Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    mmmmm iets te kleppen........................
    Alles gaat zijn gangetje. Tenminste 1 konijn is ziek door een parasiet die verlammingsverschijnselen veroorzaakt en nierfalen. Medicijnen helpen nog niet echt, afwachten dus.

Jakkies Loes spetters tot aan de muur. Mag hopen Mutz dat jullie personeel niet zo werkt.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ieuwwwwwww....goedemorgen met spetters.....

Bi: ik lees dat de meiden thuis zijn???? Wat goed zeg! Heerlijk. BHoe gaat het met ze? en met jullie?

Manon: hoe gaat het bij jullie? en met kleine Tessa?

Ahhhh smits een ziek konijn? Dat is zielig zeg. Hoop voor je dat de medicijnen snel aanslaan, want het klinkt als een nare parasiet.

Zo weer drie nachtdiensten gehad, die vielen mij weer zwaar! Gister was ik 10 jaar samen met mijn vriend dus zijn we heerlijk uit eten geweest. Nick is bij mijn broer en schoonzus en nichtje. Daar heeft hij gelogeerd. Nu lekker rustig opstarten en dan om 12 uur gaan we hem weer halen. *kan stiekem niet wachten*

jojo/sab/bi/manon/kris(op vakantie?): how's life??

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

kan wederom niet reageren. Ben alweer mijn koffer (en die van ivo) aan het inpakken... Zaterdag is het mijn moeders verjaardag... de eerste naaaa.. dus wilde ze die niet vieren, en om zkr ervan te zijn dat niemand langs komt heeft ze een weekend naar texel geboekt. Dinsdag laat ik weer wat van mijn horen

Gr voor alle mama's, kids en papa's

ps.. bi wat heerlijk te lezen dat de meiden thuis zijn :)

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Op naar Texel, kris! Veel plezier daar.

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Loes: iel, daar word ik natuurlijk ook niet blij van! Slechte controleurs dan vooral! En natuurlijk hebben onze medewerkster dat niet gedaan ;)

@Smits: tja als (bijna) alles z'n gangetje gaat heb ik ook niet zo veel te melden. Wel zielig van het konijn.
    Nog 6 weken, dan heb ik verlof en gaat de zon schijnen, ik zeg: 1+1=2. Geldt niet alleen voor Smits hoor, haha! :D

@Kris: lekker erop uit naar Texel. Misschien beetje dubbel gevoel, maar wel genieten hoor. We lezen daarna natuurlijk alles van je!

@super: had op Facebook al gereageerd, maar nogmaals: gefeliciteerd met zo'n geweldig jubileum!
    Je ventje weer lekker thuis, hihi.

Hier ook weinig nieuws... Beetje aan het aftellen naar mijn verlof, tenminste, voor mijn andere werk (mijn zorgbaan, niet mijn administratieve). Na mijn slaapdienst dit weekend nog 1 weekend werken in september en dan alleen mijn woensdagen nog... Best een gek idee, zeker met in mijn achterhoofd dat ik er hoogstwaarschijnlijk voorgoed mee gaan stoppen na 12,5 jaar... :(

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oooo mutz 30 weken zie ik! Nu wordt het inderdaad aftellen. Pfiew spannend! Moeilijk om na zo'n tijd met je werk te stoppen. Zie je het niet zitten om na je verlof weer te gaan werken daar?

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Is niet te combineren. Ga 25 uur op kantoor werken en mijn andere werk doe ik nu in het weekend en één nacht in de week. Nu nog wel te doen zonder kleine, maar straks moeten manlief en ik in het weekend tegen elkaar in gaan werken of oppas regelen.. Daar krijg ik die kleine niet voor.. En wat betreft de slaapdienst; zeker jij weet hoe onregelmatig het werk van mijn man is, dus ook niet meer te doen.. Jammer, maar denk dat 25 uur, verdeeld over 4 dagen (2 hele, 2 halve) wel voldoende is...
    Afscheid zal moeilijk zijn...:(

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja dat is idd niet rond te krijgen! Jammer dat je ermee moet stoppen. Zal wel even sllikken zijn je laatste dienst. 25 uur is wel lekker!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: 1 +1= dan zeker 2. Tenminste met mooi weer op een di-wo-za of zo en dat jij niet gelijk gaat bevallen. Ik kom dan wel zonder Tim. Dan kunnen we net even wat makkelijker kletsen enzo. Woensdag is dan overigens iets lastiger i.v.m oppas.
    Het afscheid op je zorgwerk zal zeker even slikken worden. Je sluit een periode af,maar gelukkig om aan een nieuwe mooie periode te beginnen.

Sab: las dat Mirza van de week weer vol energie zat. Die kleine boef vind het veelte gezellig bij jullie (en neem hem dat eens kwalijk).

Bi: Meid wat was ik blij met het bericht dat Kate en Joan mee naar huis mochten!!!!! Ben benieuwd hoe het gaat en hoe je dingen oppakt met twee kleintjes. Het lijkt mij zo pittig ( maar wel super natuurlijk).

