Bekijk bijlage 167462 Nog 1tje dan! Ze doet alles na wat ik doe dus even de "boodschappen" uitladen hahahah!
hey meiden, Bedankt voor de steun en de reacties. Het is allemaal niet zo verlopen als gepland maar Tessa is er en gezond en wel, en dat is toch het belangrijkste. Ik moet nog flink aansterken maar gelukkig nu wel thuis. In de loop van de week zal ik verslag doen van de bevalling want dat is wel een verhaal apart dus daar moet ik even voor gaan zitten. Tes is nu aan het drinken bij me en daarna ga ik naar bed...ben op... Bietje en Sab jullie gefeliciteerd!!!....en Bietje wat een leuke namen en wat megacool dat ze maar 1 dag schelen nu! Hopelijk sterken je meiden snel aan en komen ze snel op gewicht. Tessa is alweer afgevallen naar 3740 en krijgt elke voeding ook een beetje bijvoeding. Waarschijnlijk zat bij haar begin gewicht een hoop vocht van de lange bevalling.....maargoed dat verhaal komt nog zoals ik zei... dikke knuf aan iedereen van ons drietjes
@ Jojo, wat een geweldige foto's weer van je meissie zeg. Het is zo'n schatje. En super goed doe je het met je niet roken. Ben trots op je. Enne koop maar elke 2 weken iets moois voor jezelf hoor. Net zolang totdat de armband vol is. @ Manon, ben benieuwd naar je verhaal. Fijn dat je weer thuis bent. Nu lekker rusten, genieten en aansterken. Vandaag weer even bij mijn oh zo schattige nichtjes geweest. Ze zijn zooooooooooooo lief. Ben zo trots op ze en op hun moeder natuurlijk ook. Verder is het hier nog steeds bal, dus daar hebben we het maar niet over. Laten we het erop houden dat ik nog nooit zo hard aan vakantie toe ben geweest.
Smits hoe was het in de Efteling? En vandaag natuurlijk lekker uitgeslapen nu Tim er niet is. Jojo wat knap van je dat je het zo goed volhoudt. Daar mag je jezelf best voor belonen. En wat een leuke foto's van Charlie. Ze groeit echt heel hard. Manon heerlijk dat je weer thuis bent op je eigen stekkie. We horen graag je bevallingsverhaal als je er klaar voor bent en natuurlijk zien we dan ook graag de foto die Smits al heeft gezien. Geniet heerlijk van je gezinnetje. Bietje hoe gaat het nu met de meiden. Heeft Joan inmiddels al uit een flesje gedronken en slaat de medicatie bij Kate aan? Sab jij hebt nu ook vakantie begrijp ik. Hopelijk heeft Mirza vanaf nu ook een fijn ritme, zodat je ook extra van je rust kunt genieten tijdens je vakantie. Sorry de rest ben ik een beetje kwijt. Even een vraagje aan alle mama's die al met de kindjes hebben gefietst. Vanaf wanneer zijn jullie gaan fietsen? Ik heb namelijk het fieststoeltje gemonteerd, maar weet niet zo goed wanneer het juiste moment is. Sam kan goed zitten in de kinderstoel en buggy, maar zodra ik haar los op de grond zet rolt ze nog snel om. Moet ze ook op de grond goed los kunnen zitten om met haar te kunnen fietsen?
@ Loestig, hier nog geen vakantie hoor, we moeten nog 1 week werken. Onze regio is dit jaar als laatste aan de beurt. Hebben dus een heel lang schooljaar, wat erg te merken is aan de kids en hun juf, hahaha. Volgens mij mag je pas gaan fietsen als je kindje zelfstandig kan zitten en dan zolang fietsen als dat ze blijft zitten. Snap je me nog??
