Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    5 online nu Kris, het wordt weer ouderwets gezellig, haha

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo, lieverd; sab is er om mee te praten. En maak je niet druk dat Charlie zich misdraagt, Nick kan dat ook heel goed. Maar als je er tegenop ziet moet je het lekker niet doen. Al zou ik het wel errug gezellig vinden! Heel knap dat je contact gaat zoeken met een psych. Zal wel heftig worden. En je werkprobleem herken ik wel enigszins...wacht niet te lang met je keuze. Het sloopt je als je zo tegen je werkdagen aan zit te hikken. Dus over zaterdag: kijk maar of je het ziet zitten, ik vind je evengoed wel lief ;) Knuffel voor jou!

Sab: die Mirza gewoon aan het proberen te stappen. ENG!!!! Nick weigert steeds vaker om zijn ochtendslaap te doen...mmm gaat er beetje uit denk ik. Hij wordt ook al een grote jongen natuurlijk!!

Slingers hangen......:) jeej.....

Reageer later verder, batterij van comp is bijna leeg.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo..weer even bijgelezen...
    ik ga proberen van de week op iedereen te reageren.
    Hier is alles goed maar het is wel wennen hoor. Ze heeft nog totaal geen ritme. Ik ben ondertussen overgestapt op kunstvoeding en ze komt zo om de drie uur. Maar soms ook al na twee uur en soms ook pas na 4 uur...geen pijl op te trekken dus...
    's nachts gaat iets beter en slaapt ze telkens wat langer.
    Overdag is ze of wakker, of ze slaapt bij me in mijn armer. iets anders wil ze gewoon niet. Zodra ik haar wegleg is ze binnen een kwartier wakker en gaat huilen. Zodra ik haar dan oppak is ze stil. Laten huilen werkt averechts....vandaar dat ik dus weinig tijd heb want mijn huishouden moet hier ook nog tussendoor en dat valt niet mee.
    Hopelijk krijg ik snel samen met deze dame een aardig ritme te pakken zodat ik weer tijd heb voor dingen zoals hier komen en reageren....
    En nu ga ik snel naar bedje..ben op!pfff...*gaap* Groetjes

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

hehe... heb eindelijk tijd om te reageren... Bram (met oppaskindje) ligt heerlijk zijn ochtenddutje te doen... Duimen dat hij het nog een uurtje volhoudt ;)

@super...Lang zal nick leven... lang zal nick leven..,. Gefeliciteerd.. Ik ben zo verstrooid dat jullie allemaal geen verjaardagskaarten krijgen. Zelfs mijn eigen moeder niet... Ben daar gewoon te druk voor volgens mij. Was een wonder dat jullie allen een felicitatiekaart kregen met de geboorte. Maar digitaal feliciteer ik jullie wel even hoor ;)
    Zaterdag kan ik er niet bij zijn. Hebben dan uitstapje met de wijk van mijn moeder (waar mijn vader de voorzitter van was) dus gaan daarmee naar toe. Solly!

@loestig. Nog steeds vakantie of is die weer voorbij? Volgens mij mag jouw man later beginnen met werken dan ik??

@sab/bi... veel plezier vandaag in de dierentuin van een of andere gekke grappige naam vond ik...

@bi goed dat het nog gelukt is met de band, en duhhhh tuurlijk heb je veel nodig als je met een tweeling op stap gaat...

@jojo.. heb je al geappt gister en net ook weer... denk aan je!!

@julesz...vast te druk maar lees je blog nog regelmatig! leuk te lezen hoe het jullie gaat...

@smits... met jou ook al app contact gehad maar dat wordt nog puzzelen... app je zo weer even...

@mutzie... als jullie (jij en smits) een dag prikken kom ik ook richting zeeland! het is zo'n eind steeds voor jou en ben ook wel nieuwsgierig naar jouw woonomgeving en terrassen daar is heerlijk... leuk kamertje trouwens! :) En dat is eigenlijk de ' nep' versie.... haha....

