Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oooh ja Kris spannend morgenavond voor jou...zal vast wel goed gaan hoor...
    vervelend van het vloeien hopelijk zaterdag over tijdens de logeerpartij;)

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh en Bietje, mag ik het recept van jouw appeltaart, ik vond hem heeeeeerlijk!!!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja hoor... de werkweek gaat weer van start voor mij.. haha.. op dinsdag :) geluksprul eigenlijk ook..

De rest van vandaag waarschijnlijk weinig tijd. Voor de klas, majorette les geven, zumba geven en dan chris voorstellen... druk druk druk weer..

Jojo.. Succes meid. Mijn duimen blijf ik gewoon draaien, misschien dat je meisie dan snapt dat ze mag/moet komen :) Houd ons op de hoogte (smsen!!! ;))

Sab.. jij was vandaag vrij.. veel plezier met je vrije dag :D

Naat. Nogmaals veel plezier met het begin van het inrichten vandaag... :)

Manon, en jij genieten van je midweek!

De rest weet ik niet van hun werktijden/dagen... Werkse, geniet van je vrije dag!

Groeten mij!

4. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hi meiden, even een snel berichtje van mij!
    Ik loop helemaal te stuiteren hier! Gisteren naar de gyn geweest voor een fm en er is een blaasje gespot van 23.5mm.... en vandaag heb ik buikpijn aan de kant van 't blaasje... mag ik voorzichtig concluderen dat er een eisprong is?! Eindelijk!!!

Jullie date was zo te lezen helemaal super! Moet best spannend geweest zijn, elkaar te ontmoeten!

En ik zag dat Kris een nieuwe liefde heeft! O meid, wat gun ik je dat toch! Ben zo blij voor je! Geniet er maar lekker van!

Fijne dag allemaal!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    1979; wat spannend meid! hehe eindelijk wat fijn zeg.

kris: spannende dag voor je, gelukig ben je druk vandaag. Succes vanavond!

Jojo: nog nieuws? denk veel aan he. Oh wat zal jij verlangen naar je kleintje.....duimen draaien.

Hier nog even een kopje koffie en dan naar het werk. Werk vandaag van 11 tot 19.30. We hebben (ik en een collega) vanmiddag en vanavond wat verhoren. Dus kom de dag wel door. Helaas nog steeds pijn in mn rug/bil. Wel minder gelukkig. Zal even de babaykamer plaatsen op onze stiekeme forum!!!

fijne dag allemaal

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    1979...wat goed.. hoop zo dat ie gaat springen.. dat heb je wel verdiend he.. Date was erg geslaagd inderdaad.. in het begin spannend maar alles klikte gewoon.. De volgende keer ben je er gezellig bij.. En nu moet je zeker aan de klus???

Super.. ik ga zo snel kijken op het forum.. als ze er al op staan natuurlijk, hihi..werkse vandaag.. en misschien heb je wat last van je banden. je buik begint natuurlijk aardig te groeien nu...

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
  8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja hij doet het! hij is trouwens hoogglans wit....haha ben dol op hoogglans!

Oh ja aan de zwangeren: volgen jullie een zwangerschapscursus? smits doet geloof ik aan Yoga. Daar zit ik ook aan te denken.

Sab: misschien inderdaad wel bandenpijn. Krijg er pas last van als ik weer wat heb gedaan, wandelen, schoonmaken etc. Mijn buik begint nu aardig te komen :) oh nog twee nachtjes slapen!!!!!!!
    Nou nu ga ik echt.

xx

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden hier is alles weer rustig helaas... Vannacht beroerd geslapen van de pijn in mijn rug maar ja...
    Ben benieuwd of ik nog wat wijzer ga worden van de vk vandaag, maar dat denk ik niet! Misschien als ik met een biljet van 100 ga wapperen tussen mijn benen komt ze misschien sneller... Zo niet dan lijkt ze niet op mij, maar op haar vader!

Super wat een prachtig kamertje!!! Heel strak ik hou ervan!

Kris succes vandaag! Spannend hoor!!! Hoe is het met het bloeden??

Manon wat moet jij lekker genieten daar! Ik ben jaloers.

1979 wow wat goed zeg!!! Klussen jij!!! :D:D:D:D

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik moest gewoon ff kijken of er al iets gebeurd was daar bij Jojo...maar wat jammer zeg...alles rustig weer. Er is geen pijl op te trekken he...Misschien is het wel stilte voor de storm???

Super, wat een mooie kamer zeg!! Weet je al wat voor kleuren je op de muren gaat gebruiken erbij?

1979..oeh snel aan de klus voor hij springt!! Spannend!!

