz: nog druk met werk? hier weer in de wolken. Hartje gehoord en alles klonk goed. Ook met mij was alles goed. 5 kilo erbij alweer. Haha is volgens mij voor het eerst dat ik zoveel ben aangekomen. Bloeddruk enzo alles goed. Fijn om weer even het hartje te hebben gehoord. En het gekriebel wat ik steeds voel is volgens de vk ook de kleine heerlijk bevestigend dus allemaal. Ik kan er weer even tegen in ieder geval tot donderdag...........SPANNEND..
oh ja en had ik al verteld dat we de babykamer hebben gekocht zaterdag? hihi..... begin april komt hij al!!!!!!
Oh Jojo, wat heb ik aan je gedacht vandaag zeg.. en van de smsjes is je vergeven hoor.. I begrijp it volkomen... Wat een spannende dagen komen eraan zeg.. en tja je bent nou eenmaal nu even de eerste van de eerste dus alles is extra spannend.. Wel fijn dat Bi er is voor advies.. die gaat straks in juni/juli vluchten als baby Gerrit van zich laat horen... Ik hoop eigenlijk wel voor je dat de kleine meid snel komt.. lekker genieten en weg met die bevallingsstress, hihi Super... wat fijn om te horen dat alles goed is met de keine.. ik vind het ook elke keer weer geweldig hoor.. En wat leuk de babykamer.. heb je toevallig ergens foto's?? Die van ons komt donderdag... jeeeeeeeeeeeehhhhh en dan heb jij je echo.. super leuke dag dus... Euhmm voor de rest.. Oh ja Smits.. je heb weer een laptop en lekker geshopt.. moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen... Julesz... heb de hyves gelezen ... interessante bezigheden... hihi.. nee serieus super tof..ben zeer benieuwd... Vandaag was mijn allerliefste baas weer eens op het werk...gezellig hoor... hebben even zitten rekenen wat betreft mijn verlof.. als ik mijn vrije dagen aan mij verlof zou plakken..(aan de voorkant) dan zou ik 28 april al met verlof kunnen...wow dat is wel heul snel... hopen dat het gaat lukken... Nu ben ik echt even leeg... Ben gewoon in de war door Jojo... hahah
Jeetje Jojo wat spannend allemaal zeg, morgen dus naar de vk hopelijk hoor je dan weer meer. Leuk dat je vriendin bevallen is van Jim. Leuke naam ook. Morgen dus ook op kraambezoek, veel plezier. Super hier niet zo heel veel last meer van mijn banden, alleen als ik teveel doe/gedaan heb, dus probeer het drukke gedoe een beetje te vermijden. Leuk dat de babykamer besteld is en begin april, dat schiet al lekker op. Oh wel fijn Bi en Sab dat jullie paps de andere dag naar huis toe mocht. Sab lekkurrrr als je zo vroeg met verlof kan, heb je niet liever erna langer??? Of gaat dat niet mer het werk? Julesz leuk beroep heb jij, lijkt me wel erg intensief maar klinkt super. Vandaag bij de drukker geweest voor het geboortekaartje, zaterdag kunnen we de proefdruk + enveloppen al ophalen dus dat is wel super fijn. Ook nog een leuke speelgoedzak gekocht voor aan de box op te hangen...morgen dus de levering en montage van de babykamer Morgenochtend moet ik tussen 8-9 uur bellen voor de tijd wanneer ze komen, dus helaas wel vroeg op maar het wordt een leuke dag vandaag ook alles geregeld rondom de nieuwe auto, verzekering etc. Kenteken binnen, vreemd weer hoor maar wel super leuk Trouwens heb vandaag toch veel last van afscheiding bahhhh...meer dan normaal...herkent iemand dit? En ons manneke schoptttttt niet normaal, vanmorgen kon ik er gewoon niet meer van slapen hihihih
Hey sab, houd je dan ook wat over voor na het verlof? Want ik merk wel bij collegaatjes en zo, dat die het er vaak achteraan plakken wat de tijd voor je kindje naar een kdv gaat wat opschuift. Weet eigelijk niet of kleine gerrits naar een kdv gaat? super wat fijn dat alles goed was! En al een kinderkamerl besteld! Ik ben heel erg benieuwd wat voor een!!!!!!! FOOOOOOOTOOOOOOOO Jojo, ik hoop dat de komende tijd een beetje relaxed verloopt en je ook nog een beetje van je mooie buik en vooral het feit dat er een levend wezentje in je zit, kunt genieten ondanks het ongemak en de nieuwsgierigheid... Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Spannend! Goed dat je overlegd hebt en ook afleiding hebt gezocht... Manon, heel veel plezier in Limburg. Hoe gaat het verder met je? Bietje, wat een goede plannen! Ik kan me voorstellen dat zo'n persoonlijk verhaal anderen kan helpen. Heb je hiervoor al vaker dingen opgeschreven? En wat fijn dat het goed ging op je werk. Je wilt niet meer voor de klas staan voorlopig. Maar wat voor vorm gaat het dan krijgen? Was vandaag niet in vorm, erg moe. Alsof ik in stroop leefde.... Pff.... Ah ja. Kan gebeuren... Xx
Naat leuk hoor je auto en het kamertje! Dan wordt het zo lekker echt! Die afscheiding is heel normaal. Je moet alleen ff opletten of het wit is en niet ruikt. Als het een andere kleur heeft en een beetje stinkt heb je misschien een infectie of een schimmel en daarvoor moet je antibiotica! Julesz in de stroop... balen is dat! Heb je het de afgelopen dagen een beetje druk gehad dat je je nu zo voelt???? Oh en Bi ik vind het ontzettend goed dat je gaat proberen je verhaal uit te geven! Ik denk dat je daar heel veel andere moeders mee kunt helpen. Je kunt nu eenmaal erg mooi schrijven, dat heb ik op de site van Jona kunnen lezen! Hier krampen we gezellig door! En ik wil het niet denken, maar volgens mij doet het meer zeer dan gisteravond... Nou ja! Oh hoor net dat een kennis van me ook bevallen is van een dochter Desi. Zij was 16maart uitgerekend. Zoooo flauw ik wil ook en wel nu! Net maar even de combimagnetron schoongemaakt. Hij glimt weer dus dan is dat ook maar gedaan :S je moet toch wat met je tijd he!
