tatata daar is dan de mooie Tessa. Wat een heerlijk meisje is ze toch. Hoe voel je je Manon? Al iets minder slap? Fijn dat de kraamweek zo top is geweest. Is Bart nog vrij? Bietje: Wat een ontzettend mooi, gaaf en leuk kaartje zeg. Ook wij zijn er helemaal weg van. Complimenten aan Mark!! Met veel plezier kijk ik steeds naar de foto's die je op hyves zet. Ze zijn zo mooi!!! Kris: Druk aan het werk bij je ma? Je bent zo stil. Mutz: Heerlijk dat je zo geniet van je zwangerschap, leuk om te lezen. Kamertje al klaar (= foto). Gaat de bouw van het huis nog volgens plan? Manon: Trouwens van Tessa haar kamer hebben we ook nog geen foto's gezien Loes: Tim is met 9 mnd de autostoel ingegaan. Zitten ging nog niet helemaal zelfstandig, maar ook hij werdt te groot en te zwaar. Ben ondertussen in gesprek hier en beide wordt lastig, tot later
Ja daar ben ik ook weer eens..... Manon: wat een verhaal zeg! Maar o wat een mooie meid heb je ervoor gekregen. Dat haar !!!!!!! Echt een moppie hoor. Hoe gaat het nu met je? En met Tessa natuurlijk? Bi: hoe gaat het met de meiden? Zag hele mooie foto's op facebook. Heerlijk hoor die twee hummeltjes. Hoop dat ze snel naar huis mogen dan kom ik ze live bewonderen. Sab: hoe gaat het met het slapen van Mirza? Hier een voorbeeldige slaper opeens! Wat een verademing....dus ik hoop zo dat Nick, Mirza heeft gepingd...... Jojo: jij nog steeds gestopt met roken! KANJER......echt heel knap hoor. *en stiekem een beetje jaloers* Die droompillen ga ik niet nemen. Ik heb nu al de meest heftige dromen en slaapwandelingen. Dus dat durf ik niet aan. Maar ga nu afbouwen en daarna stoppen.... Smits: hoe is het bij jou op je werk? en met Tim? Vanmorgen met mijn been en inmiddels ook mijn nek bij de huisarts gezeten. Drie nachtdiensten gehad (welkom terug) en dus nu pas heen. Blijkt mijn nek helemaal vast te zitten en de spieren verkrampt. Zonder mij ooit gezien te hebben vroeg ze: "heb je misschien spanningen, verdriet of slaaptekort gehad?", nou allemaal eigenlijk.... Mijn been is nog wat onverklaarbaar. Komende twee weken in de gaten houden. Heb volgende week een massage gepland voor mijn nek. Verder ben ik voor mijn vakantie gevraagd voor een speciaal rechercheteam (heb ik volgens mij niet verteld). Ik zou dan een half jaar gewoon in de dagdienst zitten en vlakbij mijn huis werken (helemaal te gek dus). Na mijn vakantie (wederom welkom terug) las ik een mail. Ik was afgekeurd......omdat ik part-timer ben. Grrrr teleurgesteld en een beetje boos. Maar meer spanning kan mijn nek niet hebben dus...ik laat het gaan. Nou dat was weer een update...eens even lezen of ik nog wat gemist heb.
Hey Super, dat klinkt niet echt lekker. De massage zal wel even pijnlijk zijn. tenminste dat vind ik altijd wanneer ze de boel los kweken, maar daarna....goddelijk. Gaat het wel al iets beter met je been? Grrr kan ook zo kwaad worden dat je part-timer niet meer meetelt. Vind dit echt niet meer van deze tijd. Bi: Las op hyves dat je de ka wil spreken. Inmiddels gedaan? Zoja wat hij te zeggen op de sondevoeding. Je meiden doen het wel goed he!! Vind het echt knap dat ze zichzelf al warm kunnen houden etc. Sab: En jij dus een auto gekocht. Heerlijk zeg. Vind de vrijheid zo lekker. Gewoon alles kunnen doen omdat zo'n ding voor de deur staat. Jojo: Genoten van je (vrije) dag. Heb je jezelf nog beloond met een toevoeging aan je armband. Heb echt geen idee meer wat de naam er voor is. Mutz: Het mooie weer komt eraan! Dusse terassen. Het is alleen van korte duur zie op het nieuws. Kris: heb je al gesproken. Manon: lekker aan het genieten!! HIer gaat alles zijn gangetje. Op het werk is het rustig in deze periode, gelukkig is het eind inzicht. Tim heeft het helemaal naar zijn zin nu hij loopt. Ineens heeft hij de rust om gewoon te spelen. HIj is zo veranderd. Op de opvang zeggen ze het ook steeds. Heel de dag loopt hij met een big smile. Vanavond bedacht hij dat wanneer hij snel zijn speen in zijn mond stopt, wij zijn tanden niet kunnen poetsen. Een lol dat hij had.