@ manon... wat is tessa ook een muts om haar moeder zo bezig te houden :p geniet er maar van.. Hier is mijn oppaskindje nuruim 4 maanden en tjee die is al zooooo groot ineens...

mmmmm wie o wie mis ik nog....??? volgens mij de meeste gehad toch??

@Gelukkig denk ook nog stees aan jou!!

@1979 is ook erg stil.... Genieten van je zwangerschap??

Hier dus een weekend texel erachterop gehad... Genoten in Mallorca, voor mijn gevoel de laatste keer als 'jongere' gedragen... haha... Aandacht krijgen van de mannen, drinken met mijn vriendin en laat op bed liggen... Ben er ook gewoon klaar mee... Een avondje weg prima, maar dan gewoon met vrienden onder elkaar en op tijd op bed...
    Daarna dus 1 dag thuis om alles te wassen en daarna weer naar noord nederland.. Ja sab, waar het heerlijk weer was.. Hier in brabant regende het vreselijk maar op texel (en bij jullie) was het heerlijk... Veel foto's gemaakt.. Veel gewandeld en lekker uitgewaaid om weer klaar te zijn voor komend schooljaar. Mama's verjaardag ging best ok.. Mama moest even huilen maar heeft daarna genoten met een wandeling en s avonds gourmetten met ons.... dus het ging best ok... Volgens mij had ik soms meer slik momenten dan mama ... Foto's zonder papa, dingen zonder papa doen, dingen doen die we met papa nooit hadden kunnen doen... maar het hoort erbij denk ik..,.
    Komen we gister middag thuis, weer wassen en strijken.... Auto gewassen (jaja, Ivo heeft een degelijke station wagen gekocht in mijn vakantie dus na onze vakantierit moest die gewassen worden :D) en even op bezoek bij ivo's moeder... S avonds heerlijk gekookt door ivo (dan voel ik mezelf echt een huis tuin en keuken kokkin. Ivo heeft een deel van de koksopleiding gedaan... dusssss die kan heerlijk koken!!!) en bij zijn vader langs geweest... Komen we thuis krijg ik het nieuws te horen dat er weer een goede kennis/vriend van ons gezin is overleden... Ook pas weer 54 jaar... Woont ook in de wijk bij mijn moeder... Dat is gewoon de 10de in een half jaar tijd onder de 56 jaar! erg toch??? ben ook gewoon er wel door van slag...

Verder volgende week beginnen de scholen weer... Maar morgen alvast mijn colllega helpen de klas in te richten en dan vrijdag vergadering... En dan woensdag de eerste werkdag voor mij... En de enige die week... mag rustig beginnen :D
    Ook nog een verhuis de komende 2 weken... dus prima dat ik rustig mag beginnen....

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    En toen was het opeens weer eens gezellig druk.

Krisje wat fijn dat je moeder, ondanks de moeilijke momenten, een fijne verjaardag heeft gehad. Alleen nu je thuis bent weer zo'n domper met het overlijden van een bekende. Dat is inderdaad wel heftig 10 binnen een jaar. Bleh, daar mag je best van ontdaan zijn hoor. Volgende week weer beginnen voor jou. Ik heb nu ook mijn laatste weekje vrij. Ruben hoeft inderdaad pas 29 augustus te beginnen.

Jojo wat knap dat je de sigaretten nog steeds laat staan. Zeker als ik lees hoe je je voelt. Wel goed dat je met een psych gaat praten. Je staat nu voor een moeilijke keuze met je baan, maar het beste is om voor jezelf te kiezen. Als je er zo tegenop ziet op te gaan werken is het denk ik beter om op zoek te gaan naar iets anders. Dat is natuurlijk ook lastig, maar uiteindelijk wordt je er wel weer vrolijker van.

Super hieperdepiep hoera voor jullie kleine/grote man. Maak er een fijne dag van en zaterdag natuurlijk een heerlijk feest.

Sab en Bietje zijn lekker naar de dierentuin. Veel plezier daar....

