Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    nu echt de laatste hoor haha:D

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Manon...wat een heerlijk meisje is Tessa zeg en wat een haar heeft ze!

Het zou kunnen dat het met die vlekjes te maken heeft. maar hij heeft die kliertjes al wat langer hoor, ik ben er al eens voor naar de huisarts geweest en die vertelde toen dat het opgezette kliertjes zijn en deze zetten op bij een infectie/verkoudheid/doorkomende tanden (kan)... en ze vertelde dat heel veel kindjes dit hebben, ze zou het toch wel weten neem ik aan. Op internet stond ook dat je bij kinderen vaak altijd wel opgezette kliertjes voelt...moet zeggen dat hij ook weer wat snotterig is hoor en af en toe hoesten...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Manon wat een schatje is Tessa zeg. Ben jaloers op haar haren hoor..

@ Naat..hier eigenlijk nooit gevoeld of Mirza dat ook heeft. Zal het morgen eens gaan doen, haha.

@ Smits, was gezellig vandaag. Wat een heerlijk mannetje is Tim en wat fijn om wat herkenning te zien...;) Mirza vindt zijn kassa helemaal leuk..oh en het avond eten ging goed, jippie..

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mmm Kris zou het dan ook zo kunnen zijn dat je niet ongesteld wordt???:D:D

Super..heerlijk dat Nick het zo goed doet. Hoe laat doet hij nu zijn slaapje en hoelang slaapt hij dan?? Mirza gaat meestal rond half elf (ligt er wel een beetje aan hoe laat hij 's ochtends wakker wordt) en slaapt dan gemiddeld twee uurtjes.
    En ja helaas ons laatste weekje. Morgen met een collega naar Ikea om wat spulletjes voor de klas te kopen. Vrijdag vergadering en dan maandag echt aan de bak...

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ff snel nog voor mijn nachtdienst...

Naat: Nick heeft dat ook heel vaak. Heb het al een bij de huisarts laten voelen en die zei hetzelfde als de jouwe! Vooral als hij verkouden gaat worden zetten ze op. Maar ze zijn er altijd wel een beetje.

Sab: Nick slaapt meestal 1x nog overdag. Van 12:15/ 12:30 uur tot ??? altijd weer een verassing. Soms 1,5 uur soms 2 maar soms ook maar 3 kwartier. Geen gezellige middag dan!!!

Manon: WAUW wat een haar zeg!!! Niet normaal. Heel mooi. Wat een mooie meid. Heerlijk dat ze lekker gemiddeld is! Tot wannneer heb je eigenlijk verlof? Het solliciteren buiten de politie ligt even stil, ivm het terugbetalen van de ouderschapsverlof... intern hou ik het in de gaten maar er komt weinig voorbij!!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..ja balen dat je dat anders terug moet betalen zeg! hopen dat er intern iets leuks langskomt..maar de banen liggen op het ogenblik niet echt voor het oprapen. Ik zal voor je duimen.
    Wanneer ik weer ga werken...eind maart pas in 2012...ik heb mijn ouderschapsverlof in 1x helemaal opgenomen. Anders moest ik na 10weken 2 dagen in de week gaan werken want 1 dag in de week werken ging mijn baas niet mee akkoord. En aangezien ik straks in maart ook nog maar 2 dagen ga werken vond ik de 2 dagen geen optie. Dus nu volledig en daar ben ik wel heel blij mee, zo heb ik alle tijd voor haar en mis ik niets.

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Oh super ben toch wel blij te lezen dat Nick dat ook heeft. Soms heeft Keano t ook wel een beetje bij z'n oortjes opgezette klier erachter...hij zit ook erg veel aan beide oortjes, heb t idee dat hij Miss daar wel lastvan heeft. Bel daarvoor toch even de ha voor de oren check, hij heeft namelijk al 2 x oorontsteking gehad ook eens een loo oor, is echt zo zielig. Morgen ben ik vrij dus Miss kan ik morgen wel ff langs...hou jullie op de hoogte...en kan ze ook gelijk naar die paar vlekjes kijken, want dat zit er ook nog...

