Duurt zeker lang... Zal vast helemaal op en uitgeput zijn en aan het genieten van hun dochter. Positief blijven! Kris je laat het weten he, als je iets hoort??
Ik ben niet zo van het F5-en zie ik nu, haha! Bietje, wat een verhaal! Wat heerlijk dat de meiden er zijn en het zo goed doen. Ben zooo benieuwd naar de foto's! Jeetje, gewoon twee meiden in één keer! Lekker uitrusten!!
Bietje, wat een verhaal! Gelukkig dat 't er allemaal goed uit ziet met jullie meisjes! En wat een leuke namen! Hoop dat jij je snel weer goed zult voelen! Gefeliciteerd had ik je al, maar misschien heb je 't nog niet gelezen, dus nogmaals: proficiat! Xxx
Ik dacht al wie is dat nou. Bijna alles is goed verlopen, alleen de placenta wilde er niet uit. Die wordt nu weggehaald onder narcose. Ons kindje is kerngezond, weegt maar liefst 4010 gram en is 51 cm. De naam moet je maar aan Manon vragen maar daar moet je nog ff op wachten. Gemeen hè, gr Ba Reactie van papa bart!
PFFF gelukkig, ze is geboren. BEn nu toch wel heel benieuwd naar de naam. Dat laat je snel weten hè Kris. Flinke meid hoor, ruim 8 pond. Jeetje. Bietje wat een verhaal zeg, maar zo te lezen een erg fijne bevalling. Lekker kort. En nu heerlijk genieten van je meiden. Hoe veel wogen ze ook alweer (vast wel ergens gelezen, maar ben het helemaal kwijt).
Bietje weet alweer hoeveel ze wegen (even berichtje van Kris teruggezocht). Is inderdaad erg weinig, maar blijkbaar gaat het helemaal goed met ze en dat is het belangrijkste.
Meiden onderstaand de sms van Manon,met verzoek of ik het hier weer plaatsen: Tessa weegt 4010 gram en is 51 cm en was er eindelijk om 3 uur. Bij mij kwam de placenta niet los dus operatief verwijdert. Ik ben net terug, vandaar late reactie, sorry. Moet nog 1 a 2 dagen blijven dus kan niet op zp. Ben ook 1,5 liet bloed verloren en krijg straks een zak om aan te vullen. Hb is ook heel laag 4,1, maar goed met Tes alles goed gelukkig! Aanloop bevaling was lang maar ze was er in een kwartier (4x persen en 1 mini scheurtje (hechting))X
Yeahhhhhhhh daar is nummer 3...Tjee Tessa heeft wel op zich laten wachten hoor. Die dacht vast, ik wil mijn eigen dag om jarig te zijn. Kate en Joan, moeten hem toch al delen. Manon en Bart van harte.!!!!!!!! Geniet van en met elkaar van jullie wondertje.
Ah eindelijk bericht van Manon! Fijn dat Tessa er is en dat de grande finale uiteindelijk meeviel. Gefeliciteerd en geniet van jullie mooie meisje!
Jaaa gefeliciteerd Manon en Bart!!! Wat een suuuuper leuke naam en wat een lekkere flinke meid zeg! Die heeft het zeker goed gehad bij mama! Pittige hoor! Het lijk wel alsof ik mijn eigen verhaal lees (op de placenta na)! Geniet van jullie Tessa! Nu echt papa en mama wow! Ben erg benieuwd naar haar foto!!!!
GEFELICITEERD met de 3 forumbaby's. Manon en Bietje...Geweldig om de bevallingsverhalen te horen!! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn de baby's allemaal gezond. Nu lekker genieten.
Sabje, heb je het een beetje overleefd vandaag? En vannacht nog geslapen???? Ben je nu gewoon thuis???
3 meisjes geboren uit ons topic en wij zijn stil hier. Wat klopt er niet.................................... Manon: Het zou super fijn zijn he als de zak ijzer heeft geholpen en dat jullie vandaag lekker naar huis mogen. Mijn ma was helemaal ondersteboven van Tessa. haha een half uur na het showen van de foto zat ze nog "Wat een mooiii kindje". Bi: Hoe is het met de meisjes. Willen/kunnen ze al zelf drinken. Gaat het ademen goed en houden ze zichzelf warm? En hoe is met jouw spierpijn?? Jojo: Volgens mij vandaag dag 9 zonder peuk. Voor Robin dag 8? of heeft hij opgegeven. Sab: Heeft Jas het leuk gehad op kamp? En hoe heeft Mirza geslapen bij opa en oma. Mutz; wat ben je stil Kris: Hihi die rustdag liep dus mooi de soep in hé donderdag. Heb je niet al te veel last gehad? Vond het prettig dat we konden whatsappen. Tim slaapt dit weekend 2 nachtjes bij mijn ouders. Wij gaan vandaag naar de efteling met vrienden. Zouden vroeg vertrekken dus Tim gister al ondergebracht. Ondertussen zitten we nog te wachten. Kan daar niet zo goed tegen. Tijd is tijd. Fijn weekend allemaal. Voor degene die geen reactie heeft gehad. Het is geen onwil maar weet niets te melden.
Spierpijn gaat goed hoor. Kate heeft het wat zwaarder met ademen dan Joan. Zij heeft een snorretje met extra lucht. Verder weegt Kate nu 2015 en Joan 1635, ze krijgen voeding via de sonde. Joan mocht gisteren heel even een druppeltje proberen uit een flesje maar dat is nog heel moeilijk als je zo klein bent. Ze zit wel al echt te smakken. Kate krijgt ook medicatie om haar wat alerter te houden. Temp regelen ze wel heel goed zelf.
Foto van Tessa???? WAAARRRR??? Wil ik ook zien Smits zijn jullie uiteindelijk nog optijd opgehaald?? Ik kan daar ook slecht tegen hoor! Hoop dat jullie ondanks de klok toch een fijne dag gehad hebben!!!! Dag 10 al vandaag Smits!!! Ro dag 9 en het gaat echt goed! Heb mezelf beloond met een Noosa armband (foto zal ik zo posten) Elke maand dat ik niet rook (of elke 2 weken, ander duurt t zo lang) koop ik er een Chunk bij (soort knoopje wat je erop doet) Bie dat is wel vervelend dat Kate het wat moeilijker heeft met ademen bah! Je zou verwachten dat mini Joan dat zou hebben he, maar wat een vechtertje dan! Heb je het idee dat de medicatie aanslaat bij Kate? Ben je er al uit wat je doet? Blijven of naar huis? Van beide is wat te zeggen, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt!!! Idd heel stil hier!!!!
View attachment 167460 De roze Chunk staat voor de geboorte van een dochter! (elke Chunk heeft een betekenis)
View attachment 167461 Niet een scherpe foto, maar ik wilde hem even delen! Charlie vlak voor het naar bed gaan met haar buggy en popjes! (die ene heeft enge ogen haha zijn verbleekt en 1 oog kan niet dicht! Is mijn oude pop!) Groot ineens he!!!!