Mutzie moeilijk dat je je werk in de zorg moet opgeven, maar wel begrijpelijk. Het is inderdaad lastig te combineren. En om je kind alleen naar de opvang te brengen is ook niet alles. Dapper besluit, maar je krijgt er straks zo ongelofelijk veel voor terug.

Manon goed om wat van je te lezen. Jij en Tessa zijn dus druk zoekende naar een ritme. Echt geloof me, dat gaat er uiteindelijk gewoon komen. Al kun je dat nu nog helemaal niet voorstellen. Let maar op, ineens is het er. Dan vergeet je deze onregelmatigheid heel snel weer. Ben je overgestapt op kunstvoeding vanwege de onregelmatigheid?

Smits die kleine Tim kan al uit een beker drinken. Wat knap zeg! Post binnenkort nog eens een foto van hem. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet.
    Dat geldt eigenlijk voor alle mama's. Laat eens een foto zien....

Hier zijn we gisteren voor het eerst gaan fietsen met Sam. Ze vond het volgens mij wel grappig. Zat de hele tijd om zich heen te kijken.
    Ik zal er zo een foto van posten.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
  7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Heerlijke foto loestig... En wat is mijn oppaskind voorbeeldig... 2 uur ochtenddutje..geen gehuil, op de ik wil nu mijn fleskrijs na. Nu samen heerlijk aan het spelen (ondertussen gauw forummen)

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    lijkt me heerlijk zo'n midagdutje Kris...ben er zelf ook wel aan toe.
    vannacht was ze om drie uur waaker en wilde een fles en daarna ging ze doodleuk krijsen om niets. Ze sliep pas om 5uur weer dus ik er ook weer in.wordt ze na een half uur weer wakker voor weer eten..aaaargh
    Nu ligt ze heerlijk bij me te slapen...maar owee als ik haar neerleg zodat ik iets voor mezelf kan doen...zoals eten, strijken of mezelf wassen en aankleden:D ga het zo toch maar weer proberen..

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden, bedankt voor de kaarten, smsjes en virtuele felicitaties! Toch wel bijzonder hoor deze dag. Lig nu vermoeid op de bank. Nick is nu al vreselijk verwend en dan is zaterdag pas het grote feest! Gaat wat worden hahaha.....Maar een heerlijke feestelijke dag gehad.

Manon: klinkt heel herkenbaar. De slapeloosheid, ritmeloosheid en nergens meer tijd voor! Hou vol het wordt echt, uiteindelijk, allemaal makkelijker. Fijn weer even van je te horen.

Kris: wat heftig weer zo'n overlijden dichtbij. En wat jong ook, pfffff. Sterkte ermee. Zal wel een hoop gevoelens naar boven brengen. Knap dat je mama zich zo sterk door haar verjaardag heen heeft geslagen. Lijkt me erg moeilijk. En je bent weer lekker druk verder zo te lezen!

Loes: heerlijke foto met jullie grote Sam! Wat wordt het een dametje. Leuk hoor dat fietsen, ik vind het ook heerlijk.

Zo nu ben is mijn battarij wel leeg. Lekker even hangen en dan naar bed!

Fijne avond allemaal! xx

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Even spammen :D

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kado'tjes tijd!!!

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuke foto's van Loestig en Super!!

Loestig..wat is ze al groot zeg!!

Super..sorry helemaal vergeten!*schaam:)* Nog van harte met je kleine grote man!!

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hey meiden,
    Mag ik weer mee kletsen met jullie, heb helaas niet zoveel tijd als voorheen maar volgens mij geld dat wel een beetje voro iedereen hier. Keano loopt nu dus heb m'n handen vol aan hem, hij wil ook maar max 1 uurtje slapen per dag dusja...maar als jullie het leuk vinden wil ik graag weer mee kletsen.

@Manon, ik heb de foto's van Tessa gezien, wat een plaatje en wat een haar heeft ze zeg, prachtig. Ik las dat het qua ritme nog niet echt lekker gaat, komt vanzelf hoor.