Hi lieve meiden, smits hoe was de efteling? Druk vanwege de vakantie? Of juist rustig door het weer? manon hier ook zo'n trotse muts die de foto aan ivo, moeders en vriendinnen laat zien... Wat een beauty! Sab... Gefeliciteert met je nichtje.. Lynn was toch jarig? Nu nog 1 week werken toch? Bi... Las dat je met slaappil goed slaapt... Blijf je nu nog lang omdat ik las dat je twijfelde...? Mutz... Hoe is het in zeeland? Klaar voor jullie ventje? Jojo... Knap dat je nog gestopt bent.. En goed dat je zo'n beloningssysteem voor jezelf hebt gekocht... Wat een mooie armband! 1979 goed aan het groeien..? Gelukkig.. Hoe ist met jou? Julesz geniet zkr heerlijk van jullie kabouter.... Hier vakantie.. Ben blij dat ik volgende 2 wkn vakantiewerk op bedrijf van mijn moeder ga werken... Pokkeweer zeg! Gelukkig 3 aug 8 dagen mallorca... Met ivo gaat het ook super.. Hij is geweldig en vullen elkaar aan...(same story nog steeds) Verder mijn moeder een nieuwe auto gekochtmmm levering okt-nov hopelijk.. Ik graag dan haar oudere auto... Heerlijk met airco, centrale vergrendeling etc.. Verder gaat het met mama best goed... Werkt fulltime nu en is best sterk.. Wel houden we haar goed in de gaten dat ze niet te veel doet... Met mijn broer ook best goed... Zit gelukkig weer beter in zijn vel... That's all!!
Jeetje ga je een weekje op vakantie, mis je gewoon twee bevallingen!!! Heb nog niet alles bijgelezen maar zal even proberen kort te reageren. Bi: nogmaals van harte gefeliciteerd met de meiden! Wat heerlijk dat ze er zijn en dat de bevalling zo snel is gegaan. Mooie namen hebben de meiden gekregen. Manon: ook jullie van harte gefeliciteerd met Tessa! Zo te horen heb je een pittige bevalling gehad dus nu even bijkomen. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal maar dat komt wel als je tijd hebt. Geniet van jullie meisje! Sab: bedankt voor de updates! Zat te stuiteren in Frankrijk hoor. En hou vol deze week!!! Jullie hebben de vakantie zo verdiend. Jojo: wauw wat ben ik trots op je zeg! Nog gestopt met roken. Heb besloten dat ik ook echt ga stoppen nu. Ben dus wel benieuwd naar de manier waarop jij het doet. Kun je me vertellen hoe het precies werkt? Loes: ook ik ben begonnen met fietsen toen Nick goed zelf kon zitten. Gaat het goed met Sam verder? Kris: wat is je mams sterk zeg! Hartstikke knap hoor. En heerlijk dat het met Ivo zo goed gaat. Smits: efteling lees ik? Leuk!!!!!!!! Tim te logeren lekker uitslapen dus. Pff nou weet ik het even niet meer. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Jammer dat het weer niet echt mee wilde werken. Maar lekker genoten. En Nick sliep elke nacht door, regelmatig tot 8 (!!!!!) uur. Helaas vanmorgen weer 6 uur. Hahah vakantie voorbij. Nick zegt nu papa. Grappig hoor! Hoop snel mama te horen. Zo ga nog even wat vakantietroep opruimen en wat berichten teruglezen!
Mmm, het is hier inderdaad best stil, maar dat mag ook wel na twee bijzondere bevallingen! En dan het idee dat ik van de 'harde kern' de volgende ben.... Eerst natuurlijk nog de kleine van 1979, maar dan moet ik er toch echt aan geloven en weet je wat: ik kan niet wachten. Ik geniet volop van het zwanger zijn hoor en ik kan zo nog weken door, maar de kleine vasthouden is toch wat ik het liefst zou willen. Ik heb geduld en laat de kleine man lekker groeien en schoppen en hopen dat ik me zo blijf voelen. Eerst nog een paar drukke weken op het werk doorkomen: verlof collega start volgende week en ook is het druk met vakantie van collega's... Komt goed, daarna ben ik 'even vrij'. @Bietje: hoop dat jullie snel met z'n allen (wat een gezin heb je nu!!) thuis kunnen gaan genieten. Wat lijkt het me bijzonder: twee van die kleine