Het is hier zeker rustig.... @smits: wat leuk dat de kleine man zo groot wordt! Zo leuk om te zien als ze net kunnen lopen en trots dat ze dan zijn! Leuk, leuk! Ja, weer wordt even beter heb ik gezien ja. Terras zou leuk zijn. Eens zien of dat gaat passen in mijn drukke werkschema de komende weken.. 6 dagen in de week werken, 45 uur.. Er komen weer rustige tijden. Nog 8 weken werken (blijft niet zo druk hoor). En als ik verlof heb is het natuurlijk stralend weer @super: getver wat balen van je nek en been. Zeker omdat ze van je been niet weten wat het is. Je nek is wel goed te verklaren, vast snel over nu Nick begrijpt wat lekker slapen is Grr, erg oneerlijk dat je door je parttime baan niet in aanmerking komt. Zou zo mooi passen bij wat je wilt... Nog lopende sollicitaties? Je vroeg laatst trouwens of ik op zie tegen de bevalling. Ja en nee, ben namelijk nogal kleinzerig, dus in dat geval ja, maar aan de andere kant, iedereen kan het, dus ik ook! En geen idee wat me te wachten staat, dus ik wacht maar af... Ben vandaag in het geboortehuis wezen kijken. Hier mag er niet meer thuis worden bevallen, dus kan je kiezen voor het geboortehuis of een ziekenhuis in een andere stad. Zag er leuk uit, erg huiselijk. Ben het even kwijt, maar er waren hier toch ook thuisbevallers? Hoe is dat bevallen? (leuk woord in dit geval). @bietje: jou volg ik ook op Hyves. Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek... @sab: wauw, een eigen auto! Ben ook al even op zoek, zou leuk zij als het voor de bevalling gaat lukken. Wat is het geworden? @Kris: jou ook al gesproken. @jojo: Ben trots op je, zo lang niet gerookt!! @Loes: mijn nichtje (Kim) heeft nu maat 68-74, dus idd ze lopen gelijk op. Erg leuk. Alleen heeft Sam veel meer haar, haha!
Hey Manon! Wat een mooie foto's! Met recht een trotse papa en mama! Wat een bevallingsverhaal zeg! Maar je hebt er iets heel moois voor terug gekregen! Geniet ervan! Wij zijn afgelopen week voor de 30 weken groei-echo geweest. Ze meten de kleine dan weer op (hoofdje, buik, benen, etc.) en vergelijken dit dan met andere baby's. Bij score P0 is je baby veel te licht, bij P100 is 't te zwaar. Tussen de P10 en P90 zit je in principe goed. Die van ons kwam uit op P51, dus een mooi gemiddeld kindje qua groei! Gelukkig weer een bevestiging dat alles er goed uit ziet! Xxx
1979 Wat fijn dat jullie kleintje het zo goed doet in de buik. Inderdaad mooi gemiddeld. HEb je inmiddels al wat aan de babykamer gedaan, of is daar de vakantie voor bedoeld? Mutz doe je het wel rustig aan. Ik zie hier dat je werkweken hebt van 6 dagen. Is dat niet een beetje veel??? Zolang er maar geen stress bij zit, dan zal het allemaal wel meevallen denk ik, maar toch hou het in de gaten. En nu weet ik ook weer hoe je nichtje heet. Bietje ik ga je toch eens uitnodigen als vriend op hyves, want ik mis een heleboel foto's lees ik wel. Ik zie je profiel wel, maar de foto's zijn natuurlijk alleen voor vrienden. Straks meteen even doen. Super wat balen van je knie en je nek zeg. Tja dat je nek door de spanningen komt is inderdaad begrijpelijk. Wel lekker dat ze het willen losmasseren. Hopelijk gaan de spanningen ook snel weer weg. De slaap heb je in ieder geval al terug lees ik. Sab een eigen auto lees ik? Wat heb je gekocht? Smits heerlijk dat Tim zo geniet van het rondlopen. En wat grappig dat zo'n klein mannetje al precies weet wat hij moet doen als hij iets niet wil. Gewoon speen erin. Ik zie het helemaal voor me. Geweldig! Hier zodadelijk nog 1 dag werken en dan vakantie. Aangezien het weer er beter uitziet, heb ik de juiste periode gekozen. We hebben dus nog snel een weekendje weg geboekt en gaan volgend weekend lekker naar Kamperland, ja Mutzie in de buurt bij jou.
