Pfffffff dat is schrikken zeg, ik hoop dat ze volledig kan genieten van de tijd die ze nog heeft, heel veel sterkte
Bi, ik kom dinsdag uiteraard ook even kroelen met je meiden (of kom je naar Sab) Heb je trouwens nog wensen (kleertjes, speelgoed of iets praktisch)?
@Smits, ik weet niet of we thuis zijn a.s dinsdag. Hangt even van het weer af, als het namelijk 'redelijk' weer is gaan we een dagje richting Scheveningen/Den Haag. Mark heeft ook vakantie en dit is zijn laatste week. De rest van de week zit vol met afspraken (ziekenhuis, CB en verjaardagen) Het kan ook zijn dat we woensdag richting Scheveningen gaan, maar dat hangt dus echt van het weer af! Ik laat het je weten!
Kris wat fijn dat Ivo en jij nu samen hokken. Gezellig heel de dag bij elkaar zijn. En positief nieuws komt helaas nooit alleen. Gedver wat een *ziekte zeg. Genieten van de tijd die jullie nog samen hebben. Naat wat leuk zo'n speelochtend. Goed iniatief van de peuterspeelzaal.
Hoi dames, ik ontdek net allemaal rode blaasjes/puisje tjes bij Keano. Heb er nu zo'n 5 ontdekt. 1 in zijn bekje, 2 bij ziijn elleboog, 1 op zijn hand en 1 onder bij zijn buikje. Zouden dit waterpokken kunnen zijn? Ook kan het misschien rode uitslag zijn van zijn prikjes van 14 maanden...kijk het even aan of er nog meer komen. Hij heeft geen koorts maar geloof dat dat ook niet perse hoeft bij waterpokken???
Hahaha naat: ik dacht al; waarom noemt ze dat niet gewoon zijn mond???? Geen idee hoe waterpokken beginnen enzo. Hoop het niet voor je!! Aan de andere kant, je kunt het maar gehad hebben. Leuk trouwens ook die peuterochtend! Kris: Nick zit weer redelijk in zijn ritme na alle drukte. Gelukkig!!!! Zag de slapeloze nachten alweer in de lucht hangen maar het gaat weer goed. Wat ontzettend heftig toch van je sm. Pff zal wel veel verdriet bij je naar boven brengen. Hoe is Ivo eronder? Wel heerlijk dat jullie nu samenwonen. Heerlijk van genieten!
Heb ik al mail????? Zo na een druk werkweeknd weer eens kijken of er nog iets gebeurd is op het forum. Uhh nee niet zo veel zo te zien...... Wat heerlijk ik mocht vanmorgen weer uitslapen. 08:15 uur was ik wakker en Nick kort daarna. Wat een feest!!! Sab: de vakantie schiet nu zeker wel weer op? Laatste week nu toch? Bi: hoe gaat het bij jullie thuis? Kunnen Mika en Lynn een beetje wennen aan de meiden? Smits: hoe gaat het met jullie? Hier eigenlijk weinig nieuws. Nick is over op 1 slaapje per dag. Maar slaapt 's nachts dan wel super! Zo raar dat hij opeens door heeft hoe hij moet slapen 's nachts. Volgens mij komen er eindelijk twee boventanden aan. Hahaha wordt wel eens tijd. Verder eet hij goed, slaapt goed, eczeem onder controle. Hij eet inmiddels kwark na het eten (geen reactie) dus eigenlijk gaat het top!!!
and we've got mail! super fijn te lezen dat het goed gaat... hier een beetje de baal hoor... zit vandaag weer op dag 32... vorige cyclus ook 35 dgen geweest en hoopte dat dat 1malig was... niet dus... Maar helaas.... verwacht wel binenn 3 dagen ongesteld te worden nu.... we shall see... ga nu eens kijken op het data lijstje..
Hoi meiden even jullie reactie.. Ik voel bij die kleine van die kleine bultjes in zijn nekje. Als hij zijn nekje draai voel je ze. Is heel klein. Ik heb de huisarts ook al eens laten kijken en ze vertelde dat het opgezette kliertjes zijn en dat heel veel kleine kindjes dit hebben, dat het eigenlijk vreemd is als ze het niet hebben. Hij heeft het aan allebei de kanten, hebben jullie dit ook wel eens gemerkt bij jullie kids?
het is 1 kliertje aan beide kanten, niet heel groot ofzo...de HA zegt dat het een opgezette klier is...die zou t toch wel weten neem ik aan...
Of ben ik nu een overgbezorgde moeder, ik zit alweer te google-en en lees dat het vaak voorkomt bij kleine kindjes en dat het normaal is...dus
pff meiden..ik ga een eerste poging weer wagen..zal wel kort zijn maar beter dan niets Jojo..nog gefeliciteerd met je verjaardag..ben je flink verwend? En nog leuke foto's van Charlie gemaakt? bietje..hoe is het met de kleine boefjes? Sab...heeft Mirza alweer wat beter geslapen? en hoe is het met zijn verkoudheid en kiesjes? Loestig...heb je nog wat mooie foto's van Sam? En hoe is het verders met jou en met haar? Gelukkig..hoe is het met je leef je al toe naar de operatie? Krisje...je eerste daagjes samenwonen zijn weer een feit!! Bavalt het tot nu toe? Naat...zijn die kliertjes niet opgezet door die plakjes die hij heeft. Klieren gaan vaak opzetten als er een ontsteking zit of als je niet lekker bent. Smits...gaat het nog lukken om te komen met kris samen of kom je toch alleen? hoe is het met Tim? nu hij kan lopen zeker een lastpak?hihi...hij zag er zo lekker ondeugend uit op de foto's Mutz...hoe is het met de kwaaltjes? 1979..aan het genieten? het gaat flink opschieten ook voor jou nu. jij last van kwaaltjes? Super..hoe is het nu op je werk eigenlijk?ik weet nog dat je naar wat anders aan het zoeken was...is dat nog steeds aan de orde?En heb jij nog foto's van Nick? Lotte...hoe is het meid? en met de kleine Sepp? zo ff posten voor ik dit kwijt ben
Hier gaat alles goed..gister naar het CB geweest en alles is goed. Ze is een gemiddelde baby met alles haha... Ze gaat al echt lekker lachen en reageert veel op je. Dit wordt alleen maar meer natuurlijk vanaf nu..ik vind dat helemaal leuk! Verder slaapt ze nog steeds graag bij me en heeft een hekel aan alleen in de box of haar wieg liggen haha...gelukkig gaat ze 's nachts steeds beter doorslapen. vannacht van half 1(laatste flesje) tot half 8 vanmorgen! Bart vond haar al wakker in haar bedje zonder dat ze huilde. Zal ff wat foto's plaatsen. Voor liefhebbers...op mijn hyves staat een fotoalbum 'Tessa' met meer foto's. Hier probeer ik regelmatig steeds de nieuwste foto's bij te plaatsen.