mensjes.. Hoe voel jij je? Al minder last van je spieren? Nog gefeliciteerd met de oudste dochter! @Manon: het is niet meegevallen, maar daar is ze dan eindelijk! Hoop dat je je snel beter voelt en dat jullie genieten van de kraamtijd. Reuze benieuwd naar een foto natuurlijk. @Smits: ben ook heel fan van vrienden die niet optijd komen, grr... Hopelijk nog wel een leuke dag gehad? Kleine Timmetjes worden groot, wat een heerlijk ventje heb je toch en wat leuk dat hij zo gaat stappen! @Sab: de laatste loodjes op het werk? Jullie zijn erg laat met de vakantie... Gaan jullie nog weg met z'n drieen? En wat grappig om je onderschrift te lezen (en nieuwe banner). Ben zo benieuwd wanneer zich er een tweede aandient! Spannend. Alvast weer oefenen met je kleine nichtjes Hopelijk heeft Mirza snel door dat je 's avond gewoon moet gaan (en blijven) slapen. @Kris: lekker aan het genieten van de liefde en de vakantie. Lekker dat je nog een weekje naar de zon gaat! Jammer dat je Ivo dan moet missen, maar des te fijner om hem dan weer te zien! Gaaf, je eigen autootje!! @jojo: wauw, wat een grote meid heb je al! Een schatje! En ben trost op je! Al ruim 10 dagen gestopt. Leuke beloning heb je voor jezelf. Hopelijk val je straks om van de hoeveelheid chunks! @super: welkom thuis! Heerlijk dat Nick zo lekker heeft geslapen tijdens de vakantie en jullie dus ook (neem ik aan ) en verder ook genoten hebben. Zal wel weer even wennen voor hem zijn thuis. Leuk dat hij al gaat praten! Mama zegt hij vast snel @Loes: best handig he, dat je hier kan navragen hoe of wat, haha! Verwachtte mijn nichtje ook al op de fiets, maar kan ook nog niet zo lang alleen zitten. Past Sam nog in de Maxi-Cosi? @gelukkig: wat wordt jullie wachten toch op de proef gesteld... Weet je al wanneer je wordt geopereerd? En gaan ze nog een keer een samenlevingstest doen, deze was toch negatief? Vind het zo gek dat ze dan vanalles gaan doen en niet dat nogmaals controleren... Snap dat je minder actief bent hier, alleen maar kids en zwangeren. We denken aan je!! @1979: ook aan het genieten van de kleine en kan je ook niet wachten?? Kamertje al klaar en alles al geregeld en in huis? Hier is het kamertje klaar, alleen de wassen moeten nog gedaan worden (heb je verlof voor begreep ik...) en mis nog wel wat kleine dingetjes, maar het meeste is in huis. @Julesz: net je blog weer gelezen. Blijft geweldig om te lezen. Maf mens ben je, maar geweldig, haha! Heerlijk hoe je geniet van de kleine dingen. Ben ik weer een beetje bij?? Ging dit even in mijn pauze schrijven, maar ik kwam niet heel ver... Toch gaat het achter mijn bureau net iets makkelijker dan thuis op de bank en de iPad. Vandaar ook die lange stilte van me als het gaat om uitgebreide berichten. Lees wel elke dag mee (als er iets te lezen is dan ). Pff, wat een weer he, voor de zomer... Nu heb ik niet te klagen gehad tijdens mijn vakantie, maar een terrasje ter ontspanning in de zon is ook wel eens lekker (Smits, wanneer kom je me vergezellen? (en rest)) Nou ja, niet zo lang de zon niet schijnt, dat snap ik Voor nu even genoeg gekletst denk ik. Op naar huis op de bank in chillstand!
Wanneer ze zon schijnt plannen we terasdate Mutz. Nu eerst weer een etentje met mijn oude schoolvriendinnetje, Heb er weer zin in. Efteling was leuk en zooooo rustig. Om 17.30 begon het te regenen ( gelukkig eenstuk later dan de berichten aangaven) en zijn we uit eindelijk helemaal tot op het bot nat geworden. Gelukkig hadden we een extra set kleding mee. Oja uiteindelijk een half uur later vertrokken, had dus nog een half uur langer in mijn bed kunnen liggen. En ik kan nu echt zeggen TIM LOOPT. Heel de dag sleept hij dingen mee door het huis, zo schattig.
