Wat een knappert Smits! Zo schattig als ze dat kunnen. En vaak wordt er dan heel wat minder gemopperd dan in die weken ervoor. Tenminste, dat merk ik aan de kindjes op mijn werk. Die raakten gefrustreerd als het niet lukte hahaha. Leuk hoor. Sab, wat een knap koppie! En hij lijkt op julle allebei zeg! Kris, lekker even geshopt dus... Die Chris is ook een malle hoor. Beetje suf ook van hem om als vriend van Sander, zo te praten tegen jou. Als het goed is doen vrienden dat niet zo, alsof hij aan Sander zijn stoelpoten aan het zagen is terwijl hij er nog op zit! Mooi dat je niet verder bent gegaan met hem dunkt mij zo... Loestig eng he? Die gladde wegen, niets aan hoor. Ben blij met mijn snowboots, scheelt een hoop, zeker vergeleken met mijn bergschoenen.. maar ja, om de nou onder je auto te binden.... Hopelijk heeft Sam de geest gekregen en zijn deze slaaptijden een nieuwe trend @ Hier, vandaag was de grote dag! De 20 weken echo! Man o man, als ik dat zo schrijf, denk ik, ben ik alweer zo ver! Alles was helemaal goed! Echt zo fijn. Wat een pak van mijn hart. Voel me 20 kg lichter op mijn schouders... En nu al een druk kind. En maar bewegen en draaien. En uiteraard niet en profil liggen maar met het hoofdje naar beneden en een beetje schuin gedraaid waardoor het soms wel moeilijk kijken was. Maar alles was gecheckt. Het eet ook goed, buikje zat op 21 weken ongeveeer. En de beentjes waren ook iets langer. Maar dit kan ook nog bijtrekken... Wat het zou worden kon mij echt helemaal niet bommen. Als het maar gezond was. Echt hoor. Hebben daarna gewinkeld en een pakje gekocht. Zooooooo leuk om dan in een winkel te kijken, wetende wat het wordt. Ik glunderde de hele winkel door.... En mijn vriend is ook echt heel blij.. Het was wel even omschakelen want...... wij dachten dat het een meisje zou zijn....en het is een jongen! HOE GAAF IS DAT!!!!!! Een rauwdauwertje! Hihih, zie het al helemaal voor me hahahaha. Maar goed, wel even op het forum houden. Niet posten op mijn blog, want ik vertel het jullie forumdames, ouders en een paar vriendinnen.. Zijn jullie even op de hoogte. ( jaja, wat een boel posts van mij, kunt merken dat ik een weekje vrij ben...)
Oh yeah julesz, another boy!!! Ben blij dat jij blij bent en dat die twijfel van je schouders is gevallen! Uuuuuh dat klinkt gek hahha maar je begrijpt het wel. Wat een jochies hier zeg, nou Manon dan maar een meid en muts, gelukkig, Kris en 1979 ook. Is de boel weer een beetje in evenwicht.
Geweldig Julesz...weer een jongetje erbij..GEFELICITEERD!!!! En goed om te lezen dat er een last van je schouders is gevallen. Had van de week nog aan je gedacht om je te smsen vandaag, maar door geen slaap afgelopen nacht is het me geheel ontgaan, sorry daarvoor. Wat een mannen hier op het forum meiden, inderdaad tijd voor een paar meiden erbij. Nee hoor dat is gekheid, elke baby is van harte welkom en gewenst met wat voor geslacht dan ook. Kris..oh heerlijk geld uitgeven, ben ik ook heel gek op en vooral ook heel goed in. Heb jij nou uggs of je nichtje?? Ik vraag me bij die schoenen altijd af of ze wel lekker zitten, ze zien er wel lekker zittend uit namelijk. Wat een bal is die Chris zeg, pff..Misschien moet hij eens volwassen gaan worden ofzo en een eigen leven op gaan bouwen, ipv zich steeds met jou te bemoeien. Smits...wat goed van Tim dat hij kan zitten. Lukt het hem ook zelf al of bedoel je als je hem zittend neerzet?? Als ik dat met Mirza doe, valt hij nog lekker om, net zo'n tuimelaar, whahaha... Hier ook goeie kerstdagen gehad. Mirza heeft het goed doorstaan, wel wat minder in de vooravond geslapen, maar goed zoveel indrukken en dan in een "vreemd" bedje slapen geef hem eens ongelijk..Verder natuurlijk hartstikke verwend.
