Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: Heb je een avondje rust of is je kleine dondersteen nog op? Heb net je filmpje van Mirza aan Edwin laten zien. Ongeloof stond in Ed zijn ogen.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits het is je vergeven hoor. Sam is inderdaad ook een meisje :D maar dat had je vast al door ;).

Manon spannend allemaal zeg. Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Al zou het ook mooi zijn als het donderdag start en dan zo net na twaalven 's nachts wordt geboren op vrijdag de 15de. Er zijn er op dit forum best wel wat die op de 15de zijn bevallen, dus dat is ook speciaal. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het gewoon nu, op dit moment, gaat beginnen.

1979 wat leuk dat je ook even bij kwam kletsen. Met jou dus alles goed. Mooi hoor. Wil je een keer een foto plaatsen van je buikie?

Bietje bij jou gelukkig nog alles rustig. Hopelijk blijft dat nog even zo.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    pfff zo..nou zijn bij Ikea wezen eten haha...ik door de Ikea met mijn weeen....jaja volgens mij is het begonnen. Vlak voor Bart het eten door de keuken sloeg(was per ongelijk he dat dat duidelijk is:D) zat ik al te timen en kwamen ze zo om de 12 minuten.
    Nu lekker onderuit op de bank na heerlijk nog te hebben gedouched. Ze komen nu om de 10 minuten ongeveer en duren een kleine minuut. Het is flink gevoelig maar nog geen helse pijnen ofzo...klopt dat? het maakt wel echt die golf door mijn onderbuik waarbij soms ook mijn rug opspeelt.
    Weet iemand uit ervaring hoe lang ik nog met deze weeen rond ga lopen voordat ze erger gaan worden. ik wil graag naar bed maar ben bang dat ik door de weeen heenslaap straks als ik al bijna in het ziekenhuis zou moeten zijn....je hoort weleens van mensen die de weeen die om de 3 a 4 minuten haast niet voelen(is zeldzaam ok maar ik ken zelf er 1)

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nou Manon ik zou lekker naar bed gaan. Van die weeën word je echt wel wakker. Je hebt je rust nu hard nodig, dus als je nog kan slapen, zou ik het zeker doen. Succes voor vannacht, hopelijk zijn jullie morgen ouders. Zet hem op.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits dat ongeloof heb ik ook elke keer weer, haha. Ik hoop echt dat het ooit overgaat. Hoe is het nu met Tim? Alweer wat opgeknapt?

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat een kl*te nacht zeg! heel de nacht weeen gehad pfff en steeds regelmatiger en vooral pijnlijker. Af en toe wat slaap kunnen pakken maar niet veel. Vannochtend zoveel pijn op bed dat ik eruit ben gegaan. De weeen duren 1,5 minuut...en komen nog steeds niet echt regelmatig. het varieert van een tijdje 8 minuten naar 6 naar 1 van 9 ertussen en dan 5 en dan een tijdje 6 minuten....maar de weeen zelf zijn pijnlijk en duren wel steeds 1,5 minuut. Verlies nog steeds (bruinig) slijm ook, maar niet meer in die grote hoeveelheden tegelijk. Ga straks op een wat christelijker tijdstip de VK maar even bellen en vragen hoe en wat nu...
    Bart zou naar de zaak moeten vandaag..dat is in Culemborg maar heb gezegd dat ik hem niet laat gaan vandaag....zal je zien dat ze vandaag nog niet komt...zullen ze wel denken daar..haha
    Oh ja Jojo...ik moet wel poepen zo lijkt het af en toe maar het gaat niet;)...hoop dat ik me nog wel leeg voor de bevalling anders ben ik bang dat het meekomt:)

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ga zo de VK bellen nu al een uur om de 3 minuten.....gaat ineens snel zeg...hoop dat de ontsluiting niet tegenvalt...

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, via deze weg een hele dikke knuffel.Je kan het en zo wanneer je meisje op je buik ligt ben je zo trots (op jezelf, je meisje en op bart).X

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Hé Manon zet hem op (mocht je dit bericht nog lezen). Je kunt het!! Knap hoor dat je zo lang wachtte om de VK te bellen, dat zou ik toch al wel gedaan hebben. He gaat vandaag gewoon gebeuren. Joehoe!!!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ Loestig..ik lees het nog hoor...in het ziekenhuis heb ik geen internet meer dus dan houdt het op.
    de VK..ja ach...er staat op het formulier dat ik pas mag bellen na 1,5 uur om de 4 minuten weeen. Als het nou middag was geweest had ik wel gebeld maar om ze dan uit bed te bellen vind ik ook zo wat als het nog niet het geval is. Dus ga om 8 uur bellen....
    Ik had eigenlijk ook wel van mezelf gedacht dat ik drukker en hyper zou zijn maar het valt me alles mee...ben de kamlheid zelve:D(nog..haha)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zet hem op Manon, dit klinkt wel goed hoor. Je kan het! En ach al komt er wat mee, lekker belangrijk hè gaat gewoon vandaag je dochter op de wereld zetten. Whiehoe!!!!

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Het is gewoon je oerinstinct om rustig te blijven. Heb je trouwens dat poepend gevoel ook tijdens een wee, of niet? Ik had dat namelijk wel heel erg terwijl ik nog lang geen volledige ontsluiting had, maar had dus al wel persdrang. Dat was opvallend vroeg volgens het ziekenhuis, maar het kan dus wel.

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ Loestig..ja heb het wel bij een aantal weeen gehad idd...maar kwam misschien ook omdat ik nog echt moest..wat inmiddels gelukkig toch nog gebeurd is:D

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh wat ik wel opmerkte is dat als je dus op de wc zit en een wee krijgt het echt megapijn doet...

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ok, dat is mooi. Dan kan je kindje ook beter dalen. Hoor hier, ervaringsdeskundige :D. Ik moet nu gaan afluisten, want ik moet me nog omkleden en ander kom ik te laat op het werk. Ik check straks tuurlijk de site even zodat we het grote nieuws kunnen horen. Super veel succes!!!!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    dankje en werkze vandaag...

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    net gebeld..en ze komt hierheen..om half tien is ze pas hier whaha en ik denken dat ze hierheen geraced komt en daarna meteen door naar ziekenhuis...pfff gaat natuurlijk nog een jarenplan worden vandaag....ben heel benieuwd hoe laat ze geboren zal worden...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeh, het gaat gebeuren vandaag! Spannend hoor! Heel veel succes, je kan het! Ben zo benieuwd, haha. Veel liefs!

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes!! Hoop dat je al behoorlijk wat ontsluiting hebt, zodat je niet zo lang meer hoeft! Dat rustig blijven herken ik ook hoor, heb me ook niet zo kunnen vinden in de hysterische vrouwen die je wel eens op tv ziet!!

Zet m
    Op meissie!!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa Manon wat fijn dat het doorzet! Hou maar in gedachte dat wanneer je de weeen echt niet meer denkt te trekken, je vaak al mag persen!
    Hopelijk duurt het niet meer al te lang voor je!! Zet hem op, je kunt het!!!!

Deel Deze Pagina