Mmm mutz... Maar goed dat jij oplettend bent... Was mij nog niet opgevallen dat sab weer cyclussen bijhoudt! Fijn te lezen dat het op vak lekker ging met nick..en sorry dat ik jr geen reactie gaf... Niet bewust gedaan hoor! Bi gaat thuis slapen vannacht zag ik... Veel plezier bij je oudste kids... En 'sterkte' om je jongsten wat verder weg te hebben! Zet hem op jojo!
@ Mutz..goed opgelet hoor, haha..Maar een paar pagina's terug hadden we het er al over gehad, maar door alle nieuwe babies is dit op de achtergrond geraakt. Helemaaaaaaaal niet erg, hahaha.. Wat goed om te lezen dat je je zo lekker voelt. Ik heb ook zo genoten van het zwanger zijn. Jij bent ook gewoon nog zo actief, heerlijk. Enne als de zon schijnt willen wij toch een keer jouw kant op ivm Jas zijn familie, dus dat kunnen we dan meteen mooi combineren met een terrasje. Boek wel een hotel ofzo, whaha @ Smits..yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh wat gaaf dat Tim loopt zeg, oh dat ziet er toch zo schattig uit. Ben benieuwd wanneer onze man zijn losse stapjes gaat zetten. @ Kris..zou wel lekker zijn een (andere??) auto. Weet eigenlijk niet of je al een auto hebt, dacht van wel, maar nu ga ik twijfelen. En update Bietje. Ze was inderdaad van plan om vandaag naar huis te gaan, maar helaas ze mag niet. Waardes van haar urine zijn nog niet goed en ook haar bloeddruk is nog te hoog. Morgen weer een nieuwe kans. Ze krijgt nu wel in ieder geval al vroeg in de avond een slaappil.
Tjee! Manon erachter aan! Gefeliciteerd! Ja, bevallingen gaan altijd anders dan verwacht/gehoopt he? Maar het was dus wel heftig..Ben benieuwd hoe het je vergaan is en of je al genieten kunt! Doe rustigaan.. Bietje had ik al via Sab en Facebook gelezen. Wat een beebfeest. Ohh. Ik hoop dat je snel naar huis mag Biet! Zo, nu eens. Op zoek naar die foto waar jullie het over hebben. En mutz is next in row.Joepie!
Haha julesz, noemen ze dat niet een olifanten dracht?? Bietje is gisteravond naar huis gegaan. Ven benieuwd of ze lekker geslapen heeft. Manon hoe is het daar? Begint het allemaal een beetje te wennen? Bedankt voor je kaartje, erg schattig. Enne waar blijft die foto nou? Haha
Wat doen we eigenlijk de 23ste?? De voorspellingen zijn ruk, sommigen hebben nog niet gereageerd en ik denk dat Manon en Bietje er sowieso niet bij kunnen zijn. Degene die willen komen zijn welkom hoor, laat maar weten dan regel ik wat. Kunnen dan ook wat halen/ bestellen en dan een andere keer de bbq aanzetten.
Julesz: je bent er op tijd bij vandaag! Hoe is het met de kleine Sepp? En die banner moet inderdaad wel even aangepast worden. Sab: misschien de bbq wat vooruit schuiven? hopen op beter weer? Ik wacht wel even af wat derest wil. Hoe is het met de avonden? Je hebt eindelijk bijna vakantie. Helaas is mijn vakantie dan over. Bi: Lees dat je vannacht thuis was. Hoe gaat het met je? en met de meiden? Mika en Lynn zijn zeker super trots? Manon: heb je kaart ook gehad! Wat een leuke kaart zeg! Chicks rule hahaha grappig. Hoe gaat het bij jullie? Jojo: hoe gaat het zonder de sigaret? Smits: leuk gehad in de efteling las ik. Jammer dat jullie toch nog nat geregend zijn. Hier (even afkloppen) slaapt Nick nog steeds goed. Elke nacht slaapt hij door tot 06:45 uur. Wat een verademing. Zo babykamer kijken bij mn vriendinnetje en morgen naar het cb. Ben benieuwd af onze man is aangekomen. Vast wel want ook het eten gaat goed. Geniet van het zonnetje vandaag!