Even snel Whoehoehoeheohe Julesz een jongen!!!!!!!!! Gaaf joh en ik had het ook echt niet gedacht! Wat fijn te horen dat alles goed is met jullie mannetje!!!! En nog een whoehoeoheohoe voor Tim! Wat een knapperd en wat zal hij trots op zichzelf zijn!!!! Ineens gaat hij hard he!!!! Top! De rest goed te horen dat jullie leuke dagen hebben gehad. Hier was het ook wel ok op een paar dingen na maar dat vertel ik nog wel! Ro komt onverwachts vroeg thuis dus ik ga even gezellig doen!!! Later meer!!!
Zo en dan nu een poging om eens was uitgebreider te reageren. Allereerst Julesz: Wouw meid wat goed en gefeliciteerd met de mooie echo!!! Grappig om te lezen dat jullie exact hetzelfde hebben gedaan als ons een jaar geleden. GA nu je best doen om te genieten van je groeiende buik?!! Voel je de kleine eigenlijk ook veel bewegen? Bi: Je vroeg hoe het nu met zus is. Daar kan ik heel kort over zijn: helemaal niks. Heb de laatste tijd de neiging om te zeggen dag ik geen broers of zussen heb wanneer mij de vraag wordt gesteld. Kris: Wat een enorme flapdrol zeg die Chris. Mag hopen dat hij exit is uit het vriendenboekje van Sander. Wat denkt die gast wel niet zeg. Loestig: Ik ben ook absoluut geen held op de weg met glad weer. Gelukkig is alles goed gegaan bij jullie. Hoe was bij je zus en met haar kids? Zijn ze weer helemaal opgeknapt? Mutz: Vind het altijd zo grappig dat je na het stappen nog aan ons denkt. Ik zou alleen maar aan mijn bed kunnen denken op zluke tijdstippen. Hoe gaat he verder met je? 1979: Wat goed een spontane eigen cyclus. Mag je nog bloedprikken? Gelukkig: Hoe is het nu met je? De zorgen van je af kunnen zetten met de kerst? Manon: Wanneer is jouw 20 weken ook alweer. Sorry ben nog steeds een beetje vergeetachtig (vraag me af of dat nog goed komt). Vergeet je je trouwfoto's niet de 8ste?! En hoe voel je je? Super: Wat lief van je collega. Nu gaat het vast helemaal goedkomen, succes met het examen. Hoe gaat het nu met Nick, blijft de stijgende lijn doorzetten? Sab: Jij bent ook verwend met de kerst zeg of kan ik beter zeggen de week voor kerst. Iedere dag een cadeautje is wel super lief van je Jas. Oja enne een chocokookboekje?........wij willen 8 jan best wel een recept proeven hoor Tim gaat nog niet zelf in zitpositie zittem hoor, alles op zijn tijd. Jojo: mmm jouw kerst is dus niet top geweest. En dan ook nog eens je wasmachine kapot. Blechh daar wil je je geld eigenlijk niet aan uit geven, maarja om nou weer met een wasbord te gaan zitten is ook weer zo wat. Nog even een vraagje: Wie komt er nou niet de 8ste?
Oh Smits..ik smelt gewoon van je foto..nou ja van Tim zijn foto natuurlijk, haha... En natuurlijk alles op zijn tijd, los zitten is al super knap toch? Heeft Tim dat ook, dat hij meer wilt dan dat hij kan? Mirza zou volgens mij het liefst opstaan en gewoon ergens naartoe lopen, haha. Ik wil best brownies maken hoor voor de 8ste, no problemo... Volgens mij komt iedereen de 8ste. Mutz en Kris zonder mannen en de rest met.
