Super: heb je als een sms gestuurd maar hier nogmale SORRY. Echt zo stom, nick zijn verjaardag staat in de agenda, maar deze muts denkt dat ze alles wel in haar hoofd heeft zitten en dus niet in de agenda hoeft te kijken. Niet dus. Leuk dat het gister al zo'n feest was. Heerlijke foto's van al zo'n wijze Nick. Heel veel plezier voor aankomende Zaterdag. Jojo: Maar je rookt niet................................................ Als je met jezelf in de knoop zit mag je echt bellen, what appen etc he. Al is het maar om even je hard te luchten en je onzekerheid kwijt te kunnen. Jammer dat het werk niet lekker gaat, dit werkt in jouw situatie niet echt mee. Vergeet niet dat je een top mens bent en een schat van een mama, maar vooral een goede moeder!! Loes: Wat een grote meid al zeg is je dochter. Nathalie: Welkom terug. Spannend om voor een tweede te gaan. Hopelijk hebben jij en sab snel een posi test. Sab: waarrrrr naar de dierentuin? Ik houd het maar gewoon bij blijdorp in Rotterdam. Tim heeft ook zijn periodes met niet willen eten en met name het avondeten. Heb gemerkt dat dit vooral is wanneer kiezen/tanden een rol spelen. Ik laat het maar gaan (gevolg zonder eten naar bed)vaak eet hij een dag later alles keurig op. Mutz: Zullen maar gewoon een datum prikken en de zon bestellen. In het weekend van 16 sept ben ik een paar daagjes weg. Het weekend daarop is Edwin weg, maar dan kan ik mijn moeder wel vragen om op te passen. Als we later afspreken ben ik bang dat ik op kraambezoek kom (is natuurlijk ook leuk).Ik moet voor de 24ste nog wel even afwachten of het feestje van een vriendin nog doorgaat. Manon: Denk dat alle moeders hier na jouw post zich ineens herinneren hoe het was de eerste weken. Ik heb heel wat dagen op bed/bank/stoel doorgebracht met een goed boek in mijn ene hand en tim in de andere.
Jojo, zie net je nieuwe post. Heftig. Wel leuk en spannend dat de kijkers voor de tweede keer komen. Strkas heb je gewoon een nieuwe baan en een nieuwe woning
Oh oh Jojo en dan zeg ik gisteren nog dat je mag whatsappen en vervolgens stuur je alleen een berichtje over het mooie weer en een parasol..Als Charlie zondag beter is en we gaan zal ik je even een pak slaag geven..Maar nu serieus..kut dat je je zo rot voelt zeg, bleehhh. Heel goed van de HA dat hij je verplicht om even thuis te zitten los van je werk. Is het geen optie dat Ro ziekteverlof opneemt en dat je de zorg even aan hem kan overdragen?? Over de 2e bezichtiging heb ik op facebook gereageerd. Spannend en hopelijk worden dit de kopers. Ook spannend een sollicitatie, duimen dat je daar snel positief nieuws over krijgt. Smits..ohw geweldig die foto's. Heb ze net al op hyves bekeken en gereageerd natuurlijk. Lekker mannetje is het hoor. En ja de dierentuin ligt in Tuitjehorn, hahaha..een plaatje vlakbij Alkmaar. De noordhollanders onder ons die kennen de plaats wel, hahaha.. Wat het eten betreft, heb net met tandenpoetsen een opkomende kies gespot, dus dat kan inderdaad best de oorzaak zijn. Laten we het hopen, want een kind wat niet wil eten met twee ouders die zelfs moeten lijnen omdat ze teveel eten, dat kan natuurlijk niet, hihi... eeh eeh..even terug lezen.. Oh ja Naat..Mirza heeft zijn prikken nog niet gehad. Die mag 6 september weer heen.
Super..ships..zie ik nou staan dat jullie een trein hebben gekocht?? Laat ik dat nou vanmiddag ook gehaald hebben..Weet niet of het een leertrein is, wel dat hij geluid maakt... Heb je een plaatje?? Hahha..en vind je/Nick het erg als hij nog een trein krijgt, maar een andere?? Let me know, dan kan ik hem nog ruilen..of aan MIrza geven, want die heeft toch nog niet zoveel...
Heb even gegoogled, maar het is niet dezelfde. Dus zeg maar of je nog een trein wilt, of liever iets anders..nou ja Nick dan, whahaha
Peet, probeer lekker je rust te nemen alhoewel dat lastig is met een ziek meisje, hopelijk voelen jullie je beide snel beter. En wat spannend dat ze voor een tweede bezichtiging komen! Smits wat is Tim al een grote vent zeg, leuke foto's. Sab, ok Mirza dus 6 sept. Keano heeft wel even gehuild vanmorgen maar was het alweer snel vergeten. Hij kreeg 1 prik in zijn been en 1 prik in zijn arm, ik dacht dat hij ze allebei in zijn armen zou krijgen, maar hier niet dus. Ze vertelde wel dat hij na 1 week koorts kan krijgen en zich niet zo lekker kan voelen door de prikken. Keano ligt nu te slapen, ga maar even thuis rommelen, bed verschonen, stofzuigen, jullie kennen het wel...doeg
SaB: helemaal goed hoor nog een trein! Hij zal er in de toekomst nog wel heeeeel veel krijgen. Auto's en treinen vindt hij erg leuk !
