Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Smits, mijn blOeddruk wil niet zakken. Er zat geen eiwit meer in mijn urine, maar dus nog wel hoge bloeddruk. De medicijnen die ik nu heb, moeten dat naar beneden brengen, maar het middel lijkt wel erger dan de kwaal.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Sab: had het een paar pagina's ook al gelezen hoor. Zat er al een lange tijd op de wachten, wie van de moeders als eerst weer zwanger zou willen worden :) Vind het erg leuk als de kids dicht op elkaar zitten, al kan ik daar nu nog niks over zeggen, haha. Eerst deze maar!

@Manon: bedankt voor je kaartje! Erg leuk. Grappig om de bekende elementen erin terug te vinden.

@Bietje: weer lekker thuis in je eigen bedje, wel jammer dat je wat verder weg van je meisjes bent. Hopelijk mogen ze snel naar huis!

@Smits: doe eens niet zo geheimzinnig met Kris over een site... :p

@Loes: lekker hoor, bijna vakantie! Is inderdaad leuk om Sam met mijn nichtje te vergelijken. Schelen zo weinig! Mijn nichtje heeft nu twee boven- en twee ondertanden. Kan sinds anderhalve week ook (vooruit) tijgeren. Erg leuk om te zien. Sam ook zo ondernemend?

@jojo: kan me je twijfels zo goed voorstellen! Heb ook met die doelgroep gewerkt. Best leuk hoor, maar het is bijna altijd op je hoede zijn en maar weer afwachten hoe hun bui is...
    Je bent ziek zag ik en je kleine meid ook? Ziek maar lekker uit!

@super: fijn dat Nick goed slaapt! Hadden jullie ondertussen wel verdiend!

@all: misschien een goed idee om de date te verzetten naar het moment dat de baby's en kersverse moeders thuis zijn en zich goed voelen. Lijkt me wel erg leuk om ze allemaal te zien en als ik dan zo'n stuk moet rijden, dan liever één keer in korte tijd dan twee.
    Vanaf 21-08 een nieuw planning maken bij afspraak.nl?

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bi: pff lastig dat je thuis zonder de meisjes bent. Kan me voorstellen dat het slapen nog niet helemaal wil. Hopelijk voel je je snel beter en kun je een beetje bijtanken. Zag de foto's op fb, wat een moppies zeg. Zo klein nog! Heerlijk dat je ze even in bad mocht doen.

Smits: las al even terug dat Tim officieel loopt. Goed zeg! Hoe gaat het met praten?

Mutz: heerlijk om zo te verlangen naar jullie kleine kanjer. Je moet nog wel even geduld hebben. Maar het is het wachten meer dan waard :) Kijk je uit naar de bevalling of zie je er tegenop? Fijn dat je je nog zo lekker zwanger voelt!

Loes: Stuur even wat slaapstralen naar Mirza, hier hebben ze zo goed geholpen!! Al uit over het fietsen? Je kunt natuurlijk ook gewoon een stukje proberen, kijken hoe stevig Sam in het zitje blijft zitten.

Vanmorgen heeft Nick weer zijn prikken gehad. Arme man moest in de houtgreep. Maar hij heeft maar even gehuild en ligt nu heerlijk te slapen. Hij was 73,6cm en 8475 gram. Moet proberen hem 's morgens en 's middags 2 boterhammen te geven. Net heeft hij 1,5 boterham gegeten. Wat doen jullie allemaal op brood? (zonder koemelk) kom niet verder dan jam, leverworst en chocopasta!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeee ???? Super 4 boterhammen per dag?? Dat eet Lynn nog niet eens joh!

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    hahaha en ik kom ook maar op 3 per dag.
    Waarom nog koemelkvrij?? Hij is toch helemaal over?
    Banaan op brood vinden kinderen vaak ook lekker. Gestampte muisjes, boterhammenworst, appelstroop, schuddebuikjes (is misschien wel met koemelk)

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leverpastei?

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Aloha...

Jahoor Super 4 boterhammen?? Mijn god zeg, ben al blij als Mirza er 1 op krijgt, haha...

En wat betreft die date, die verzetten we dan toch gewoon. Is wel het gezelligst als we met zijn allen zijn, maar nogmaals wie er zaterdag wil komen is van harte welkom hoor...

Euhh..verder pompidom wat was het ook al weer??

Ben het kwijt, haha..