@Bietje, ik vind jou meisjes ook zo mooi! Hoe was de dierentuin, want ja met Hyves blijf ik natuurlijk wel op de hoogte;)

@Sab, Wat zie ik, bezig voor een 2e kindje, wat spannend weer en zal ik je een geheimpje verklappen, wij ook hoor;) Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste pil geslikt en we gaan er weer voor!

@Super, nog van harte met de 1e verjaardag van je zoontje! Is hij lekker verwend?

@Loestig, wat een schattig meisje heb je zeg, leuke foto!

@Peet, Hoe gaat het met je knie?

Nou hoop dat jullie het leuk vinden als ik me weer een beetje aansluit om te kletsen en probeer echt wat meer te reageren hier. tot gauw weer...

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh super wat een heerlijk ventje. En wat is hij al verwend met dat grote cadeau zeg. Wat hebben jullie hem eigenlijk gegeven?

Naat wat tof dat je er weer bent. Lange tijd niets meer van je gehoord. En bezig voor een broertje of zusje voor Keano. Oh wat spannend. Wie zou het eerste zijn, jij of Sab? En wat goed dat Keano alweer loopt. Het gaat zo snel hè? Nou ik zou zeggen welkom terug.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hallootjes,

Tjee Manon, dat klinkt allemaal erg zwaar. Bijzonder hoe snel je dat ook weer vergeet. Dus wat Loestig zegt, echt het gaat over en je vergeet het ook weer heel snel. Je kleine meid gewoon lekker bij je nemen en dan maar een stoffig huis hoor, lekker belangrijk toch..

Super..geweldige foto's van Nick. Lekker van de taart te smullen. Mirza deed daar helemaal niets mee, haha..Oh daar was je bij, hahaha..

Loestig lekker gefietst met kleine Sam, ook al zo'n prachtige foto. Heerlijk.

Naat..welkom terug, haha. Al ben ik helemaal op de hoogte via hyves natuurlijk. Zag dat Keano een lelijke smakkerd had gemaakt op vakantie..wat zal je geschrokken zijn zeg, pff..En jullie ook voor een tweede..zullen we weer tegelijk zwanger zijn? Onze mannen schelen natuurlijk ook maar 3 weken. Maar laat mij dan nu maar de eerste zijn, want ik zit nu in dag 6 van mijn cyclus...Dit wordt de tweede echte ronde...

Kris..jeetje mina zeg. Alweer een kennis overleden wat erg. Sterkte en een dikke knuf.
    Had even gemist wanneer Ivo bij je zou komen wonen. Woont hij er al of nog druk met verhuizen?

Dierentuin was erg gezellig...Mirza is de dag goed doorgekomen op 45 minuten slaap. Ongelooflijk blijf ik het vinden wat een energie dat kereltje heeft.

Eten is op dit moment een beetje een probleem. Avond eten gaat redelijk, maar brood en/of pap wil hij zowat niet eten..Iemand een tip?

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bedankt meiden! Ik probeer echt wat vaker te reageren!

@Sab, echt leuk hoor ook voor een 2e kindje! Ben benieuwd hoe 't allemaal gaat verlopen en of we weer zwanger mogen worden.
    Ja, jij loopt in de cyclus iets voor dus jij mag de 1e zijn hoor;)
    Ik vind het ook wel weer erg spannend allemaal!
    Ja, hij was idd erg gevallen in de vakantie, schrok me rot, gelukkig zijn de korsten er nu af en is zijn gezichtje weer helemaal gaaf, alhoewel je nog wel de rood/roze vlekjes ziet waar de korsten hebben gezeten. Loopt Mirza ook al of nog niet?

@Loestig, ja Keano loopt alweer een tijdje eigenlijk en op vakantie heeft hij het helemaal onder de knie gekregen ook opstaan zonder iets beet te pakken gaat ook goed nu.

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat..nee hoor Mirza loopt nog niet. Nou ja nog niet los. Doet af en toe een paar stapjes van de tafel naar de bank of naar zijn mama, maar thats it. Aan het handje lopen en ergens langs gaat prima, dan gaat hij rennen, haha..Begint dus wel al te komen, we wachten het maar af, gaat zo hard..

