Bietje..wat liefff!! en wat waren ze klein..dat kun je goed zien met je hand erbij...echt zo schattig! Kan me voorstellen dat julie een hele bezienswaardigheid zijn...Tessa trekt al veel bekijks met haar bos haar dus twee van die kleine humpies moeten dat ook zeker doen!
Oh Bietje helemaal verliefd op die meiden van je. Joan verzuipt bijna in haar rompertje, geweldig!! Wat een schatjes.
Even kort een reactie voor iedereen Bietje: wat een skatties. Leuk om weer wat van je te horen. Mutz: jij feestbeest. Vooral blijven doen zolang het nog kan. Zal straks nog even naar een datum kijken. Gelukkig: potverdorrie toch nog kijkoperatie. Gelukkig gaan ze nu eindeijk wel eenns actie ondernemen, want jullie zijn al veelte lang bezig. Succes enne ik zo ook 1000 kleuren........................ Alle moeders: de kids houden jullie lekker bezig zo te lezen (hier ook hoor) Sorry weet het even niet meer... Oja Jojo: Hoe is het ermee meid!! Wanneer krijg je de uitslag van de MRI Kris & Manon: maandag een optie? Hier: Eigenlijk gewoon klote. Uitslag van mijn schoonmoeder valt tegen. Uitzaaiingen gevonden en daardoor is chemo ook noodzakelijk. Van de week horen we meer.
Smots wat een kutzooi zeg bah!!!weet je al wanneer ze gaan beginnen met de behandeling?neem aan zo snel mogelijk toch?
Hè verdorie Smits, dat is niet het nieuws wat we wilden horen. Dikke knuffel en sterkte met wachten op de vervolg stappen.
@bietje: wauw wat zijn ze lief en klein (hihi niet origineel). Maar geweldig hoor. En leuk weer eens van je te horen (goed gedaan Sab) @smits: jeetje, wat een klote nieuws... Veel sterkte! En ik hoor het wel wanneer je kunt. Doe m'n best voor een zonnetje Jammer dat jullie op maandag naar Manon gaan, anders was ik meegegaan (als het op prijs werd gesteld natuurlijk ). Maar het plannen is al zo lastig, dus doe ik niet mee daarin, haha!
Smits jetje zeg wat een k*ziekte is het ook. Dat je het hebt is 1 ding, maar dan ook nog met al die uitzaaiingen en chemo. Bah. Echt niet leuk. Heel veel sterkte.
Pfff hier werkdag 2 voor de boeg van deze week... We moeten onze vakantiedagen opmaken, mogen niets meer meenemen naar volgend jaar, dus dat wordt vrije dagen inplannen, altijd leuk vind ik hahaha Sab, hoelaat ging Mirza slapen gister? Keano vanmorgen erg vroeg wakker 5 uur hahaha vroege vogel! Maar hij ging er ook op tijd in gister dusja Smits echt zo klote dit nieuws veel sterkte voor jullie. Jojo wanneer krijg jij de uitslag van de mri Bietje het is ook een hele bezienswaardigheid een tweeling. Ze zijn ook zo mooi! En dat kraambezoek komt heus wel op gang, straks komt alles inderdaad tegelijk. Hier deze week elke avond alleen. Pas is veel overwerken en dan nog zijn sport erbij, soms word ik er echt gek van hoor. Soms is het lekker om even alleen te zijn maar heb liever dat hij lekker thuis is 's avondspits, maar ja het is niet anders. Hier komen ook de klus dagen eraan...spannend weer!
Lang zal jojo leven, lang zal jojo leven in de gloriaaaaa. Gefeliciteerd. Dikke verjaardagskus. Naat het was uiteindelijk 23.00 uur. Toen om 2 uur wakker en tien weer om 6.00 uur. Maar weer in slaap gevallen tot 7.00 uur. Verkouden en doorkomende kiezen zijn echt geen leuke combi.
Jojo van harte gefeliciteerd! Veel plezier vandaag. Sab balen dat Mirza zo moeilijk slaapt. Hopen dat die kiezen snel doorkomen en de verkoudheid ook snel voorbij is.
