Nou zeg..al die moeite voor nog net geen 2 cm....Ze ziet ook weleens dat het nog stopt zei ze..dat hoop ik echt niet hoor..ben er nu helemaal klaar voor! Maar ze zei ook dat het als het eenmaal wel goed op gang is het straks sneller zal gaan....dus nog even doorbijten en heeeeeel veeeeeel geduld hebben.... Om twee uur komt ze terug en dan maar weer kijken...misschien kan ik wat slapen nog zo...maar met die pijn is dat wel erg lastig moet ik zeggen...
Shit dat schiet idd niet op! Die twee cm heb ik al ongemerkt. Jopen dat het dan idd op gaat schieten hoor!! Nog maar 8 te gaan moet je maar denken. Hier blijft de bloeddruk laag, harde buiken snachts word ik gek van. Morgen weer urine en bloed inleveren adh daarvan en mijn bloeddruk, gaan ze zondag bepalen of ik naar huis mag. Ook gaan ze dan kijken of ik nog meer ontsluiting heb, zo ja san mag ik natuurlijk niet naar huis. Blijft weer afwachten dus. Hoewel ik hier natuurlijk goed tot rust kom, begin ik het ook wel een beetje gezien te hebben...
Hey manon! Balen zeg van die 2 cm.... hopen dat 't er vanmiddag beter uitziet! Zet 'm op meissie en hopelijk kun je nog wat slaap/rust pakken! Hi Bietje! Tuurlijk zegt gewicht niks! Maar zag op tegen de rugklachten bij al te hoge kilo's dus vandaar m'n opmerking. Gezondheid van de kleine staat voorop hoor! Wat een vervelende klachten zeg... vooral 's nachts... 33 weken alweer... Tweelingen worden toch meestal eerder geboren? Dan komt 't al helemaal dichtbij! Xxx
Oh Manon ik krijg hier flashbacks!!! Zo ging het bij mij ook! Als je t zelfde verloop krijgt dan is ze er rond 20.00uur vanavond! (je begon ook rond de zelfde tijd met weeen als ik dus t kan hoop t niet voor je) Probeer te ontspannen, want onbewuste stress houdt de ontsluiting ook tegen, terwijl je mega weeen hebt! Ga ook regelmatig plassen en hou het niet op!!! Zijn je vliezen nog heel?? Zet hem op meid die weeen zakken echt niet meer weg! Lekker douchen en relaxen moet jij eens opletten!!!!
Oh Manon wat balen zeg. Als het goed is heb je nu bezoek van de VK. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting je nu hebt.
Geen nieuws. Hoop dat het allemaal meevalt voor je Manon en dat je zenuwkanaallbehandeling erger was dan dit.
Mm, balen dat het nog niet opschiet. Hopelijk heeft Jojo dan gelijk en komt het alsnog vandaag goed op gang. We wachten af. Helaas vanavond werken, dus kan niet bijlezen tussendoor... Kris, hoe is het verder met jou? Heerlijk vakantie natuurlijk. Je hoofd al wat beter? Nog gelukkig in de liefde? Kom je trouwens naar de BBQ als deze doorgaat? Voorlopig kunnen alleen de bevallende meiden niet. Weet natuurlijk niet of Sab t door wil laten gaan zolang er geen duidelijkheid is bij bietje... Zou dan de 23e zijn...
Meiden update. Bietje is begonnen en ik moet meteen poepen. Worden vandaag dus gewoon 3 forum babies geboren
Hmmm t feit dat Manon niet online is geweest is of dat ze er helemaal doorheen zit omdat t niet doorzet óf ze is aan t bevallen en misschien al bevallen! Ze moeten gewoon haar vliezen breken dan krijgt het een boost! Was bij mij ook zo... Beetje jammer dat ze daar na 44uur mee kwamen! Spelletje namen raden doen? Ik zeg: Feline of Olivia. Weet niet waarom vind ik wel passen bij Manon!
Meiden, ik kreeg net een sms van Manon met het nieuws dat ze onderweg is naar het zieknhuis met weeën.
DAMES WAKKER WORDEN!!! STOP WAAR JE MEE BEZIG BENT!!! ER ZIJN 3 FORUM MEIDEN ONDERWEG!!! WHIEHOE!!! Dit is toch wel rete spannend!
Ed is al onderweg naar bed volgens mij, maar ik moet er niet aan denken. T hyper op dit moment. Wat kunnen mannen toch cool blijven