Fijn dat het wel mooi heelt. Hopelijk zie je er straks niets meer van.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ach sab dat lopen komt straks vanzelf hoor! Keano had het opeens helemaal door en loopt nu heel de kamer door en het liefst heel de dag;)
    Ja, het geneest goed hoor en hopelijk trekt het helemaal mooi weg.
    Morgen krijgt Keano ook weer zijn 14 mnd prikjes, heeft Mirza ze al gehad?

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: welkom terug hoor! Spannend dat jullie voor een tweede gaan. Is toch wel weer een heel bijzondere tijd zo. Die Keano wordt dus ook al een hele vent!

Sab: Nick heeft ook heel vaak dramabuien bij het eten. Ben erachter dat hij vooral alles zelf wil doen. Dus hij mag zijn broodje zelf van het bordje pakken (beetje naar het kleinste stukje sturen) en is dan helemaal trots als hij het zelf in zijn mond doet. Misschien ook wat voor Mirza? Of eet die allang zelf haha.... Kanp dat hij met zo weinig slaap zo'n leuke dag heeft gehad!

Loes: Nick kreeg van ons een tjoektjoekleertrein (ja zo'n herrie ding) en een driewieler met stang (handig voor het uitlaten van de hond) Hij heeft vannacht goed geslapen, had wel wat drama vannacht na al die drukte. Misschien zaterdag!

Jojo: ben je er al uit? Sab & co komen 's middags. De meeste visite zal wel buiten gaan zitten maar jullie kunnen ook lekker binnen gaan zitten????? (probeer je nietr over te halen hoor ;) )

Zo ik ga aan de koffie. Ga de nacht (weer) in. Snel het solliciteren maar weer oppakken, oh nee ik had besloten mijn ouderschapsverlof uit te zitten. We ga ik intern de vacatures goed in de gaten houden.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super ik schaam me dood! Heb je gewoon niet gefeliciteerd met Nick gisteren, terwijl ik er wel 10x aan heb gedacht! Alles was k*t gisteren vandaar. Voor zaterdag ben ik nog in dubio! Ze is nu hartstikke ziek en loopt leeg van de diarree (al sinds maandag). Volgens de huisarts kan het wel een week tot 10 dagen duren (hoop t eeeecht niet want zondag gaan we naar sprookjeswonderland) Dus ik hou het nog steeds open solly!!!! De foto's zien er super uit! Wat een lekker ventje is Nick toch!!!

Naat leuk dat je er weer bent! Spannend voor een 2e! Je bent iig eerder dan dat ik zal zijn hahaha!

Verder niet zo top hier. Heb me ziekgemeld en ben bij de ha geweest. Ik ben overspannen of zit er tegen aan. Moet verplicht 2 weken thuis blijven en me helmaal van het werk weghouden. Dingen doen die me ontspannen, maar dat gaat niet zo makkelijk met een ziek meisje die het liefst de hele dag op schoot zit of "mamie mamie mamie" loopt te roepen als je alleen maar gaat plassen! Ik doe het met alle liefde, maar ze heeft t niet handig getimed hahaha

Ook nog goed nieuws tussen mijn geklaag. De kijkers waarvan we dachten dat ze geen interesse meer hadden willen toch een 2e bezichtiging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarschijnlijk zijn ze eerst gaan uitzoeken of het financieël haalbaar zou zijn (gok ik, zou ik nl doen als ik dat niet zou weten). Dinsdag komen ze!!! Echt weer wat leuks om naar uit te kijken!

Verder heb ik gesolliciteerd op een baan op een kdv. Ze vragen iemand voor 32 uur. Wel wat veel, maar goed het lijkt me wel een ontzettende leuke baan zo op een baby groep!!! Wel met kids, maar geen agressie meer! Geen gigantische tijdsdruk van de verslagen en interdisciplinaire besprekingen lijkt me heerlijK!!!!

Sorry hoor ff ego

Deel Deze Pagina