Vorige week had ik het er nog over met een vriendin. Wanneer slaat de gevreesde ziekte toe in mijn familie? Vandaag is het zover....... De diagnose borstkanker heeft mijn schoonmoeder gekregen. Gelukkig is het klein, maar voor de artsen al herkenbaar als kwaadaardig tijdens de echo. Maandag de uitslag van de punctie en de behandelmethode afwachten. Nu maar hopen dat de poortwachters schoon zijn en we over een "simpele" behandeling kunnen spreken. einde ego bericht
Jeetje Smits, dat is even schrikken zeg! Wat komt het toch veel voor en wat is het toch een ellendige ziekte. Brrr krijg er altijd weer kippenvel van. Sterkte ermee meid! *knuffel*
Dat is raar toevallig..niet leuk toevallig helaas...wilde net een bericht over jouw onderwerp plaatsen...maar he bah Smits........idd kloteziekte....hier ook bobbeltje gevonden..vandaag huisarts en moet een afspraak in het ziekenhuis voor een mammografie. HA denkt niet dat het iets ernstigs is..hij denkt een cyste. Hoop dat het voor je schoonma ook zal meevallen en de poortwachters schoon zijn
In mijn familie komt het al voor, gelukkig niet zo heel dichtbij maar wel aan mijn kant van de fam. Ik denk zelf ook dat het een cyste en gevuld met melkresten...zou wel kloppen met het afbouwen van borstvoeding en de tijd dat ik hem vond. moet morgen met het ZH bellen voor een afspraak..laat het je weten! PS Tessa weer heel de dag wakker geweest haha
Pfff... En dat is nummer 3... Manon zal ook schrikken zijn.. Smits al contact gehad.. Bij ivo zijn moeder waren de uitslagen weer gezakt..ze hopen in het z'huis nu het te rekken tot de bruiloft van ivo zijn jongere broer... Dat is 1 juni '12... Zo slecht waren de uitslagen nu, dagelijks ook 12 morfine pillen... Ivo is nuchter... wacht de body scan van morgen en bot scan van maandag af.. Ik merk dat ik wel wat van slag ben erdoor... Damn.. Als het echt zo erg zou blijken te blijven gaan, zal ik mikn schoonmoeder maar net 1 jaar kennen...
Pfff wat een rot nieuws hier zeg, jeetje Smits wat klote!!!! Ik weet wat het is die ziekte, mijn tante verloren op 51 jarige leeftijd en mijn andere tante heeft het ook maar is nu genezen verklaard (gelukkig) Duim voor jullie dat de 'kleine' behandeling voldoende zal zijn!! Manon, voor jou ook schrikken, hopelijk kun je snel terecht en valt het mee. Krisje bij jou dus ook al die rotziekte bij je schoonfamilie...getsie! Kan me voorstellen dat het je raakt hoor echt is ook zo'n rotziekte. @Sab, jullie hebben toch nog vakantie of niet meer, jullie waren toch het laatste van het land? Moet zeggen dat het erg tegenvalt om weer te werken. Vond het ook zo lekker om thuis te zijn iedere dag heel de dag die kleine om me heen, jammer dat hetniet altijd zo kan zijn en dat de plicht ook weer roept... Gister Keano zijn prikjes gehad, heel de dag ging het goed maar rond 9.45 begon hij te krijsen tot uhmmmmmm een uurtje of 12...ben versleten. En vanmorgen gewoon weer om half 7 wakker...ach hij haalt zijn slaap vandaag overdag vast wel in, maar papa en mama moeten dus gewoon werken, zit lekker gapend achter mijn bureau...hopelijk vannacht wat meer nachtrust.
Jeetje mina wat een ellende zeg. Zo Manon dat is even schrikken, maar hopelijk is het gewoon een cyste. Je hoort het wel vaker bij vrouwen die borstvoeding gegeven hebben en daarmee gestopt zijn... Kris...natuurlijk ben je daardoor van slag...het is niet niks om te horen dat ze hopen dat ze het tot volgend jaar redt..blehh..weet er eigenlijk niet heel veel meer van te maken..Dikke knuffel.. Naat ah gossie toch wel een beetje last waarschijnlijk...hopen op vannacht een rustige nacht en dat hij volgende week niet ziek wordt. Hier nog twee weekjes vrij en dan weer aan de bak..
Sab, hoe gaat het met die energiebom van je? Manon: En al een afspraak gemaakt Naat: Zielig als ze zo'n last hebben. Ik ben wel altijd "blij"dat ik dan weet waar het huilen van komt, want soms heb je echt flauw idee