Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeej mijn kaarten komen aan. Had ons zelf er ook eentje gestuurd maar die heb ik dus ook nog niet. Nou ja zal wel komen.

Tadadadadadada 05:45 uur werd Nick vanmorgen wakker :) speentje en toen 07:30 uur!!!!!! Oh wat lekker eindelijk weer eens 6 uur slaap achter elkaar. En het is vandaag weer een zoet mannetje....wat heerlijk om zo de kerst te beginnen. Duimen dat dit zo doorzet!

Loes: lekker gezellig kerst met zn drieen vandaag! Lekker van genieten. Hoe doet Sam het? Krampjes e.d.

Manon: doe je ook een beetje rustig met die kleine in je buik? Hopelijk snel weer wat rustiger bij je. Met mij gaat het stukken beter hoor. Alleen nog een beetje hoesten en niezen, gezellig samen met Nick.

Dinsdag 10 uur doe ik mn toets weer over. Een hele hele hele lieve collega heeft alle wetsartikelen ingescand vandaag en gemaild. Nou kan ik me weer even knap inlezen en dan komt het allemaal wel weer boven. Gaat goedkomen!

Fijne dag allemaal!
    En voor degene die zijn ingesneeuwd doe voorzichtig onderweg

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    He super, ik heb je kerstkaart ook gehad vandaag! En die van Mutzie...super lief. Naar mijn kaart hoeven jullie niet uit te kijken hoor...wij doen geen kerstkaarten. Ik was er normaal al niet zo'n fan van en door de omstandigheden vorig jaar helemaal niet meer natuurlijk. Neemt niet weg dat ik jullie alle goeds, liefs, gezonds en vruchtbaars toe wens voor 2011 en hele fijne dagen daarbij!

@Smits; mijn jochie is heul makkelijk die eet gewoon pizza mee en mijn meisje is iets minder makkelijk, maar als wij pizza bestellen dan bestellen we voor haar gewoon een bakje spaghetti bolognaise, is ze gek op. Dus dat komt helemaal goed. Wat betreft drinken alles behalve alcohol hihi. Ze drinken gewoon wat er is, je zult vast ook dingen zonder prik halen toch? (en cola lusten ze ook, maar dat mag dan weer niet te veel van paps en mams)

3. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Super, wat fijn dat je mannetje zich beter lijkt te voelen. Heftig hoor. Wat voor effect bepaalde voeding/allergie kunnen hebben. Heeft natuurlijk indirect effect op jullie. Nou, beter kun je je kerst niet in gaan. O ja, heb de kaart gisteren gekregen! Dank daarvoor! Ook ik doe niet aan kerstkaarten net als Bi ( een van de vele overeenkomsten, lees ook vaak dezelfde dingen terug die ik dan nog niet opgeschreven had, maar wel dacht). Daar in tegen net even gedoneerd voor serious request. Last minute. Zou vet zijn als we over het bedrag van Belgie gaan als minilandje. Die hebben wel een miljoen van de regering gekregen.
    Loestig, jij dus ook een planning vol gezelligheid..
    @ hier, nog even home alone, vriend is aan het werk. Maar kwam ik thuis, had mijn vriend een enorme bos bloemen voor me achter gelaten. Vanwege onze (als het allemaal naar behoren gaat) voor het laatst met zijn tweeen zijn.. Erg lief.. Morgen avondeten bij mijn fam. En de de dag erna even op de koffie bij schoonfam. Mijn pa had vanuit het buitenland ( daar woont hij), een hele stomme kaart gestuurd met alleen een verwijtende ego-tekst. Is al de tweede keer op rij dat hij zoiets doet met kerst. Vorig jaar hing hij dronken aan de tel. Heel fijn. Was gisteren wel wat van slag ervan. Dan ben ik weer even het kleine meisje van 18 dat nog steeds gevoelige plekken heeft overgehouden van een vader die zich niet als vader gedroeg en weg ging. Zo zie je maar, ieder huisje zijn kruisje jongens.
    Des al niet te min, heb ik nu lekker vakantie! Een weekje vrij! Kom maar op met die kerst... Ik ga nog even toegeven aan mijn verslaving, krentebollen! Oh krentebollen....

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Super..wat heerlijk dat Nick zo lekker lang geslapen heeft. En nu duimen dat dit door gaat zetten en dat het echt aan de voeding gelegen heeft. Wat ik nu toch wel sterk denk, want als je zo snel al verandering ziet.

Julesz..inderdaad het kruisje heeft iedereen hoor, maar niet echt kerstig van je vader om zo'n stomme kaart te sturen. Je hormonen versterken natuurlijk ook je gevoel, dus kan me heel goed voorstellen dat je er door van slag was. Huilen lucht vaak op, daarna kun je de dingen altijd weer wat beter relativeren. Geniet van jullie laatste kerst saampies en wat ontzetten lief van je mannetje van die bos bloemen....Ik krijg al de hele week elke dag 1 cadeautje tot en met de eerste kerstdag, dus nog een te gaan, whiehoe...

