Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Loes: fijne vakantie. Hoop dat het weer een beetje meezit... Zomer in Zeeland... :cool:

@Sab: leuk autootje heb je! Lekker hoor, je eigen auto. Ben ook nog steeds opzoek. Vind autojacht niet leuk, maar ja, alles op mijn scooter doen is ook niet alles en die kleine kan straks niet achterop :)
    Beterschap met Mirza zijn billetjes.

@super: komt echt dichtbij he, die verjaardag. Leuk hoor! Al een leuk cadeau-idee wat jullie hem gaan geven?

@Smits: leuk verhaal van jou en het zwembad. Ach, beter té goed voorbereid dan niet :-D

@all: gister 3D echo laten maken van onze druktemaker. Erg leuk om te zien! Lag er goed voor. Wil hem nu helemaal graag vast houden, haha. Nog even te gaan...
    Ben nu opzoek naar kaartjes, wat een zoektocht, maar het gaat lukken!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    enne Mutz waar blijven de foto's dan????????????????????????

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh ja, goed idee, haha. Zal van het weekend eens foto's maken :)

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja goed plan Mutz die foto's haha..Ben ook wel weer benieuwd naar je buikie hoor...

En Mirza heeft dus een schimmelinfectie bij zijn liezen en balletjes. Nu 2 keer smeren met een anti schimmel creme en de rest sudo..Hopen dat het snel over is. Hij heeft er volgens mij weinig last van, dus dat is alleen maar fijn..

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: leuk 3 d echo!! Maar dan willen wij dat natuurlijk ook zien. Gaat het goed verder? Zo te horen kijk je ernaar uit jullie manneke vast te houden. Wat wordt je geduld toch op de proef gesteld!

Sab: mirza weer over zn warmte slaapdip heen? Of zal ik maar gewoon niks vragen?

Loes: jeeeeeej een zittende sam! Moet het maar snel fietsweer worden! Ik vind het heerlijk om te fietsen met nick!

Smits: had n afspraak voor een massage staan, breekt de masseur haar elleboog! Lekker dan ;) nu even een andere zoeken in de buurt!

Bi: hoe staat het ervoor met joan en kate? Zag weer super schattige foto' s op facebook :)

Hier loopt alles lekker. Nick slaapt as een tierelier! Echt heerlijk dus. Zo op verjaardag daarna komt ons nichtje, 3 maanden jonger dan nick, logeren en morgen naar mary poppins, leuk!!!! Fijn weekend allemaa

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Super...ssssssssssstttttt haha

Wat heerlijk dat Nick zo goed slaapt, maakt je vast een ander mens een goede nachtrust. Veel plezier met oppassen en morgen bij Mary Poppins.

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, heb het nog druk morgen met de foto's, haha! De foto's zijn gemaakt, dus morgen als ik weer thuis ben (heb nu slaapdienst) zet ik ze in m'n profiel.

Super: klinkt als een leuk weekend. Alvast heel veel plezier en fijne verjaardag!

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zo, ik heb mijn foto-album weer even aangevuld. Kreeg alleen de foto's van de echo er niet op. Herkende het bestand niet... Nog even uitzoeken hoe..
    Kamertjes zoals het de komende maanden in dit huis is, zijn schoenen collectie (haha) (kleding hangt nog niet in zijn kastje vanwege verflucht) en mijn buik met 29 weken. Veel kijkplezier! ;)

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jajajaja ga snel kijken!

Mary was super!!! Echt heel leuk. Verjaardag was ook geslaagd en logeerpartij ook. Nu? Moeeee hahaha word oud

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, bedankt voor de leuke reacties. Denk niet dat hij veel in dit kamertje zal slapen, maar wilde toch graag een kamertjes voor de kleine man. In het nieuwe huis krijgt hij een bijelkaar passend kamertje, maar we vonden dit al leuk :)
    En tja, die schoenen he? haha. Heeft er ook meer dan ik hoor. Voordeel van zus en collega met kleine kids :)

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Leuk dat je een geslaagd weekend hebt gehad. Is Nick erg verwend?

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nick nog niet hoor. Die is de 20 ste aan de beurt. Dan vieren we zijn verjaardag. Mijn vriendinnetje was jarig :)

Voor iedereen die zin heeft om de 20 augustus een taartje te komen eten, jullie zijn van harte welkom. Als je niet kunt of het te ver van huis is geen probleem hoor!! We vieren het tussen 11:00 uur en 17:00 uur.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Jeetje mina wat en schoenen!!! Leuk hoor en erg schattig.
    En het kamertje hebben jullie ook leuk aangepakt. Toch nog een babykamer bij zijn geboorte.
    Tja en wat zal ik zeggen over je buik..............Gewoon prachtig.

Super: Leuk hoor zo'n gezellig weekend. De 20ste zijn wij er niet bij. Verjaardag van tante staat dan op de planning.

Sab: nog wat leuks gedaan vandaag?

Manon: Laat eens horen hoe gaat met jullie!