hoi hoi dames, En sab hoe rijd je autootje?? las dat je hem gister bent op gaan halen. En idd wat voor auto is het geworden!? Bi... zag bij jou voorbij komen dat je de ka had gesproken.... En dat het nu weer beter op zal worden gepakt... En het is niet gek dat je ongeduldig wordt! je hebt een compleet gezinnetje voor je gevoel, alleen is de ene helft in het ziekenhuis en de andere helft thuis! Mag je nu trouwesn ook langer verlof hebben?? Mijn vriendin beviel ook vroeger (ook juf trouwens) en die kreeg daardoor haar verlof dagen gewoon tot de uitgerekende data en daarna ook nog de standaard weken 'extra'.... Smits.... Wat gaaf dat tim zich al zo groot voelt nu hij kan lopen. Volgens mij is het baby zijn er af aan het gaan Jojo.. Wat een heerlijke fotootjes weer van Charlie die ik voorbij zag komen op hyves... En complimenten!! nog steeds gestopt! goed zeg!!! leuke aanvulling gekocht voor bij je armband zag ik... Super... jammer dat je niet die functie krijgt ivm parttime werken... Gewoon discriminatie vind ik eigenlijk hoor!!!! En rustig aan doen met je nek en benen. Ik weet hoe het is om nekklachten te hebben dusss relax alsjeblieft een beetje! Mutzie... Jou idd gecontact... Niet te veel werken he?!?! je bent zwanger hoor!! Red jouw lichaam het allemaal nog?? Manon... ook al contact mee gehad deze week... 1979.... wat fijn dat het goed gaat met jullie mini mensje!! weet nog goed dat wij pb contact hadden 2 jaar terug.. moet je nu zien! Loestig... JAAA!! vakantie... geniet lekker van Sam, je vent en jullie weekendje weg!! i know .. Ik was behoorlijk stil afgelopen weken.. Ook veel gebeurd en veel gedaan. Ik merk dat na de 6 mnden data van mijn pa ik in een dipje ben gekomen. Ivo heeft dat ook gemerkt haha, en heeft me lief opgevangen en gesteund... Daarnaast dus ook afgelopen 2 weken flink hard gewerkt bij mijn vakantiebaantje (hahah lijk wel 15 jaar ) en ook op jeugdland hier in etten-leur geholpen. Dat is een soort van kindervakantie werk. drie weken lang kids opvangen met knutselen, handvaardigheid, theater, bouwen etc etc. kei leuk om te doen Heb trouwens ook nog wat nieuwtjes... Ivo komt eind augustus hier wonen... Hij had zelf ook een huur appartement maar was altijd hier... Hij is welgeteld 4 x in zijn app geweest om wat spullen/post op te halen en verder niet. Dus het is gewoon zonde qua huur. Dus vanaf september wonen we samen Afgelopen andere halve week heb ik trouwens wel wat meegemaakt. Niet afgelopen donderdag, maar donderdag daarvoor was mijn NOD.... 28 dgen, zoals al 5 mnden het geval was... maar afgelopen maandag nog geen ongesteld, dinsdag niets... Dus op aandringen van Ivo hebben we woensdag, 6 dagen overtijd, een test gedaan die natuurlijk - was.. Maar je gaat twijfelen.. Je hebt wel een plu (spiraal) maar hallo, mijn max cyclus was 32 dagen geweest en zat woensdag op 33 dagen... Donderdag nog niets... Vrijdagochtend niets.. Maar kreeg wat buikpijn (overigens nooit last van als ik ongesteld moet worden) maar vrijdagavond werd ik pas ongesteld... 35 dgen.... 8 dagen overtijd... Vreemd, en maakt je ook wel wat onzeker.. Want had zoooo'n mooie cyclus wat voor de toekomstplannen errug fijn was... en nu is er weer geen pijl op te trekken misschien... Hoop dat het een eenmalige uitschieter was... :S Fijn weekend nog meiden.. Mijn poetspauze is weer voorbij... Nog de keuken, stofzuigen en dweilen