Hieperdepieppppp hoera voor Jojo, gefeliciteerd xxx @Sab, jeetje wat een volhouder is Mirza...ach hij haalt zijn slaap waarschijnlijk wel in vandaag of dat ook niet?
Jojo: zo te lezen ben je jarig vandaag! Hiep hiep....HOERAAAAAA! Gefeliciteerd meid. Smits: jeetje wat een slecht nieuws. Pfff heftig zeg die onzekerheid. En die zware chemo voor de boeg. Sterkte meis. Bi: wat een prachtige meiden heb je toch. Zie ze af en toe op facebook voorbij komen. Heerlijk dat het zo goed gaat en dat ze zo zoet zijn. Dat verdien je ook wel met twee van die minimensjes. Grappig dat je zo'n bezienswaardigheid bent. En wat leuk om te lezen dat je alweer zo actief bent. Manon: hoe gaat het lichamelijk met jou? Wil het allemaal een beetje lukken met Tessa? Naat: balen dat je veel alleen bent. Succes de komende klusdagen! Sab: die Mirza loopt weer aardig te rommelen zo te lezen. Nick was ook al verkouden. Die heeft het slapen weer aardig opgepakt. Hij heeft behoorlijk last van verlatingsangst. Kan mn kont niet keren of hij begint te bleren. Iemand nog tips hoe hiermee om te gaan??? Of gewoon maar uitzitten? Probeer hem nu steeds af te leiden met speelgoed of een spelletje en dan snel wat doen.
Oh Bietje zo te lezen ben je wel aan wat kraamvisite toe! Vind je het leuk als ik binnekort een keer kom buurten? Sms je verder wel wanneer je kan en wil!
Even snel laten merken dat ik jullie verhalen, lees en kort beamtwoord... Bir al contact gehad Bi wat een heerlijke foto's Manon sms je zo weer even... Sab... Genieten van de vak zkr? Nog even je je mag ook weer... Gwlukkig... Wat balen dat het nu toch een kinkoperatie gaat worden... Hoop dat dat in ieder geval zorgt dat er wat schot in de zaak brengt.. Mutzie.. Waar is dat feestje? Bij mutz is dat feestje! Super..bij jullie ook weer alles tot rust? Jojo..leuke verjaardag gejad las ik ergens.. Wanneer krijg je je mri uitslag? En wat zei je arbo? Uuuhhhh... Volgens mij de meeste nieuwtjes gehad... Gister is ivo's huisje leeg gekomen... En staat de rest hier.. Dusss nu'n is het voor het echie! Verder mijn schoonma te horen gekregen dat ze meer uitzaaiingen hqad... Maar zoals ze zelf zei: hoop heisa voor iets wat toch wel duidelijk was... Nu moet ze over 2 wken weer terug... Afwachten dus weer... Bye bye girls
Kris, dus nu is het voor het echie, spannend hoor en probeer er toch van te genieten ondanks het klote nieuws van je schoonma. Is er al iets bekend over een behandeling? Sab, ja jij nog even lekker genieten van je vakantie! Jojo een leuke verjaardag gehad? Wat heb je van Charlie gekregen? Ik ben vanmorgen naar de baby peut geweest, dit is 1 x per week op donderdagochtend, kunnen kindjes tot 2 jaar met elkaar spelen en ze leren de kinderen liedjes. Hij heeft het super gehad, ligt nu uitgeput op bed van al dat spelen. De mama's moeten er wel bij blijven. Volgende week ga ik weer. Heb Keano ook direct opgegeven voor de peuterspeelzaal voor als hij 2 jaar is, het is hier altijd zo druk dus dacht kan hem maar beter vast inschrijven en zo kan die op donderdagochtend elke keer al een beetje wennen voor als hij Salomo echt naar de peuterspeelzaal mag, en die donderdag is nog gratis ook! Zo nu verder met de huishoudelijke taken pffff
Nathalie... Mijn schoomoeder is opgegeven... 75 % is besmet van haar lichaam... Rekken is het enige wat kan worden gedaan... En dat kan alleen door aggressievere behandelingen en daar zit mijn schoonmoeder niet op te wachten... Dusssss geen behandeling en genieten van de tijd die ze nog heeft..