He meiden, hier een goeie kerst gehad. Was gezellig en ik was ontspannen. Ongesteld worden, ziek zijn, slaapgebrek en een huilend kind drijven je tot wanhoop!!!! Vandaar mijn verdriet vorige week. Gelukkig is de rust wedergekeerd. Wat geniet ik van mijn bengeltje. Hij is echt aan het veranderen. Hij is veel rustiger en de eczeem in zijn gezicht is weg. Alleen nog wat droge huid in zijn gezicht. Hij lacht meer en kan zelf even spelen in de box. Zijn luiers zijn niet meer zo waterig en gewoon mosterdgeel. Morgen de HA bellen voor een afspraak. Oh ja en vanmorgen mijn examen??? Whahaha 0 fout....... Smits: wat kan Tim mooi kijken zeg! Mooie foto. En al zitten wat knap. Super trots ben je dan natuurlijk. Leuk hoor. Wordt al echt een binkie he?! Nick slaapt de afgelopen 3 nachten weer wat onrustig maar dat wijt ik aan de drukke kerstdagen met veel prikkels voor hem. Hoop dat het de komende week weer beter gaat. Julesz: jeeeeeeej weer een kereltje erbij. Wat heerlijk zeg! Fijn dat alles goed was. De tijd vliegt voorbij dus lekker gaan genieten van je buik! Ben benieuwd de 8ste! Sab: mmmmm brownies Loes: wat knap van Sam zo lang slapen! Heeft ze dat vannacht weer gedaan? Heerlijk als je zelf wat uurtjes kan maken, daar knapt een mens van op. Hopelijk hier ook snel weer wat rust. Ach raak langzaam gewent aan het chronisch moe zijn. Jojo: jammer dat het bij jullie niet helemaal leuk was. Kom je znel je verhaal vertellen? Hoe bevalt het kdv trouwens? Nou hier even een broodje eten, Nick slaapt lekker. Dan breng ik hem 1 uur naar het kdv en ga ik te werk. Woe en don vrij en dan 3 nachten....pfff word al moe als ik er alleen al aan denk. Fijne dag allemaal en kijk uit op die gladde wegen!!
Oh ja Kris: waar haalt Chris het lef vandaan om zo tegen jou te praten! Ik vind het erg brutaal van hem zeg! Lekker vriend vor Sander. Nee hoor jij hebt echt een hele goeie keus gemaakt!!!!
Yeeeeeeeeeessssssssssss Super..GEFELICITEERD..en gewoon 0 fout...you're the best!!!! Heerlijk dat Nick zo aan het opknappen is, nu nog de nachten lekker gaan slapen. Enne brownies komen mee hoor de achtste, jammie jammie...
Julesz wat een opluchting hè als alles goed blijkt te zijn. Een gezonde Hollandse jongen En dan meteen een pakje inslaan, zo hoort dat. Nu weer lekker genieten van de laatste 20 weken. Kris wat is die Chris nou toch voor iemand? Hij is duidelijk jaloers op jullie. Lekker negeren, genieten van Sander dat is veel belangrijker. Smits wat een gave foto van Tim. En dan ook al zo knap dat hij kan blijven zitten. Ik kom trouwens niet de 8ste, maar ik denk dat je dat al wist. Ik hou het lekker bij het forum. De neefjes waren trouwens weer goed opgeknapt, alleen degene die in het ziekenhuis heeft gelegen moest nog wel 4 keer per dag zo'n kapje op zoals kindjes met astma ook moeten. Gelukkig laat hij dat gewoon toe. Ik vind het wel altijd heel zielig uitzien, maar hij vindt het dus niet vervelend. Super GEFELICITEERD!!!! Ik wist wel dat je het kon. En dan een druk weekend voor de boeg, nu dan maar even je rust pakken op de momenten dat het kan. Hier vannacht in ieder geval niet zo goed kunnen slapen. Ze lag net in bed heerlijk te slapen, dus ik dacht YES dat gaat de goede kant op. Werd ze een uur later wakker omdat ze had gepoept en toen wilde ze dus niet meer slapen. Ach om half 4 was ze zo moe dat ze is gaan slapen en toen was het weer 8 uur. Dus valt nog mee. Daarna toch nog even terug in bed gedoken, dat is het voordeel als je allebei vrij bent. De rest weinig nieuws zo te lezen. Alles goed met jullie?