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Hahaha dezelfde gedachten dus over 4 boterhammen! Hij eet er 's ochtends 1 in ieder geval en tussen de middag dus vandaag 1,5. Ga er ook geen gedoe van maken, hij eet wat hij wil hoor. Eet er zelf ook maar 2 of 3 (en beschuit en crackers en koek en snoep en chips hahaha)

Bedankt voor de tips. Ga morgen idd muisjes en vruchtenhagel halen. Banaan ook goed idee en leverpastei eet hij al heel graag.

Smits: ben erachter dat het heel goed gaat met de koemelkflessen maar zodra ik er zuivel aan toe voeg zit hij de volgende dag weer onder de uitslag. Ga na zijn eerste verjaardag weer een keer yoghurt proberen. Kijken hoe het gaat. Maar voor nu gaat het goed zo.

Nick is wat hangerig van de prikken. Heeft wat verhoging en ligt nu lekker te slapen.

Sab: hoe is het met de avonden van Mirza? En al vakantie>

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha ik ben dus echt een watjes moeder hoor. Ik geef alleen maar beleg wat je kan smeren, ben veel te bang dat hij stikt. Gisteren al een stuk papier, rubber en een haar uit zijn mond moeten vissen. Bijt ie ook nog in mijn vinger, auw. Op de slaap vragen geef ik geen antwoord, dat is de goden verzoeken, haha.

Hopen dat Nick morgen het mannetje weer is. Mirza had er weinig last van, maar volgens min waren Tim en Charlie er allebei ziekjes van geworden.

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @bietje: wat een stoer kaartje! Dank je wel. Vroeg me trouwens af of Joan een verwijzing is naar Jona en de J in de boom is dat toeval of is het ook een verwijzing? Vind het hoe dan ook mooi :)
    Ook de foto's op Hyves zijn super, weet niet op welke ik moet reageren, allemaal super, dus vandaar maar hier: helemaal geweldig! Zeker met elkaar en hun broer en zus!

@Manon: hoe is het met je? Al een beetje bijgekomen? En hoe doet Tessa het?
    Wat ik me nog afvroeg, heb je de geboorteTENS nog gebruikt bij je bevalling?

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joan is idd een anagram van Jona, en ook de j is bewust. In eerste instantie was hij wat lichter, maar Mark heeft hem aangepast, nu is hij eigenlijk opvallender dan bedoeld haha. Mark heeft hem helemaal zelf ontworpen, ben er wel trots op!

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik vind de betekenis erg mooi en als het voor mij duidelijk is, dan moeten er meer het opvallen neem ik aan :) Complimenten aan Mark!!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update; gisteren gesprek gehad met de kinderarts. De beide dames doen het erg goed. Kate heeft/had het iets moeilijker dan Joan. Kate groeide niet hard genoeg t.o.v wat ze aan zou moeten kunnen. Ze moet nu weer elke dag gewogen worden, als ze niet hard genoeg groeide zou ze extra calorieen en vetten aan haar voeding toegevoegd krijgen. We waren er vanochtend echter en tov gisteren is ze goed gegroeid. De dokter verwacht dat als alles blijft gaan zoals het nu gaat, we ze met 37 weken mee krijgen. Dat is over twee weken al. Zelf houd ik 3 weken aan, kan het alleen maar mee vallen. Kate gaat waarschijnlijk dit weekend al naar een wiegje in plaats van het warmte bedje, omdat ze zichzelf al goed warm houdt en haar gewicht er ook naar is. Het is nu een kwestie van goed hun flesjes gaan drinken en groeien. In principe is het minimale gewicht 2 kilo. Daar is Kate al overheen (2160 vandaag) en Joan nog niet (1780 gisteren) maar Joan dronk vandaag haar fles leeg! dus dat komt ook zkr goed. De dokter was in ieder geval super tevreden....

Nog even een paar weekjes doorbijten dus en dan zijn we compleet!

Manon, waar blijft je update??? Waarschijnlijk lkkr aan het genieten van je meissie, maar we wachten vol spanning hoor! ;0)

14. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bi: even een reactie vanaf mn tlf. Wat een goed nieuws over de meisjes. Twee weken zou wel super zijn! Blij te horendat ze het goed doen. Nu allebei goed groeien. Wat een mooi en bijzonder kaartje zeg! Kreeg er helemaal kippenvel van. Prachtig met de j in de boom. Heel mooi!!

Hier vannochtend bij hap gezeten. Heb al dagen een zeer been, maar vannacht en vanmorgen was het erger en voelde mn hele been doof. Paps en opa allebei trombose dus ik moest meteen komen. Volgens de dok geen trombosebeen. Wat het wel is wist hij niet. Mogelijk iets in mn rug/ nek. In de gaten houden en later nog een x naar mijn eigen huisarts. Mmmm....niks opgeschoten dus.