Hier nog een die geen kaarten stuurt hoor, maar volgens mij had ik dat al gezegd in een eerdere post.
    Natuurlijk wens ik wel al mijn lieve forumvriendinnetjes hele fijne dagen met de mensen om wie je geeft. Geniet ervan en niet teveel eten hoor, hihi..

Dikke kussssssssssss

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Net thuis en in mn bedje na een avondje stappen.. :) leuk hoor, zo de kest beginnen (weet alleen niet of ik t morgen nog zo leuk vind...)

Super: heb je kaart ook net als van de rest :) Dank jullie allemaal en hele fijne dagen. Geniet van elkaar en al het lekkers! x

6. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Haha, lol..komt Mutzie weer de hoek omzeilen om kwart over 5! Leuk man. Kerstavond is altijd leuk om te stappen. Geniet van deze dagen!x

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Julesz niet fijn dat je vader zo'n kaart stuurt, maar gelukkig kun je het goed van je af zetten. Hoewel het natuurlijk steeds weer even pijn doet. Heel begrijpelijk en nu helemaal met je zwangerschap. Ik heb trouwens ook geld gegeven aan SR en we zijn zelfs over het bedrag van vorig jaar heen, ZONDER overheidssteun. Echt super geweldig. Ik krijg daar dan altijd kippenvel van.

Wij sturen ook geen kaarten, maar dat had ik ook al geschreven. Dus vanuit een wit wonderland een hele goede kerst voor jullie allemaal en natuurlijk een knallend begin van 2011. Dat de mama's onder ons mogen genieten van hun gezin en de zwangeren komend jaar mama worden en de niet zwangeren misschien ook komend jaar mama worden. Zo niet, dan toch in ieder geval zwanger!

Hier ligt een dik pak sneeuw, zodadelijk kijken of de wegen begaanbaar zijn, want we willen toch graag naar onze familie toe.
    Gisterenavond de eerste kerstavond met zijn drietjes. Sam was helaas niet helemaal kiplekker (weer last van de krampjes), maar een paar weken geleden was het veel erger. De afgelopen 2 nachten was ze namelijk krampjesvrij. Acht het wisselt af. Nu slaapt ze weer als een roos. Ik heb haar zojuist voor het eerst in haar ledikantje gelegd om te slapen. Normaal sliep ze nog in de reiswieg bij ons op de kamer. Nogmaals iedereen een fijne kerst en doe voorzichtig op de weg!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Loestig..jullie ook hele fijne dagen. Vervelend dat Sam weer last had van krampjes. Het is echt zo dat ze daar na 3 maanden vanaf zijn van de een op de andere dag, uitzonderingen natuurlijk daar gelaten. Hier zijn de wegen goed. Wij vielen dit keer buiten de sneeuwbuien. Anders waren we lekker gaan lopen, want Bietje woont lekker dichtbij...

Geniet allemaal van een gezellige kerst.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Goedemorgen meiden,

Allemaal lekker kerst aan het vieren. Wij hebben gisteren een heerlijke dag gehad. Mirza is weer super verwend. We hebben het "sinterklaas"spel gespeeld gister, helaas weinig cadeautjes gewonnen, haha. Lynn ging er met de meeste prijzen vandoor, samen met Mark, haha...ach wat maakt het uit, als we maar een fijne dag gehad hebben toch??

Vandaag naar Jas zijn ouders, lekker eten en waarschijnlijk zal de kleine man wel weer verwend gaan worden.

Kerst is trouwens niet goed voor je dieet, whahaha.. Lekker belangrijk, komt allemaal wel weer.

Vandaag ook voor iedereen een hele fijne dag.

X

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden het is kerst... ga dat met fam vieren zeg :p

na kerst regeer ik weer :D

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jij denkt dat ik de hele dag met mijn familie ga zitten Kris??? haha..dacht het niet..Eerst lekker thuis chillen en vanmiddag pas weer op stap, heerlijk!!

Dus hup jij ook weg nu...Ga kerst vieren jij, haha

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik blijf heeeerlijk thuis vandaag, in mijn hangpak op de bank met boek of iets dergelijks. Blij dat we van het begin af aan niet de "verplichte" kerstdag met schoonfamilie door brengen. Nee hoor het zijn schatjes, maar wij hebben dat gewoon nooit gedaan en zo houd je dus een hele kerstdag over met gezin, en ik geef toe das ook erg chilllll. Zo, ik gaat weer ff een stukje kerstbrood naar binnen werken. Oh enne Sab ik heb hier nog een chocolade kookboekje voor je liggen... Gratis en voor niks onder voorwaarde dat je er af en toe iets uit maakt voor ons hahaha!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssss....jippie ai jeeee..ik mag het chocolade kookboekje hebben..Whiehoe..Ik maak met oud en nieuw iets voor jullie...

Geniet maar lekker van jullie chilldagje met je gezinnetje...