Jeee bietje fijn dat je toch naar huis mocht gisteren! Lijkt me net als je zelf al zei, wel moeilijk zonder Kate en Joan!!! Manon leuk kaartje dank je wel!!!! Ben ook erg benieuwd naar je verhaal! Super wat top om te lezen dat het zo lekker gaat met Nick!!! Ik zal je later vandaag even uitgebreid vertellen hoe het werkt met het stoppen met roken voor mij! Sab hoe is het daar???? Nog meer terror avonden gehad met Mirza of heeft hij het opgegeven??? (hoop het) Ik denk idd dat het leuker is om de bbq wat op te schuiven. Misschien dat het dan toch nog op een zondag kan zodat ik niet alleen met Charlie hoef te komen??? Ro vindt het nl ook altijd erg gezellig om mee te gaan! Julesz hahaha snel veranderen!!! Hoe gaat het met jullie? Groeit kabouter goed en is hij tevreden??? Lekker genieten hoor!!!! Mutz wat fijn dat je je zo goed voelt he!!!! Ik duim voor je dat het zo blijft en dat het ook tijdens en na de bevalling zo is! Snap dat je nieuwsgierig bent naar jullie mannetje!!! Ik ben vooral benieuwd naar de naam hahaha!!! NOu blijf maar lekker nog even zitten hoor!!! Kris wordt je koppie nu al beter??? Houdt wel lang aan he??? (misschien minder lang als je eens ruuuuust nam????? ) Nu lekker vakantie dus leuke dingen doen, vakantie en Ivo time!!! Zo fijn dat je zo happy bent en dat het met je mams ook goed gaat!!!!! Ze heeft het snel weer op de rit! Daar mag je trots op zijn vind je ook niet??? Hier gaat het goed! Vandaag alweer 2 weken gestopt met roken! Wel moeilijke momenten gehad afgelopen dagen hoor.. Zat ff niet zo lekker in mijn vel. Twijfel weer erg over mijn werk. Denk toch dat ik iets anders wil gaan doen, wat minder uitdaging... Ik wil gewoon rust (en t liefst helemaal niet werken hahah) Ik zit te denken aan de kinderopvang. Is ook een uitdaging en druk, maar je komt daar niet in aanraking met agressie (nou ja ik denk dat ik een 2 jarige nog wel aan kan hahaha). Dusss hoop twijfels weer, maaaar IK ROOK NIET hahahah Ik ga Ro ff wakker maken. Hij heeft nu wel weer lang genoeg geslapen hihi! Fijne dag meiden!
Ik heb steeds meegelezen en wil nu gaan reageren, maar merk dat ik weer een hoop kwijt ben. Sorry als ik iets vergeet, is niet met opzet. Bietje hoe is het vannacht gegaan? Kon je de slaap een beetje pakken zonder de 2 meiden? Met hoeveel weken mogen de meisjes naar huis toe? En gaat het nu weer wat beter met de ademhaling van Kate? Manon leuk kaartje!! Maar waar we natuurlijk allemaal nieuwsgierig naar zijn is Tessa zelf. Kom maar op met die foto! Jojo wat knap dat je nog steeds geen sigaretten aanraakt. Volhouden zo! Wel balen dat je nu zo twijfelt over je werk. Het lijkt me ook geen pretje als je bekijkt wat je de laatste tijd is overkomen met je knie. Moeilijk om daar een beslissing over te nemen. Super hoe was de kinderkamer? Vast heel mooi, kan ook niet anders. Mutzie jouw mannetje moet toch echt nog even blijven zitten hoor. Fijn dat je geen kwaaltjes hebt, dan geniet je toch net iets meer van je zwangerschap. Je vroeg of Sam nog in de maxi-cosi past en het antwoord is ja, maar nog maar net hoor. Ik denk dat ze over een tijdje in de gewone autostoel kan. Ik wil wel dat ze eerst goed zit voor ik daarmee ga beginnen. Je kunt Sam mooi vergelijken met je nichtje en volgens mij gaan ze heel gelijk op. Heeft zij ook al tandjes? Sam heeft er inmiddels 2 en volgens mij komt nummer 3 eraan. Kris luister eens naar mama jojo. Neem rust!!!! En laat je gewoon lekker verwennen door Ivo Sab is Mirza nog steeds aan het spoken of wordt het nu toch weer wat minder. Hopelijk hoort het gewoon bij een sprongetje en is hij snel weer een goede slaper. De rest ben ik echt helemaal kwijt. Smits volgens mij had ik al gereageerd op je Efteling uitje, maar ook dat ben ik kwijt. Dat krijg je zo vlak voor de vakantie. Je hoofd raakt overvol en is echt toe aan rust haha, nog 1,5 week wachten voor mij. Hier gaat verder alles goed, al is Sam sinds maandagavond wel snipverkouden. Is wel zielig, maandag op dinsdag heeft ze heel slecht geslapen (en mama dus ook), maar afgelopen nacht ging het een stuk beter. Ze wil nu alleen bijna niets eten. Ach ja komt vast omdat ze zich niet zo lekker voelt. Zal met een paar dagen, hopelijk, wel voorbij zijn.