Fijne dag allemaal.
    Xx

15. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Fijn dat Bietje en Manon zo aan 't genieten zijn!

a.s. woensdag alweer 30 weken zwanger, wat gaat dat snel!
    Nou Mutz.... hier nog lang niet klaar :) Deze weken staan in het teken van 't kamertje: stucen, verven, beitsen... (vanmorgen heel de bouwmarkt leeggekocht ;)) en dan eind augusuts wordt 't kamertje geleverd.
    Ook moeten we nog een maxicosi en de verdere 'uitzet' kopen... ach, doen we de komende 2 weken even... de mensen om ons heen worden al wat zenuwachtig ("heb je dat nog niet in huis???") maar ik heb 't gevoel nog alle tijd te hebben, haha!
    Aanstaande donderdag hebben we een groei-echo... ben benieuwd!
    Heb wel 't idee dat de kleine met de beentjes naar beneden ligt (trapt af en toe flink op m'n blaas), maar 't kan natuurlijk nog vanzelf draaien...

Xxx

16. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje wat fijn dat de meiden het nu zo goed doen. Ik denk dat Kate gewoon heel graag naar huis wil en daarom nu zo haar best doet. Haha. Fijn dat beide meiden gezond zijn.

Super wat balen van je been. Wel goed dat de dok het meteen bekijkt aangezien trombose in de familie voorkomt. Gelukkig was het dat niet. Je vroeg nog of ik al besloten had om te gaan fietsen met Sam. Nou het weer werkt nog niet echt mee, dus fietsen zit er sowieso niet echt in. En Sam heeft papa en mama ook aangestoken, dus de hele familie zit nu een beetje ziekjes te wezen. Ach komt ook wel weer goed. Als het weer iets beter is ga ik toch proberen een kort stukje met haar te fietsen.

Mutz jou nichtje al 4 tandjes, nou bij Sam nog niet, maar die komen vanzelf. Vandaag kwam ze voor het eerst eens tukje vooruit geschoven. Ze probeerde het al dagen en dat ging steeds niet, wel achteruit, maar niet vooruit. Nu dan eindelijk gelukt!

1979 ik was iemand die alles al heel snel klaar had, dus ik snap de reacties van de anderen wel. Maar aan de andere kant, weet jij wat je voelt en als het allemaal goed gaat duurt het toch nog zo'n 10 weken voordat je kindje er is. Dus wat dat betreft inderdaad nog tijd genoeg. Leuk donderdag de groeiecho. En dat draaien dat kan voorlopig toch nog makkelijk (ik weet al niet meer tot wanneer dat mocht, stom hoe snel je die dingen weer vergeet).

Sab ik begrijp uit je reactie dat Mirza nu weer iets beter slaapt. Maar zoals je zegt willen we de goden niet verzoeken. Ik stuur voor de zekerheid alvast wat extra slaap je kant op. Heeft bij Super ook zo goed geholpen ;)

Manon waar blijft de update? En die foto natuurlijk?! En Bietje van jouw meiden graag ook foto's showen. Ben erg benieuwd.

Jojo hou je het nog steeds goed vol? Heb je al een extra steen (Of is het een knoop) voor je armband gekocht?

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje, had je al ge-whatsappt maar ik vind jullie kaartje echt GE-WEL-DIG!!!! Ro vond hem ook echt heel erg gaaf! Knap dat Mark dat kan! En die J zag ik idd gelijk, maar had pas door dat Joan van Jona komt toen ik de kaart zag! Dom he!
    Wat een goed nieuws! Lekker dat Kate goed gaat groeien en dat Joan met haar kleine lijfje al een hele fles leeg lurkt! Ik duim mee dat ze iig over 3 weken mee naar huis mogen!

Smits wat geweldig dat Tim loopt!! Wat een leuk gezicht he!!! Heb je filmpjes om te showen??? :D Ik vind ook dat Charlie zo groot wordt! Niet in lengte hoor, want daar is ze nog steeds een klein wurmpie, maar in haar gezicht en doen en laten!

Super balen van je been en balen dat je niet weet wat het nu is! Dan weet je ook niet wat je er aan kunt doen! Hoop dat het snel beter gaat!

Sab hoe is het nu met Mirza zijn blauwe oog? Wat schrik je dan he!