@1979: wat goed om te horen dat de kleine goed groeit! Gaat opschieten hè? Stop je 4 of 6 weken van te voor? @Loes: werken gaat nog goed. Heb afwisselend werk, ene is op kantoor, ander in de zorg. Gaat dus goed zo. Gezellig dat je komt buurten! grapje. Lekker vakantie vieren! Zit je op een vakantiepark daar? @Kris: vind het super voor je dat het zo goed gaat. Leuk dat Ivo bij je komt wonen! Spannend momentjes gehad ook. Hopelijk was het eenmalig zo lang. Regelmatigheid zou lekker zijn voor de toekomst
Kris: wat heerlijk dat jullie gaan samenwonen! Hartstikke leuk voor je. Wel even een spannende cyclus gehad lees ik. Wat raar dat het nu zo'n lange was!!! Hoe gaat het met je dip? Is toch ook niet zo gek! Je hebt een moeilijke tijd gehad en dat zal nog wel even duren ook. Kanp dat je mama zo sterk is hoor. Smits: die Tim wordt al een hele vent! Echt een peuter dus. Nog leuke foto's van hem? Lekker dat het even rustig is op je werk. Loes: heerlijk je hebt vakantie! Geniet van jullie meisje. Sab: we zijn geen focus-buddy's meer dus? Wat voor auto krijgen jullie? Hoe gaat het met Mirza zijn slapen? Bi: hoe gaat het met de meisjes? hopelijk doen ze het goed en ben jij lekker aan het herstellen!! Manon: hoe is het met Tessa? en met jouw natuurlijk? Mutz: vandaag is het zeker terras weer hoor!! Fijn dat je de bevalling ziet zitten. Tuurlijk kan je het, dat kleinzerige verdwijnt wel hoor als je voor je kleintje bezig bent! Jojo: armand weer aangevuld las ik? Yesssss Hier: nog steeds een super slapende Nick! Wat heerlijk is dit zeg, ik weet niet wat ons overkomt. Heb opeens weer energie.......Morgen en donderdag avonddienst en dan weekend. Zaterdagmiddag verjaardag van mijn zwangere vriendinnetje en daarna komt mijn nichtje logeren, gezellig. Zondag met mijn schoonzus naar Mary Poppins. Leuk weekend dus voor de boeg. Fijne dag allemaal!
@ Smits wat geweldig dat Tim het zo naar zijn zin heeft met lopen en dat het een heel ander kind is. Zo te lezen wel in positieve zin verandert toch? @ Mutz..zo op hyves te lezen heb je aardig last van nesteldrang, haha. Lekker aan het poetsen en aan het genieten van het zwanger zijn. Heerlijk toch..en wat een energie heb jij zeg, pff 6 daagse werkweken, respect hoor. @ 1979..fijn he zo'n echo rond de 30 weken. Geeft je toch weer even een gerust gevoel en het is natuurlijk altijd fijn om je kleintje weer even te zien. En dan ook nog eens alles prima rond het gemiddelde. @ Kris..wow wat een verhaal met die langere cyclus zeg. Zat vol spanning te lezen, dacht het zal toch niet waar zijn?? En wat heerlijk dat je gaat samenwonen. Gefeliciteerd!!!! @ Super..wat een gedoe met je nek en been. Vage klachten ook. En ja die verkramping in je nek kan zeker gekoppeld worden aan stress. Jullie hebben het afgelopen jaar ook heel wat voor de kiezen gehad. Heerlijk dat Nick zo goed slaapt. Over Mirza zijn slapen wil ik het niet hebben, maar laten we zeggen dat de mannen goed aan het pingen zijn... Ben je al druk met de voorbereidingen voor Nick zijn eerste verjaardag..wat is het snel gegaan he... Enne we zijn nog steeds focus buddies hoor, we hebben er gewoon een auto bij gekocht, hahaha... Nou met Mirza zijn slapen gaat het dus prima sinds een week of drie. Denk echt dat het de 13 maanden sprong geweest is..ben blij dat ie over is..(even afkloppen, knock knock).. En we hebben er dus een autootje bij, niet een hele stoere hoor, maar eigenlijk gewoon een ouwe lullen auto, maar hij doet het en er stond pas 32000 op de teller, terwijl hij toch al 10 jaar oud is. Het is een Suzuki Wagon R+ een rode. Dus iedereen noemt me nu Pieter Post, hahaha... Verder gaat alles hier super. Lekker vakantie, genieten van Mirza en mijn kersverse nichtjes..