Kris: Het zal morgen wel weer even slikken zijn. Sterkte voor jullie allemaal.

Jojo: Eindelijk een doorverwijzing voor je knie. Het wrodt pvd tijd zeg. Je loopt lang genoeg met pijn.

Manon: Tot snel!!

Julesz: Lekker druk met kabouter en je moestuin. Lees met veel plezier je blog!

Super: Fijn om je mannetje weer bij je te hebben he. Ik heb nooit geen moeite om een logeer afspraak te maken, maar op het moment zelf begin ik toch twijfelen "zal ik niet gewoon thuis blijven?". Van de week met pijn in hard weggegaan, maar als ik dan hoor hoe veel lol hij heeft en hoe mijn ouders genieten weet ik dat ik er goed aandoe.

Hier verder een trotse mama. Tim drinkt zelfstandig uit een beker en vanavond voor het eerst zonder de inhoud over zich heen te gooien. Als hij hulp nodig heeft roept hij steeds mama mamamamamama, zooo schattig.
    Verder lijkt het erop dat ook bij Tim langszaam een energiebom ontploft. Iedere ochtend op 06.30 wakker om dan in de middag krap twee uurtjes te slapen en het vol te houden tot 20.00 uur. En dit is heel wat voor onze slaapkop.

Fijn weekend allemaal!!!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Smits: knappe man heb je toch! Leuk dat hij al zo groot wordt zeg. Kriebelt het bij jou niet om weer een kleintje te krijgen ;)
    Vanaf 17 september kan ik elk weekend, dan heb ik geen weekenddiensten meer, dus als het dan mooi weer is.
    Snap dat je zonder Tim komt, hoop dan binnenkort nog wel een keer een groepsbijeenkomst hebben, want ben wel benieuwd naar hem hoor!

@super: ben je klaar voor morgen?? Ben benieuwd wat Nick ervan vindt! Alvast fijne dag!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo daar ben ik ook weer eens. Heb wel elke dag gelezen hoor dus ben helemaal op de hoogte.

Mutz jammer dat je afscheid moet nemen van je ene baan, maar wel een logische keuze. Wie weet komt er ooit nog eens zoiets op je pad wat wel beter te combineren is met het werk.

Super al via de sms gesproken van de week. Ben druk op zoek naar een cadeautje voor Nick, zoveel keuze dus veel te moeilijk, hahah..Hoe is het eigenlijk met je knie en nek...

Alvast een fijne verjaardag voor Nick morgen, we zien jullie zaterdag.

Smits laatst ook al gesproken via whatsapp..Wat is Tim toch ook een knapperd met zijn drinkbeker. Wil het ook met Mirza gaan proberen, maar ben bang dat alles hier door de kamer gaat, haha.. Jou zie ik de 30ste gezellig...

Verder heb ik Jojo ook al gesproken, hahaha en hebben we een date voor a.s. zondag staan. Gaan gezellig naar sprookjeswonderland in Enkhuizen...

Manon hoe is het daar?? Gaat het allemaal goed met Tessa en de kersverse papa en mama??

Kris zit of zat op Texel en was heerlijk van de zon aan het genieten. Zijn jullie de verjaardag van mams goed doorgekomen?? Zal toch ook wel moeilijk zijn geweest. Knuffel

Loestig..gedsiederrie poep aan de muur, bleh.. Hopelijk was het weekendje verder wel geslaagd? Ben je al wezen fietsen met Sam??

Gelukkig hoe is het met jou? Je bent de laatste tijd zo stil. Is er al bekend wanneer de operatie plaats gaat vinden??

Verder ben ik even blanco..

Hier alles prima. Mirza probeert zo nu en dan los te lopen, dus ik zit af en toe met geknepen billen op de bank. Verder heeft hij een fase waarin hij niet echt wilt eten, maar gelukkig heeft hij genoeg reserves.

Natuurlijk aan het genieten van mijn prachtige nichtjes die het zo ontzettend goed doen. Morgen gaan we met Bietje plus fam (zonder Mika) naar een dierentuin in Tuitjehorn..heb er zin in..

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden kom mij even diep schamen hier! Ben voor t laatst 25 juli geweest! Tussendoor wel even wat gelezen, maar het is schandalig!!!
    Ben ondertussen ook aardig wat vergeten, maar ga toch een poging wagen!

Mutz wat een prachtige buik en wat een geweldige schoenen! Vind jullie kamertje ook erg leuk en valt toch wel mee hoe klein die is??? Ziet er erg gezellig en toch ook strak uit!!! (i like i like!!!)

Smits ik vind Tim echt knap hoor met zijn beker! Heb t op hyves ook al gezegd, maar dat is niet makkelijk voor die kleintjes! Hier toch ook maar wat actiever gaan oefenen hahaha! Ben met de anderen eens dat er snel een date moet komen, want ik ben zoooooo benieuwd naar de kinders weer en vind het gezellig om jullie weer te spreken!

Kris de foto's van Texel zagen er heerlijk uit! Heeft je moeder haar verjaardag een beetje goed doorstaan? Hoop het! Gelukkig waren jullie er! Wanneer moet jij weer werken? Is dat deze week al of volgende week?