Krisje...Vanavond gaat het gebeuren meid!! Kan me voorstellen dat je alvast zenuwen hebt...gelukkig heb je een drukke dag als afleiding...

Bietje..hoe is het met je pijn vandaag?

Hier vannacht een migraine aanval gehad en best een heftige dus vandaag rustig aan. Was er om 11 uur pas uit daardoor...jammer want had er vroeg uit gewild om dingen te gaan doen:(. nu ontbijten en dan naar het 3-landen punt en misschien nog naar Valkenburg.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super.. mooie kamer.. ik wilde die ook, maar Jas vond de kast niet handig.. dus ik vind hem zeker super cool...

@ Manon.. he verdorie een aanval, daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je lekker een weekje weg bent.. Misschien wel van de spanningen van afgelopen tijd en je nu tot rust komt.. ik weet niet , maar vind het heel vervelend voor je.. Hopen dat je er nu geen last mee van gaat krijgen..

@ Jojo.. hoe was het bij de VK.. iets wijzer geworden of wordt het toch dat briefje van 100?? Die kleine meid blijft jullie foppen.. zal je zien, de volgende keer trap je er niet meer in en dan komt ze echt, hihi...

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ Sab...mijn aanvallen komen juist bij spanning. Maar ik had vlak ervoor een nachtmerrie die ermee te maken kan hebben(droomde dat er iemand in het huisje was en ik was beetje in paniek en droomde ook nog dat er brand was pfff werd half gillend wakker..vlak daarna kwam de aanval) En anders is het of mijn eisprong of mijn menstruatie die eraan komt maar dat zie ik altijd pas als ik ongi ben geworden en dan terugkijk in mijn agenda. Meestal komen er na een heftige geen aanvallen meer dus hoop dat het weer even voorbij is.
    En toch nog een leuke dag gehad hier, heerlijk in Valkenburg op een terrasje in de zon gezeten aan de warme chocomelk met slagroom:D. Mooie omgeving bekeken en het 3 landen punt geweest. Daar is het wel erg veranderd allemaal. vroegah was dat toch leuker daar, nu heel toeristisch geworden...

Vanaaf mijn series kijken en de sauna in, bubbelbadje nemen, heeeerlijk hier. net de vogeltjes gevoerd met wat oud brood. Er kwam zowaar ook een roodborstje en een winterkoninkje op af...ik zal het nog missen hier, zo idyllisch, ik lag eind van de middag op de bank met mijn gezicht in het zonnetje met uitzicht op de tuin met vogeltjes en heuvels met bos ......zucht...Ik verhuis hierheen....

hoe was het bij de vk Jojo??

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    1979: Wat spannend, flink klussen nu. Ik zal hard voor je gaan duimen.

Jojo:Die kleine meid weet nu al hoe ze de aandacht op zich moet vestigen. Hoe was het bij de vk? Heb je al onsluiting?

Super: Wat een mooiiiiii kamertje en wat fijn dat de levertijd zo kort is. Je rug pijn kan idd van je banden zijn. Slim opgemerkt van Sab.

Manon: ooohhh wat heerlijk, sauna, zonnebank, vogeltjes, zon, terras... ik swijmel weg. Balen van je aanval. Gelukkig mocht dit de pret niet drukken voor vandaag.

Kris: vanavond de grote avond!!! Ben zoooo benieuwd.

Bietje: Wat goed dat je weer op je werk bent geweest. Knap hoor!
    En ook nogeens een boek schrijven met je verhaal over Jona. Heftig, dat zal niet zonder tranen gaan. Ben trots op je.

IK was gisteravond te moe om nog te reageren, sorry. Op kantoor was het slecht geregeld, echt weer niet over nagedacht. Laptop functioneerde niet naar behoren en dat is toch wel belangrijk als ze je pc hebben ingenomen. Verhuisdozen stonden gewwonin de hal gestappeld (zoek het maar uit) etc e, tjaa ondertussen moet er een krant gemaakt worden. Mijn buik vond het duidelijk niet leuk, dusse waggel, waggel over de afdelingen. Maar vandaag ben ik geen pinguin, jippie. Ik word wel onzeker van zo'n dag asl gisteren.

Gisteren belde de kinderopvangboerderij nog op. Het ziet ernaar uit dat er voor 2 dagen optijd plek is. We zijn zo blij. Eind maart horen we het definitief.

