En geweldige namen!!! Beter dan anita en goh wat was t nou Sab??? Ach en die arme Sab moet morgen werken! Hoop dat haar baas lief voor haar is! Ik moet ook naar bed ben zoooo moe! Weet niet of Manon mijn nr heeft dus wil iemand t doorsturen zodra er nieuws is??? Thanx!!!
Zo meiden net terug uit het ziekenhuis. Bietje zag er voor iemand die net een tweeling op de wereld gezet heeft, erg goed uit. Mika en Lynn zijn even bij de meiden wezen kijken. Mijn ouders en ik gaan morgen wel weer even langs. Heb wel foto's gezien. Ze zijn zoooooooooooooo schattig en zoooooooo ienieminie... Nu al verliefd op mijn nieuwe nichtjes... @ Manon... zet hem oooooooooopppppppppppppppppp.
En weer fris en fruitig uit de veren ( not). Nog geen nieuws van Manon hier. Ik hoop echt voor haar dat het ook door gezet is. Zo ik ga lekker werken, bleh
Wat gebeurd hier allemaal. Ik heb gisterenavond helemaal geen tijd meer gehad om te checken. Dus ik dacht nu even kijken hoe het Manon vergaat en TADAAA daar is een tweeling geboren. Oh waar kan ik de namen vinden, op hyves? Even daar kijken. Iemand al nieuws van Manon. Dat is toch geweldig, misschien zijn de 3 meiden wel op dezelfde dag jarig.
Trouwens Sab ik vergeet jou helemaal. GEFELICITEERD kersverse tante. Wauwie. Het is wel snel gegaan bij Bietje hè? Als ik zo kijk naar je bericht dat het begonnen is en dat de meiden er zijn. Bietje zal wel snel een update geven over hoe het allemaal gegaan is. Zit ze vanmiddag gewoon Manon te ZENNen, maar begint het vervolgens bij haar.
Krisje bedankt voor je berichtje. Mooie namen hoor Bietje!!! Kris jij hebt nu natuurlijk ook vakantie. Ben je er al lekker van aan het genieten? Hoe is het nu met je hoofd?
Sab, zie dat je online bent. Nog nieuws? Hoe zwaar zijn de dames? en hoe gaat het met ze en met Bi en Marc? Vragen, vragen, vragen
nog steeds veel hoofdpijn loestig... maar te veel gedaan... dussss eigenlijk schuld... ben echt aan het wachten op nieuws van manon of bart... tjonge jonge jonge.... en dan ook nog eens vakantie met dit weer! en 4 meiden online... hoezo in spanning haha!??! sab.. hoe is het met bi en de meiden!?
Ja Krisje ik zit ook al zo in spanning. Balen dat je hoofd zo pijn doet. Bah bah bah. En het weer is idd ook bah, maar gelukkig heb je niet 1 of 2 weken vakantie, maar gewoon 6 weken. Dus komen vast nog wel een paar mooie dagen.