Super, ik ben nog in dubio of ik zaterdag op Nick zijn verjaardag kom. Vind het namelijk wel erg gezellig en leuk, maar ik zit niet zo heel erg top in mijn vel en Charlie is behoorlijk pittig op het moment... Ro moet werken dus dan zou ik alleen komen en denk ik dat ik met niemand kan praten, omdat mijn dochter zich misdraagt! Dus zoals je leest maak ik me daar nu al druk om en twijfel ik!!!! Ik laat het nog weten goed? Heeft Nick nog wensen????

ff versturen voor alles weg is

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje jullie meiden zijn zoooooo lief en mooi!!! Trekken Lynn en Mika het een beetje? Zie af en toe een foto van Lynn voorbij komen met een gezicht op standje oorlog en dan heb ik echt met haar (en ook met jullie hahaha) te doen! Lijkt me niet makkelijk om ineens niet meer de jongste te zijn! Mika lekker veel uit logeren! Top voor hem toch!!!! Hoop dat jullie lekker kunnen genieten zo compleet!! Wij willen Joan en Kate natuurlijk wel graag snel komen bewonderen!!!!!

Loestig wat een snelle dame is Sam toch! Nu al kruipen! Lijkt Nick wel, die is ook zo vlot! Wat zullen jullie trots zijn! Fijn dat het weekendje weg zo goed is gegaan, maar jammer van de wc!

Sab, jou natuurlijk al gesproken en zin in zondag! Ben benieuwd of ze het leuk gaan vinden! Ik zie dat je een cyclus van 27 hebt gehad... Netjes, maar jammer!

Hier gaat t redelijk. Ik zit niet zo lekker in mijn vel en merk dat ik meer last heb van de problemen na de bevalling (emotioneel) dan ik wilde toegeven... Ook mijn werk geeft heel veel stress. Weet echt niet of ik moet blijven. T idee dat ik morgen weer moet laat me gewoon hyperventileren dus dat lijkt me niet echt goed maar ja...
    Duss al met al een afspraak gemaakt met een psych om mijn verleden eens echt te gaan verwerken en om die verdomde onzekerheid eens onder controle te krijgen. Is ook de rede dat ik ff niet zo veel fut had voor het forum.

Maaaaaar..... Ik rook niet! :D

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #2194 Mutzie, 15 aug 2011
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
    Sab en Jojo, leuk weer eens van jullie te lezen.
    Jojo nog niet alles gelezen, kom je vast zo mee, haha. Sab, wat leuk dat Mirza gaat proberen te stappen! En heerlijk hoor, genieten van je nichtjes!

Mmm, ik mis nog al wat dates zo te lezen. Ik woon echt in een uithoek... Das wel jammer.. Dus wanneer weer een officiële date met z'n allen? ;) Hoef alleen t eerste weekend van september nog te werken, dan zitten die diensten erop. Tijd zat dus! :D

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #2195 Mutzie, 15 aug 2011
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
    Jeetje jojo, lees nu de rest... Heftig hoor, maar een goede beslissing om met iemand te gaan praten. Hoop dat je eruit komt. En wat betreft werk, kies voor jezelf, als dit het niet is, dan moet je iets anders zoeken. Zal niet makkelijk zijn, maar hopelijk geeft het je rust.
    Veel sterkte!! Liefs

Bedankt voor je compliment. Nee, kamertje is niet klein, maar niet handig vanwege de schuine kanten. Vandaar nu een tijdelijk kamertje met deze meubeltjes, later kopen we een passend en matchend kamertje.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mutz je zit zeker op je telefoon te tikken of staan je vingers niet goed op het toetsenbord?? Hihi..
    Wij gaan deze vakantie ook nog richting jou kant. Bezoekje brengen aan Jas zijn oom en tante..

Jojo..pff heftig zeg je verhaal. En daar kom je dan nu pas mee, mutzie die je bent. Ik whatsapp jou toch ook als er iets met Mirza is, dat kan andersom ook he.. Maaaaaar je rookt inderdaad niet en dat vind ik zooooooooooo super stoer van je..Zal zondag niet bij jullie in de buurt een sigaret opsteken oke..

En wat betreft zaterdag, ik ben er toch om te praten?? En meestal gedragen de kinderen zich bij anderen voorbeeldig. Kom ik ergens binnen met de mededeling dat meneer niet in zijn hum is, is hij de hele dag gezellig en de clown aan het uithangen, ken je dat..Nou in ieder geval een dikke knuffel.

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh haha, zit op de iPad, die maakt soms mooie woorden van woorden die bedoel... Lees t dan niet meer na. Staat wel leuk toch?

Gezellig als jullie een drankje komen doen dan! :D

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat woorden aangepast :)

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha..ik ken het probleem Mutz, ik stuur zo nu en dan ook de meest fantastische berichten met mijn iphone, haha

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Waw... 4 online...ben bijgelezen...morgen tijdens mijn oppasdagje reageer ik even (als hij mee wil werken en gast middagdutten)

Deel Deze Pagina