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon lekker hoor dat je nog zo'n lange tijd thuis kunt zijn bij jullie meisje!

Sab ja volgende week dus weer aan deslag, zal wel even tegenvallen voor je maar ja deze week ben je dus ook al bezig voor school eigenlijk. Even over het middag dutje, Keano slaapt meestal 1 uurtje, soms iets langer maar dan praat ik over een kwartiertje...

Vandaag weer aan het werk, morgen weer lekker vrij, lekker bij me kleine mannetje zijn. Kan nog steeds niet echt zeggen dat ik het werken leuk vind sinds die kleine er is hoor, valt me iedere dag nog tegen hahaha

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb de HA gebeld en kan morgen om 9:30 langs. Het kan ook om een virus gaan omdat hij ook van die vlekjes heeft (al zijn het er maar 5).

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Naat ik ben benieuwd wat de ha gaat zeggen. Wat je zelf al aangeeft waarschijnlijk een virusje. Een verkoudheid of iets dergelijks.

Manon wat is Tessa een mooie meid zeg. En tja kan niet anders zeggen dan dat ze een volle bos haar heeft. Echt een schatje. Met Sam gaat alles goed. Heeft maandag ontdekt dat ze zichzelf kan optrekken aan de bank. En gisteren een paar keer in haar bedje gaan staan dus gaat als een speer. Ik zal eens een foto zoeken en posten.

Sab maandag weer voor het echie. Balen na zo'n lange tijd vakantie, of heb jij daar geen last van. Ruben vindt het dan juist veel moeilijker om weer te beginnen. Maar ja als je er eenmaal bent ben je ook weer echt terug.

Bietje alles goed met de meiden?

Kris helemaal gelukkig samen met Ivo in je appartementje? Spannend dat je cyclus zo afwijkt. Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten.

Ik ga vast posten want de batterij van de laptop is bijna leeg. Reageer straks verder.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, Wat een lekker ding is Tessa. Geweldig die eerste foto.

Naat: succes bij de ha.

Sab/Bi Was zeker gezellig. Tim was bekaf.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
  13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
  14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..die zijn leukkk! Die eerste is mooi zo met die wolkenlucht erachter. Doe je al mee met blijste baby van pampers? Dan zou ik die inleveren!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2335 manon31, 1 sep 2011
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
    Oh en ik wil graag meedoen met blijste baby actie maar weet niet met welke foto. kunnen jullie stemmen? Degene met de meeste stemmen laat ik meedoen. het gaat om deze twee en dan gewoon of uitvergroot??
    Ik noem ze voor het makkelijk even: Leeuw en big smile....
    Dit is dan leeuw

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    big smile

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    of de uitvergrote versie ervan

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Even snel een berichtje, Keano heeft oorontsteking en heeft nu antibiotica druppels. Ook die plekjes laten zien en dat zijn waterwratjes...kun je niks aan doen, mocht er wel zinkzalf op smeren, moet vanzelf over gaan.

Manon ik vind de eerste foto erg mooi!!!!

loestig wat een mooie foto's van je Meisje zeg.

Nou hier even brood eten met Keano en dan gaat hij lekker zij middag dutje doen e mama opruimen hahaha

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @naat...fijn dat je nu weet wat het is. Waarschijnlijk komen zijn opgezette klieren daar ook vandaan. Waterwratjes..nooit van gehoord..maar fijn dat dat vanzelf weer over gaat.
    Jij zou dus de eerste foto doen..en dan de gewone of de uitvergrote versie?

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik ga voor uitvergroot leeuw. Erg leuke foto's!

Ook Sam is een mooie meid! Wat leuk al dat haar! Mijn nichtje is namleijk nog vrijwel kaal, dus dit is geweldig om te zien!

Deel Deze Pagina