hoi girls.. wederom wat drukker... gelukkig online... je leest mee... denk aan je meisie!! Hier toch helaas wat van slag door alle woorden van chris.. niet dat ik terug wil naar hem maar damn zie even alleen wat negatievere eigenschappen van san daardoor... even knop omzetten s'il vous plait! Julesz... wat gaaf zeg nu genieten en op naar de 40 weken 1979.. hoe is het met jou meisie?/ Mutz.. en met jou Gelukkig... verrassend en met jou ?? Wat heerlijk al die foto's en verhalen van die kleintjes... kan er niet over mee praten maar geniet ervan!! Super.. wat goed zeg!! duimde ik op de goede tijd voor je... twijfelde of het gister of vandaag zou zijn... today dus... taart!!! Verder no idea wat iedereen verder heeft gepost... vakantiemodus oja, smits... viel wel mee met de drukte.. ik heb geen uggs belachelijk dure schoenen/laarsen... ik houd het wel bij marlies dekkers op zijn tijd die is gewoon goedkoop!
Tijd om ook weer eens te reageren! Wauw Julesz, een jongen, gaaf hoor, gefeliciteerd! Maar wat je zegt, zeker als het niet zo makkelijk lukt maakt het geslacht je al helemaal niet meer uit. Mijn man zei ook van de week toen ik zei dat hij toch graag een zoon wilde: "Ben je gek! Denk je dat me dat nog uitmaakt?". Vond ik wel lief. Merk steeds meer dat hij het er ook steeds moeilijker meekrijgt. Maakt ons wel weer sterkt en vol vertrouwen dat het goed komt. super: wat super om te horen dat het steeds beter gaat! Ik ben blij voor je en gefeliciteerd met het behalen van je examen! Smits: wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch! Knap hoor, dat hij al kan zitten! Natuurlijk ben ik erbij de 8e! Als ik wat moet meenemen dan hoor ik het graag! Oh je vroeg trouwens of een iPad makkelijker typen was, maar nee, het typen op een normaal toetsenbord blijft het makkelijkst, maar de iPad ik verder super handig in gebruik, handig om mee te nemen, foto's te showen, spelletjes te spelen, muziek, internetten, lezen enz enz. Handig dus Kris: trek je nou maar niks aan van Chris, iedereen heeft slechte eigenschappen. Ja, ook Sander, maar Chris had er nog veel meer. Heeft hij deze niet genoemd die avond? Raar zeg! Geniet en twijfel niet! Bietje: goed om weer af en toe van je te lezen! De 8e kletsen we gewoon weer live bij! Loes: helaas doen die kleintje niet altijd wat je het liefst hebt, maar genieten is het vast ook, zeker nu jullie allebei lekker vrij zijn. Sab: goed idee, brownies, mmmmm! Hier alles goed. Zit weer eens op het wachtbankje. Heb geen idee, voel niks anders, zelf m'n Boons zijn niet pijnlijk en dat zijn ze eigelijk altijd na de pregnylspuit... Ach, we wachten wel weer af.. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan krijg ik HSG onderzoek (doorspoelen van eileiders). Liever niet natuurlijk! Vandaag lekker dagje vrij. Even lekker niks. Wat zijn jullie plannen voor oud&nieuw? De meesten van jullie vast gezellig met de kids? Heel verrassend, maar ik ga op stap! :-D en uitzitten bij mijn zus. Heb er zin in!
Grr,soms doet dan ding ook niet wat ik wil... Maar goed, 'mijn Boons' klopt natuurlijk niet, moet mijn boobs zijn...