Die dagen kunnen er niet na.. dan werk ik namelijk niet meer fulltime en vervalt mijn recht op adv... En aangezien ik in de ziektewet zit, moet ik zes weken van de te voren...Vanwege de zomervakantie heb ik 13 weken na mijn bevalling..dus dat is wel lekker... Kleine Gerrit gaat niet naar een KDV maar naar zijn oma en allerliefste tante... Jojo.. het is net als met nieuwe schoenen, heb jij nieuwe schoenen heeft iedereen opeens nieuwe schoenen, wil je zwanger raken, is iedereen om je heen zwanger... Wil je bevallen..bevallen er allemaal mensen om je heen... hahahha.. lekker motiverend Sab... Naat.. morgen de kamer... Wel fotootjes maken hoor.. en waar zijn je foto's van de echo van zaterdag?? Julesz... je kan beter in de stroop zitten dan het opeten, want dat is weer niet goed voor je.. nee flauw.. vervelend als je zo'n dag hebt. Komt er ook geen einde aan... maar wees gerust.. nog een paar uurtjes en het is dinsdag.. nieuwe ronde nieuwe kansen
jojo... gelukkig reageer je hier.. had gesmst maar geen reactie.. dus was al flink aan het duimen draaien voor je... weer afwachten dus.. ben benieuwd wat de vk morgen zegt.. Jim.. Leuke naam, en dan ook lekker beschuit met muisje eten morgen.. bietje... wat 'gaaf' dat je een boek gaat schrijven. Misschien helpt je dat ook met je verwerking en herinneringen aan jona.. Fijn dat het werken vandaag goed is bevallen... sab... april.. dat is snel.. duss meer verlof voor je bevalling, ipv daarna??? naat... spannend morgen! zien de foto's wel op hyves verschijnen.. En dan donderdag de nieuwe car... leuk weekje zo voor je.. julesz... drukke werkweek voor de boeg.. Hoe is het verder met je? gelukkig... hoe is het meisie? manon.... online vanuit limboland zag ik... Hoe is het daar?? smits... laptop thuis, waggel waggel.. Ojee, moeten nu echt ophouden met je te pesten Vandaag lekker vrij gehad.. Veel gedaan, en eigenlijk ook helemaal niets... Vanavond thee leuten bij een vriendinnetje.. Mijn exgetuige.. Verteld van chris, foto's laten zien e.d. ze vertelde dus ook even dat Leon de dagen dat hij niet is gaan carnvallen in a'dam heeft gezeten met zijn nieuwe vlam... Foto's ook gewoon op hyves gezet nu.... Lekker openbaar nu Morgen ook weer werken... Week gaat gewoon door.. Morgenavond mijn vader (moeder heeft een uitje van haar werk) aan chris voorstellen.. Slik, maar hoort erbij.. En zoals kris en chris zeggen: het verplichte nummertje Hier vloei ik nog steeds wat.. Vooral met druk momenten, springen, poepen e.d. merk je dat je lichaam toch iets vreemds aan het accepteren is, want dan vloei ik meer... Nu dus nog 5,5 week wachten op de controle... ben benieuwd of hij goed blijft zitten...
Oooh Kris ik ben helemaal vergeten terug te sturen! Dank je wel voor je lieve sms! Ik ben er vandaag ook echt niet bij hoor sorrryyyy!!!!!! Super wat leuk dat je een kamertje besteld hebt! Ik ben reuze benieuwd hoe hij eruit ziet! Kun je geen link van een website sturen Meiden ik gooi hem uit. Ro is net thuis en ik ga lekker op de bank liggen en zo naar bed. Ben echt een beetje in de war vandaag bah! Hopen dat het morgen weer beter gaat! Bedankt allemaal voor jullie steun, maar ik denk dat het voor ons nog niet zover gaat zijn Slaap lekker allemaal!
hey girlzzzz wat spannend van Jojo he........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben hier lekker aan het genieten van de sauna en het bubbelbad. Straks nog onder de zonnebank en dan naar bedje. daar hangt ook een tv dus kunnen ook lekker op bedje kijken, net als thuis hahah... weet nog niet wat we morgen gaan doen, zal wel Valkenburg en 3-landenpunt worden. Even zwemmen en dan weer sauna hihi. heeeeeeeeerlijk bij komen hier kan het iedereen aanraden!! Ik houd wel elke dag bij hoe het met Jojo gaat hoor!! ben zo benieuwd, denk echt dat ze snel gaat komen hoor.... Sab...zou lekker zijn voor je als je wat eerder mag stoppen hoor.... julesz vervelend zo'n dag..hopelijk morgen beter en anders moet je ook eens hierheen om bij te komen hoor(wel als je werk af is natuurlijk) Naat..wel foto's he op hyves van alle nieuwe dingen..kamertje, echo's, auto!!! Super ook foto's van de kamer. ben benieuwd wat voor kleuren je hebt uitgekozen enzo.. Smits..hoe is het nu met u??