nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames ik dacht ik ga eens ff een nieuw onderwerp starten het is moeilijk om ergens zo maar tussen te komen, omdat de meeste elkaar al langer spreken.

en het is natuurlijk erg leuk om kennis te maken met dames die ook "net" begonnen zijn en nieuw zijn hier op het forum

hopelijk tot snel

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi! Ik ben hier ook nog niet zo lang. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. WE vinden het heel spannend en hebben er zin in. Ben jij gestopt met de pil?

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi monique

wat leuk dat je hier komt kletsen.

wij vinden het ook super spannend, ik ben inderdaad ook gestopt met de pil.
    op 28 maart heb ik mijn laatste pil gepakt.

tot nu toe een redelijke cyclus, 23-27-28-24
    mijn nod is nu 4aug, dus ben erg benieuwd.

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    monique zie trouwens dat morgen je nod is, spannend heb je al getest of wacht je even af?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hey, ik vind t wel spannend, maar ik denk dat ik mijn ongi al aan voel komen. En ik heb trouwens wel in mn hoofd dat het het eerste half jaar niet gaat lukken omdat dat nog wel te snel is. Snap je wat ik bedoel?

ik heb 3 juni de laatste pil genomen (4 juni zijn we getrouwd) En nu aan de slag:D

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ook ik ben vrij nieuw op dit forum. Omdat ik vorige week verschillende symptomen had die zowel op een zwangerschap leken als een ongesteldheid is het veel meer bij me gaan leven.
    Ik ben 18-06 gestopt met de pil en was nog aan het idee aan het wennen dat we aan kinderen willen beginnen.
    Ik heb 2 zussen die vrij moeilijk zwanger zijn geworden dus was benieuwd naar m'n cyclus. Nu ik "gelukkig" ongesteld ben geworden afgelopen donderdag weet ik dat dat in ieder geval goed zit. Nu natuurlijk afwachten of ik wel een regelmatige cyclus heb.
    Om het maar even af te ronden, ik ben nu helemaal into zwanger worden en kan niet meer wachten :D.
    Ik zou het leuk vinden om met jullie de ervaringen te delen en natuurlijk andere onderwerpen te delen.

Groetjes,
    Foofer

P.S.: Mijn NOD zou 22-08 moeten zijn.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. En je zult zien, dat als je hier eenmaal mee bezig bent dan gaat het nog veel meer leven.

Hopen dat je een goeie cyclus hebt en dat het snel raak mag zijn!

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey monique
    nog van harte gefeliciteerd.
    hebben jullie een leuke dag gehad, ik neem aan van wel.

ik snap helemaal wat je bedoeld, ik ga er ook niet van uit dat het binnen een half jaar raak is hoor.

toch blijf je hopen dat het wel eerder lukt.
    kreeg zaterdag een telefoontje van een vriendin dat ze zwanger is binnen 3 maanden ben erg blij voor ze natuurlijk maar toch wel een beetje jaloers.

xx

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    foofer welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.
    ik ben inmiddels ook helemaal into zwanger worden.
    eigenlijk vanaf het begin wel een beetje al was het nog erg onwerkelijk dat het echt zou gaan gebeuren .
    heb wel meteen extra vitamine pilletjes gehaald haha baat het niet dan schaat het niet zeg ik dan maar hopelijk mag het snel raak zijn bij ons allemaal

xx

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dank je wel, erg heerlijke dag gehad! We zien het eerste half jaar wel. Ben er wel een beetje mee bezig, maar niet heel erg, ik kan t nog goed van me af zetten, jij?

Ik kan me voorstellen dat je dan een beetje jaloers bent... Dat zou ik ook zijn!

Als je soms mensen hier hoort hoe lang die bezig zijn, kan je daar erg depri van worden...

Ik heb zwangerschapstesten besteld via internet. Dan heb ze maar wel vast in huis, hihi.

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    ik kan het ook nog goed van me afzetten gelukkig, natuurlijk ben je er wel mee bezig maar echt een drang om te testen heb ik niet echt.
    al heb ik wel een zwangerschapstest in huis haha

ja lees het inderdaad ook ja dat sommige er lang mee bezig vriendin van mij ook en dan zou ik me denk ik best wel schuldig voelen als het bij ons eerder raak zou zijn

xx

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Maar wij zitten in het begin dus we hebben nog even te gaan... Ik heb ook nog geen behoefte om te testen, maar k wil ze toch nu wel in huis hebben. En vind het nog niet fijn om t hier in t dorp te komen. Ik ben juf hier en ken heel veel mensen, dus via internet is beter:D

Ben jij 26 jaar? Zoals in je naam of niet?

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dat snap ik dat je ze niet in het dorp wil halen ik heb dat ook wel hoor.
    alleen wij wonen hier pas een jaartje dus veel mensen kennen we hier nog niet alleen ik werk wel in een drogisterij hier in het dorp. gelukkig zijn er meerdere en haal ik ze daar haha.

snap helemaal dat je ze wel in huis wil hebben.
    slik je ook foliumzuur of iets dergelijks met foliumzuur erin?

ik ben inderdaad 26 nog maar net hoor haha en jij?

xx

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hihi, lijkt me ook moeilijk om ze op je werk te halen, dan zijn al je collega's gelijk op de hoogte. Gelukkig zijn er meerdere!

Ik slik sinds begin juni foliumzuur en multivitamine speciaal voor als je zwanger wilt worden. Ik word ik september 26. Mijn man (zeg nog steeds mijn vriend haha) wordt in oktober 27. En jouw vriend/man?

ik ga even boodschappen doen, zo terug!

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf het moment dat we zijn gestopt slik ik multi zwanger worden van etos en sinds een week ook tarwekiemcapsules ben benieuwd of ze wat helpen.

mijn vriend is vandaag 28 geworden hij wordt oud haha.

boodschap ze, dat moet ik dadelijk ook nog ff doen taart halen en zo maar ben er nog wel even

xx

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga ook ff boodschappen doen en mijn auto ophalen tot straks waarschijnlijk
    xx

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Oooh gefeliciteerd! En een fijne verjaardag dan ook nog voor jullie allebei!:D

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    #18 Foofer, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
    Hmm je hebt dus ook nog multivitamine voor het zwanger worden?
    Dan moet ik die ook eens gaan halen. Ben al wel enige weken bezig met foliumzuur.

@Dani26: Gefeliciteerd met je vriend. 28 is niet zo oud hoor ;)
    (Ik ben 28 )
    Jammer dat het niet zo'n zonnige dag is zoals afgelopen weken.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hihi, nee 28 is niet zo oud hoor! Wel tegen de 30 aan:p

Hoe oud is jou vent Foofer? Ook net begonnen dus... Spannend hoor!

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend wordt 31. Hij heeft het best wel moeilijk gehad met 30 worden.
    Kan ik me wel enigzins voorstellen, maar gelukkig ben ik nog niet zover :p

Deel Deze Pagina