Ga me nu omkleden. Moet nog even gezellig naar een verjaardag.

veel liefs

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    toch gauw even tussen de bedrijven door hier...

hoi girls...

super... je hebt een mooi kamertje hoor.. ik ben alleen wat klassieker dus minder recht toe recht aan.. Maar ik vind de kamer zeker wel mooi!

sab.. heerlijk genoten van je vrije dag???

jojo.. spannend zeg... wat zei de vk??

manon... wat balen van je aanval.. zal voor je duimen dat je nu gewoon lekker relaxend je week kan vervolgen..

1979... you've got mail...

verder niemand vergeten hoop ik.. anders sorry!

hier nog steeds vloeien... Vandaag weer meer dan gisteravond.. ben benieuwd hoelang het nog duurt.. ben de ongi nu inmiddels al wel weer beu hoor :( haha

zo nog even een uur zumba geven en dan chris weer zien, hier bij mijn ouders... ben benieuwd!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey allemaal!

Nou vanmiddag bij de vk geweest en ze heeft niet getoucheerd dus weet ook niet of ik ontsluiting heb of niet. Ze zeggen dat het beter is dat ze nog even blijft zitten zodat ze nog wat vetjes kan kweken. Het is echt afwachten geblazen en geen pijl op te trekken. Ze zit nog ruim in het vruchtwater en wordt nu op dit moment op net onder de 3000gr geschat dus ze mag nog wel ff pappen! (pappen kan ze ook bij moeders aan de borst dus ik ben het er als vanzelfsprekend niet meer eens :D)
    Bloeddruk is ook nog prima dus geen reden om verder te onderzoeken.
    Wel kreeg ik net van mijn tante een mail (zit in spanje) dat ze zo het gevoel heeft dat de kleine morgen of t weekend komt, maar zeker niet later. En zij heeft met dat soort dingen bijna altijd gelijk! Zal je net zien nu niet.... NOu ja ik ga me er niet meer druk om maken. Heb vandaag nergens meer last van, op mijn hormonen na en lekkende tieten.... We gaan ons gewoon focussen op de uitgerekende datum en daarna heb ik nog genoeg tijd om mezelf gek te maken als ze er dan nog niet is!

Manon fijn dat het weer beter gaat met je hoofd! Wat een enge droom bah! Maar wel goed om te horen dat je zo lekker aan het genieten bent. Het klinkt heerlijk!!!!

Kris heeeeeeel veel succes vanavond hoop dat je paps hem leuk vindt! Nu snel stoppen met bloeden want dan kun je weer rampetampen :D:D:D

Waggeleendje Smits ga jij eens een keer aan jezelf denken??? Je hebt te veel verantwoordelijkheidsgevoel naar mijn zin! Iedereen laat de boel daar op je werk voor wat het is en jij loopt te stressen en dat vindt kleine Harry niet leuk!!!! We willen nu nog niet dat je al gaat bevallen hoor is veeeeel te vroeg! Denk aan jezelf he!

Sab hoe was de taart???? Lekker van genieten hoor!!! Was je vrij vandaag of heb je hem in de pauze verorbert????

Ik heb vanmiddag heeeeerlijk in een ligstoel op het balkon gelegen met mijn jas aan, maar dat was bijna te warm! Ben echt verbrand op mijn borst en mijn neus! Nou ja ik kon ook niet witter dus wel lekker dat ik weer een beetje kleur krijg!

Meiden wil jullie ook nog even een keer bedanken dat jullie zo met me meeleven en me steunen! Ik vind dat echt heel bijzonder en ik voel me echt gehoord door jullie! Jullie zijn schatjes!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #1976 Mutzie, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
    Hey meiden,

Laat even weten dat ik er ook nog ben. Heb kleine beetje een forumdipje.. Ben heel blij voor jullie, maar had even een baalmomentje: zoveel zwangere en hier schiet het maar niet op :( Kunnen jullie zwangere natuurlijk ook niks aan doen en de niet-zwanger kennen het gevoel vast, dus ik moet niet zeuren... Maar goed, das reden één van minder reageren. Reden twee is dat we vrijdag op vakantie gaan. Helemaal vergeten te vertellen! haha! We gaan met z'n allen (ouders, zus en aanhang) naar Oostenrijk, heerlijk skien. Zal me vast wel even goed doen om weer uit mijn dipje te komen. Vind jullie nog wel lief hoor!!

@jojo: ik vind het zooo spannend voor je! Zullen we een afspraak maken? Niet bevallen in mijn vakantie! Weet nl. niet of ik online kan.. Ok, hoop natuurlijk wel dat je bevalt voor jou, kan je eindelijk je meisje vasthouden. Wil iemand me dan alsjeblieft sms-en??
    Hoe wast vandaag?