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier dus wel fijn de 'verplichte' dagen met de (schoon)ouders... Mijn ouders vinden het ook prima als we niet komen en dat maakt het juist ongedwongen en wel leuk om te gaan. En zolang de oma's er nog zijn wil ik wel 'verplicht' doen :)

Sab: wilde trouwens nog even zeggen dat ik Mirza bij niet herkent zou hebben! Jeetje, wat is hij veranderd zeg en wat is hij een lekker ding! haha!
    Wij doen ook altijd het 'sinterklaasspel' met kerst, dit keer wel het een en ander gewonnen. Altijd leuk!

Ieder nog hele fijne dagen en 8 januari komt steeds dichterbij, dan kunnen we bijkletsen en hoef ik nu dus niet heel uitgebreid te reageren ;) Zal wat foto's maken van mijn nichtje vandaag om te showen :)

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey meisjes wat een leuke foto's weer!! vooral blijven showen die kleintjes he! ook strakjes in het nieuwe jaar:D.

Hier tot nu toe fijne kerstdagen...straks naar mijn schoonouders...gister mijn ouders gehad met cadeautjes en lekker eten...oma's waren er ook en mijn zusje met vriend...ik zie het niet als verplichtingen omdat ik het altijd gezellig vind om te gaan, heerlijk deze dagen...

iedereen fijne tweede kerstdag!!

oh ja...weet niet wie van jullie mijn emailadres hadden maar ik heb een nieuwe geopend omdat ik veel spam krijg op de oude. degene die hem willen moeten dat even doorgeven en dan stuur ik hem in een pbtje....

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden, ook hier wachten op Nick die wakker wordt. Dan loop ik naar m ijn schoonouders. Daar komt Serge ook heen, die is 2de kerstatdag altijd klaverjassen. Vanmorgen bij mijn oma geweest, Nick zijn overgrootoma. Weer foto's gemaakt, genieten voor zolang het nog duurt. Nick gaat goed. Hij is echt veeeeel rustiger kan zowaar even zelf spelen. Slapen ging vannacht niet maar dat wijt ik aan eerste kerstdag wat druk was met zn allen.

Sab: wat een stoere kerel zeg Mirza. Heerlijk manneke!

Mutz: hahaha lekker wezen stappen weer! Doe je goed. Kerstei nog gevonden/ gevoeld?

Allemaal een fijne 2de kerstdag!

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Iedereen de kerst weer overleefd? Heeft iedereen deze week vrij of zijn er ook meiden die moeten werken?

Sab wat een prachtige foto van Mirza. Het is een een heel knap mannetje. Je mag trots zijn.

Wij hebben de kerst ook overleefd. Alleen was het eerste kerstdag heel eng om naar huis te rijden. Het sneeuwde heel hard en er was nog niet gestrooid omdat het net was begonnen met sneeuwen. We hebben er eens zo lang over gedaan, maar veilig thuis gekomen. En vannacht een heerlijk kerstcadeau gehad. Sam heeft geslapen van half 1 tot half 8. Die nachten willen we vaker ;)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

hier ook een die kerst heeft overleefd! :D was er gezellig.. soms wat dubbel met herinneringen eerdere jaren maar wel super... Gister dus hier SAMEN gekookt wat was dat een feest... samen een kerstdiner op tafel gezet :)

En eerste kerstdag zitten rikken met mijn schoonouders.. heerlijk zeg :D

Verder ook nog even naar het cafe geweest alleen niet zo laat als mutz gemaakt haha... Heb zowaar een gesprek met chris gehad die min of meer babbelde om mij aan het twijfelen te maken (straalde volgens hem minder dan met hem, en hij vond ons wel erg explosief en dat zou niet bij san kunnen blablabla..) heb gezegd geen spijt te hebben gehad maar dat het gevoel nu over was voor hem en ik gelukkig ben met san...

Verder weinig nieuws vanuit brabant.. hier is het trouwens minder slecht geweest als bij loestig... wel wat sneeuw maar nog goed te doen...

oja, net terug uit r'dam... daar even naar de primark geweest en de uggs outlet voor mijn vriendin... genoeg gekocht maar voor weinig geld :) heerlijk zo eens een keer ;)

Fijne vakantie/werkse en super succes met je examen van de week!

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Was het nog een beetje te doen bij de Uggs Outlet? Het schijnt daar steeds zo druk te zijn. Leuk dat jullie samen voorhet diner gezorgd hebben.

Sab: wat een heerlijke foto weer van je mannetje. Jojo zei het al en ik vind het ook, op deze foto zie ik veel van jou in Mirza.

Hier ook een leuke en gezellige kerst gehad. Gisteren nog heerlijk wezen sleeën met Tim. Zodra de slee wat sneller ging was het lachen geblazen, de snelheidsduivel. Oh en wat ik niet moet vergeten te vertellen... Tim zit!!!! Ben zo trots. Ineens zit hij zonder steun en op dit moment al een dikke 5 minuten.

Deel Deze Pagina