He meiden, idd weer thuis. En natuurlijk ruk geslapen...kon echt NIET in slaap komen. Ook niet zo gek met alles wat er de afgelopen week is gebeurd. Uiteindelijk viel ik na 2 uur in slaap. Vandaag bewust geen middagdutje gedaan en valeriaan gehaald. verder heb ik lkkr last van de bijwerkingen van de medicatie. Opgeblazen gezicht, enkels en voeten, hoofdpijn en dizzy. Hoop dat ik er zo snel mogelijk af mag. Vanochtend mocht Kate voor het eerst lekker in bad, samen met de zuster gedaan want het blijft altijd spannend voor de eerste keer (ook al heb ik er al twee haha) ze zijn dan nog zo klein. Ze was heerlijk aan het genieten. Vanavond mag Joan. Ze doen het erg goed, krijgen nog wel sonde voeding maar af en toe proberen we een flesje. Kate krijgt geen zuurstof meer ook geen medicatie en het infuus is er ook al bij allebei af. Super dus. Ik hoop zelf dat ik ze een maand na hun geboorte mee kan nemen naar huis, dus dat zou rond 13 augustus zijn. Het hangt er helemaal vanaf hoe goed ze groeien en daarmee samenhangend hoe goed ze eten natuurlijk. Joan weegt op dit moment 1710 gram, zij zit dus al boven haar geboorte gewicht. Kate weegt 2055 gram, zij zit er nog steeds onder. Verder lijken ze wel op elkaar maar omdat er zoveel verschil in gewicht zit is dat lastig te zien. Kate heeft een bollere toet en fronst wat meer, Joan is echt een klein poppetje maar heeft een heel relaxed gezichtje.... Wat betreft de bbq, ik merk het allemaal wel, zou het het allerleukst vinden als iedereen erbij is natuurlijk inclusief nieuwe baby's. Mocht dit niet lukken ook geen probleem. Manon, bedankt voor je kaartje...ook hier benieuwd naar je meisje en het verhaal! Julesz, hoe voelt dat om 49 weken zwanger te zijn, mijn god....moet er niet aan denken hahahaha Rest komt later, energy level lowwwwwwww......
Bi: Waarvoor heb je eigenlijk medicatie? gevolg van de zwangerschapsvergiftiging? Je meiden doen het echt goed hè! Heerlijk dat ze in bad mochten. Sab: Het ziet ernaar uit dat er niet veel komen zaterdag. Kijk maar wat je wil, de hele ploeg in ene of zaterdag toch een klein deel. Mirza is dus ook aan het spoken in zijn mondje. Zielig hoor. Bij Tim zijn er 4 kiezen aan het doorkomen. Tenminste 1 is nu helemaal door, maar van de andere drie zijn nog alleen de punten door. Hij is echt van slag door het gebeuren. Eet als een zieke kip, slaapt slecht en spuit de luiers lekker onder. Jojo: een rustigere baan kan voor je gezondheid idd geen kwaad. Wel weer een lastige keuze. Ik vind Charlie al zo groot geworden. Ze echt een peuter. Loestig: Jpehoe bijna vakantie. Lekker hoor. Waar gaat de reis naar toe? Ik ben Tim ook pas gaan fietsen toen hij goed zelf kon zitten. Super: heeeerlijk even bijtanken voor jullie met zulke goeie nachten. Houden zo!! Manon: Je kaartje is leuk!!!!!! Kris: wij moeten elkaar nog even contacten over je weet wel die ene site