Loestig als ik mijn mening mag geven zou ik nog even wachten met fietsen tot ze echt goed zelf kan blijven zitten. Ik weet dat het leuk is om te gaan en als het mooi weer is, je niets liever wilt doen, maar het is echt heeeeel slecht voor Sam haar ruggetje en heupjes! Als ze later rug klachten krijgt zul je je altijd rot voelen! Er zijn altijd hobbels op de weg. Het is nooit helemaal glad dus ook voor Sam niet comfortabel!
    Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou echt nog even wachten! Over een maand of misschien wel 2 zijn er ook nog genoeg mooie dagen waarop je lekker kunt fietsen met een goed en stevig zittende Sam!

OH en verder weet ik t niet meer! Wat een drama he in Noorwegen pfffff Ik vind het echt shocking om te horen en te zien en dat allemaal door 1 gestoorde gek! Bleh!

En dan ook nog Amy Winehouse dood!

HIer ziekjes, maar wel aan de betere hand! Charlie en ik hebben vandaag heeeeerlijk in huis gekeuteld!
    En ik viel zowat van de bank toen ik zei: "Charlie je hebt een rotzooitje gemaakt, ga maar even opruimen" en daar ging ze hoor! Alle blokken in de doos, onderzetters onder de tafel hahahaha! <3 (kijken of deze het hier ook doet)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..dat is ook weer lekker vaag dan met je been. Gaat het alweer wat beter of nog steeds heel pijnlijk? Ben je wel aan het werk of zit je in de ziektewet?

@ 1979..jeetje mina 30 weken alweer bijna. Wat gaat het toch altijd hard bij een ander zeg. En ik zou ook er om eerlijk te zijn ook zenuwachtig van worden als het kamertje nog niet klaar zou zijn nu, maar jij niet en het is jullie kamertje dus niets van aantrekken, haha.

@ Loestig..wat ben je trots dan op je meisje he, als ze opeens wel vooruit komt. Nu zal het wel hard gaan, als ze het eenmaal doorhebben.

@ Jojo..je misselijkheid weer verdwenen las ik op hyves, toch niet zwanger, haha. Oh wat wordt Charlie groot zeg en dan te bedenken dat er maar 3 maanden tussen Mirza en Charlie zit. Maar ik merk ook al dat Mirza een hoop dingen begrijpt hoor.

Zijn blauwe oog was net alweer wat afgezakt. Maar doos die ik ben zag ik dus pas later dat het blauw werd, dus een koude doek was al te laat en om er vallen en stotenzalf op te smeren vond ik wat link zo vlakbij zijn oog...Ach hij zal nog wel vaker vallen toch. Ik heb er meer last van gehad dan hij, haha..

Gisteren weer bij mijn schattige nichtjes geweest. Jeetje mina wat zijn die meiden mooi zeg. Kan er wel de hele dag bij zitten, haha..Kan niet wachten tot ze lekker mee naar huis mogen en tante Sab ook even met ze kan kroelen...

19. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo bedankt voor de tip. Misschien toch nog even wat langer wachten dan. Wat je zegt, er komen nog veel mooie dagen. Ze kan op zich wel zitten (eventjes), maar ze strekt steeds haar voetjes uit en dan dondert ze achterover. Grappig gezicht wel. Het liefst wil ze nu de hele dag staan. Tja dame, dat gaat niet hè? Eerst zitten, dan pas staan. Raar kind.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Loestig, het was ook echt goed bedoeld :) Ben blij dat je het ook zo opvangt!!!
    Nou geloof mij maar dat het niet lang meer gaat duren voordat je dan echt met haar kunt gaan fietsen hoor! Even wat meer balans vinden en dan zit ze als een huis! Charlie zat ook met bijna 8 maanden los!
    Gaaf joh dat ze nu ook vooruit gaat tijgeren! Dan moet je oppassen dat ze niet achter je ligt als jij ergens staat haha! Heb al vaak met mijn ronnie tientonnie gewicht op haar gestaan hahah arm kind!

Sab IK BEN NIET ZWANGER!!!!!! alsjeblieft niet zeg! Ben blij dat ik alles op de rit heb nu en daar wil ik voorlopig van genieten! Dikke buik heb ik al, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Kan niet ontkennen dat het verdacht klinkt. Gestopt met roken, misselijk en duizelig hahah maar nee hoor! Eerst maar eens een ander huis en dan kijken we weer of het zo mag zijn! :D

Ben dus nog steeds gestopt met roken! 17 dagen dus nu al en het is echt niet zo moeilijk!! :D:D:D Het is dat ik die pillen niet tijdens mijn zwangerschap mocht slikken... Baal wel dat het nu wel lukt en toen niet :( Maar goed wat geweest is, is geweest!

Share This Page