@super: zooo spannend donderdag!! Ik hoop heel erg dat ik nog even kan lezen wat er in je buikje zit! En ook hiervoor geldt: zo niet, wil er iemand sms-en?? Wil natuurlijk graag weten dat ik het goed heb met een meisje :D
    Ik vind je kamertje erg mooi! Ik hou erg van strak. Ben benieuwd naar de kleuren van de rest van de kamer.

@Manon: wat ben jij aan het genieten daar zeg! Klinkt heerlijk (buitenom die vervelende aanval natuurlijk). Geniet ze nog even!!

@1979: wat geweldig goed nieuws! Eindelijk een eitje! Hopelijk gelijk raak geschoten!

@Smits: balen dat het zo'n ongeregeld zooitje op je werk is! Ik zie je al helemaal waggelen op de gang tussen de dozen :) Kinderopvangboerderij? Dat klinkt gaaf! Hebben ze een site? Wil wel even meekijken. Super als ze plek hebben!

@Bietje: wat goed dat je naar je werk bent geweest en dat het meegevallen is. Ik hoop dat er een uitgever voor je boek is.

@Krisje: lekker druk dagje heb je weer! Spannend vanavond met je pa. Succes en het komt vast goed. Als jij maar gelukkig bent, toch?

@Naat: leuk dat jullie het kaartje al kunnen zien. Denk je aan een foto? Ben beneiuwd!!:) En helemaal gaaf dat het kamertje er is. Foto spreekt natuurlijk ook voor zich ;)

@Julesz: je had je ei waarschijnlijk gevoeld toch? Welke dag van je cyclus zit je nu??

@Sab: hoe is het verder met jou? Al een beetje gewend aan je vrije dagen? Je kan al lekker optijd met verlof!

Ik dus druk met voorbereidingen. Kaartje is gekozen, taartlocatie ook al. Na mijn vakantie gaan we feestloactie vastleggen en jurken passen. Erg leuk allemaal!
    Hoop in mijn vakantie ongi te worden, dan zou ik een mooie cyclus hebben. Voel niks, maar neem de tampons maar mee ;)

Ik lees dus gewoon mee, reageer misschien wat minder. Weinig tijd nu ook. We vertekken vrijdagochtend, dus voor die tijd hopelijk leuke berichten!!
    Liefs van mij

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits... lekker geregeld op kantoor dus.. Probeer je er niet al te druk om te maken, stress is niet goed hoor... maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan..

Kris.. succes zo met Chris en paps...komt allemaal goed..

Jojo.. Taart??????????????? Waar heb je het over... krijg er wel meteen trek in, hahha... En inderdaad de kleine kan ook pappen aan de tiet, haha.. die lekken toch al.. Maar ja, je zal zien die komt gewoon op de 27ste... als ga ik nog steeds voor 13 maart

Manon.. jij bent echt aan het genieten, zeker met dat mooie zonnetje.. geniet er maar lekker van, jullie hebben het verdiend..

Verder ben ik weer leeg, maar denk wel dat ik iedereen gehad heb...

naat... de kamer naar wens???

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutz.... wat lekker zeg, even een weekje skieen... doe je wel voorzichtig?? En het is toch niet erg als je even een dipje hebt. Kan ik heel goed begrijpen hoor. En als je dan alleen even lees of zelfs dat niet, vinden we jou ook evengoed nog wel lief, hihi...

Als je donderdag niet op tijd mee kan lezen dan stuur ik je wel even een sms met het geslacht...

Je schiet al lekker op met je voorbereidingen.. leuk hoor.. Jas zijn nicht had alles op een plek ergens buiten Vlissingen.. een mooie locatie maar ben de naam helemaal kwijt. Er kon in ieder geval een helikopter landen en het was oude brouwerij, zegt jou misschien meer dan mij...

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dank je Sab, lief van je :D

Ja, die locatie heb je toen gezegd ja. Kende het ook niet. Wel handig op één plek, maar wel hebben met verschillende locaties iets, vandaag de wissel.

Alles goed met jou en Gerrit-Vlad?

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik heb ook geen idee meer hoe het heet, haha.. En als jullie het op verschillende locaties doen, gewoon lekker doen. Het is tenslotte jullie dag die je doorgaans maar een keer meemaakt, dus dan moet het wel goed.

Met Gerrit-Vlad is alles in orde..een kleine drukte maker is, maar ik vind het heerlijk, elke dag een teken van leven, heel fijn. Met mij ook alles goed, al voel ik me soms een oud wijf en loop ik te hijgen alsof ik een marathon gelopen heb, hahah.. gaat wel weer over, mij hoor je niet klagen.

Deel Deze Pagina