Zie je wel, ik had niets over het slapen van Mirza moeten zeggen...grrrrr of zou het gewoon te warm voor hem zijn??
Oh ja en Nick zijn verjaardag. Ja ben er wel een beetje mee bezig maar moet alles nog regelen! Komt vanzelf wel goed. Taartje, slingers, kado, eetwaar, drinkwaar, valt best wel mee, toch? Maar idd wat is het snel gegaan! Merk wel dat ik extra geniet van hem nu het zo lekker gaat allemaal. En dat ik weer veel terug denk aan de bevalling en de kraamtijd. Valt me op dat ik van de kraamtijd eigenlijk niet veel meer weet, meer moeders die dat hebben? Dus verse mummies of mums to be..........beleef je kraamtijd!!
Wat ik nog weet was dat het bloedheet was en elke keer als ik op bed ging om te rusten, de kraamverzorgster Mirza aan mij gaf. En die pijnlijke doos niet te vergeten, man man, dacht dat het nooit over zou gaan, haha. Verder voelde het wel alsof Mirza er altijd al geweest was.
Super; En hab je dew massage al gehad en voelt het beter. Vlak voor Tim zijn verjaardag begn ik steeds neer te denken aan het jaar ervoor. De kraamtijd echter weet ik nog precies. Sab: Speciaal voor jou heel veel regen vandaag om te testen of Mirza weer wil slapen, of wil je toch liever zon.... Jojo: een collega van mij is net gestopt met roken na 34 jaar. Zij gaf aan dat ze helemaal niet meer blij is en alleen maar blij wordt van een peuk. Met dit verhaal vind het zo goed dat jij gestopt bent, want alleen happy worden van een sigaret is natruurlijk te triest voor woorden. Al wat gehoord van de tweede bezichtiging? Hier: Gister heerlijk genoten in het zwembad. Vond het een hele onderneming om in mijn eentje naar het buitenbad te gaan waar ik nog nooit geweest was. Ik een stapel handdoeken mee, kleedje om te spelen, speelgoed en wat bleek. Speelgoed in overvloed daar met rubberentegels en stoelen om te zitten. haha was perfect. Zaterdag zijn we naar Blijdorp geweest. Was ook zo leuk. Tim had hele vele verhalen bij de dieren. O Tim is wakker.
Kris wat een heerlijk verhaal. Wat goed om te lezen dat het tussen jou en Ivo zo geweldig klikt. En ook fijn dat hij je helemaal begrijpt in je dipperiode. Zo iemand heb je gewoon nodig. En nu lekker aan het genieten van je vakantie. Veel plezier! Sab ai toch niet moeten zeggen van Mirza zijn slaapje? Ik hoop voor je dat het vannacht gewoon weer beter gaat en dat het door het warme weer kwam. Rijdt je Pieter Post auto fijn? Luxe hoor een auto erbij. Wij hebben deze week ook een andere auto gekocht. Je moet ook zoveel mee sjouwen met zo'n kleintje. Super hoe gaat het eigenlijk met je moeder? Lang niets meer van gehoord. Mutzie we zitten in het park van Roompot. En ik hoop dat het dit weekend toch iets beter weer wordt dan vandaag. Bleeh we hebben nu toch wel genoeg regen gehad zou je zeggen. Gisteren was gewoon zo'n heerlijk weer, dat wil iedereen vast nog een paar dagen. Behalve Sab dan, want dan slaapt Mirza niet zo goed Smits jij met heel je hebben en houden naar het zwembad geweest. Volgende keer wordt het alleen een handdoekje denk ik zo. Bi en Manon hoe is het met de kersverse trotse ouders van prachtige meiden? Julesz hoe is het met kabouter en met jou? Jojo je armband uitgebreid las ik. Leuk hoor! 1979 alles goed bij jou? Gelukkig hoe is het met je? Euhm, volgens mij niemand vergeten, toch? Sam kan eindelijk goed zitten. Ze was zondag een nachtje uit logeren en wat denk je. Gaat ze daar zelf zitten. Gisteren is het hier ook al een keer gelukt. Vooral nog per ongeluk, maar zitten is een feit. En ze zit nu gelukkig ook stevig. We kunnen nu dus lekker gaan fietsen als het weer ons meezit.
Het zal binnenkort toch wel weer fietsweer worden Loestig. Goed hoor van de kleine Sam. Jammer dat jullie het moment gemist hebben, maar het zien voor de eerste keer is toch ook geweldig.