Goh Mutz, dat je dat bedoelde had niemand door natuurlijk hahaha....het doorspuiten van eileiders kan ook positief uitpakken he! Ons schoonzusje en broertje zijn drie jaar bezig geweest, toen ook "de boel" bij haar doorgespoten voor onderzoek en daarna dus 2 keer spontaan zwanger.... Kris, ik geloof dat ik niet veel meer heb toe te voegen aan wat de rest zegt: Chris SUCKS en dan echt met hoofdletters! Jammer dat je nog steeds gevoelig bent voor wat hij zegt, want het is totaal onbelangrijk..Het gaat om jouw gevoel toch! Smits, wat een heerlijk dromerige blik op die foto zwijmel, zwijmel haha. Super! Je bent een kanjer oh yeah. Grappig he dat het niet lekker in je vel zitten, zo´n impact kan hebben op alles...maar het is je toch gelukt. Blijf ik toch maar binnen met oud en nieuw. Dan zijn we trouwens bij Sab en Jas, met mijn broertje en schoonzus. Lekker eten en spelletjes doen, daarna de staats winnen en het nieuwe jaar inluiden. En jullie? Nog wilde plannen? Voor de rest weet ik het even niet meer....zo nu ff chillen op de bank en dan maar weer aan het eten. (enne Mutz, hier ook een trotse ipad bezitter, heerlijk ding, heb gisteren 100 boeken op de ipad gezet, ik hoef geen boeken meer mee op vakantie...luxe!!!!)
Mutz..goed om weer een lange reactie van je te lezen. En over het woordje Boons had ik gewoon heengelezen het is dat je het in je berichtje erna verbeterde, haha. Wanneer is je nod nu?? Ik ga zo voor je duimen en hopen dat ik je de 8ste kan feliciteren. Bietje..100 boeken..daar zal Mika niet blij mee zijn, nu is hij de ipad kwijt, haha...En maar goed dat je geen boeken mee hoeft op vakantie, als jullie straks een kleinere auto hebben, past er toch al minder in en als ik zie wat jullie altijd allemaal meeslepen is het gewicht in boeken minder al een hele verbetering, whahaha
100 boeken?? Dan wel geen NL boeken neem ik aan? En dat kost toch wel heel wat of waren het goedkope boeken? Vertel! Haha. Tja, mijn NOD je gelooft het niet, maar dat zal rond 8 december zijn... Spannend hè? Haha.
Mutzie Het blijft spannend he op de wachtbank, ik zit er ook weer op. Ook ik voel helemaal niks anders, dus ga weer nergens vanuit. Dat HSG onderzoek heb ik ook gehad. Heel even doorbijten, valt allemaal best mee!!! Kris Wat klotig dat je je door Chris wat onzeker voeld. Iedereen heeft minpuntjes, maar daar moet je maar doorheen kijken. Bietje Een beetje een late reactie, maar wat hebben jullie Jona op een fijne manier herrinerd. Fijn met je familie samenzijn en een wensballon opgelaten. Zal wel een moeilijke tijd zijn nu zo middenin de feestdagen. 1979 Wanneer heb je je nod? Voel je al wat? Sab Echt zo knap dat je al zoveel bent afgevallen zeg! Nu even genieten van al het lekkers met de feestagen, in het nieuwe jaar weer verder met de lijn! Julez Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo. En een zoontje, geweldig. Super Wat goed dat je het examen nu wel hebt gehaald. Jij moet dus werken met oud en nieuw? Smits Wat een leuke foto, heerlijk ventje. Hier gaat het steeds beter. Het financiele gedeelte is zo goed als opgelost. En merk dat ik er steeds meer rust bij krijg, zeker nu alleen ik de brievenbus sleutel heb. Verder leuke kerstdagen gehad. Een gezellige oud en nieuw voor de deur, wij gaan eerst naar me schoonouders, dan naar mijn ouders en dan naar vrienden waar heel de vriendengroep (20 man) komt. Heb er veel zin in. Ben deze week vrij, dus ben lekker aan het rommelen in huis, eens wat extra schoonmaken/uitzoeken enz. Verder ga ik per 3 januari stoppen met roken, jaja ik weet het, rook nog steeds!!! Maar ben er zo klaar mee, het is duur, ongezond, stinkt enz. Ik zal het wel heel zwaar krijgen want ben zo verslaafd!!! Mijn nod valt rond 1 januari....lekkere datum!!!
Oja en chris die kan ook lekker door de grond zakken. ben 100 x gelukkiger met sander. baalde alleen dat zijn woorden mijn van slag maakte. ACh ja hoort erbij zal ik maar zeggen. onze oud en nieuw met de carnavalsvereniging bij iemand thuis starten inc chris en anne, ex sander, erbij. daarna het cafe in.