Bietje: gelukkig lees ik van jou regelmatig een update op hyves. Balen van je auto zeg. De dag na jouw bericht is de auto van mijn tante voor de deur gestolen. Flink balen.
    Hoe drinken de meiden nu?

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Pfffff....zwaarste uurtje van de nachtdienst is aangebroken. Wil naar mn bedje! Nou ja nog (hopelijk) 1 uurtje. En dan nog 2 nachten.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo ik ben weer terug van een lekker weekendje aan de kust. En Mutz het weer viel goed mee afgelopen weekend, dus veel buiten geweest en met Sam op het strand gespeeld. Dat vond ze echt heerlijk!! Lekker in het zand graaien met die kleine handjes. Ik zal zodra we de foto's hebben uitgezocht (echt honderd keer foto's van Sam op het strand, maar ach) een leuke posten.

Mutz ik heb je foto's gezien. Mooi kamertje en wat een schoenen zeg. Jeetje ik dacht dat Sam er al veel had, maar dit is echt heel erg veel. Wel heel erg leuk!

Sab ik hou m'n mond, je weet waarover. Sttt

Super ook een heel leuk weekend gehad lees ik. Fijn zo'n logeerpartij, maar lijkt me inderdaad ook echt vermoeiend.

Bietje ik begrijp dat er iets met je auto is, ik heb het even gemist. Maar als ik het bericht zo lees op het forum begrijp ik dat hij gejat is. Echt zo gemeen, blijf toch gewoon van andermans spullen af. Grrr.

Mmm de rest is stil. Alles goed dames?

Hier verder weinig nieuws. Oh ja Sam begint het kruipen door te krijgen. Op het vloerkleed lukt het al aardig, maar op de houten vloer schuift ze steeds weg. Wel schattig om te zien dat gestuntel.

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @super: ooooh, ik dacht dat jullie de verjaardag van Nick al vierde! Dom! :) Ga helaas de 20e mosselen eten in Yerseke... Was wel mijn vrije weekend... Grrr, waar blijft de planning voor de BBQ, augustus is bijna voorbij en na september zal het weer snel minder worden..en oh ja, ga ik bevallen :D

@Smits: tja zijn schoenen, haha. Gelukkig heb ik ook overal passende keertjes bij ;) Hij heeft zelf teenslippertjes er tussen staan, jammer alleen dat het winter wordt als hij er is....
    Maar hoe is het bij jou?? Hele dagen achter Tim aan het hobbelen?

@Loes: leuk dat het geslaagd was hier in Zeeland! ben je op het Beach Resort geweest of de Banjaard? Het is hiert natuurlijk gewoon leuk, starnd is super en als je zo buiten 'leeft' pak je elk zonnetje en blijkt het best mee te vallen. Leukd at Sam echt gaat kruipen!
    Heb idd geen streepjes op mijn buik, dat is weer het voordeel van jaren lang niet sporten! Haha! (heeft er niks mee te maken, I know, gewoon niet zo'n jong huidje meer).

Nogmaals dank voor de reacties! :D

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie we waren inderdaad op het beach resort. Ik had gelukkig ook geen streepjes, maar ik heb dan ook wel gesmeerd. Weet niet of dat heeft geholpen of dat ik gewoon geluk heb gehad. Wel fijn, dan ziet het er straks weer allemaal mooi uit. Hoewel ik nu toch ook niet echt meer een buik heb om in een bikini te gaan rondlopen hoor. Ik heb het gevoel dat het nooit meer helemaal strak wordt. Ach ja, ik heb er iets veel mooiers voor terug gekregen. Leuk dat je trouwens ook teenslippers hebt. Haha, ik zie jullie mini straks al zitten. Lekker in de zon, cocktailtje erbij.....

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat grappig dat jullie op het Beach Resort zaten. Ik werk namelijk voor het schoonmaakbedrijf wat daar schoonmaakt (zijn er meerdere dus nu niet gaan klagen hè? ;))
    Tja, die buik... Maak me ook geen illusie dat ie ooit weer zo plat wordt als hiervoor, haha!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat is het stil hier... Saai hoor....

Bietje: wat super dat de meiden thuis zijn! Ben benieuwd hoe het gaat! Zal wel een hoop rust brengen nu je niet meer meerdere keren per dag naar het ziekenhuis hoeft.
    Sab: ook genieten met je nichtjes om te de hoek!

Kris: wee terug van vakantie. Hoe is het geweest? Nu aan de verhuis?

Hier ook geen nieuws hoor....

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Het is hier inderdaad erg stil.

Bietje inderdaad fijn dat de meiden thuis zijn. lekker van ze genieten!

Mutzie we hadden eigenlijk meteen een klacht ingedient over de schoonmaak. Onze wc was namelijk een en al spetters (als je begrijpt wat ik bedoel) en het zat zelfs op de muren. Dus echt goed schoon was dat niet. Ik weet natuurlijk niet welk bedrijf het was, maar vast niet die waar jij werkt :)

Hier eigenlijk ook geen nieuws. Heeft iemand nog iets te kleppen, bijvoorbeeld de kersverse mama's......

Deel Deze Pagina